- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Bittorrent topik
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
Új hozzászólás Aktív témák
-
rlaci10
csendes tag
"Figyelem mindenki új alkalmazást indítok. 1 új közösségi színteret hozok létre ahol az eladók és a vásárlók megtalálják egymást, Lehet majd ukrán csempészcigit kapni, háznál pancsolt szeszt meg drogdílerek portékáját is meg lehet majd vásárolni, mindez drónokkal történő kiszállítással lesz megtámogatva. Mi történik ha az állam csúnyán néz rám? Hát megmondom hogy én csak a felületet biztosítom meg a futárszolgálatot, na meg ne álljanak az új technológiák útjába úgy is elavult mindenféle szabályozás. Továbbmegyek kimegyek valami kisgazda földjére és ott felhúzom a csúcstechnológiás központomat, ja hogy az nem a tulajdonom? Hát milyen elavult szabályozás ez. Hát a közösségi most a menő, ne sajátítsanak ki semmit se. Továbbmegyek adót se fizetek amivel olcsóbban tudom nyújtani a szolgáltatásomat, többet költhetek K+F-re mindenki nyer ezzel, ne álljanak már a fejlődés útjába elavult szabályokkal."
Emberek ne vicceljünk már. Vannak szabályok amiket be kellene tartani. Ha 1 valaki ezt semmibe veheti akkor a többi szabályt is el lehet törölni mert valaki úgy is lesz aki azt gondolja, hogy az nem jó és majd ő megmutatja, hogy kell azt csinálni. A piacra lépésnek van 1 szabálya még pedig az hogy a hatályos szabályoknak megfelelően kezdem meg a működést, nem azokat semmibe véve. Félreértés ne essék nem az Uber ellen vagyok csak ez a hozzáállás nem tetszik. Ha a kormány valamit tesz akkor az csípőből rossz. Ideje lenne felébredni
-
szabogabor10
veterán
Csakhogy itt semmi másról nincs szó, mint hogy néhány drága politikus folyamatosan megkapja a jussát a taxismaffiától. Semmi több.
Másrészt meg a XXI. században élünk, modern törvényeket kell hozni, amiket tényleg be lehet tartatni az Uberrel, és nem az elavult törvényeket kell rájuk kényszeríteni.[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
#02683648
törölt tag
Rlaci, rossz helyen kopogtatsz, már ami a csípőből való kormány/fidesz ellenességet illeti.
Nekem édes mindegy, h milyen politikus, és milyen párt meg mittudomén, én azt nézem h az adott ügyben mit képvisel, és h ehhez képest nekem mi a véleményem a dologról.
Ez az egyik.
A másik h nem mindenki aki itt ír mondja azt h 100% frankó az über és semmi gond nincs vele (az adózás például megoldandó kérdés), hanem azért látszik, h erősen politikai okokból (valószínűleg félnek a mozgalmuktól) undorító módon tolják itt államilag a taxisokat, mint a társadalom egy nem elhanyagolható része által kb 0-ra tartott csoportot. És ez (is) veri ki a biztosítékot sokaknálU.i.: mondom ezt úgy h Mo-n még nem übereztem (külföldön is csak mással együtt), ellenben rendszeresen kell taxiznom.
[ Szerkesztve ]
-
DarkChild
senior tag
Nyugodj meg, ha Magyarországon valamire jogszabályt alkot a kormány, akkor az holtbiztos, hogy a benne foglaltakat érvényesíteni is fogják. Szóval ha már vették a fáradtságot, hogy írjanak egy törvényt az UBER ellehetetlenítésére, akkor biztosra vehető, hogy rövidesen tiltva lesz a szolgáltatás (már persze, ha technikailag meg tudják oldani).
-
Flashback
addikt
Az Uber egy természetes jelenség. A technika fejlődése hozta magával. Blokkolni, megállítan nem lehet, akkor majd lesz más/más néven/más tálalással.
A taxik baromi drágák, (most itt nem a lehúzós fuvarokra gondolok) úgy általában. Persze biztos rátesz a sok plusz szabály, de inkább a Taxi társaság haszna van beleépítve.
UBER, olcsóbb, gyorsabb, egyszerűbb alternatíva. Ráadásul nincs helye bunkó sofőröknek.
Úgy hívják ezt fejlődés.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
E770
senior tag
én szégyellem magam
- a jogalkotóink miatt, hogy képesek ilyen durva részre hajlásra
- a jogalkalmazóink miatt, mert évek óta eltűrnek miden más személyszállítást, de most majd nyilván fel fognak lépni még durvábban pont az Uber ellenNem, nem vagyok elfogult az Uber-rel szemben, semmi érdekeltségem sincs, csak egy jobb szolgáltatást látok egy 70-80-as éveket idéző környezetben (sajnos néha inkább az 50-es évek)
gyalázat és sajnos mi mind eltűrjük ez, kb. 30 ezer ember jelzett a neten de úgy érzem ennél többet nem fog tenni senki a normális világhoz való visszatérésért
-
rlaci10
csendes tag
Csak hogy a demagóg példánál maradjak: behozom ukrajnából az olcsó zárjegy nélküli cigarettát majd azt kezdem el árusítani szerinted mi lenne?
zárjegy= sárga festés
jövedéki adó= hatósági km ár
dohánybolt= kötelező vizsgák, autóra vonatkozó szabályok
álljunk ki az olcsó ukrán cigiért hiszen ugyanazt kapható lenne olcsóbban(#52) szabogabor10 : igen a XXI. században élünk, minden évben fejlődik a technika nem lehet lépést tartani vele, ráadásul az Uber nem is valami igazán nagy dolog . Majd az önvezető autóknál már tényleg át kell gondolni a szabályokat de az Uber-re tökéletes ráilleszthető a mostani. A maffiás részre inkább nem írok semmit. Saját tapasztalatból mondom hogy a politikusoktól távol állók is rendesen megsarcolják az állam bácsit.
(#53) Erdei88 kormánypárti cikkeket szinte egyáltalán nem szoktam olvasni, "függetleneket" is ritkán, van facebookon néhány fideszgyűlölő ismerősöm akik által látom az ilyen fideszfigyelő meg hasonló szenny oldalakat amiket lehet "függetlennek" nevezni. Én szégyellem magam helyettük. Természetesen a gazdasági hírekről van tudomásom leendő könyvelőként, épp azért nem is szavaztam a fideszre, mert nem láttam bennük az előrelépés lehetőséget.
(#54) dhr tisztelet a kivételnek de van 1-2 hozzászólás amiről süt az utálat. A másik dologra szerintem a kormány nem a taxisokat védi hanem saját magát. Hozott 1 törvényt és a boltzár utáni fiaskó után már nagyon ciki lenne 1 újabbat visszavonni.
Csak hogy ne legyen félreértés nem az Uber ellen vagyok hanem az ellen hogy szabálytalanul végzik a tevékenységüket és amikor ezt szóvá teszik akkor nekik áll feljebb. Ne 1 cég diktálja a szabályokat hanem működjön együtt az állammal a jobb szabályozás érdekében.
-
E770
senior tag
itt egy konkrét példa, az Uber-nél korábban kezdték:
"Az MB Elit Luxury Kft. 2004 áprilisában jelent meg a taxi jellegű személyszállítás piacán azzal a céllal, hogy prémium szolgáltatást nyújtson Ügyfelei számára. A 2013. szeptember 1-én életbe lépett „taxirendelet” a taxi-személyszállításban résztvevő gépjárművek számára a sárga szín alkalmazását írta elő, így veszélybe került az MB Elit Taxi egyik fő erőssége: az elegáns megjelenés. Ezért létrehoztuk a „személygépkocsi-személyszállító” ágazatunkat, mely a jelenlegi szabályok betartása mellett ad lehetőséget tevékenységünk folytatására." [link]akkor te ezekről is ugyan úgy gondolkozol, mint az Uber-ről?
-
Flashback
addikt
Ne 1 cég diktálja a szabályokat hanem működjön együtt az állammal a jobb szabályozás érdekében.
Igen mint nyilatkozták ők hajlandóak tárgyalni, de a kormány rájuk se bagózott.
Pontosan:
Az Uber közleménye szerint továbbra is keresik a párbeszéd lehetőségét a döntéshozókkal annak reményében, hogy "a jelenlegi, idejétmúlt szabályozást felváltsa egy modern, az új technológiákra szabott szabályozás, amely a fogyasztók érdekeit helyezi a középpontba." ForrásBocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
szabogabor10
veterán
Szerintem meg nagyon nem illeszthető rájuk a mostani törvény. Minek pl. egy Uber kocsinak sárga fólia, meg droszt? Ők nem a régi értelemben vett taxi. El kell fogadni, hogy fejlődik a világ, és úgy kell alkotni a törvényeket is. Vannak országok, ahol így gondolkodnak, és nem veszik meg kilóra a fejeseket a taxisok.
"működjön együtt az állammal a jobb szabályozás érdekében."
Ezekkel tárgyalni? Felesleges energiapazarlás. Tárgyaltak a tanárok is, azt nézd meg, mi lett belőle...
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
rlaci10
csendes tag
Vicces a személygépkocsis személyszállítás meg a taxi szolgáltatás első hallásra ugyanaz a kategória szerintem szóval igen ugyanazt gondolom de rosszul gondolkodom. Ami kivételt képez szerintem az a limuzin meg a szerződéses személyszállítás (ha valaki felbérel 1 sofőrt hogy ide oda szállítsa).
(#63) Flashback erre csak azt tudom mondani hogy ha létrehozok 1 vállalkozást a szabályokkal szembemenve akkor ne csodálkozzak hogy a másik fél nem lesz partner később. Előbb kellene gondolkozni nem utólag kérni hogy változtassák meg a szabályokat.
(#64) szabogabor10 Ezt magyarázd már el, hogy miért nem taxizik az aki főállásban szállítja az embereket Uber-t használva. A tanáros dologra nem tudok mondani semmit se, vizsgaidőszak van és nem követem az eseményeket azt nagyjából tudom hogy miért van balhé, de amúgy is az oktatás közérdek míg az Uber 1 magáncég, nagyságrendekkel más kategória.
-
tatararpad
őstag
Nálam ha nem megy el szavazni azzal is szavaz, pl. arra hogy az ő sorsát nyugodtan döntsék el mások. Lehet én nem veszem észre, de az embereket nagyon kocsmaszinten érdekli a politika: hőbörög rajta, összeugrik a másik oldallal, mocskos tolvaj banda, aztán hazamegy és lefekszik gondolván ez az élet rendje. És szvsz ezért van az, hogy itt bármit csinálhat a politikus, x év múlva el van felejtve, meg különben is, a másik oldal is csinálta.
[ Szerkesztve ]
-
Reinkz
senior tag
Nem tudom mit problémáztok, ez egy ilyen nesze semmi fogd meg jól, az uber folytatja a működést mint látjuk, de azért úgy tűnik ők is foglalkoztak az ügyel, betiltás? max 365 nap amit az über hála vpn-nek simán eltud kerülni, ennyi, ugyan az lesz mint eddig.
nem fog változni itt semmi.
-
Kilobeat
tag
1. Mert egy tengeren túli cégen keresztül számláznak. Nem fizetnek magyar ÁFÁ-t,
2. A taxis cégeknek is kell fizetni adókat, társasági adó, droszt díj, stb stb, ezeket szintén nem fizetik
3. Nem lehet csak úgy a világ végéről bármilyen szolgáltatást kínálni.
4. A nagy "bezzeg nyugaton" is (Németország, Franciaország) be van tiltva.
5. Attól, hogy egy vastag szemüvegkeretes, metroszexuális suttyó, iPad-et tartva a kezében elmondja, hogy ez a jövő, attól ez még ugyanúgy tróger fusizás.Mióta Mac-em volt imádom a Windows-t :p
-
Kilobeat
tag
1 egyszerű kérdés:
Az Uber miért nem csinál egy hivatalos taxis céget, és miért nem azon keresztül számlázva, mindent hivatalosan csinálva hozza el nekünk az appját és a világmegváltó, a bálnák túlélését biztosító, szuperhipszter jövőt?
Senki nem tartja vissza!Mióta Mac-em volt imádom a Windows-t :p
-
E770
senior tag
1. ez a világ rendje - ha már vásároltál neten nem magyar cégtől (Google, Apple, ...) tudod
2. mert nem taxis cég, nincs droszt, nincs buszsáv - a többi adót ott fizeti, ahol neki kell
3. de lehetajajj, lesüllyedtem nagyon mélyre, nem kellett volna
nem tudom mennyi az a pénz, hogy ilyeneket írjál... ingyen nem lehetsz ilyen
viccnek azonban nem volt ám rossz
-
FF23
senior tag
"ajajj, lesüllyedtem nagyon mélyre"
Elég rég. Valamiért küldetésnek veszed, hogy minden uberes topikban lefusd pontról pontra ugyanazokat a köröket.
Tudtommal eddig bármelyik európai hatóság vizsgálta, az uber ezen szolgáltatását taxizásnak minősítette, csak páran álltok még az Állatkertben a zsiráf előtt és mondogatjátok monotonul, hogy márpedig ilyen állat nincs.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Ku'leth
tag
Riksával, bírbusszal, bringóhintóval, lovaskocsival, ... szállíthatok utasokat a margitszigeten, a halászbástyánál, ... ?
Elittaxi, limós cégek, bulisofőrök, ... szállíthatnak utasokat ?
Oszkár, telekocsi, ... szállíthat utasokat ?
BKV, DKV, MÁV, TESCO busz, Auchan járat, ... ?
Miért csak és kizárólag a hiéna, óranembekapcsolós sárga patkányok szállíthatnak utast szerinted ?
A tanácsadó az, aki a szeretkezésnek harminc módját ismeri, de barátnője még sosem volt.
-
nagyúr
Csakhogy ezek ellen konkrét törvény van, nincs kiskapu, az Uber betiltásához pedig kifejezetten erre a célra törvényt kellett alkotni és módosítani. Megint egy taxis aki keveri a szezont a fazonnal. Ráértek a drosztról ide írogatni?
Ha mindenképp akarsz egy jó példát találni akkor nézz szét a szürke importos műszaki cikkek piacán ahol a bolti árnál jóval olcsóbban lehet venni a dolgokat. De még ez se lenne teljesen korrekt összehasonlítás szóval jó lenne konkrét érvekkel előhozakodni, hogy miért is jó a taxizás extra sarcolása és beszabályozása taxiskám?
Thanos was right.
-
spammer
veterán
Azért ne legyünk már eltévedve, hogy Pistike a 2 hónapos jogsijával beül a tragacs kocsijába és mostantól ő bizony sofőr lesz, aki mások életéért felel, a zseton pedig megy zsebre.
Mondom ezt úgy, hogy nem védem a taxisokat, nem taxizok, nem is emlékszem mikor ültem utoljára taxiban, sőt, elhiszem, hogy sok a hiéna, meg kamuzik meg stb. De! Ha majd az Uber sofőrre is ugyanazok a szabályok fognak vonatkozni, mint egy taxisra (vizsgák, díjak megfizetése stb.), akkor lehet arról beszélni, hogy ez a jövő, meg hogy a taxisok megérdemlik, hulljon a férgese...
A blokkolás hülyeség volt, inkább tárgyalni kellett volna az Uberrel, de a lényegen az nem változtat, hogy az eredeti formájában nem felel meg a törvényeknek és ezzel tudott piaci előnyt szerezni, így érthető a rinya miatta.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
Csapoati
nagyúr
Kéne szervezni egy (több) jó kis tüntit a drosztokhoz úgy, hogy ne tudjanak elmenni onnan a sárga "angyalok". Szüntessék be az illegális, számla nélküli és túlszámlázott taxis fuvarokat!
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
tomazin
veterán
Azoknak akik esetleg nem tudják, hogy mit is jelent valójában a fix tarifa és a becsületes taxis és itt a különböző szabályok be nem tartásáról, ugyanolyan szabályozásról, stb. vinnyognak.
-
szabogabor10
veterán
Ott leszek
A topikhoz: azért ne csináljunk már úgy, mintha a taxisok tökéletesek lennének. Majd akkor lehet szidni a Ubert, ha ez így lesz. Egyelőre sokkal közelebb van a tökéleteshez a Uber, és őket lehetetlenítik el. Ezek után senki ne várja, hogy nyugodtak maradunk, meg szolidárisak a taxisokhoz. Legyen velük szolidáris a franc.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
rlaci10
csendes tag
Gratulálok neked, ha vetted volna a fáradtságot és elolvasod a másnak fűzött hozzászólásaim rájöhetsz hogy milyen irányú szakmát tanulok. Segítek egy kicsit, közgazdásznak tanulok, BGE-n vagyok pénzügy és számviteles, jelenleg is 1 könyvelő cégnél dolgozom iskola mellett, sem én sem a családom de még a tágabb ismerősi körömben sincs taxis. Kérlek emeld ki a hozzászólásaimban azt a részt ahol a taxisokat vagy a rájuk vonatkozó törvényt védem. Ha van ilyen elnézést kérek mert nem így gondolom, gusztustalan az egész útlezárás meg minden de attól még az Uber gyakorlata is szabálytalan. Ha most megengedem egy cégnek, hogy a szabályokkal nem törődve működjön majd úgy módosítom hogy az neki legyen jó akkor holnap 3 másik fogja ugyanezt csinálni. Most még a csak a kézfejed nyújtod holnap már az egész karodat követeli.
#67) E770 A taxizás az személygépkocsis személyszállítás, lényegtelen hogy olcsó opellal vagy luxusaudival történik. Mint írtam a limuzin meg a szerződéses személyszállítás más kategória szerintem(!!!).
[ Szerkesztve ]
-
E770
senior tag
"A taxizás az személygépkocsis személyszállítás ..."
ha így gondolod, akkor az oszkárok és a összes többi is taxi - csak rájuk nem vonatkozik
évek óta megengedik sok már cégnek, hogy "taxi"zon, ezt miért nem sikerül felfognod?
a limuzin miért lett más kategória? mert hosszabb?ugyan már, ha tételesen megnéznéd a jelenlegi (ostoba) jogszabályt, s hogy minek nem felelnek meg mind a fenti "taxi"k, akkor rájönnél, hogy baromságokat vársz el, mint taxióra, sárga szín, ...
-
spammer
veterán
A többi sofőrcég sem hivatalos? Nem adózik? Nem hivatásos sofőrök vezetnek, szerződéssel? Ugyanolyanok, mint az Über, hogy Pistike holnap gondol egyet és beáll sofőrnek, senkinek az engedélye nem kell hozzá?
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
E770
senior tag
az adózás és a személyszállításos jogszabálynak való megfelelés két különböző kérdés
az Uber több szabályt betart, mint pl. egy sofőrszolgálat vagy üzleti oszkár, de mindenben egyik sem "sárga taxi"
azaz Uber sofőr sokkal nehezebben leszel, mint oszkár vagy sofőrszolgálatosadózni pedig a sárga taxiknál, a sofőrszolgálatoknál, ... többet nem nehéz, az Ubernél átláthatóbb jelenleg nincs
-
8th
addikt
Magyarország, én így szeretlek ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
félisten
Úgy csináltok, mintha az autóvezetés olyan szintű kihívás lenne, mint a Hubble űrteleszkóp megjavítása egy Macgyver szettel.
Vegyük már észre, hogy egy majom is képes autót vezetni, ha mégsem, akkor pedig rommá pontozzák az utasok és lehúzhatja a rolót."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
spammer
veterán
Nem egészen ezt kérdeztem. Tehát: Az Ubernél feltétel, hogy a sofőr X ideje jogosítvánnyal rendelkezzen (főleg hivatásossal) és a kocsija megfeleljen a hivatásos személyszállításra, azaz rendelkezzen a megfelelő vizsgákkal?
Vagy Pistike a múlt héten vizsgázott, éppen hogy nem húzták meg a forgalmi vizsgán, vett egy lerohadt roncsot 80 ezerét, amit a rozsda még éppen összetart, és nekiáll Uberezni? Az ilyeneket kiszűri az Uber? És nem arra gondolok, hogy az utasa utána véleményt írhat róla, hogy az autó egy roncs volt, mert lehet, hogy Pistike előtte útközben megöli a utasát, amikor fejre áll a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
félisten
"Vagy Pistike a múlt héten vizsgázott, éppen hogy nem húzták meg a forgalmi vizsgán, vett egy lerohadt roncsot 80 ezerét, amit a rozsda még éppen összetart, és nekiáll Uberezni? Az ilyeneket kiszűri az Uber?"
Sokkal egyszerűbb lenne a dolog, ha legalább az alapvető dolgokkal tisztában lennél és úgy "vitatkoznál".
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Erdei88
veterán
Az Uber hazai irodájától megtudtuk, milyen szabályoknak kell megfelelni ahhoz, hogy valakiből sofőr váljon, milyen autó kell hozzá és milyen vizsgákat kell letennie:
Az Uber platformján csak 2006-os vagy azután gyártott, érvényes magyar forgalmi engedéllyel és műszaki vizsgával rendelkező autókkal lehet szolgáltatást nyújtani (több száz autó már személyszállításra is le van vizsgáztatva, a többi pedig le lesz, amint a tanfolyamokat elvégzik az érintett sofőrök)
Az Uber rendszerét használó autóspartnereknek rendelkeznie kell személyszállítói engedéllyel (vagy el kell kezdeni ennek beszerzését). A sofőrök folyamatosan végzik a személyszállítói és az ún. páv II-es vizsgát. Az engedély beszerzéséhez az autóikat a Nemzeti Közlekedési Hatóság személyszállításra levizsgáztatja - vagyis ezek után a járművek megfelelnek a Magyarországon hatályos szabályoknak.
Február elseje óta a sofőrök vállalkozói adószámmal kell, hogy rendelkezzenek, és minden egyes út után elektronikus számla kerül kiállításra, hogy tovább növeljék a rendszer átláthatóságát és használatának egyszerűségét.
Büntetlen előélet
Balesetmentes jogosítvány -
SaNyEe
aktív tag
Travis Kalanick főállású adócsalótól nem kell mást várni
Odamegy mindenhova, jól megmondja, hogy mi a tuti (akárhol IS!) aztán lesz ami lesz.(talán) jobb lett volna először körbenyalni 1-2 politikus segget (egyeztetni a törvényhozással, hogy szalonképes legyek) és most lenne Uber legálisan.
Vagy ha tényleg csak a fuvart szervezi meg .. miért nem használt taxikat a fuvar lebonyolításra .. ugye .. ki akarna többet fizetni 1 forinttal is Uber appért, ha ott a Taxi 1 forinttal olcsóbban ...[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
spammer
veterán
Rendben, ez így már egész korrekt. A kérdés már csak az, hogy ez miért nincs fent a hivatalos weboldalon, feketén-fehéren leírva, regisztráció nélkül olvashatóan...
Viszont így hiába a VPN meg a blokkolás kijátszása, ha lényegében csak feketén lehet uberezni, amire az emberek megint csak rácseszhetnek.
„A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."
-
SaNyEe
aktív tag
"Az Uber platformján csak 2006-os vagy azután gyártott, érvényes magyar forgalmi engedéllyel és műszaki vizsgával rendelkező autókkal lehet szolgáltatást nyújtani "
Kemény, akkor ez azt jelenti, hogy ezzel nyugodtan lehet jelenleg személyt szállítani Uberéknél?
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen