Új hozzászólás Aktív témák
-
.Habi
csendes tag
A 61. futamnál feladtam, kb. 296 ezer pontnál. Monza hosszún, ne csússz meg, ne menj ki, és ne érj hozzá ne érj hozzá senkinek. A majdnem full tuningos Nissan-nal mentem, de kevés voltam oda. Lehet, ha még próbálkozom jó párszor, egyszer beadta volna (egyszer sikerült átmenni a sikánon, de túlfordultam és belém jött az egyik), volt még rá 6 napom, de inkább újrakezdtem. Így már csak 18 futam kellett a 360 ezerhez. A Boss kivételével minden easy-re állt be, a Boss viszont maradt extreme, úgy, hogy a Porsche-t a 2. körös pénzes, meg a 3. körös goldokal tuningoltam (a motor és a hajtás 2 napos fejlesztése még nem ment le).
-
Kronok
aktív tag
25-30. szint között ha sokadjára nem sikerül újra szoktam kezdeni, minek szenvedni ha lehet előröl kezdeni és könnyebb is, az, h a boss extrém az sok esetben nem jelent semmit, de azt észre vettem, h ha 30. szint után úja kezdem, már az első boss-t is extrémnek írja ami a legelső nekifutásnál is easy volt
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #6847 üzenetére
Köszönöm, ez (moderátorok kiléte és mibenléte) valóban új infó volt számomra és hasznos is!
A "nem-egy-liga"-nál értettem, hogy mire gondol Pompi! De ez egyértelmű is volt, miután jeleztem, hogy én se LeMans-i, se Indy ovál Boss futamon nem jártam (hála Istennek!!!), tehát fix-en összevissza jönnek a futamok egy random-generátornak köszönhetően. Mindenkinek más-más sorrendben.
Tippeket elsősorban két embernek adtam, akik leírták, hogy melyik pályán mivel szenvednek.
A többieknek meg leírtam az én tapasztalataimat extra! De ez félreérthető volt, mert azt hiszem, hogy "válasz"-ként írtam Pompinak, aki azt hitte, neki okoskodok, pedig nem ez volt a szándék.
Láttam már egy-két olyan új bejegyzést, ahol valaki arról ír, hogy most kezdte el a játékot, vagy legalábbis az elején jár. Nekik akár még hasznos is lehet egy-két ilyen bejegyzés! Nyilván nem azoknak szántam, akik évek óta tolják az RR3-at!
Megjegyzem, én is sokat tanultam a fórumból, de hát nem mindenki olvassa vissza a legelejéig a bejegyzéseket (majd' hétezer darabnál talán ez érthető is). -
l4ci
senior tag
Dehogyis! Sztem csak behazudja azt az extreme-et! AZ 50. Boss futamon kaptam egy 4 körös Porsche Test Track Short-ot, elsőre persze elrontottam, csúszkáltam, kilöktek, ki is lőttem a játékot. Másodjára futva, odafigyelve a kanyarokra, nem megcsúszva, már a 3. körben lehagytam Magnust így az utolsó kör már sétagalopp volt. De ha nem értem volna utol, akkor a 4. körben feltartják a lekörözöttek, tehát még akkor is meg lett volna. Ez az extreme sztem csak hülyítés, hogy upgrade-elj minél többet! Na de egy fullos Porschet hova tuningoljak már?
Vicces, hogy az Easy futamok mellett a Boss már mindig Extrém, pedig valójában nem is az. Néhány Easy futam nekem sokkal nehezebb, mint a végén a Boss. Főleg ahol se ütközni, se megcsúszni se pályát elhagyni nem lehet. Most is egy ilyenen akadtam el, de majd pár próbálkozás után meg lesz ez is. -
kgymac
őstag
A gauntlet1 bugja óta minden futam végén mentek, nem lövöm ki ha nem sikerül nyerni, simán megy a visszaállítás is (bár néha akadozik a mentés, talán túlterhelt a szerver? Ki/belépés után ált. újra jó).
Én low fékkkel megyek, így ritkán csúszik meg - főleg, ha fékezek is, amikor kell. Csak a 20-as feladatig szoktam (a gauntlet1 35-ös futam szivatásai óta) eljutni, utána feladom. Az alap futamok mindig easy, de a boss folyamatosan medium/hard, egy ideje extrém. Némileg gyengül Nagy szintje, ha head futam jut és kilököm vagy fél/egy percig feltartom egy/több szűk kanyarban, de marad extrém. Újabban szinte csak cup futamot ad, ott a feltartás nem nagyon működik, mert valaki szinte mindig elhúz.Nekem eddig még nem adta be a melbourne 4 köröst, a lányom 6 v 7. boss futamnak megkapta. Igazi szívás volt, rá kellett tolni kb. 220 goldot a sok r$-on kívül (goldért gyorsítás is kellett, kb. 40 petákért ), de így is kb. 10-re lett meg. Közben egyet el is baltáztam, mert nem akartam >300m előnnyel nyerni, de túl lassú voltam a célvonalon. Le mansban 150m-re van 2-3 mp időm, de itt csak 70-80m lehet az utolsó kanyartól, így nem igazán jó az állórajt a 911-gyel.
A lányomnál vettem észre, hogy ha volt net indításkor, megpróbált lehúzni valamit a szerverről. Azért furcsa, mert minden assetet letöltök upgrade után. Kilövés+cache törlés megoldotta droidon, most már nem akar tölteni induláskor semmit, a play-en meg nem látok rr3 frissítést...
-
DigitXT
félisten
Azért egyszer próbáld ki segítség nélkül: talán nem is olyan erős Magnus,
csak ha folyamat befékez neked a segítség, akkor te vagy amiatt túl lassú.Nem feltétlen frissítést akart letölteni, hanem mondjuk a kihíváshoz valamit.
Mondjuk ellenőrzi vele, hogy nem csinálod-e túl korán, vagy valami ilyesmi? -
ntglaci
tag
Úgy gondoltam, hogy mivel ez lesz (talán) az utolsó Gauntlet challenge, ezért tisztán, kilövés-manuális mentés nélkül fogom végigjátszani. Sikerült is, és így extra kihívást is jelentett.
Kilövés és mentés nélkül 116 challenge, 30 Boss, 7 kísérletből, legjobb elért challenge: 25, és meglett az autó.
Ez elég gyengusznak tűnhet, de így Magnus-szal brutál csatákat vívtunk (fele siker, fele kudarc), most kaptam igazi kihívásokat. A 4. attempts után már az elején a versenyek hard/extreme-ek voltak. -
kgymac
őstag
válasz DigitXT #6862 üzenetére
Néhanapján ki szoktam próbálni: az eventek alatt olyan feladatokat is teljesítek, aminél ki van kapcsolva minden rásegítés. Be se tudnám kapcsolni. De számomra elég fárasztó napi 6-7 le mans-t futni assistok nélkül, főleg BuKaVun (ált napi 4 futam). Az agent miatt akkor is nyernem kell, ha bealszok, javításra váró kocsival is.
De mint már említettem, én a D ligába igyekszem (100% teljesítés, csak offline, kivéve a szériák tt-je), az A-t meghagyom Nektek.
Legyőzni eddig is sikerült Nagyot, legfeljebb nem szivattam magam, nekem elég volt a 20. futamig eljutni. Mégis összejött 270e pontocska.
Kicsit bánom már, hogy megkezdtem a gauntlet3-at, mert már megvan a kocsi, az eventből eddig csak a szivatás jött át. Sebaj, majd 3-4-5 nappal később lesz csak majdnem fullos az f1gtr.szerk: nem tudom mit akart letölteni, play update után le szedett már mindent. De nem ez az első, hogy play-en kívül akart frissíteni, szerencsére droid alatt cache törléssel le lehet beszélni a frissítésről az rr3-at. Csak nem tetszik, hogy play-en kívül frissít. Elvégre bevizsgált sw, elvileg.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Én már megvettem aranyért jó rég ezt a porschét, a gauntletbe bele se kezdtem. Az arany mennyiség se túl sok, nekem nem éri meg szenvedni érte..
-
zozobá
csendes tag
Ahogy olvasom a friss hozzászólásokat, a mostani Gauntlet challenge-be végre random adja a feladatokat, nem csak látszatra pörgeti meg. Korábban mindenkinek ugyanazokat a feladatokat, pályákat adta, kb. mindenki ugyanott adta fel ( a híres 35.).
-
NNME
tag
Másodikra nekem is sikerült, 65. boss-os challenge után abbahagytam mert már csak valami 10 ezer körüli pont kellett volna és nem volt türelmem még 5-6 versenyen tojásként bánni az autóval, így újrakezdés után gyorsan, egyszerűen meglett.
A boss versenyek nem voltak túl nehezek nekem se, sokkal többet szenvedtem ott ahol nem szabadott hozzáérni a másik autóhoz vagy megcsúszni stb. Viszont újra nagyon megkedveltem ezt a 918 RSR-t. Egyik legjobb autó szerintem a játékban, imádtam vezetni. Már csak ezért megérte ez a Gauntlet.
-
Pompi
MODERÁTOR
Na a 64. versenynek a Boss Challengebe megkaptam az Indy ovált. 17/27-es Porschéval a 2. helyre tudok feljönni, többször is megpróbáltam. Gyakorlatilag hiba nélkül és full gázon, kanyarokban gázelvétel nélkül - tehát mondhatom, hogy nem igazán marad benne semmi az autóban. Beáll 329 km/h-ra és megyünk (ami mondjuk azért fura csak, mert papíron 335 a vége, de ennyit nem jön ki belőle ha átnyomom a kijelzőt akkor se). Reggelre lejár a 2 db 2 napos fejlesztés. meglátom, hogy hoz-e valamit a konyhára, ha nem, akkor itt lesz az első kör vége. Most állok 295 ezren és 51 ezret hozna ez a Boss Challenge, tehát kár lenne érte, de ez van.
Szerk: na, nekifutottam még
egyszerkétszerháromszor és meglett, igaz kellettek hozzá a lekörözöttek347,630 - innen már csak meg lesz valahogy ez a 911-es
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Zedco
csendes tag
Pompi, azzal már próbálkoztál, hogy a mezőnyből, mikor elhaladsz a kedves versenytársak mellett, nagyjából szép lassan kiforgatsz mindenkit?
Ez arra jó lehet, hogy az eleje hamarabb éri utol őket és gyorsabban fékeződik a lendületük!
Sajnos ettől Te is megtörhetsz (és romolhat a végsebességed), de talán kisebb a veszteség, mint az a nyereség, hogy a mezőny eleje beszorul a lekörözendőek közé, és így jelentősen lelassulhatnak!
Csak egy ötlet, bocsi, hogyha rossz!Annak idején az egyik Nascar challenge-et (talán az uccsó 20 körös Richmond volt) úgy tudtam megcsinálni (mert nem voltam hajlandó egy fosch autóba millió aranyat önteni, így viszont nem tudtam a 40. helyről előreverekedni magam az élre), hogy elkezdtem szembe menni a mezőnnyel, és majd' mindenkit totálkárra törtem!
Ilyet csak a Nascar-nál tapasztaltam, de azok képesek voltak füstölve megállni a pályán, élő akadályt képezve a pályán! Megtörtem 30 autót kb. a frontális baleseteknek hála, így lett 4 kör hátrányom ugyan, de mikor megfordultam, akkor kb. 12 kör alatt le tudtam dolgozni a 4 kör hátrányt, neki durranva hátulról a versenyben maradt, de a baleset miatt 0-ra lassult versenytársaknak!!! Talán 2-3 autó teljesítette a távot a végén (melyért nem kaptam sok bónuszpontot a hibátlan vezetésért...:d )
Az biztos, hogy ez érdekes felfedezés volt, melynek hála minden Nascar challenge-en meg lehetett spórolni az aranyakat! -
Buster17
addikt
welcome back arany farm hogy működik?
-
NNME
tag
válasz Tibcsi21 #6872 üzenetére
Asszem nekem is ugyanez a verseny volt itt. 2 körös, ugye?
Ügyesen, full gázzal átvágod az első két sikánt a füvön? Kicsit megrángatja, de ha rögtön a rajt után ott mész el a mezőny mellett akkor akár az első helyet is elcsípheted az első sikán után. Aztán a hosszú kanyarban próbáld blokkolni, hogy ne menjenek el, húzodj ki balra és amint a híd alatt elmentél, vágd le a második sikánt is. Aztán a következő második jobbos előtt csak a gázt vedd el egy pillanatra, lent pedig az S-es résznél is full gázzal lehet menni ha jól érkezel meg oda. Gyakorold egy picit a pályát, akár más autókkal is, szerintem 14 upgrade-el teljesíthető. -
NNME
tag
Mától elérhető a Jaguar F-Type a NFS No Limitsben. Mivel ugyanaz a fejlesztő csapat és valszeg a licenszeket is már mindkét játékra megveszik ezért merem következtetni, hogy a következő updateben mi is valszeg megkapjuk ezt az autót.
-
DigitXT
félisten
Aham, csak a PR feltétel megugrása nélkül el sem indulhatsz, szóval ez
mese habbal... (Mármint az a része, hogy minden Nascar challenge-n
megspórolható az "aranyos" tuning csak azért, mert gyenge autóval picit
roncsderbizve LEHET nyerni: vagy nem ugyanazzal a játékkal játszunk?) -
ntglaci
tag
Egy kérdésem lenne! Mikor és milyen időközönként szokott lenni double fame nap/hétvége? Majdnem 500 óránál tartok, több mint fél év alatt, de még egyszer sem találkoztam vele!
-
Tibcsi21
csendes tag
-
Zedco
csendes tag
válasz Tibcsi21 #6882 üzenetére
Pepi6 írta a választ, de sebaj!
Egyébként az első kamikazee (LOL) jobbos után jön egy balos, majd a részemről még egy kamikazee jobbos! Ott is bátran ékelődj be a fal és a mezőny közé, tehát szigorúan jobb oldalon tartsd az autót. (de vigyázz, mert itt már volt, hogy beszorultam... kicsit jobban kilóg a "fal" a jobb oldalon!)
Ha pedig még mindig vannak előtted, akkor még egy lehetőség, hogy a hosszú egyenes végén az élen állót használd stoptáblának! Ergo kőkeményen hátulról telibe! Ha még mindig nem vagy első, megint ott a célegyenes végi kamikazee jobbos! ;o)
Ha viszont lényegesen jobb a "bot"-kínálat, és így is el tudott nyúlni az első, akkor tényleg kellhet a fejlesztés![ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
Egyébként én minden versenyen azt tapasztalom (legyen akár auralpod, darknezz vagy rattlesnack az ellenfél, akár Magnus/Björn/Fjirtoft), hogy az első néhány kanyart, mintha túlóvatoskodnák! Ergo ott még verhetőek! (4-5 kanyarral később már nem feltétlen igaz ez a tétel)
Ellenben Pungent Sauce vagy Propeller factory végig "elég" óvatosak és így minden kanyarban kínálják az előzés lehetőségét!
(de a Gauntlet-ek nem róluk szólnak)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
4-5 kanyarral később már nem feltétlen igaz ez a tétel
Deee! Az összes kanyart "túlóvatoskodják". Én még nem láttam egy AI
versenyzőt sem magától kicsúszni (egymást kiütik, az más), márpedig ha
valaha határon fordulna, azért néha elő kéne fordulnia ennek is, de nem.Ui: jó, hát viszonylag ritkán autózok hosszasan a mezőnyben, az is tény.
Amúgy az előzőhöz: bocs a félreértésért! (A bizalomvesztés a pörgésnek
köszönhető: mindenkinek meg akarod mondani, hogy kéne ezt csinálni...
Engem, személy szerint picit fáraszt, de igazad van jogomban áll ugorni.)NASCAR-hoz még annyi észrevétel: hogy okés, megvan az autó, csomó
aranyat "megspóroltál". De akkor melyik szériát vitted ki belőle 100%-ra?
Hát persze hogy csak a beetetőst, ahol olcsó volt a tuning... (Az összes
többinél a PR feltételek miatt rá kell költeni a sok aranyat a végére.)Egyébként 3 percen belül ne írj már két HSZ-t. Ott van a szerkesztés link:
5 percen belül, ha még eszedbejut valami hozzáfűznivaló, használd! Azért
van. (Ha teletolod a fórumot HSZ-ekkel flood-nak hívják, és nem díjazzák.)[ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #6886 üzenetére
A "flood"-ot megértettem, köszi. Elnézést, ha sok voltam, pláne, ha fárasztó! A jövőben pedig vigyázok, hogy "drop" se legyen!
Egyébként pedig köszi, tényleg mindig tanul az ember, fórumozásban kezdő vagyok!
Vissza is térek inkább fórumolvasó státuszba.
Talán annyit érdemes megszívlelni a lényegesen több tapasztalattal rendelkező tagoknak (akinek nem inge, ne vegye...), hogy mielőtt kioktatják a másikat vagy minősítik a hozzászólását (még ha olykor kevésbé értékes is), talán érdemes nem rögtön ostobaságot vagy valótlanságot feltételezni. -
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #6888 üzenetére
A valótlanságot illetően valóban Rád gondoltam (túl friss volt még a seb ), viszont az elmúlt ezer bejegyzésben más tollából is találunk rá példát. Tény, hogy olykor félreérthető, mire is gondol a hozzászóló!
Ezért is írtam finom éllel, hogy köszi! Amit értettél is!A 100% elérése nem vonz (mert irreálisan magas befektetést igényel --> vagy pénz vagy idő), de az igen, hogy az autókat mindet hagyományos(an akciós) úton megszerezzem!!! És már csak 4 hiányzik! (LaFerrari, Veyron Sport, legújabb "öreg" McLaren és a 150 aranyos Corvette)
Amikre mostanra meg is lett az aranyam, DE!!! Én ilyen kis spúrnak születtem, és megvárom az akciókat/challenge-eket! Legtöbbjüket "ingyen" vagy 30-50 százalékos áron szereztem. És bőven jöhet még olyan, amikor nem mindegy, hogy a hiányzókat 750 vagy 450 aranyért vesszük meg!
És ez most a 2015-ös RSR-nél ki is fizetődött!!! Ezért is tetszett a Gauntlet! A formátum is jobb, mert nem követel napi belépést, hanem nyomod, amikor időd van! (De akkor jó sokat!!!)
És igen! Amikor behozták a fejlesztők a PR-szintezést, akkor nagyon lehúzós irányba ment el a játék! Mert a szériákat kizárólag aranyégetéssel lehetett már csak végig vinni (így egy ideje nem túl sok 100%-osom van sajna!)
Viszont mostanában nem lehet egy rossz szavunk sem a fejlesztőkre, mert az utóbbi időben meglehetősen kegyesek az aranyak "osztásával"!
Vagy jön az RR4 és ez már a kivezetés, vagy a "tűzmakik" túl sok füvet szívtak és átmentek "jótékonyba"![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Sejtettem én, hogy ez a Gauntlet is megszivat a végén. A 69. verseny a szokásos ne ütközz, ne csússz, maradj a pályán, de Monza Road Course 1 körön...
Megpróbálom néhányszor, de ha nagyon nem jön össze, akkor újrakezdem és hamar meg lesz a hiányzó 13000 pont. -
485
aktív tag
Egyébként nem értem, hogy minek küzdeni és ezerszer újrajátszani egy egy versenyt? A legjobb eredményem 23.szint és 358ezernél vagyok, ha kész a szerviz, 5 perc alatt megvagyok. Kb 10-15ször kezdtem újra . Úgy látom, akik eljutottak 50-60as szintig, tegnap kapták meg az autót. Én meg ma fogom. annyira nem nagy a különbség. És pont beleszartam, hogy fault lett egy egy verseny, talán 2szer vagy 3szor ismételtem futamot.
-
Zedco
csendes tag
Ha 1 körös a verseny, akkor ez nem egy 12 fős mezőny a Monza Road-on? Azért az könnyít rajta!
Az az első kanyar lesz a vízválasztó, ahol legalább 6-7 autót le kellene tudni. Ehhez hasznos lehet a legrövidebb féktávú autó! Ezek az autóid is full-osak (Spada, 918, GT-R)?
Ha igen, akkor a Spada tűnne a legjobb választásnak (a végsebessége is a legnagyobb), bár tény, hogy az meg a leginkább csúszásra hajlamos...Az a gond, hogy nagyon lassan fogsz tudni abból az első sikánból kikecmeregni a sok csiga közül. Szóval legalább a 6. helyen kellene lenned így a start után, hogy legyen esélyed beérni az elsőt is ütközés nélkül.
Ki kell fogni egy olyan mezőnyt, amelyben több a lassabban startoló autó (ebben a mezőnyben a Porsche indul a leglassabban). Nálam az Indy Road-nál (ami hasonló volt ehhez a feladathoz, csak két körön) folyamatosan váltogatta (ahogy újraindítottam), hogy ki milyen autóval megy (végül a Nissan-nal jött össze és kellett hozzá az is, hogy előttem 6 autóból 3 is Porsche legyen, akik "megfogják" a mezőnyt).
Ez az a pálya és feltételrendszer, amitől könnyen befordul az ember... De azért kitartás!
Kíváncsi vagyok, összejön-e! Ha igen, akkor@Kronok: azt se hagyd figyelmen kívül, hogy vannak, akik szeretik a kihívást! És azt megcsinálni, amire l4ci készül, valóban kihívás!!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs