Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Morden24 #18 üzenetére

    nem, most kifejezetten arra gondoltam, hogy egy netelőfizetés beüzemelésénél nem tudtunk zöldágra vergődni (mert a balfasz szerelő nem állította be a routert rendesen), viszont mivel vezetékes telefont nem kért az illető, így muszáj volt a t-home ügyfélszolgálatot hívni mobilról.

    amúgy azon van a hangsúly, hogy ha tudod mit kell nyomogatni. lehet gyorsítani az automata üzeneteken, amennyire emlékszem, de ebben se vagyok biztos, hogy mivel pontosan (* vagy # lehet), de amíg az elején a reklámokat mondja, addig nem aktív semmilyen gomb még, vagyis nekem semmire nem reagált. amiért még mérges voltam, hogy nem lehetett visszahívást kérni, hanem el kellett b*nom egy rakás pénzt az ügyfélszolgával beszélgetésre (is). úgy, hogy amúgy a sarkon van t-pont, de ott se tudnak segíteni, mert az ilyen bemutatóterem, a legtöb amit tettek, hogy adtak egy vezetékes telefont, hogy hívjam fel az ügyfélszolgálatot (akik persze nem tudtak segíteni, mert nem volt mellettem a gép)...

Új hozzászólás Aktív témák