Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6700 üzenetére
Na, most hogy bebizonyítottad, hogy a HD-FULLHD-UHD felbontás a legjobb, visszatérhetünk a játékhoz?
Neked miért kényelmetlen az Air 2? Túl nagy, nem éred el a kijelzőt az ujjaiddal, túl nehéz? Azt értem, hogy nincs 60 fps, de ettől még lehet kényelmes az a cucc. Én két évig csak tableten játszottam, igaz ami igaz, ez nem 4:3-as, hanem 16:10-es képarányú, de én nem éreztem hátrányát, max azt, hogy időnként laggol, de ezt a megfelelő grafikai butítással lehet orvosolni. Az is világos, hogy a szépség oltárán fel kell áldozni a sebességet, valamit valamiért. De nekem meg pont a 16:9-es 5"-os telefon a túl kicsi, nem áll még rá a kezem, megszoktam a nagy, széles tabletet és ezen jobb időket tudok menni. Ez is csak megszokás kérdése, Te a HTC-t szoktad meg, még nem éreztél rá a nagy tabletre, de a képarányt hibáztatni emiatt nem túl logikus - szerintem...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Izébigyó: van köze a képaránynak hozzá. Tudod mekkora ez az Air 2?
9,7". Ez önmagában nem sokat mond, mert szélesvásznúTV-kre, bocs
telefonokra jóval nagyobb számot rá lehet írni, mégsem lesznek magasak!Na. Egy 4:3-as ~10"-os kijelző viszont az: nem kicsit! Ha megtámasztom
a hüvelykujjammal alulról, nem érem el a tetejét, tehát NEM tudok ráfogni,
mint egy telefonra. Nem akarom mondani, hogy hosszú ~17 centi, de...
Sőt, ha pause-olni kellene a játékot, azt is alig érem el (ebből a fogásból),
így minden egyes pause-zal az autó eldobását kockáztatom / fogásváltás,
vagy használhatom persze a Home gombot, uis azt elérem. Arra kiugrik a
játékból. Azonnal vissza lehet ugrani, nincs semmi hátránya. Csak kattan.
És mondjuk egy pause/quit/retry kombó sokkal nehézkesebb, mint telóról.
Mondjuk ha ki akarok lépni, akkor nem számít, hogy eldobom, szóval...És igen, valami abban is van, hogy nehéz! Majdnem fél kiló az egész...
Szóval ha kifejezetten játékra kell, valószínűleg sokkal jobb lett volna egy
Mini, amit Pompi is használ. (A sors iróniája, hogy csak akkor dobta fel a
"készülékválasztó" ezt a lehetőséget, amikor eldöntöttem, hogy Air lesz.)Minden másra persze tök jó, hogy ilyen nagy: abszolút jól lehet rajta ide a
PH-ra is írni baromságokat. Megintcsak eltekintve attól, hogy az érintős
keyboardot nagyon szét kell dobni két kézre, vagy egy rendes QWERTY-t
kell használni, több ujjal (a tabletet letámasztva), mert egyszerűen nem is
lehet elérni a képernyő közepét hüvelykujjal, oldalról, ha tenyérben fogod.)Vannak amúgy a topikban villámkezű játékosok egész más játékban is.
Talán tudják értékelni, hogy mennyire nem lehet zenélni rajta (Piano Tiles).
Vagyis dehogynem lehet, sőt, ezen lehet igazán. Csak másképp kell. Uis
ha lerakod, simán tudsz rajta akár négy ujjal "zongorázni", ami - ha fejben
ott vagy, akkor - kegyetlen gyors kombókat tesz lehetővé. Megszokás, na!Úgy jön le, hogy hibáztatom az Air-t azért, mert olyan, amilyen? Dehogy...
Azt mondom, hogy RR3-ra nem ideális. Viszont rohadt jól futtatja* és állat
a grafika, szóval lehet, hogy TT-ben nem ezzel leszek Top10-es, viszont a
játékélmény, a krúzolgatás, az nagyon ott van a szeren: szerintem!
Mondjuk inkább fülhallgatóval, mert a hátlapi hangszóró... Oké, van benne
egész jó basszus, de ha lefogom a kezemmel, akkor pont nem hallatszik,
csak az egész tablet remeg, hogy dübörögnek az autók: hangulatos, de a
gyors körökhöz pontosan kell hallani is (megcsúszás), szóval arra füles.
(Ráadásul csak úgy sztereó valamennyire, ha állítva használod, így a játék
kvázi monóban szól rajta. Az egyik oldalról. Ez nem akkora élmény azért.)*: ha gondoljátok, csinálok videót arról, hogy mennyi belépni, és elindítani
a versenyt. Úgy lenne az igazi, hogy melléteszem a One Maxot. Lehet,
hogy azon még mindig a majmok logóját mutatja, mire ezen lefutottam pl.
egy Autocrosst? Tényleg kegyetlen gyorsan elindul, betölt, minden. Állat!---
A "nincs 60 fps-t" amúgy nem kell véresen komolyan venni. Annak idején
azért cseréltem le a GTX285SLI-met, mert a TDU2 nem támogatta, s egy
kártyával már nem volt FIX a 60 fps. "Általában" persze annyit ment de
ha 57-58-ra (!) beesett, nos, az már biza röccenésnek mutatkozott: lehet,
itt is erről van szó. Szóval nem kell beszarni. De érdemes kipróbálni. Ezt
így érzésre nem tudom megmondani, hogy 48-re esik be, vagy 52-re? De
miután más (gagyibb grafikájú!!!) játékban látom, hogy milyen, amikor az
egész vajsima, nem röccen meg egyáltalán, azt állítom: ez nem olyan...
Azért nem úgy kell elképzelni, hogy szaggat: van fent róla videó a YT-on!
Van aki 30 fps-sel is remekül elvan. Konzolosoknak általában annyi "jut".
Én persze verném tökön, aki belerak ilyen korlátot egy PC játékba*, hisz'
ha nem megy, hát nem megy: 1-2 év múlva 3x erősebb vason majd megy.
De ha mesterségesen van korlátozva, azért mert csak, az nettó kib*szás.*: PC gaming master race. (Nemám komolyan venni, itt röhögök rajta.)
Szerk: persze nem csak a kijelzőből áll a tablet, hanem a káva se kicsi...
Olyan érzés, mintha a HTC nem kétszer, hanem háromszor akkora lenne.
Azért nem mindegy. (Ez a dög olyan magas, mint amilyen széles a HTC.)
Kb. 25 cm a képátló. Ami egy ugyanilyen magas 16:9-esnél 30 cm lenne?
Simán rá lehetne vágni, hogy az 12"-os! (11,9". Jó, csak 11,87".) De érted![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6702 üzenetére
Tudom, hogy mekkora az Air 2, az én Sony tabom is 10.1"-os, valóban nem kicsi, és ez is kb fél kilo (495 gr). Viszont lassú, iszonyat lassan tölt be. Már az indulása is lassú, de egy LeMans pálya betöltése 1-2 perc, sose mértem még stopperrel, de amikor multiban játszottunk, volt olyan, hogy a többiek már rég elindultak, mire nekem betöltött és hiába voltam utolsó a pályán, mégis első lettem, mert a server az időt nézte csak, nem számított neki, hogy én később indultam...
Én megszoktam a súlyát és a fogását, általában csak ágyban, vagy kényelmes fotelben ülve használom, amúgy meg telefonon, de az csak 1 hónapja. 2 év tablet versus 1 hónap telefon, nehéz hozzászoknom a kisebb kijelzőhöz, hogy kisebb mozdulatra fordul, teljesen máshogy kell fogni.
Régen, amikor sokat farmoltam LeMansban, akkor volt olyan, hogy pár óra után már fájt a kezem a tablet súlyától, majdnem vízhólyagos lett a kezem a fogástól.
Azért kipróbálnám a középkategóriát egyszer, egy 7-8" méretű tabot: egy Nexus 7-et vagy egy iPad minit.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De nem azt írtad, hogy 16:10-es? Azért az laposabb formátum, mint a 4:3.
Vagy csak sokkal nagyobb a kezed... Vagy csak egész másképp fogod,
mert mást szoktál meg, hiszen írod, hogy pont fordítva "váltasz". Telefonra.
Amúgy hangsúlyozom, nem váltottam a tabletre se iPhone-ra, se semmire.
Csak kipróbáltam, hogy milyen. Jó. Meg egy kicsit rossz is. De azért jó.Szerk: ne is mondd ezeket a perces betöltéseket, a One X tudott ilyesmivel
szórakoztatni. Várni nagyon utáltam. Azért volt jó, hogy ha valami hosszabb
futam volt, mert többet lehetett nettóban "versenyezni". (Nem is érte meg az
Autocross-okat/Speed Snap-eket gyorsan kivinni: több ideig tartott a töltés.)
Ahogy a menübe visszalépés sem valami rakéta. Teszem hozzá: sajnos![ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #6696 üzenetére
Kisregény írás helyett inkább vedd észre, hogy én egyik képarányra sem írtam, hogy az a legjobb. Az ellenkezőjét írtam, még illusztrációt is hoztam (ami mellesleg relevánsabb, mint a te rr3-as összeollózott képed).
Mert ugye így sérülne a Sztrego-Lirion-tétel azon állítása, hogy ha ezt használod, akkor garantáltan többet látsz...
Ilyet sem állítottam, ne akard nekem tulajdonítani. -
DigitXT
félisten
Hátööö... "ugyanolyan optimális képarány" Végülis megismétled azt, amit én,
hogy erősen felhasználásfüggő. Adott környezetben ez optimális, másban az.
De ezek inkább ilyen szabványok és "megszokások", mert nem lehet ráfogni,
hogy a filmiparban optimális, mert. Ahány film, annyi megközelítés. Béke...ne akard nekem tulajdonítani
Ó, dehogynem, hiszen felszólítottál, hogy hozzak példát, amikor nem igaz.
(Hoztam már.) De kikötötted, hogy csak olyat, ami a te feltételeidnek megfelel!
Sőt, még le is írtad, hogy márpedig Sztrego igazat állít. De tudod mit? Ignore.[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
Najó, de ténylegmostmár. Tény, hogy én is hozzájárultam az elején, de kissé eszkalálódott már ez a képarány, droid, alma téma
Feel Good Inc.
-
Amur
addikt
Jól elvagytok, és tényleg egy ideig még érdekelt is a téma, de lassan olyan szinten szétoffoljátok a topicot hogy alig lehet majd visszakeresni bármit is benne...
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
DigitXT
félisten
Mondja ezt az, akinek ez volt a 9.(!) HSZ-e az ide "offolt" 6700-ból, és jómaga is
egy nagy kövér OFF-fal + iPhone flémmel indított, a játékról beszélgetés helyett.
Amúgy megsúgom, a keresőt pont nem hatja meg, hogy beszélgettünk* másról
is, ugyanúgy meg fogja találni, amit keresel. Ajánlott használni. Arra van.*: van aki ki tudja ki tudja fejteni szofisztikáltabb véleményét egy témában, pro
kontra, más meg amolyan 1-bitesként, ha nem velünk, akkor ellenünk működik.
Szóval én, mint "kisregényíró" elnézésed kérem, hogy nem tudsz visszakeresni.
Nyomjál rám ignore-t oszt béke van. (Én is már csak a szférák zenéjét hallom.) -
Amur
addikt
válasz DigitXT #6709 üzenetére
Valóban, ami szintén egy off-sorozatra való reagálás volt.
Bennem nincs harag, nem vagyok egy idegeskedő típus, mikor beírtam komolyan az volt a következő gondolatom hogy le fogod te vagy más csapni a magas labdát a keresővel, de nincs teljesen igazad, mert aki folyamatosan követi a témát(de nem feltétlen szól rendszeresen hozzá), az naponta megnézi a friss hozzászólásokat, és "keresi" a számára érdekeseket.
Engem csak az zavar hogy ez a napi rutin sérül a sok off miatt, amit akarva-akaratlan félig-harmadig elolvasok, hátha van benne valami a játék szempontjából is hasznos infó.
Én is szeretek cikk hosszúságú hozzászólásokat írni, azzal semmi bajom, csak legyen benne témába illő, érdekes szösszenet! Továbbra is béke![ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
#40359168
törölt tag
Ez az utolsó elimination nem egyszerű... skip-re már megint nincs aranyam, nyilván upgrade-re sem, kíváncsi vagyok, összejön-e a hátralévő 4-5 óra alatt.
-
DigitXT
félisten
Én beletoltam sok tuningot előtte. Teljesen együtt ment a mezőny eleje:
butítással soha nem foglalkoztam, szóval magától dobta ezt a gép.Eric olyan fakezű volt, hogy szinte tolatott, vele kb. semmit sem kellett
csinálni: tapadtam az előttem menőre, és amint lehetett megelőztem...
És akkor ezt még kétszer, a vén rókáig. Azzal volt némi nehézség. De
ha nem koccoltam volna le 2 kanyarral korábban, nem lett volna gáz.*
Teszem hozzá, majdnem fullos kocsival (utolsó motortuning hiányzik):
értelmetlen pénztemető. Hacsak nem ezzel akartok majd TT-zni, LOL.
(Nekem annyira nem jött be. Közel sem olyan stabil, mint azt kellene.)*: kigyorson elég erősek voltak a botok, szokás szerint. Féktávon vicc.
-
#40359168
törölt tag
válasz Gyurma_13 #6713 üzenetére
Van még egy kis időm, persze kilövöm a játékot, amikor már biztos, hogy nincs meg, de az van, hogy a 2. helyig többnyire eljutok, addig az 1-2. persze egymás seggében van, de amint eljön az utolsó 20 másodperc, az 1. úgy elhúz, mintha hirtelen rájönne, hogy hopp, van egy palack nitrója is az autóban. VPN nuku, szintlépésre nincs idő.
-
ntglaci
tag
Na DigitXT-nek tökéletesen igaza van, mert olyan autóért küzdöttünk, amivel kb. többet senki sem fog vele csapatni. Csak egy eventben egy pár futamot.
Csúszkál, lassan gyorsul, lassan fékeződik le, nem a leg stabilabb. De legalább megvan. -
DigitXT
félisten
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6704 üzenetére
Ja, 16:10-es, mert ugye 1920x1200-as felbontása van ennek a kütyünek. Nem nagy a kezem, megszoktam a fogását, ráadásul még hanggal is jól szól, mert a Sonynak vízszintesen alul vannak a hangszórói, így nem takarom le játék közben sem.
Viszont most már kíváncsi lettem. Megnéztem belső nézetből néhány autót és a 16:10 és 16:9 között nem látok sok különbséget, van ahol alig látszik a külső tükör, vagy a fele le van vágva. Készítenél 1-2 screenshotot egy LMP1-es autóból 16:9 és 4:3 felbontással, hogy nálad ez hogy néz ki? Ez lesz az utolsó ebben a témában és lezárhatjuk...
-
DigitXT
félisten
Pompi galériájában fent van minden. Amúgy igazad van, még érdekes is lehet,
hogy a 16:10 (mint harmadik verzió!) mit csinál, hiszen feltételezve a 4:3 alapján,
hogy fix vertikális látószöget használ a játék, vélelmezhetően jobban levág oldalt.Szerk: egyébként visszavonom, valószínűleg ez is van olyan magas. Akkor csak
másképp fogod, és esetleg nem is akarod úgy átérni, mint egy telefont szokás...Szerk: az LMP Porsche-ban pl. egyáltalán nem látszik semmilyen tükör 4:3-ban.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6725 üzenetére
LMP-ről nincs belső nézetes kép Pompi galériájában.
Na, én meg épp most tolom a Road to LeMans szériát újra, és a tableten is meg a telefonon is látszik valamennyi a tükörből, csak nagyon kevés, mintha a telefonon szélesebb lenne a látómező. Ezek szerint a 4:3-as kép mégis csak a croppolt 16:9-ből jönne? Ez nem túl jó promo az Apple-nek...
Ja, nem is próbálom átérni a tabot, úgy tartom, hogy kétoldalt megfogom és alul ujjal megtámasztom. Ha nincs letámasztva kényelmesen a könyököm, akkor pár perc után azért elég nehéz tartani, meg egyenesben tartani az autót. Kocsiban, vonaton meg pont emiatt nem jó, mert ahogy ráz a jármű, a letámasztott kezem rázza a tabletet is, de a telefon még rosszabb, mert ott kisebb mozgásra is lerepülök az útról (ma reggel nem tudtam abszolválni a LeMans első néhány kanyart autóban utazva, mert a botok lelöktek az útról). -
DigitXT
félisten
a 4:3-as kép mégis csak a croppolt 16:9-ből jönne?
Ez sosem volt kérdés, hogy így működik. Rögtön az első belinkelt képemnél
leszögeztem, hogy 16:9-en szélesebb a látószög... Sőt, már a vásárlás előtt
tudtam a "problémáról": arról beszélgettem Pompival, hogy mennyire "gáz"?Aztán élőben* kiderült, hogy valójában nem nagy probléma: amiből a hosszú
és méltatlan vita kerekedett, az hogy én picit több háttérismerettel pontosan
tudom, hogy simán lehetne másképp csinálni, ergo kizárólag a programozók
döntése, melyik verzió lesz a játékban... A filmipari párhuzamot arra hoztam
fel, hogy eredetileg a szélesvászon a crop egy nagyobb(!) képből, ahogy régi
játékoknál is jellemző volt ez. 2016-ban persze hihetjük, hogy fordítva van.
De ne kezdjük megint, pls. Nem szoktam a levegőbe beszélni. Még akkor se,
ha vmiről képes vagyok 1 mondatnál részletesebben írni, ami másnak túl sok.*: tök felesleges valamit elvből elvetni. Ha elvből nem veszek "almát", sosem
tapasztalom meg mekkora élmény tud lenni tök részletes grafikával (10"-on).
Mondom: vacilláltam rajta eleget, de azok képek nagyon meggyőzőek voltak.
Ennek ellenére összességében úgy gondolom, az Air 2 nem ideális RR3-azni!
Leírtam miért. (Megkockáztatom, ha csak erre vettem volna vissza is adom.)Amúgy az Apple nem tud ezzel semmit tenni. Ez a majmócák dolga. De hát
mi is a dolga? Alapvetően teljesen jól írták meg, FOV kapcsolókat meg nem
fognak belerakni, ahhoz a mobil túságosan "kazuár" platform... Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Pepi6
tag
Na melyik pályán legyen TT?
-
Amur
addikt
Melbourne-i pályának mi a trükkje? Hiába butitottam szénné a botokat, a három körből 1 körön keresztül lökdösnek a falnak a tömegben, mert a szük kanyarokban nem tudok előzni a tömörülés miatt, mire átverekszem magam rajtuk akkorára úgy elhúz az első 2-3 autó hogy nem érem be őket..
Az első, talán stock challenge-ben van, BMW M1-el tolom(kimaxolt). Ahogy nézem a nissan sylvia vagy a ford focus se lenne erősebb maxon, meg tényleg nem a sebességen múlik, mert a szűk, kanyargos pályán nem érvényesülne egy gyorsabb járgány sem.[ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
l4ci
senior tag
Egyszerű: el kell kerülni a lökdösődést, meg a falhoz koccanást, mert ezzel is csak sebességet meg időt veszítesz. Itt tipikusan csak kanyarokban
lehetérdemes előzni, általában belső íven, kevés hely van, ahol kívülről érdemes próbálkozni. Itt abszolút nem a végsebesség számít, gyengébb kocsival is meg lehet nyerni egy 3 körös futamot, csak rá kell érezni a féktávokra, meg nem billiárdgolyóként pattogni az előzendő kocsik között. -
DigitXT
félisten
Melbourne-i pályának mi a trükkje?
1) az első szűkületben semmiképp ne pörgessenek ki!
2) szúrd be keményen a belső ívre az első balosban
3) összességében legyen meg a 10-11. hely a sikánig!
(Onnantól már könnyű: annyira nem szűk/lehet előzni.)A botok naggyon lassúak kanyarokban, így csak akkor
nem tudod előzni őket, ha konkrétan beléjük csattansz:
ha meg akarod tudni, milyen ha vki gyors kanyarban is,
válassz tetszőleges Top100-as TT időkből és nézd meg.
Egy élmény olyan idők ellen karikázni. Másodpercek.Ui: ahogy l4ci is írja, a lökdösődést, pattogást kerüld el,
mert úgy akármivel indulhatnál, elég nehéz lenne nyerni.
Menj tisztán: van rajta fék is...[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
a sikánok/kanyarok ívét kell kitanulni, ott rengeteget lehet fogni. az első sikánban rendre megelőzők jobbról két-három autót (aktuális agresszió-szintemtől függően), a másik sikán viszont (nekem) túl szűk előzni, ott a kigyorsításnál lehet sokat feljönni.még a második sikán előtti bal-bal-jobb kanyarkombinációban lehet jókat előzni, a második balosnál ki kell engedni külső ívre és a jobbost szűken fogni, ez is két-három autót jelenthet.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
DigitXT
félisten
Rohadjon meg a játék... Beléptem, hogy megnézzem megvan-e még a Top10-es
időm a most emlegetett Melbourne-ben. Kérdés nélkül rámentett a felhőbe, és a
ma éjjeli, friss mentést most nem tudom letölteni. Na nem tegnap futottam, csak
most para, hogy buktam a bónuszokat, meg a fejlesztéseket, de elvileg nem baj,
mert a tabon ott a frissebb mentés és magától letölteni nem fogja a régebbit...
Remélem.Szóval ilyen részletesebb trükköket nem tudok mondani. Csapatni kell, gyorsan!
Ha TT-ben megy, a verseny már csak annyiban különbözik, hogy "előzgetni kell".
Annak meg ki kell tapasztalni, hogy melyik kanyar hogyan kedvező. A botok tök
buták: nem védekeznek értelmesen, de ha lekörözés van, akkor sem állnak félre!Ui: de legalább a Top10 még megvan. Bár már nem 9., csak a 10. helyen...
Tudom, a Nissan egy kicsit erősebb autó, de gyengébbel ugyanaz a lényeg...[ Szerkesztve ]
-
mcdennis
tag
Sràcok! Masterbe jàrok a Ferrari 375 F1 challangenel. Sajnos 3 híjàn lecsúsztam az autóról és màr csak 150 k rst plusz 15 goldot kapok ha megcsinàlom. Valahogy nem lehet megcsinàlni hogy újrakezdhessem vagy valami?
-
Amur
addikt
Köszi mindenkinek a tanácsokat, végül harmadjára sikerült, igaz a kormányzás érzékenységét visszavettem, így kevesebbszer lett dodzsem a tömeges előzéseknél, finomabban tudtam terelgetni a járgányt.
Azért akartam mindenáron aranyra mert ez hiányzott a 100%-hoz a Pure Stock Challenge-ben.
Tényleg féltem bemenni sokszor a belső ívre azért szenvedtem mielőtt írtátok a tippeket.
Kicsit agresszívebben, lehetőleg ütközés nélkül befurakodni a belsőre még időben, ez lett a nyerő taktika.Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
kolos15
csendes újonc
Fiúk... (lányok). Online multiplayerben kinek milyen tapasztalata van? Engem most b...tt fel nagyon az egyik menet. Korábban is megtörtént sokszor, de most vérlázító volt, beállt elém egy gyökér, lefékezett az első kanyarban úgy, hogy alig tudtam kijönni mögüle, aztán menet közben még 1x megcsinálta és mindeközben szarul vezet (legalább ennyi öröm van: tahó és lúzer).
-
BikaGT
tag
válasz kolos15 #6740 üzenetére
Az online sajnos ilyen. Nagyon sokan cikk-cakkoznak sőt olyannal is találkoztam már, hogy két három ember összefogott és az egyik blokkolta a mezőnyt a másik meg sorra nyerte a versenyeket. Az ilyeneket egyébként szokták jelenteni az RR3 facebook oldalán. Nekem a lassan járj tovább érsz az onlineos taktikám, ami általában bejön, mert míg a többiek el vannak foglalva egymással, addig én próbálok kimaradni a csete-patéból. A leginkább a ghost ellenfelekkel nem tudok mit kezdeni, akiknél kapcsolódási problémát jelez, és össze vissza hol megjelennek hol nem. Egyszer simát átmegyek rajtuk egyszer meg totálkárra törik a kocsit.
-
ntglaci
tag
Kicsit meglepődtem! A Masters of Speed-ben (Zenith alatt) a 13.2 Cup Mount Panorama és a 14.1 Cup Nürburgring rolling startos, nem pedig álló. Amíg el nem értem a startvonalat, addig 0/körszám-ot ír ki, és ha áthaladtam a startvonalon, akkor írta ki az utóbbi esetében a 1/6 lap-ot.
Ilyennel még nem találkoztam Cup versenyben, ezzel meg lehetne oldani az állandó 22. helyről indulás problémáját. (Kis ügyességgel, jó helyezkedéssel a 8. helyről is lehet nekivágni a versenynek!) -
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #6742 üzenetére
Eeegen, csak az a 8. hely nem egyenértékű azzal, hogy a rajtrácson állsz a
8. helyen, s az első karnyújtásnyira van. Addigra már eléggé elnyúltak... Ami
persze nem baj, sőt! Izgalmasabbá teheti a futamot. Mint a farmfutam tesója
a 2015-ös farmfutam. Repülőrajtos, és sok-sok körig fogalmad sincs, mennyi
a hátrányod, egyáltalán meg lehet-e nyerni a futamot, ha így folytatod.
Szerintem jó móka! (Jobb, mint az első sikánt levágva az élre állni, és onnan
csak a második helyezett egyre növekvő hátrányát nézegetni, vagy ha éppen
elkottázod, akkor látni mennyire közeledik, vagy egyenesben mennyire erős.) -
Lirion
addikt
válasz #40359168 #6726 üzenetére
Nálam nagyon buták voltak a botok, az utolsó eliminationt piros autóval csináltam meg, tuning csak az elsö körös r$ volt az autón. Komolyan nem értem, hogy rendszeresen ilyen teljesíthetetlen versenyeket emlegettek és mégse butítjátok le rendesen a botokat. Vagy rosszul/rosszkor próbáljátok.
-
Gyurma_13
aktív tag
Nálam meg nagyon erősek a botok, még ha butítom őket, akkor is csak hangyányival lesznek gyengébbek.
De ez nem nagyon zavar, legalább izgalmasak a versenyek. Annak sem sok értelme van, hogy mindig minden erőlködés nélkül összejön. Persze azért az is zavarna, ha a cél előtt buknám el a nyereményautót, mert nem lenne aranyam, hogy fejlesszek vagy skippeljek. Ha minimális arannyal rendelkeznék, valószínű, hogy én is a biztosra hajtanék.Az szerinted befolyásolja a botok erősségét, hogy a totál futam/arany kupa statisztika, hogy viszonyul egymáshoz? Tudod a sajtábrára gondolok...
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
Én nem butítok, mert elveszti a játék még azt a cseppnyi izgalámát is ami van neki és maradna az agyatlan farmolás, meg néha a TT ami kihívás.
Maximum "altatok" azaz arra figyelek, hogy nem nyerek kilóméterekkel, nem húzók el, igyekszem csak pár km-mel dönteni a speed recordokat, kevéssel meglépni az autocross limitet stb.
És azért így is vannak jó futamok. Az 5/3-hoz már nem volt elég a pénzes tuning, ráment a fék 15 aranyért, meg a kerék 18-ért, így még mindig kevesebb volt, mint a 35-ös skip. Az utolsó eliminationt is többször kellett megpróbálnom, valami mindig hibádzott, már a sokadik na még egy utolsó próbálkozást aztán skip (mert itt már mindegyik tuning annyi lett volna, mint a skip, és az legalább biztos és fogytán volt az idő) futamot nyomtam, amikor összejött minden és meglett.
Feel Good Inc.
-
ntglaci
tag
Nekem az istennek nem akart összejönni a menetiránnyal szembeni Mount Panorama-s verseny. Ha ideális íven mentem, ha nem, mindig rommá tört valamelyik jól szituált. Ez skip lett, a sok javítás miatt.
Jöhet február 5-e, a Gauntlet Season 3, nekem még van tétje, mivel a 2015-ös 911-es még nincs meg (szerencsére nem vettem meg 670 goldért). -
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #6747 üzenetére
Nekem az laza volt. A 10es és 11es kanyar közötti részén talalkoztam szembe a mezőny nagyjával, én nekem balra húzódtam, simán elmentek mellettem, Eric volt lemaradva pár kanyarral.
Feel Good Inc.
-
Lirion
addikt
válasz Gyurma_13 #6745 üzenetére
Az összeredmény semmit nem befolyásol. Minden challange és minden széria nulláról indul.
Én se butítanék, ha nem kényszerítene rá a játék a gold upgradekre, de megteszi. Ha fullra tuningolnám az autót (vagy csak az ajánlott pr-ra), ugyanúgy gyengék lennének a botok, mint tuning nélkül butítva. Sőt, így legalább vannak pályák, ahol küzdelmes a győzelem, mint pl mt panorama vagy monza (hosszú egyenesekben gyorsak az ellenfelek). Most az utolsó eliminationt is elbuktam 3-szor, csak negyedjére lett meg, pedig végtelenül gyengék voltak Ericék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs