Új hozzászólás Aktív témák
-
8zabi
őstag
ismét egy értelmetlen döntés, de manapság nem lehet semmin sem meglepődni...
-
őstag
Az értelmetlen döntés akkor született meg, amikor a fórum elődjét, a Polifórumot eldobták és egy (mondjuk ki) nevetséges, közel használhatatlan fórummotort raktak az immáron hivatalos fórum alá.
Én azóta minimálisra redukáltam a kommunikációmat náluk, miközben előtte rendszeres tag voltam.
-
Sanyix
őstag
semmi baj nincs azzal a fórummotorral, ellenben bizonyos felsővezetőkkel(akik nyilvánvalóan megmondták itt a frankót hogy most márpedig be kell szüntetni), de mint tudjuk ők mindig is büdösbunkók és semmihez sem értők szoktak lenni szép országunkban... ezért tartunk itt
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Sanyix
őstag
persze egy különadó miatt kénytelen spórolni egy olyan szolgáltatáson ami földi halandónak szerverbérlettel havi néhány ezer forintjába kerül. Ráadásul a t-nél elfér a sok szerver valamelyikén mellékszolgáltatásként, tehát ingyen is van.
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
zazahoho
őstag
nyilván van költsége ,de ha nem fér bele egy ekkora cégnek ,azt nem hiszem el ,és nem úgy kell számolni,hogy szerverbérlet havi 1 milla szakember 1 milla,mert a könyvelésükben nyilván hasonló árak szerepelnek,de valós költsége ennek csak a töredéke lehet
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
ArchElf
addikt
Nem éri meg a cégnek, hogy az ügyfelek a fizetős telefonos segítség helyett egy ingyenes fórumon találjanak megoldást a problémáikra. Ennyi.
AE
Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]
-
Tiszteletes
aktív tag
Én dolgoztam telefonos ügyfélszolgálatnál egy hasonló kaliberű multinál. Nekik nem volt ilyen szolgáltatásuk. Az a bizonyos eb szerintem is valahol a felső-közép vezetői, költségmegtakarítási lepelbe bújtatott, ál cég-érdek lojális indokkal meghozott, de amúgy egyéni érdeket szolgáló döntés körül lehet elhantolva. Egyszerű bosszú az ellen a pár szorgalmas T-dolgozó ellen akik hozzáértésükkel megmutatták, hogy a sablonosan dolgozó telefonos ügyfélszolgálatnál olcsóbban, és 2-3* hatékonyabban is lehet problémát kezelni.
Simán valami call-center fejes féltette az érdekeit. Nehogymá' elvegyenek az emberei közül néhány tucatot és ilyen netes felületen oldogassák meg eztán a problémákat, másvalakinek a keze alatt.
Miért... vagytok... gyengék???! Játtszatok!!!
-
Воланд
titán
Fizetős? Saját hálózaton belül nem ingyenes véletlenül bármilyen ügyfélszolgálatos szám felhívása a t-nél?
Morden24: Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
maláj
őstag
a "T"-nél is sok "okos" ül oda nem illő helyen
-
Morden24
nagyúr
Mondjuk elég ritka esetnek tartom, hogy a mobiloddal van konkrét gond, ami akadályozza még a hívást is, de mégis az ügyfélszolgálathoz kell fordulnod. Kb. telefonlopásra igaz ez.
Aki meg nem tudja bekapcsolni, és ezért hívja fel őket vezetékesről, az egyébként sem helyettesítette volna fórumozással a dolgot...
Sectumsempra - For Enemies
-
#16820480
törölt tag
-
Morden24
nagyúr
válasz #16820480 #17 üzenetére
Mondjuk a mobil hívás a 1430-ra ingyenes, milyen meglepő
Az ügyfélszolgálati számok ingyenesek az adott mobilhálózatról. Szerintem embereket az kavar meg, hogy Té esetén esetleg balfácán módon nem a T-Mobilet hívják fel, hanem a Home-ot.Egyébként amit mondasz, az hülyeség. Ha tudod, hogy mit kell nyomni, akkor fél perc alatt a limbóban vagy. Hogy ott mennyit kell várakoznod arra, hogy kapj egy kezelőt, az már más kérdés, de ott zene megy, nem reklám és ajánlat.
Nem tudom, melyik szolgánál vagy, ahol 5 perc reklám és ajánlat után van csak lehetőséged kezelőt kérni[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
#16820480
törölt tag
nem, most kifejezetten arra gondoltam, hogy egy netelőfizetés beüzemelésénél nem tudtunk zöldágra vergődni (mert a balfasz szerelő nem állította be a routert rendesen), viszont mivel vezetékes telefont nem kért az illető, így muszáj volt a t-home ügyfélszolgálatot hívni mobilról.
amúgy azon van a hangsúly, hogy ha tudod mit kell nyomogatni. lehet gyorsítani az automata üzeneteken, amennyire emlékszem, de ebben se vagyok biztos, hogy mivel pontosan (* vagy # lehet), de amíg az elején a reklámokat mondja, addig nem aktív semmilyen gomb még, vagyis nekem semmire nem reagált. amiért még mérges voltam, hogy nem lehetett visszahívást kérni, hanem el kellett b*nom egy rakás pénzt az ügyfélszolgával beszélgetésre (is). úgy, hogy amúgy a sarkon van t-pont, de ott se tudnak segíteni, mert az ilyen bemutatóterem, a legtöb amit tettek, hogy adtak egy vezetékes telefont, hogy hívjam fel az ügyfélszolgálatot (akik persze nem tudtak segíteni, mert nem volt mellettem a gép)...
-
Morden24
nagyúr
-
#16820480
törölt tag
igen, ez a visszahívás dolog nem túl népszerű. régebben a pannonnál lehetett kérni visszahívást, ha várni kellett az ügyfélszolgára. illetve múltkor, amikor biztosítót kelett hívjam külföldről, akkor is egyből mondta, hogy visszahív, ha akarom, akár külföldi számon is. de sajnos kevés ilyen korrekt cég van, pedig ezek az apróságok nem kerülnek sokba, de nagyon jól hatnak a cég megítélésére.
[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
válasz #16820480 #21 üzenetére
Hát, egyrészt nagy a rotálás az üszin, másrészt mondjuk úgy, hogy nem a legelhivatottabb és cégkultúrával átitatott delikvensek dolgoznak ott (tisztelet a kivételnek).
Nekem is vannak kellemes tapasztalataim (pl. MS, szintén felveszik a kérdéseket, ha nem tudják a választ, akkor utánajárnak, ha megadsz elérhetőséget, akkor amin kéred, felveszik veled a kontaktot stb.).
Tényleg ritka, de igazság szerint a magyar piacon egyik mobilszolga üszije sem sokkal kutyább, mint a másikSectumsempra - For Enemies
-
Sanyix
őstag
-
zoli62
addikt
Mindenesetre a fórumon hatékonyabb, és gyorsabb reagálású az ügyintézés, mint az ügyfélszolgálat bármelyik más csatornáján. (telefonos, e-mail, levél, személyes)
-
nagyúr
Így van. Fura de ők ennek a fórumnak köszönhetik, hogy én az ügyfelük lettem. Meg akartam tudni, hogy a kábelnet az én lakhelyemen mekkora sávszélességet tud adni és milyen minőségű. Segített is az egyik dolgozó, plusz elmondta, hogy van 30 nap próbaidő. Köv. héten mentem is be megkötni a szerződést az akkori elérhető legnagyobb csomagra(8mega), azóta 25-ös net és iptv-m is van. Lehet rajtam kívül még több tucat embernek segítettek így akik ezután előfizettek valamelyik T-s szolgáltatásra. Kár ezért a fórumért...
Thanos was right.
-
Sanyix
őstag
nekem is segítettek, valaki szétzajongta a kábelhálózaton azt a letöltési sávot amin én voltam, tehát szakadozott. Telefon arra volt jó, hogy megmondták hogy rosszul tudom azok az ERROR meg critical szövegek a modem logjában igazából nem is jelentenek gondot... az meg hogy másodpercekre beáll a net az nem amiatt van de megvizsgálják (ez annyit jelentett hogy másnap reggel lezárták a hibát hogy javítva van). Aztán a fórumon elintézték nekem hogy tényleg megnézzék... azóta furcsa módon eltűntek az errorok, és nem is áll be a net.
[ Szerkesztve ]
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Gregorius
őstag
nem hiszem, hogy főállású (csak a fórummal foglalkozó) szakikat igényelne ez a csatorna
Nem, de ha mondjuk ideje felét ott tölti, akkor kétszer annyi szakit kell alkalmazni. A létszámcsökkentést úgy is meg lehet oldani, hogy a nem létszükséglet feladatokról a munkaerőt átcsoportosítják és a feleslegnek felmondanak. -
_BM_
senior tag
"Egyedüli és példa nélküli a magyar online médiában, hogy egy szolgáltató, jelen esetben a Magyar Telekom, ilyen közvetlen lapcsolatot tart fent az ügyfeleivel”
Úgyhogy ezt meg is szüntetjük.
-
atesss
addikt
Ez egy nagyon jó ötlet volt (ugyan a gyakorlatban nem ismerem, de sejtem hogyam működhetett), de a T-től nem nagyon vártam mást, mint hogy megszüntetik.
Nehogy már valaki könnyen kaphasson segítséget, netalán értelmes emberektől, gyakorlati tippekkel (aki nem hülye a dologhoz, azt nem is annak nézve) kapjon tanácsot.Amit meg a UPC csinál az ügyfélszolgálattal, az meg szerintem már arra megy ki, hogy elmenjen a kedved a reklamálástól (nem sokmindenki ér rá több alkalommal órákat várni az ügyfélszolgálaton), és ha pl. túlszámláztak, inkább kifizeted azt a plusz pár ezer forintot (persz ha csak annyival számlázták el... ismerek olyat, akinek az első hónap után kijött egy 70e-s számla... Amikor beszéltem vele már 3-adszorra volt bent, és még most sem vagyok biztos benne, hogy sikerült elintéznie.).
Szerintem a T is efelé halad...Csak azt sajnálom hogy nem tudtam erről az oldalról korábban.
Pl. egyik barátomnál elég egyértelműen (az alapján, amit (/ahogy) a szerelő mondott miután felmérte a vonalat a helyszinen; és aztán miután bement a céghez, és vissza) úgy oldották meg a vonalszakadozás problémáját, hogy kiszámolták, hogy ezt nekik most nem éri meg javítani, és lekorlátozták 4M-ről 2M-re.
Azóta is csak ez az egyetlen net-elérési lehetőségük, mindez Budapesten a XI. és a XII. ker határánál az Irhás árok aljánál...Számlázási problémákban is segítettek ?
Mert azzal is volt problémánk tavaly, az ADSL-ünk lemondása után röpke 8 hónapba került, mire kikerült a számlázásból is.
3x voltunk bent, utána meguntuk, mondtuk majd megoldják, ha meg nem hajlandók, úgysem fizetjük ki. Közben egyszer kikapcsolták a telefont, de miután apám elküldte őket (telefonon) melegebb éghajlatra, visszakapcsolták, és 8 hónap után egyszer csak megjelent egy jóváírás (az akkor már közel 100e-s) számlán. -
Mit vártunk a T-től.
Szerintem is kezdett kényelmetlen lenni a fórum, azt egyszerűen el nem hiszem, hogy drága lett volna, pont nekik.
Ne röhögtessetek, ha a profit 0.1%-át elvitte volna, már sokat mondok.Mutogatni való hater díszpinty
-
tkazmer
addikt
mindegy, ha van akit fizetnek azért, hogy ott tevékenykedjen, az pénzbe kerül. és pénzbe kerül az egésznek az üzemeltetése, kell programozó aki elhárítja a hibákat, stb, és ezt nem lehet olyan "amatőr" módon csinálni mint pistike aki feltesz egy phpbb-t és örül, hogy van fóruma.
valószínűleg valamilyen mutató nem volt megfelelő a szolgáltatás esetében, ezért a felsővezetés hozott egy racionális döntést. ez lehetett akár csak egy olyan egyszerű szám is, hogy mennyi a telefont használó ügyfelek esetében az egy problémamegoldásra jutó költség, és itt mennyi. és valljuk be, milliós ügyfélszám mellett 2000 regisztrált tag nem egy olyan hatalmas mennyiség, akik kedvéért bizonyosan érdemes lenne fenntartani ezt a support formát.
a különadó + a válság meg bőven elég ahhoz, hogy az ilyen mammutcégek is komoly spórolásba kezdjenek, azért azt nem szokás részvényesi oldalról jó szemmel nézni, hogy az eddigi hosszú évek óta 70ft feletti részvényenkénti osztalék ennek kb. 2/3-ára csökken..úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
djculture
félisten
Megmarad a fórum csak a az üzemeltetést moderációt más csapat veszi át.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- További aktív témák...