Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atesss

    addikt

    Ez egy nagyon jó ötlet volt (ugyan a gyakorlatban nem ismerem, de sejtem hogyam működhetett), de a T-től nem nagyon vártam mást, mint hogy megszüntetik. :(((
    Nehogy már valaki könnyen kaphasson segítséget, netalán értelmes emberektől, gyakorlati tippekkel (aki nem hülye a dologhoz, azt nem is annak nézve) kapjon tanácsot.

    Amit meg a UPC csinál az ügyfélszolgálattal, az meg szerintem már arra megy ki, hogy elmenjen a kedved a reklamálástól (nem sokmindenki ér rá több alkalommal órákat várni az ügyfélszolgálaton), és ha pl. túlszámláztak, inkább kifizeted azt a plusz pár ezer forintot (persz ha csak annyival számlázták el... ismerek olyat, akinek az első hónap után kijött egy 70e-s számla... Amikor beszéltem vele már 3-adszorra volt bent, és még most sem vagyok biztos benne, hogy sikerült elintéznie.).
    Szerintem a T is efelé halad...

    Csak azt sajnálom hogy nem tudtam erről az oldalról korábban.
    Pl. egyik barátomnál elég egyértelműen (az alapján, amit (/ahogy) a szerelő mondott miután felmérte a vonalat a helyszinen; és aztán miután bement a céghez, és vissza) úgy oldották meg a vonalszakadozás problémáját, hogy kiszámolták, hogy ezt nekik most nem éri meg javítani, és lekorlátozták 4M-ről 2M-re. :(
    Azóta is csak ez az egyetlen net-elérési lehetőségük, mindez Budapesten a XI. és a XII. ker határánál az Irhás árok aljánál...

    Számlázási problémákban is segítettek ?
    Mert azzal is volt problémánk tavaly, az ADSL-ünk lemondása után röpke 8 hónapba került, mire kikerült a számlázásból is.
    3x voltunk bent, utána meguntuk, mondtuk majd megoldják, ha meg nem hajlandók, úgysem fizetjük ki. Közben egyszer kikapcsolták a telefont, de miután apám elküldte őket (telefonon) melegebb éghajlatra, visszakapcsolták, és 8 hónap után egyszer csak megjelent egy jóváírás (az akkor már közel 100e-s) számlán.

Új hozzászólás Aktív témák