- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Linux kezdőknek
- Vírusirtó topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- Crypto Trade
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz t72killer #44 üzenetére
Semmi apróbetűs rész. A Tesla a hivatalos és nemhivatalos kommunikációjában és az autói leírásában is a legnagyobb, vastag betűkkel jelzi, illetve a vevővel való tárgyaláskor és az átadáskor szóban is nyomatékosan szájba rágja, hogy az Autopilot, a neve ellenére nem helyettesíti a vezetőt, igenis folyamatosan figyelni kell, a szoftver béta, és azért telefonál haza, hogy a tapasztalataival a fejlesztést segítse, úgyhogy tessék óvatosan használni, és köszönjük az együttműködést.
Többen írjátok, hogy jó lenne tudni, hogy hogyan történt a baleset. Nos, erről elég részletes elemzéseket tettek közzé, és a Tesla reagált is rá a szoftverben -- ami továbbra is béta maradt.
Írjátok, hogy várható volt, hogy a sofőrt teszik felelősé. Ismerve az amerikai jog felelősségmegállapítási gyakorlatát, ez csak úgy lehetett "várható", ha atombiztos volt, hogy a tulajdonosok hülyegyereknek való alaposságú, rátukmálós felvilágosítást kaptak arról, hogy az Autopilot csak segít, nem veszi át a vezető szerepét.
Ezzel a balesettel (és a többi, többé-kevésbé autonóm autókat értekkel) együtt elmondható, hogy a rendszer már most sokkal biztonságosabb, mint az átlagsofőr.
A jelen balesetben nem a KRESZ-szerinti felelősség volt a kérdés, hanem a baleset mechanizmusát vizsgálták.
MaCS
Ja, és olyan, hogy gázadással menekülni egy váratlan közlekedési helyzetből, talán az elcseszett előzések kivételével,az emberi tényezőt is figyelembe véve gyakorlatilag nincs. Ez egy olyan közkeletű tévhit, amit a feleslegesen erős autók megideologizálására szoktak emlegetni. A vezetők 99,9% eleve nem képes ilyen szintű döntéshozatalra, de a fizika is erősen behatárolja ennek az objektív előfordulási lehetőségét. A kettő eredője pedig a nullához közelít.
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Arena Breakout: Infinite
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Elden Ring
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs