- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
Majd akkor is dugdosd bele a szondát, mikor épp regenerál és 30 literes fogyasztás mellett okádja ki a brikettet a verda
Erről ugattam fentebb. Persze, legtöbbször, főleg mikor kiadják a típusbizit, 0% lesz. Amikor meg nem 0%, nos, a VW csoport ugye ezt remekül prezentálta hogyan is működnek ezek a mérések és mennyire van valós alapjuk.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Ja, hogy ilyen időkről beszélgetünk. Mint a zöldséges merci, hogy kevesebb szutykot tol ki magától 1-2 értéken és hát hova jutottunk akkor. Ja bzdmeg, gondolom az az ilyen összehasonlításoknál már nem számít, hogy most egy kétszer nehezebb, tripla olyan erős autóról van szó
Az ilyen pici apróságok mennek el balra-jobbra mindig. Jó a benzin, jó a dízel és a villany is meg a bringa. Csak fel kéne végre fogni, hogy mit mikor kéne használni, de leginkább venni. Itt bukott az egész. Most villanyautózás van. És mivel az agyhalottak miatt 5000km-es hatótáv kell meg 2 másodperces töltés, így agyon is b@sztuk ezt is. A dízelt elég régen szintén elvéreztették, majd mostanra a benzinesek is mentek kb. a lecsóba. Majd egy jó 10 éven belül érdekelne mivel fog járni a vidéki magyar ember. Egy fosos szívó G astra fenntartása is olyan szinten tud elszállni, hogy csak lesek.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
arnyekxxx
veterán
"motorhang hiánya"
ez mondjuk a villanybringáknál is gond, régen jött a mama a zörgőcsattogó bringával 8km/h sebességgel most meg sétálok az oviba a gyerekkel aztán ott repeszt a mama a dejelbringán mint a villám, hang nélkül én meg magyarázom a gyereknek, hogy ha látja a nénit bringán messze már akkor se induljon el, mert az, hogy bringán jön a mama az nem azt jelenti, hogy lassan jön a mama.
-
"Ha csak 2-3km-ekre használod a villanyautót, az színtiszta környezetszennyezés, mert ugye a teljes életciklusa alatt produkált szennyezés 40%-a az akkugyártáskor történik.
Jobban jártál volna, ha néha akkut cserélsz a benzinesben."És folyamatosan benzinből nyert energiával tölti az akkumulátort!
Nagyon környezetkímélő megoldás. Ráadásul a motor fel sem tud melegedni. A fogyasztás nagy és szennyezéskibocsájtást csökkentő megoldások hatástalanok. Ma már a lambda-szondát előfűtik, hogy minél hamarabb működjön a rendszer. De ilyen rövid távon ez sem segít.
Ráadásul az újabb autók még képesek indulni majdnem üres akkumulátorral is. Fel sem fog tűnni, hogy ez lesz az utolsó indulás töltés nélkül. Amikor betolják, ha lehet, nagy gáz fog következni, had hajoljanak a cellák az akkumulátorban. Néhány éve az új benzin motoros autókban is megjelent a részecskeszűrő. Nagy barátja lesz a pénztárcának a napi kétszer - két kilométer oda és vissza autókázásMindenki jobban jár az elektromos autóval.
(#236) bkercso: "...ők viszont Fukusima után leállították az atomerőműveiket. A szénerőművek miatt náluk - ha jól emlékszem - pont nem környezetkímélő az elektromos autózás, csak lokális szinten: nem a városban szennyez."
Az atomerőművek nagy része nincsen leállítva. A szénerőművek leállítása szorosabb határidőn belül fog megtörténni.
(#179) qnadam:
...automata váltós autóm gond nélkül kezeli ezt a problémát (kövér gázra hirtelen visszavált néhány fokozatot), akkor azért remélem, hogy a mostaniaknak is megy ...Többször leírta, hogyan előz.
Már ott elbukik az automata, hogy nem lehet kinyomni a kuplungját az előzendő jármű megközelítésekor. A Volvo hatos váltója, nem fog magától ötből - másodikba leváltani, hogy szép legyen a kipufogó hangja előzéskor.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Tikakukac
titán
3200 kilós, 633 lóerős autókról van szó? hol???
Nem tudom. Hol?g astra is van itthon, nem szállt el a fenntartása.
1.4 Twinport. Tudod mennyi egy szívósor hozzá, ami kötelezően beszarik? Igen 750k. Jól írtam le, valóban, 750k. Egy szívósor. Ha felújíttatod, mert hát a magyar az találékony és megoldja, akkor egy laza 100-asból kijön munkadíjjal. Meg a fos lánccsere, megint annyi. Egy kis EGR is, mert miért ne. Majd még szép a lista és hát a kocsi piaci árának a fele belehullott 6 hó alatt. Egy patika, első tulajos, rendben tartott és szervizelt kocsira. Ami elérte a 200k km-t ahol ugye egy autónak már a roncstelep az útja. Bizonyos iparági szereplők szerint legalábbis.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Megvan, hogy pont a DPF regenerálásról volt szó, ami nem véletlenül részecske-csapda néven is fut?
Lehet akkor még nem láttál ilyesmit. Izgalmas a szitu én egy Honda Accordban és egy Insigniában láttam ilyet eddig. A három kb. azonos volt. Mindegyik epres csokifagyi illatú tavaszi hegyi szellőt tolt ki. Elhiszem, hogy 0% minden IS, ami ott kijön, én inkább nem raknám oda a pofámat, de ízlés szerint bárki kipróbálhatja. Majd mondja elA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
Mit pontosítsak? Hogy kiszedsz egy darabot egy szövegből és utána megy az értetlenkedés? Szépen elolvasod az előtte lévő mondatot és megérted Ha nem sikerül, becsukom a topikot aztán kész. Óvodához végképp nincs kedvem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bkercso
nagyúr
Mert erre nem is lehet felkészülni. Elkésett a szabályozás, noha a mesterséges hang az egésznek az eleje óta téma.
Kínában már 10 éve is probléma volt a nagyvárosokban, hogy alig léptél ki az üzletekből a járdára, majdnem elütöttek a 40-el közlekedő villanyrollerek és egyéb hangtalan eszközök...
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
bkercso
nagyúr
válasz Hieronymus #307 üzenetére
De csak fajlagosan (km-re vetítve) nagyobb a szennyezés hideg motorral. Abszolút értékben kevésbé környezetterhelők a rövid utak, hiszen 15km-t is csak úgy tudsz menni, hogy kezdésnek mész 3-at hideg motorral. Nem keverendők az aláhúzott típusú foglmak!
Szélsőséges eset, ha egyáltalán nem használod. Akkor is a villany a szennyezőbb, mert a gyártása szennyezőbb, aztán meg ugye csak parkoltatod. (Az már nem szennyez.) (Mert nem megy.)
A villany nagy előnye fogyasztásban a rekuperálás, de azt a hibriddel is megkapod. Plusz kisebb akku (kisebb környezetterhelés), nagyobb hatótáv, és a belsőégésű motor rossz hatásfokú munkapontjaiban is besegít a villanymotor, plusz start-stop stb.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
-vitya-
őstag
Nem, nincs igazad. Eltelt három hónap, és eddig a majd 6000 km alatt spóroltam is havi 30+ ezret. Ha három évig megtartom, akkor már behozta az árát a korábbi dízeles autómhoz képest. Ha mindent beleszámolok. (vásárlási / eladási ár, üzemeltetés, adók, parkolások). Itt pontosan 3 millió különbözetet kell kinullázni, ami nem lesz olyan nehéz. Már 3 hónap alatt látszik, a saját használat mellett, adatokkal alátámasztva.
Emellett valóban jobban érzem magam, hogy mi nem ide pufogunk ki többé. De ez nem számosítható. Csak szimplán jobb érzés.
-=Витя=-
-
senior tag
"Dehogynem, simán lehetne őket [az akku csomagot] reciklálni."
Akkor jó. Nem értek hozzá. Az utolsó, kb. fél éves cikk, amit ezzel kapcsolatban olvastam kevésbé volt optimista, és inkább csak a problémákat sorolta. (Rengetegféle aksi van, különböznek méretben, alakban, (belső) szerkezetben, kémiai összetételben. Ki- és szétszerelni leginkább kézi munkával lehet, de a javításhoz sincs elég képzett szakember, nem hogy a recikláláshoz. Automatizálni nem lehet, mert lehet, hogy az önvezetéshez elég már az MI, de sajnos olyan olyan robot, ami szét tudna szerelni egy aksit, még nincs. Eleve gyártásnál sem szempont a szétszerelhetőség (ragasztás, stb.) Maradnak a daráljuk le, olvasszuk szét, és hasonló eljárások, amik önmagukban is trükkösek (nem árt, ha közben nem robban fel az üzem). Így azonban viszonylag kevés anyag nyerhető ki (a többi nem lesz elég tiszta). Ja, és a hab a tortán az, hogy a jelenlegi módszerek nem igazán hatékonyak, azaz a reciklálás simán negatívba viheti a teljes termékciklusra számított környezetvédelmi mérleget.)''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
-vitya-
őstag
98-99% reciklálható a mai akkupakkoknak
[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
-
bambano
titán
ha három évig megtartod, akkor az is számít, hogy három év alatt ne változzanak jelentősen az üzemeltetés feltételei. tehát ha beleszámoltad, hogy ingyen parkolsz, akkor három évig maradjon az ingyen parkolás. három évig ne legyen semmi baja, ne kelljen javítani, stb. szinte biztosra vehető, hogy az üzemanyagnak használt áram jövedéki adója jelentős kiadássá válik a közeljövőben. hogy számíthatsz-e három évig arra, hogy ugyanilyen feltételek mellett tankolhatsz áramot, az kérdés. szerintem nem. de biztos, hogy vagy hamarabb mint 3 év, vagy nem sokkal több mint három év után el fogják rontani ezt a lehetőséget.
haverom 4.1-ért hozott el két éve egy új j astrát. ha te havi 30k+ forintot spóroltál, az 12 hónapra mondjuk 400k. vagy 500. tökmindegy. három év alatt plusz 2.9 milliós kiadással spóroltál másfél misit.
ha nem benzinesben gondolkodsz, abban is komolyan hiszek, de ezt most nem fogom webes turkálással alátámasztani, hogy hároméves villanyautóból sok más típust is vehettél volna a 7 misis korlát alatt. kétségtelen tény, egyiknek se lenne az orrán propeller, ami önmagában is jelentős pénzt ér.
bombaüzlet, mondhatom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Elf
aktív tag
"Emellett valóban jobban érzem magam, hogy mi nem ide pufogunk ki többé. De ez nem számosítható. Csak szimplán jobb érzés."
Megragadom az alkalmat hogy kihangsúlyozzam itt a komment-cunamiban:
Köszönöm! Nekem is jobb érzés így már minimum ketten vagyunk ezzel.Mindezt úgy hogy akkor se vennék 7 millióért autót ha ez mentene meg a pénzbe fulladástól.
De ez a te dolgod. Közöm semmi. -
addikt
válasz Hieronymus #307 üzenetére
(#307) Hieronymus
Az atomerőművek nagy része nincsen leállítva. A szénerőművek leállítása szorosabb határidőn belül fog megtörténni.Eléggé félre vagy tájékozódva. Az atomerőműveket 2022 végéig állítják le teljesen. A szénerőművekre most mondtak egy kellően távoli dátumot (2038), ami a szándék komolyságát szépen tükrözi. A képmutatás világbajnokságának első helyéért brutális harcban van a "német környezetbarátság" az "amerikai demokráciapártiság"-gal.
Tikakukac és bambano milyen szép asszertív vitakultúrával rendelkeztek mind a ketten, öröm látni ezt a csodás egymásra találást
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
a hagyományos járművek hagyományos akkumulátoraira olyan szinten kiépült az újrafelhasználási ipar, hogy ha akksit cseréltetek a kocsiban, azért gyakorlatilag megverekszenek a boltosok. az alapján, amit én láttam, az ólom-kén akkumulátorok összegyűjtése és reciklálásra való elszállítása jó üzlet, csak abból a boltból, ahol legutóbb akksit cseréltem, csak aznap, amikor ott voltam, 8 tonnányi akksit vittek el újrafeldolgozásra.
ebből én azt tudom extrapolálni, hogy ugyanez meglesz a villanyos/hibrid akksikra is. komolyan hiszek benne, hogy az akksik miatt nincs okunk hosszú távon aggódni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
2007 nyarán a főnököm vigyorogva húzott elő egy iPhone-t. A kezembe vettem és beleszédültem. Hiába volt szar mint telefon (nehéz, kettőgé, gyenge akku, be tudott lassulni nagy weblapnál, stb.), de látszott, hogy ez a jövő, mert a koncepció (full kijelző, OS, stb.) jó, csak csiszolni kell.
Nincs még az igényeimnek megfelelő villanyautó, de szerintem a villanyautó koncepcionálisan jobb (és tetszik is). Ennek ellenére tervben sincs, mert drága, de ár/érték arányban sem felel meg.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
azt írtad, hogy 3 millió különbözetet kell kinullázni havi 30+ ezerből.
meg írtál olyat is, hogy "ha megtartom három évig".
havi 30 ezerből 3 misit pont 100 hónap alatt nullázol ki, ami 8 év 4 hónap.
ha pont három év alatt akarsz kinullázni 3 misit, az havi 83 ezer 333 forint.nekem nem jön össze a matek. az alapján, amit leírtál, neked se. most vagy nem írtál le mindent, vagy neked se jön össze a matek.
azt, hogy mi igaz a belsőégésűekre, hagyjuk, mert egy konkrét villanyautó típus a téma.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Noukoum
veterán
válasz Tikakukac #284 üzenetére
Tekintettel arra hogy amennyit gyártanak azt rögtön el is adják, nem hiszem hogy drága lenne.. Meg biztos azért vesznek itthon benzintemető helyett bevásárlókocsit mert “drága”. Hidd el a villanyautósok jelentős része is sz@rik a környezetre, azért használja mert kiadja a matek és mert szereti használni. Az hogy zöld, az csak másodlagos.
Az meg hogy szerinted nem környezetkímélőbb az elektromos autó a belső égésűnél az meg a saját dolgod, véleménye mindenkinek lehet csak a tények mást mutatnak.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
arnyekxxx
veterán
Van erre valami forrásod?
csak azért kérdezem mert " ezek az idevetések, bizonyíték nélkül nem a legjobbak, nem érzed?"
ezt csak úgy:
[ Szerkesztve ]
-
Vladi
nagyúr
Ezt hogy érted?
Villonyautóhoz: akkor lenne király, ha a munkába ingáznának vele, ahol a nepelemből ingyen tölthetnék. Pl: nagy gyárak tetejéről. Dehát ugye ez túl szép ahhoz..
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
arnyekxxx
veterán
külön szépsége a német szénerőműleállítási programnak az idén májusban szolgálatba állított vadiúj szénerőművük
-
bambano
titán
arra próbáltam célozni, hogy azt az időpontot, amikor a létformánk fenntarthatóból átfordul(t) nem fenntarthatóba, szerintem nem helyes a jövőbe tenni.
eddig se volt fenntartható, de a koronavírus megmutatta, hogy mi minden baj van vele.
szerintem.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-vitya-
őstag
válasz arnyekxxx #331 üzenetére
Pont afeletti hozzászólásomban volt egy link... Úgy tűnik ez elkerülte a figyelmed.
De látom másról beszélünk: te a teljesen leamortizált, szétégett roncs újrahasznosításáról beszélsz (akkuk kb 0.0001%-a) Én pedig a normál használatban elfáradt akkuk újrahasznosításáról kerestem cikket (akkuk majd 100%-a)
-=Витя=-
-
Vladi
nagyúr
válasz Kalandor #328 üzenetére
Jah mára meg majdhogynem egyenértékű a heroinnal. Jó oké inkább kokain, bár ígyse sokkal jobb.
(#335) bambano:
Oké jah ezt osztom, csak aszittem, hogy valami konkrét eseményről lemaradtam a koronavírus miatt.
Azt mond meg nekem, hogy a koronavírus és karantén meg ilyenek konkrét valós társadalmi stb hatásairól mér nem esik 1 szó se a közéletben. Megy a humbug.
[ Szerkesztve ]
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
arnyekxxx
veterán
olvastam, abban szerintem nem is láttam leirva a tesla nevét, az, hogy a félig elhasznált aksikat átpakolják más cuccba az csak a probléma eltolása időben nem pedig újrahasznosítása a leját szavatosságú aksiknak, pont ahogy a cikked végén is szerepel:
A Nissan például elárulta, hogy a LEAF aksik teljes mértékben újrahasznosíthatók, így a visszanyert kobalt, mangán, nikkel, és lítium újra nyersanyagként szolgálhatnak. A kulcskérdés azonban a gazdaságosság
jelenleg olcsóbb lehet új nyersanyagot vásárolni, mint másodnyersanyagot előállítani újrahasznosítással
és én pont ennyit állitottam: nem csinálják az újrahasznosítást mert drága.
-
senior tag
Forrás (korábbi hozzászólás): Recycling lithium-ion batteries from electric vehicles
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
bambano
titán
válasz #50192640 #341 üzenetére
szerintem gazdaságosság szempontjából az autóvásárlás a következő két véglet lehet:
1. gazdaságos autót akarok
2. "beleszerettem" az autó valamilyen tulajdonságába/tulajdonságaibanem hiszem, hogy a kettő között van átmenet, de erről hajlandó vagyok vitatkozni.
aki gazdaságos autót akar, az igenis két évig krampácsolja az excelt, olvassa el az internetet a-tól z-ig, és utána döntsön. aki meg érzelmi alapon döntött, az vállalja fel. amikor pedig a világ elé tárja a döntését, akkor az 1-es mutassa is meg, hogy tényleg gazdaságilag is helyes volt a döntése, a 2-essel meg együtt röhögjünk egy sort a szerviz számlán.
de a kettő között nemigen van átmenet. azt mondani, hogy azért bmw, mert az milyen gazdaságos, ennek egy oka lehet: nem meri felvállalni, hogy érzelmi alapon született a döntés. érzelmi alapon hozott döntésre keresni a gazdaságossági adatokat meg sima önbecsapás, esetleg hazugság. na ezt nem kellene.
én például felvállalom, hogy az előző autóm is, meg a mostani is, nem gazdaságos döntés. vagy mondhatom azt is, nekem megéri, hogy vigyorogva szállok ki az autómból. más fórumtárs meg mondhatta volna, hogy neki a gazdaságosság az első, és akkor vesz egy benzines corsát vagy egy 1.0 htp skodát. azt nem mondjuk, hogy a gazdaságosság az első, ezért vettünk bmw i3-at, mert ez egyszerűen nem igaz.
ezt én álszent képmutatásnak tartom, és ez az oka, hogy elmondtam a negatív véleményemet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Vesa
veterán
"Az meg hogy szerinted nem környezetkímélőbb az elektromos autó a belső égésűnél az meg a saját dolgod, véleménye mindenkinek lehet csak a tények mást mutatnak."
MIlyen tények? Van ehhez _hiteles_ forrásod?
Mert én eddig csak pro/kontra érveket láttam leírva még a nevesebb szakportálokon is. Ahhoz ugyanis, hogy ezt tényszerűen ki lehessen számolni, elég bonyolult képletekre és nagyjából követhetetlen mennyiségű input paraméterre lenne szükség, mindkét technológia teljes egészének (tehát mindenre kiterjedő) ökológiai hatásait figyelembe véve!Maradjunk annyiban, hogy egzakt tények egyelőre ebben a tekintetben nincsenek. Komplett érv-listát lehet írni az e-car mellett és ellen is (öko szempontból), de hogy a mérleg hova billen a végén, azt jelenleg kb. senki nem tudja.
A tudomány a valóság költészete!
-
bkercso
nagyúr
válasz arnyekxxx #339 üzenetére
nem csinálják az újrahasznosítást mert drága.
A gazdaságosság tehát azt jelenti, hogy elég olcsó valami ahhoz, hogy elpazaroljuk mint a bolygónk erőforrását.Vesa #345:
mindkét technológia teljes egészének (tehát mindenre kiterjedő) ökológiai hatásait figyelembe véve
Jelenleg senki nem vesz figyelembe olyan ökológiai hatásokat, amiket nem lehet $-ra átkonvertálni. Ehhez más gazdasági szemlélet kellene; a kapitalistát nem a fenntarthatóságra, hanem a fejlődésre találták ki és hát látszólag csak erre alkalmas.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Vesa
veterán
Az megvan, hogy nem Te vagy a világ közepe?
Mirt érzed úgy, hogy közöd van hozzá, hogy ki, mit, miért és hogyan tesz, vesz, csinál, satöbbi??Téged nyilvánvalóan irritál a BMW, értjük (ami egy tisztán érzelmi reakció), majd ezen szimpla személyes véleményed alapján feljogosítva érzed magad arra, hogy másokat kioktass, meg/elítélj és besorolj egy másik érzelmi reakciódból származó szubjektív "értékrendszeredbe".
Minden embernek megvan a maga értékrendje, amivel nincs is baj egészen addig, amíg azt nem akarja ráerőszakolni másokra! 300hsz óta magyarázod, hogy a cikk írójának miért kéne inkább kussolnia, vagy ha már cikket ír, akkor pontosan mit is kéne írnia. Ez elég visszataszító, de leginkább gyerekes! Ha valaki nem szereti az adott márkát vagy technológiát, vagy bármi mást, akkor a felnőttebje lerendezi annyival, hogy saját maga ezeket elkerüli, nem gyakorolja, nem úgy csinálja. De állandóan a szomszéd tehenével foglalkozni elég gáz, ez egy nem túl fényes hungarikum.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
#50192640
törölt tag
én értem, csak te nem válaszolsz egy egyértelmű kérdésre. nagyon szépen leírod az elveidet, meg hogy miért egy hülyeség az i3, meg a fujfuj bmw, de továbbra se válaszolsz, hogy te mit vennél helyette, adott feltételek között, ami a te elveidnek is eleget tesz?
ja, amúgy meg értem én, hogy _szerinted_ mi a gazdaságos, de hiába ismételgeted, hogy az csak benzines lehet, hogyha az egyik peremfeltétel az, hogy legyen elektromos, mert így kihagysz egy szempontot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen