- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz arnyekxxx #249 üzenetére
azzal van bajom aki szerint ha máshol szennyezek az valami fantasztikusan jó megoldás
Márpedig az. Van egy csomó szennyezés, ami lokális és ha a puszta közepén szennyezünk és tényleg sokkal jobb, mintha egy sűrűn lakott nagyváros belsejében.
Ráadásul ismét felhívnám a figyelmet, hogy a mindenféle összehasonlítások tipikusan csak a CO2-vel foglalkoznak, márpedig egy autó messze nem csak CO2-vel szennyez, márpedig a SOx, NOx, PMxx terén az áramtermelő infrastruktúra sokkal jobban áll, mint az autók.
DRM is theft
-
válasz Donki Hóte #171 üzenetére
"Grétával az a baj, hogy
a maga kis abszolút jóléti társadalomban szocializálódott gondolkodásmódjával "próbál" tenni valamit."Hisztérika!
Nézd meg egy olyan videóját ahol szónokol, lehetőleg hang nélkül. Érteni fogod miről beszélek.
Ez bekorlátozza a lehetőségeit. A COVID hatékonyabb lett a környezetvédelemben és elvette a figyelmet Grétáról.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
dabadab
titán
válasz Hieronymus #253 üzenetére
Nézd meg egy olyan videóját ahol szónokol, lehetőleg hang nélkül
Hát ja, az fontos, hogy SEMMIKÉPPEN se figyelj arra, hogy MIT mond
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Noukoum
veterán
válasz arnyekxxx #249 üzenetére
Nem fantasztikusan jó megoldás, de az a folyamat is szennyez mikor a benzin valahogy a kútba kerül. Valahogy ez sokszor nem kerül elő, mintha az ott teremne.
Annyi a különbség hogy az elektromos autó azzal az energiával már nem szennyezi a várost, és az hogy megújuló energiával is tud működni. Egy belsőégésű ezekre sosem lesz képes, ezt kell megérteni mert ez a legfontosabb.
A szénerőművek pedig még sokáig fognak üzemelni, óriási beruházás lenne átállni ezt mindenki tudja. Atomerőmű 2020-ban nem népszerű, nem emészti meg könnyen a nép érthető okok miatt. Majd talán a jövőben változik.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
senior tag
Ja, ha ebből indulok ki, akkor csak fele. Viszont azért ezt írják "the impact of producing a lithium battery can vary from 40 to 350 kg CO2/kWhbattery capacity, with an average of 110 kg CO2/kWhbattery capacity", azaz az átlag a 110, amivel kb. én is számoltam. Plusz én nem vettem figyelembe az akku cseréket.
Azt gondolom a gyártók nem reklámozzák, hogy ténylegesen honnan szerzik be az akkumulátorokat, és mennyire "környezetbarát" az a technológia, amivel előállítják.
BTW, az "1,5 battery replacement is needed over the life time of the vehicle" vajon hogyan értendő: az átlagos élettartam alatt kettő és fél vagy másfél elhasznált akkucsomagot jelent?
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
Elf
aktív tag
válasz arnyekxxx #258 üzenetére
Igazad van. Félre ment a hasonlatom. Mivel kb. senkit nem birságolnak meg erdőben szemeteleésért miközben tele vannak használt wc kagylóval így ezzel az olvasatával nem foglalkoztam a dolognak.
Szerintem aki saxot, esetleg G Astrát vesz erre a célra valami elektoromos helyet miközben simán megtehetné hogy elektromosat vesz... nos az ugyanaz aki kiköpi a rágót a járdára, rádobja a szemetét a telik kukára aztán vagy elfujja a szél vagy nem.
Nekem olcsóbb, egyszerűbb, az hogy másoknak szar meg leszarom!Szóval egy igénytelen seggfej. Így okés?
-
bkercso
nagyúr
válasz arnyekxxx #238 üzenetére
Hát azért nem, ha az új normáknak is meg akarunk felelni, meg a trendeknek, meg tényleg szervízmentes termék a cél, 15 éves élettartammal. Én is ilyen "összedobáson" munkálkodom.
Annyiba jön ki, amennyi a piaci ára.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
Miért is? Milyen erőművekből jön a töltés?
Emellett új technikát venni mindig kockázat. Még a dízelesek is megszívták a dízelbotrányt, nem véletlen jár kártérítés azoknak, akik ilyen autót vettek.
A vevői bizalmat meg kell nyerni, az meg idő. Annyira szerintem nem egyértelmű még a villanyautó téma, hogy leseggfejezzük a vásárlókat.
Amellett a hatótáv és töltési idő egy erős korlát sokaknak. Az elektromos autó városi ingázásra való. Közösségi autózáshoz pl. okés, de egyetlen családi autónak még halvány szerintem.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Feketelaszlo
senior tag
S ha a Saxo tulajdonos a megmaradó pénzét mondjuk zöld kötvényekbe rakja? 10 millió forintot elhelyezni pl. egy klíma-alapba nagyobb társadalmi (meg egyéni) haszonnal jár, mint villanyautót vásárolni. Azért nem kell túlmisztifikálni a környezeti hatásait mindenféle furcsa hulladékkezelési hasonlatokkal, ha valakit csak a környezetvédés érdekel akkor vannak jobb beruházások is, csak ezért senki ne vegyen elektromos járművet.
-
Elf
aktív tag
válasz Feketelaszlo #264 üzenetére
Eltekintve attól hogy amit mondasz az mennyire nem létezik, ettől még a saxo mögött büdös lesz. Sok saxo mögött sok bödös.
Persze, csak ezért ne vegyen elektromosat.
De ha már venni akar valamit és dönthet hogy saxo vagy i3 akkor én köszönöm ha az i3 mellet dönt.
Ennyi nem több. -
stickermajom
addikt
válasz Feketelaszlo #264 üzenetére
"ha valakit csak a környezetvédés érdekel akkor vannak jobb beruházások is, csak ezért senki ne vegyen elektromos járművet."
Na jó, de a zöld kötvényt nem látja a szomszéd, meg az utca népe.
-
dabadab
titán
válasz Feketelaszlo #264 üzenetére
10 millió forintot elhelyezni pl. egy klíma-alapba nagyobb társadalmi (meg egyéni) haszonnal jár, mint villanyautót vásárolni
Ezt honnan lehet tudni?
DRM is theft
-
bambano
titán
válasz Donki Hóte #191 üzenetére
ha a mostani zöldek nem heccelik fel az embereket, akkor az emberek tudnák, hogy nem lesz paks bővítés.
csere lesz.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
senior tag
Sajnos semmi sem ennyire fekete-fehér. Egy tonna lítiumot úgy állítanak elő, hogy 750 tonna kőzetet átmosnak 1900 tonna vízzel. A helyi vízkészlet 65%-a megy el erre. A kobaltot valami elképesztő munkakörülmények között bányásszák, az érte kapott pénzt leginkább fegyvervásárlásra költik. Csak 2017-ben kb. 250 ezer tonna akkumulátort építettek be elektromos autókba (fél millió köbméter), és jelenleg nem igazán tudható, hogy mihez lehetne velük kezdeni, ha egyszer kiszolgálják az idejüket (tűzveszélyes, mérgező anyagokat tartalmaz, a benne lévő alapanyagok egy részének visszanyerésére egyelőre technológia sem nagyon van, olyan meg pláne nincs, ami gazdaságos lenne (többe van a reciklálás, mint a kinyert nyersanyag)).
(Kicsit egyszerűsítettem, meg sarkítottam a hatásvadászat kedvéért, bocs. )
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
#50192640
törölt tag
válasz arnyekxxx #258 üzenetére
Az szerintem se értelmes, jelenleg keveseknek elérhető a villanyos megoldás. Persze sokkal többet is lehetne tolni az autómegosztásba, esetleg elérhetőbb tartós bérletbe, de ez megint egy másik téma.
Azt kell látni, hogy ne hülyézzük le azt se, aki villanyost vesz, meg nyomjuk az irigykedő kommentokat, de az se háborús bűnös, aki belsőégésűvel jár. Mindkét szitut a megfelelő helyen, megfelelő átgondolással kell kezelni.
-
dabadab
titán
Csak 2017-ben kb. 250 ezer tonna akkumulátort építettek be elektromos autókba (fél millió köbméter), és jelenleg nem igazán tudható, hogy mihez lehetne velük kezdeni, ha egyszer kiszolgálják az idejüket
Dehogynem, simán lehetne őket reciklálni.
Egyébként azért érdemes hozzátenni a számokhoz, hogy pl. a Tesla S 85 kWh-s, 540 kg-os akkujában van összesen kb. 7 kg lítium.
DRM is theft
-
-
bkercso
nagyúr
Nem veszed figyelembe, hogy az akksi legyártása már környezetszennyező. 3km-t menni belsőégésűvel jobb, mint 15-öt, mert a 15 is tartalmazza a 3-at. Érteeem?
Hibrid a legjobb: kicsi az akkuja.A kibocsátást meg szabályozni kell, a szabályzást meg be kéne tartani. A koromfekete felhőt eregető szarokat ki kéne vonni a forgalomból, csak hát a magyarnak más furgonra nincs pénze sokszor --> munkanélküliséget növelő döntés lehetne ez.
Szerintem
Nyilván, hiszen beszélgetünk.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Hát, egy használt 2. generációs priusszal ezerszer jobban járt volna, és ennyi pénzből kettőt is kapott volna...
Vagy ha már annyira villanybuzi valaki, akkor ampera.
Btw, ez a villanybuzéria is vicces. Kurvára ződ' vagyok, villannyal járok... csak a villany meg szénbű' (mátrai), vagy fábú' (ajka), vagy gázbú' esetleg gázolajbú' gyün' (litér, meg a többi).
Négyből egy elektront pedig kapsz Paksról.
Klassz dolog látni, ahogy a sok villanyos beletölti a Bakony-i erdőket az akksikba.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Noukoum
veterán
válasz arnyekxxx #259 üzenetére
Biztos óriási beruházás egy 8milliós benzin helyett egy 8 milliós villanyt venni...
Azért nem népszerű a villanyautó mert sokaknak nem érdeke a terjedése.. Na meg ott a sok birka akik nem csak elhiszik a sok baromságot hanem terjesztik is.Igen tudjuk szar a villany mert: nem tudod 1nap alatt háromszor megtenni budapest-münchent egyseggel, mert 3 napig kell tölteni ahhoz hogy 5percet menjél, mert nem lehet vele 180km/h sebességgel menni magyar autópályán, mert nem füstölhetsz vele a szomszéd gyerekének orra alá, mert az akkumulátorod 3 év után kukázhatod, mert baleset esetén felrobban az akkumulátor, mert 3 óráig tölt míg a benzin 3 perc alatt megtankol, mert télen klímával már 10km-t se tudsz megtenni, mert -20fokban nem fog elindulni, mert nem hallod az idegesítő motorhangot amit az átlagautókban van, na meg a villanyautó sokkal szennyezőbb mint dízel, hiszen az passzátom termeli a gázolajat, és mert nincs 300ezerért új belőle hogy vegyem így meg..
Amit kihagytam azt megtalálhatjátok a totalcar fészbúk oldalának kommentszekciójában, sokkal magyarosabb stílusban. Most hogy kiderült hogy tényleg szar a villany, remélem befejezitek.. Megérteni sosem fogjátok, mert ezt elsőre sikerül megérteni akinek megy
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Tikakukac
titán
Amit leírtál az valóban a facebookos baromságok kivonata.
De sajnos tényleg csak annyi. A valós problémákkal nem nagyon akarsz szembemenni te sem. Pedig én tényleg dugnék anyám segge alá villanyautót. Csak hát az első gond, hogy mennyiért kapsz micsodát. A környezeti oldalt nem boncolgatom, fentebb már leírták elég szépen, hogy mennyire zöld a zöldség.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
E.Kaufmann
addikt
Nem olvastam vissza mindet, de egy benzines hol tudja visszatölteni a fékezési energiát, valamint mikor lesz 90% feletti hatásfokú, és bambanő mióta gyöngyösi ? Nagyobb a probléma amúgy a Mátra délnyugati lábánál, ahol az eternitet vagy mi a francot mai napig fújja a szél. Az erőműben meg gipszet gyártanak a megkötött kénből, igaz van ott sok probléma mostanában.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
bambano
titán
válasz #50192640 #280 üzenetére
persze, megszoktam már, hogy minden nettó trollkodás, ha nem értek egyet a másikkal.
nem az számít, hogy valójában hol történik a károsanyag kibocsátás
az számít, hogy valakikben felmerül, hogy ők annyival előbbrevalók, hogy helyes, ha a szennyezésüket mások fogadják be. ez pontosan ugyanaz az álszent mocsokság, mint amikor a fejlett nyugat szemetet exportál ázsiába, és úgy tesz, mintha ott szabályosan hatástalanítanák.egyetlen pesti se kapott olyan előjogokat, hogy más ablaka alá piszkolhasson.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#50192640
törölt tag
lebuktam, nem vagyok erőműszakértő.
akkor most leegyszerűsítem: amíg egy olyan erőmű is van, ami nincs tökéletesen elszeparálva a lakosságtól, illetve nincsen valamiféle nagyon alacsony szennyezési szint alá szorítva, egyenesen egy balek idióta és/vagy sznob gazdag az, aki villanyautóval jár a városban, hiszen az erőmű miatt jóvanazúgy, mindegymosmá?
agyrém, bammeg.
bambano #286: ne legyen már az, hogy mindenki ellened van, azzal kezdted, hogy mindenbe beleszálltál, hogy miért azt vette, miért annyiért, mikor miért volt hülye.
az meg, hogy kiben mi merül fel, parttalan vita. nyilván ostobaság azt gondolni, hogy egy villanyautóval bármi megmenti a világot, pl mint anno a Soth Parkban, amikor a Priusosok egynés fingját szagolgatták - ettól senki sem lesz egy zöld hős, hogy akárhány milláért villanyos kocsival jár, de ne is hülyézzük már le. ugyanígy a bicajosnak attól még nem szabad a piroson átmennie, mert ő megőrzi a lendületét, mert ő helyettem is vigyáz a környzetre. véleménye mindenkinek lehet, szerintem az viszont egy igazi kispolgári, irigykedő rosszmájú, aki egyből, a körülmények pontos ismerete nélkül képes ilyen szinten eszet osztani.főleg nem értem, hogy miért az olyanoknak megy az észosztás, akik nem négynégyes vényócas ikszötöst meg bármilyen használt német prémiumot vettek akármennyiért, amit aztán csippeltetnek, meg lekötik a dpf-et, mert fenntartani már nem fussa, meg vidáman tankolja ötezerér a városban huszat fogyasztó fosládát, hanem vettek egy kicsi villanyautót - ők ettől nem lesznek hősök, de azért többre becsülöm őket, mint azokat, akik 1-2-en pöffeszkednek a tököm tudja hány tíz milliós kamuhibrid luxusvágenekben.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
egyetlen pesti se kapott olyan előjogokat, hogy más ablaka alá piszkolhasson.
És te igen? Mert hát az autód teljesen nyilvánvalóan más ablaka alá is odapiszkol.
Egyébként elég erős a gyanúm, hogy a gyöngyösiek is elsősorban az autókból kapják a NO2-t, nem az erőműből.
DRM is theft
-
bambano
titán
válasz #50192640 #287 üzenetére
nincs mindenki ellenem, több hsz-t is olvastam itt, amelyekből látszik, hogy az írója képes józan ésszel gondolkodni és ugyanarra a végeredményre jutott, mint én.
ha a túlhájpolást úgy definiáljuk, hogy adott autómárkánál mekkora a különbség a vásárlói hit és a valós minőség, megbízhatóság között, akkor a bmw a második legtúlhájpoltabb márka. 3 éves használt i3-at venni ilyen áron az minden gazdasági racionalitást nélkülöz. ez megalapozza, hogy negatív véleményt írjanak róla.
szóval maradjunk abban, hogy ha megalapozottan igaz egy vélemény, akkor az nem trollkodás, és lehet, hogy mindenki szembe jön, de akkor a mindenki téved.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-vitya-
őstag
Tévedsz. Nem megalapozott a véleményed. Nem tesztelted, nem saját tapasztalatból írod, egyszerűen csak egy irányban szemellenzős vagy.
Én teszteltem már mindkét oldalt, én döntöttem valahogy. Lehülyézhetsz, meg is tetted. Valahogy én még így sem kezdtem el személyeskedve szemellenzősen beléd kötni. Pedig azok valójában könnyű prédák, akik teljesen fogalmatlanok, azt se tudják mit kérdeznek, nemhogy azt, mit jelentenek ki...[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
-
válasz #50192640 #287 üzenetére
Nem.
A kérdés ennél jóval bonyolultabb.
Ezt nézd végig, és nagyjából képben leszel
[link]
NOx tekintetében pedig...
Egy régi, 82'es mercire rátették a mérőt, és kevesebbet mért mint a csodafranciaszaroknál.
[link]
Lehet ezt boncolgatni, de felesleges.
Felhasználás módjában van a kulcs... ha naponta ezerszer indulsz, és mész összesen 10km-t, akkor kicsi akksis villany, ha egyszer beülsz, bemész melózni akkor benzines, hosszú távra meg dízel.
ha jönnek majd az új akksik, akkor lehet, hogy...
De igazából csak akkor lesz valóban "zöld" a villanykocsikázás, ha révbe ér az ITER, majdpedig a DEMO.
Addig csak a fent említett mértékben van értelme a villanynak.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
bambano
titán
itt: [link] meg lehet tekinteni az ország villamosenergia felhasználását terv-tény alapon. beállítottam a kezdő időpontot 13-án (ma) nulla órára, a végét ma délre, és azt látom, hogy a lapály (nettó terhelés és termelés terv) 3300MW fölött van végig. Paks1 4x440MW ha jól tudom.
tehát paks1 folyamatosan padlógázon megy, lapály idején még két gigawattot elő kell állítani valamivel, és a déli csúcs 5300MW környékén volt.
a csúcsra vonatkozó állítás minden bizonnyal módosult volna, ha délutáni csúcsidőszakot is beleveszek a grafikonba.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
az önigazolásban az a fő tulajdonság, hogy sosem ismerik be, ha tévednek, mert akkor azt is be kellene ismerni, hogy a rossz választásnak megfelelően cselekedtek.
ezért vagy kénytelen erőlködni, hogy én tévedek. a valóság ezzel szemben az, hogy drágán vettél bmw-t, ennél csak jobb választási lehetőségeid voltak, és ezt most igazolnod kell, hogy ne álljon be a disszonancia a gondolkodásodban.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tikakukac
titán
-
#50192640
törölt tag
én is olvastam a totalcaros mercis cikket, forrás ugyanaz:
"A meglepő jelenségre persze van magyarázat. Az 1982 óta eltelt 38 év során rengeteget fejlesztettek a dízelmotorokon, és a fejlesztés elsődleges célja a fogyasztás csökkentése, illetve a teljesítmény növelése volt. Ezek azonban a nitrogén-oxid-kibocsátás növekedésével jártak. És mivel a 2017-ben bevezetett Euro6d Temp szabvány előtt csak laboratóriumi körülmények között kellett teljesíteni a szabványt, illetve akadt egy kiskapu is, a valós nitrogén-oxid-kibocsátás az elméleti értékekhez képest durván elszállt. A kiskapu úgy szólt, hogy ha ezzel a motor élettartama növelhető, a kipufogógáz-tisztító eljárásokat időlegesen le is kapcsolhatták – alighanem ennek köszönhető például a Captur ijesztő kibocsátási értéke, amely a 80 mg/km-es hivatalos határérték több, mint 16-szorosa volt a mérés szerint."
nyilván a szabályok is szarok.
bambano #289: ja, hogy mindenki akkor dönt józanul, ha úgy dönt mint te, aki meg nem, az ostoba? amúgy ha nem bmw-t vett volna, hanem bármi más villanyost, akkor dicsérnéd? csak mert azt is kifejtetted hosszan, hogy _minden_ villanyautó miért f@sz. mit mondtál volna, ha vett volna egy nissan leafet, ami tényleg egy határ szar hatótávban? zoét, ami egy joghurtos pohár? e-upot, ami egy iciri-piciri játékautó? tesla model3? kona, ioniq? melyikre mondtad volna, hogy nem hülyeség?
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Tikakukac #297 üzenetére
egy kibocsátás-mérési kampány keretében rendőr kiterelt a parkolóba, beledugtak egy szondát a kipufogóba és mértek. 0% lett. ugyanennyi volt a zöldkártyán is.
tehát az az autó 0% nitrogénoxid kibocsátással rendelkezik.
szerencsére az autó kipufogójába dugták a szondát.... egyébként lehet, hogy levették volna a rendszámot
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- LEGO klub
- Milyen okostelefont vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Ukrajnai háború
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Falken Ziex ZE914B 225/45 R17 nyári gumi (4db, gyakorlatilag új)
- Kingston Fury HyperX CL 16 DDR4 memória 2x8GB 3200mhz Alza Garanciával
- Kingston Fury Beast Black CL16 DDR4 memória 8GB 3200mhz Alza Garancia
- Honor 50 - 5G - Posta az árban
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen