Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Sok rajongó vádolja hazugsággal és megrendezett jelenetekkel a tesztet
Már megint ez az elfogult bulvárfos.
A Dawn Project tesztjei konkrétan ellentmondanak az amerikai szervek tesztjeinek meg a tényleges hétköznapi tapasztalatoknak is. De aki ezek után azt mondja, hogy ez nem stimmel, az csak rajongó lehetDRM is theft
-
#54625216
törölt tag
A szokásos heti Tesla FUD Harangitól.
-
ergoGnomik
tag
Bocs, biztosan kivételesen nehéz felfogású vagyok, de hol volt itt a FUD? Beszámolt egy perről, amit megnyert a Tesla, meg ostoba majmok közösségi médiás hirigjéről, ami szintén a Tesla kapcsán tört ki. Egyik sem tűnik olyasminek, ami félelmet, bizonytalanságot vagy kételyt keltene az olvasni tudó emberekben.
Vagy sikerült elolvasni a címet meg a szerzőt és azután már automatikusan szaladt is ki a billentyűzetedből a FUD-ozó komment?
-
nyerek01
tag
Köszi Harangi az új Tesla reklámot. Még a végén Tesla rajongó leszel.
A holnap ( 20/08) megjelenô FSD Beta 10.69 önvezetô rendszerrôl is lesz cikk? Vagy azt minek, fröcsögni arról nehéz lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Fabianus
tag
Most akkor reklámoznak egyáltalán vagy nem?
-
#54625216
törölt tag
válasz ergoGnomik #3 üzenetére
"Egyik sem tűnik olyasminek, ami félelmet, bizonytalanságot vagy kételyt keltene az olvasni tudó emberekben."
vs.
"ostoba majmok közösségi médiás hirigjéről, ami szintén a Tesla kapcsán tört ki"
-
félisten
Most komolyan meglepődtem. Meg voltam győződve arról, hogy még ha a Tesla számára kedvezően is döntenek (azaz fejben 200%-osan adnak nekik igazat), valami kis fricska, egy apró, jelzés értékű korlátozás csak lesz a döntésben.
Ez így már szerintem jelent valamit.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
nyerek01
tag
Remélhetőleg azt jelenti, hogy értelmes és igazságos döntéseket hoznak a Teslával kapcsolatban a bíróságok.
Természetesen ítéljék el őket amikor valami szabálytalanság van, esetleg törvényt szegnek stb. DE a sok felesleges lejárató pereskedéseket engedjük már el, óvódát kinőttük.
Nagy nap a mai, megjelent a 10.69 FSD Beta önvezető rendszer.
-
félisten
Tökéletesen egyetértek. Sokáig feltétel nélkül bíztam a német ítélkezésben, de amióta egyre kevesebb náluk is a kolbász a kerítésben, mintha egyre jobban kényszerülnének rá a protekcionizmusra.
A Teslának meg komolyan drukkolok -- mint ahogy minden értelmes vezetéssegítési rendszernek. Elég régóta foglalkozom ahhoz közlekedésbiztonsággal, hogy tudjam, hogy vészhelyzetben és balesetelkerülésben mennyire rosszak az emberi vezetők...
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
nyerek01
tag
A korlátozáshoz én annyit hozzá teszek, hogy várható 2023 január első napján egy törvény módosítás, amivel jobban használható lesz a Tesla FSD Beta, pl. a sávváltás működése olyan lesz mint Kanadában, USA-ban.
Tehát a "buta" jogi megkötések amiért korlátozva van az FSD képessége itt EU-ban. Fontos hogy nem műszaki, technikai oka van hogy nem működik itt hanem jogi!
Ugye a többieknek kész rendszere sincs, ezért nem működnek.
Én legalábbis így látom. -
nyerek01
tag
Persze hogy beszélhetünk, de megnézhetjük mondjuk
TeslaMaster [link] videóit is. Neki van saját Teslája és FSD előfizetése is ( talán ).Nagy tervei között szerepel a Cybertruck tesztvezetés is, Semi kamion szerintem nem lesz de az önvezetést biztos megmutatja Magyarországon ( EU ).
-
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #16 üzenetére
Ja, mindig ezzel jössz. Persze, hogy jobbak, forrás: trust me bro
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Ezért van a Mercedesnek valódi Level3as rendszere. Megvehető, működő.
És kb. semmit sem csinál. Úgy könnyű
DRM is theft
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Hol van hiteles videófelvétel annak igazolására amit írsz?
Én szívesen nézem az önvezető autókat, mutasd akkor azt a Level3-as Merci vezetést.
Én is szoktam linkelni a Tesla FSD Beta videókat, amikor levezet több mint 1 órát beavatkozás nélkül.
Na, mutasd. -
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Nekem most ilyenem van: [link]
Te jössz. -
dabadab
titán
Tessék: [link]
A német autópályák egyes kijelölt szakaszain tud vezetni, maximum 60 km/h-val és pont annyit tud, mint egy sávtartó + 60 km/h-ra állított adaptív tempomat keveréke. Sávváltás meg ilyesmi fel sem merül, gyalogosok, kereszteződések, közlekedési lámpák meg hasonlók kezelése meg főleg nem. Tényleg faékegyszerűségű cucc, sehol sincs a Tesláéhoz képest.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
Adott körülmények között átveszi a vezetést. Pusztán ennyit csinál.
A Tesla meg ott tart hogy még egy megbízhatóan működő, sebességkorlátozásokat felismerő és alkalmazó adaptív tempomatot sem tudnak összehozni a mák napig, miközben ilyenek már jópár éve vannak akár kommersz autókban is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
nyerek01
tag
Remélem nem velem van a baj, megnéztem a linkelt videót de ami abból látható az nincs egy szinten a Tesla FSD Beta rendszerrel.
Ugye ti is így látjátok?Továbbra is várom ShadowBull írását alátámasztó videó linkjét. Mert azért ne legyünk elfogultak egyik oldalon sem, Tesláról is találnánk olyan videót amiben bénázik, hibázik az FSD főleg ha úgy is van "összevágva", szóval nem ítélem el a Merci önvezető rendszerét még.
-
Shadowbull
addikt
Mondjuk nézz meg néhány összehasonlító tesztet, hallgass meg néhány hiteles véleményt. De olyat aki egy fapados Suzuki Swiftből ült át egy Teslába, aztán el van varázsolva.
A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #25 üzenetére
Mutasd már, ne sajnáld.
Tényleg érdekel másokat is látod, így csak magadat égeted.
Mármint írsz valamit és semmi igényed nincs arra hogy alátámaszd?
Tényleg egyszerű és akkor máris igazad lesz, lezárhatjuk. Csak mutasd hol láthatjuk hogy a közelébe ér a Tesla FSD Beta tudásának? -
Shadowbull
addikt
Mondom, alapfogalmakat kéne először megismerni.
Az FSD béta egy bevallottan kísérleti rendszer, ilyen van másnak is, csak azt nem bízzák az amatőrökre.
A Merci L3-as rendszere viszont kereskedelmi forgalomban kapható, engedélyezett, típusvizsgálaton átesett, validált rendszer.Amikor megértetted ezt a két pontot, akkor megyünk tovább.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #27 üzenetére
"A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve."
Valóság: "The Model Y recorded 41,851 sales in the first six months, beating the GLC (40,554), according to Dataforce's preliminary pan-Europe numbers, which exclude figures from Finland and Portugal."
FORRÁS: [link] -
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #29 üzenetére
Oké, mutasd már a videót.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #33 üzenetére
Azt a videót amit ha megnézünk akkor egyértelműen láthatjük, hogy a Merci önvezető rendszere minden tekintetben jobban vezeti az autót mint a Tesla FSD.
Ilyen egyszerű, belinkeled, megnézzük és látni fogjuk milyen jól vezet városban hiszen Level3.Ugye megnézted dabadab videóját? Természetesen az nem említhető egy szinten az FSD Betával, ezért írom már sokadszorra, mutasd már mit tud a Merci Level 3.
#32 Én viszont az eladásokról beszéltem és állítottam, hogy a Tesla Model Y a legnépszerűbb autó abban a kategóriában. Adtam hozzá forrást is.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Szóval nem sikerült még az alapfogalmakat sem megérteni. Akkor magas lesz neked ez a sztori.
"Én viszont az eladásokról beszéltem és állítottam, hogy a Tesla Model Y a legnépszerűbb autó abban a kategóriában. Adtam hozzá forrást is."
És? Senkit sem érdekel ebben a kontextusban.
Másrészt meg ez egy szar összehasonlítás, a Tesla nem prémium.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #35 üzenetére
Nem nehéz, menni fog neked is.
Tesla FSD Beta: [link]Mutasd a Merci Level 3 városi vezetést ahol láthatóan jobb mint a Tesla. Köszönöm.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #23 üzenetére
A Tesla meg ott tart hogy még egy megbízhatóan működő, sebességkorlátozásokat felismerő és alkalmazó adaptív tempomatot sem tudnak összehozni a mák napig
Nekem úgy tűnik, hogy ilyesmit a Merci sem mutatott.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #27 üzenetére
Mondjuk nézz meg néhány összehasonlító tesztet
Linkelj már egyet.
DRM is theft
-
fraser87
csendes tag
válasz Shadowbull #35 üzenetére
Merci level 3 hikomatja se érdekel senkit se. Sávtart, és távolságot. Egyéb?
Én meg vígan megyek autópályán 130-al ugyanígy egy T-ben, és még index után sávot is vált, annyira szar képzeld el. És még a szutykos sebesség korlátozásokat is felismeri, milyen fos tényleg. -
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
"Egyéb?"
Hivatalosan átveszi a vezetést úgy, hogy nem kell odafigyelned.
"vígan megyek autópályán 130-al ugyanígy egy T-ben, és még index után sávot is vált"
Mint az összes többi L2es rendszer ebben az árkategóriában, hosszú évek óta.
"És még a szutykos sebesség korlátozásokat is felismeri"
Kivéve a Tesla, akinek ez a mutatvány meg mindig nem megy.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #41 üzenetére
A táblafelismerés nem része a Merci level 3 cuccának.
Egyébként meg természetesen a Teslának is van és abszolút semmi olyan adatot nem láttam, hogy bármennyivel rosszabb lenne, mint másoké. Neked vannak ilyen adataid?
Illetve továbbra is várom a linket az összehasonlító teszthet, amiből kiderül, hogy az Autopilot le van maradva másoktól.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
"A táblafelismerés nem része a Merci level 3 cuccának."
Nemhogy az L3nak a része, de az L2-nek is, hosszú évek óta, és használja is aktívan a tempomatnál.
"természetesen a Teslának is van"
Köztudott dolog hogy a Tesla Autopilotja autópályán nem használja a táblafelismerést Európában, hanem a térképadatok alapján állítja be a tempót. (A legújabb hardverrel szereltek. Régi S/X tudja, de nem veszi át automatikusan, abban még Mobileye cucc van) Ez olyan hiba, ami miatt a Tesla tulajok évek óta reklamálnak a Teslánál, és várják hogy a következő frissítés majd megoldja.
Nemrég jött is egy frissítés, 2022.20.5, júliusban kezdték el kiküldeni, de a táblafelismerés az autópályán csak a briteknél, Olaszországban és Hollandiában fog elvileg működni máshol nem. Gyakorlati tapasztalat még nincs róla.Rengeteg tesztet lehetett olvasni az elmúlt években, meg felhasználók gyakorlati tapasztalatait. A teslafan buborékon kívül mindenki látja, hogy a konkurencia egyértelműen jobb.
Itt van hirtelen két link, az első egészen friss.
[link]
[link]Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #44 üzenetére
Ja, most már látom, hogy hol hazudsz.
Fogod az Autopilotot, szigorúan az európai butításokkal és úgy csinálsz, mintha ennél többet egyáltalán nem tudna.
Gratulálok.
DRM is theft
-
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #44 üzenetére
Na, végre valami link. Sajnos a videó még nem jött össze de sikerülni fog neked.
Nézzünk egy idézetet az első linkből: "Der reine Nutzwert des Tesla ist damit insgesamt sogar höher als der des BMW."
Ezt mindenki értse jól. XD Mekkora öngól már...#40 hozzászólásod
"A Merci kísérleti rendszerének a tudása nem nyilvános.
De nem is kísérleti rendszereket hasonlítunk össze, hanem amit meg tudsz venni a boltban."Nem tudom te melyik boltba jársz, de 2022 van és a Tesla FSD Beta a gyártó oldalán egy kattintással megvehető az autóhoz.
Nem kísérleti eszköz, nem kell úgy csinálni mintha nem lehetne összehasonlítani egy Kanadai/Amerikai átlag ember Tesláját egy átlag Német Mercijével.
Pont erre várok már régóta tőled egy videót, hol van az amikor beül a német bácsi a Mercibe, bekapcsolja az özvezetést és megy? Hol van ez?
Ilyet várok Mercivel: ( ez Tesla ) [link]
2: [link]
3: [link]A nyilvánosat mutasd nekem, köszi. ( sajnos a gonosz Merci eltitkolja a Világ elől, hogy milyen jó kísérleti rendszere van )
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #46 üzenetére
Semmiféle európai butításról nincs szó
vs
saját hozzászólásodból:
Köztudott dolog hogy a Tesla Autopilotja autópályán nem használja a táblafelismerést Európában
saját magad által linkelt tesztből:
Tests aus den USA zeigen, dass die Teslas dort einen wesentlich größeren Funktionsumfang bieten
Ott a konkurensek is többet tudnak.
Mutasd már azt a konkurrenst, ami többet tud az USA-ban, mint a Tesla, mert eddig csak a semmi habosítását művelted meg a primitív, azonnal lebukó csúsztatásokat.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Shadowbull
addikt
Gondolod az ilyen csúsztatásokkal célt érsz? Nézzük csak meg mire is vonatkozik az idézett mondat?
"Die Langstreckentauglichkeit sieht trotz des riesigen Akkus des BMW aber einen unerwarteten Gewinner: Der Stromverbrauch des Tesla ist so viel niedriger, die Ladeleistung vor allem an Tesla-Superchargern so hoch, dass lange Reisen damit einfach schneller und flüssiger ablaufen. Der reine Nutzwert des Tesla ist damit insgesamt sogar höher als der des BMW."
Tehát az idézett mondat a fogyasztásra és a SuC használat együttes előnyeire vonatkozott, nem pedig mindenre. És mit is mondott a teszt az Autopilotról?
"....Der BMW bremste weich von den voreingestellten 130 km/h auf jede Beschränkungsstufe herunter, fuhr mit genau 60 km/h in die Baustelle ein und folgte der gelben Baustellen-Markierung und der Barriere zur Gegenspur sehr genau. Das Auto überholte auf der engen linken Spur die langsamer fahrenden Fahrzeuge auf der rechten Bahn und wirkte dabei vollkommen sicher und zuverlässig.
Unterschied zum Tesla könnte nicht größer sein: Selbst mit der höchsten Ausbaustufe des Autopiloten („volles Potenzial für autonomes Fahren“), die im Model Y aktiviert war, ignoriert das Auto Geschwindigkeitsbeschränkungen in Autobahnen völlig. Stellt man die Geschwindigkeit von Hand auf den richtigen Wert ein, dann zeigt sich schnell das nächste Problem. Der Tesla orientiert sich zwar grundsätzlich an der gelben Baustellen-Linie, die linke Spur reicht ihm aber offensichtlich nicht: Er überfuhr beim Test die Linie immer wieder und pendelte nervös hin und her, schließlich ging das Symbol für die Spur-Erkennung einfach aus.
Diese offensichtliche Schwäche des Tesla passt überhaupt nicht zu dem Selbstbewusstsein, mit dem „Navigation mit Autopilot“ agiert: Das Auto wird dabei fest in der gewählten Spur gehalten und es braucht einen deutlichen Kraftaufwand um den Assistenten zu übersteuern. ...Für den deutschen Funktionsstand ist die Bezeichnung „Autopilot“ nach wie vor grob irreführend. Klarer Sieg für den BMW.Erről beszéltem.
*a Tesla FSD Beta a gyártó oldalán egy kattintással megvehető az autóhoz."
LOL. Jaj dehogy vásárolható meg. Az USAban egy válság pénzért megveheted a lehetőséget, hogy esetleg nálad is bekapcsolják a béta verziót és lehetsz tesztpilótája a cégnek ingyen, a saját felelősségedre. Európában erre semmilyen lehetőség nincs. Sőt az USAban sem mindenhol.
Ja, bekapcsolja az "önvezetést" aztán kéz a kormányon, láb a féken, hogy az autó életveszélyes hülyeségeit korrigálni tudd. És ha történik valami baj, akkor bocsi, te vagy a felelős. Ez nem önvezetés, ez vicc.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Az hogy a Tesla nem ismeri/használja a táblákat Európában az autópályán, az nem a törvényi korlátozások eredménye, hanem a Tesla elmaradottsága a konkurenciához képest.
"ami többet tud az USA-ban, mint a Tesla"
A mondat arra vonatkozott, hogy a konkurensek többet tudnak az USAban mint Európában. Egy BMW rendszer ott okosabb, többet tud mint az európai BMW rendszer.
"eddig csak a semmi habosítását művelted meg a primitív, azonnal lebukó csúsztatásokat"
Az nem az én bajom hogy a legalapvetőbb dolgotat sem ismered, kizárólag a Tesla marketinget hitted el, de nagyon.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- ASUS routerek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Dell notebook topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen