Új hozzászólás Aktív témák

  • PrometheusX

    aktív tag

    Na, sikerült befejezni a SanDisk Ultra 128 GB UHS-1/A memóriakártyám garanciáztatását, minden rendben van. :)

    Összegezem a folyamatot egy hsz-ben, mert elég sokat szemeteltem több kommenten keresztül. Körülbelül egy éve vásárolt SanDisk Ultra 128 GB UHS-1/A1 memóriakártyám meghibásodott. Lehetett róla olvasni az adatokat, de nem lehetett formázni, és a Windows bad sector hibát írt rá. Tanácsotokra felvettem a Sandiskel a kapcsolatot, a kb.sandisk.com-on regisztráltam egy fiókot.

    Nyitottam egy hibajegyet RMA elbírálásra. Természetesen kérték a kártyának az adatait (vásárlás dátuma, helye, a kártyán lévő sorozatszám, több fotó, stb.). Az ügyintéző ezután kérte tőlem a "proof of purchase"-t. Mivel nem "rendes" boltból vettem, ezért azt mondtam neki hogy ajándékba kaptam, és az volt a nagy szerencsém hogy megtartottam az eredeti csomagolását a kártyának, amit lefotóztam, és csatoltam nekik a megnyitott hibajegybe. Gondolom számla, nyugta is megtette volna a vásárlásról, de nem voltam benne biztos hogy elfogadták volna a PayPal nyugtát a vásárlásról. Másnap az ügyintéző jóváhagyta az RMA kérésemet, és emailben elküldött egy előre kitöltött UPS futárcímkét, és megkért hogy a csomagot juttassam el hozzájuk.

    Becsomagolásra pontos instrukciók atadtak: az RMA jóváhagyó emailt kinyomtatva és a levélbe helyezve a memóriakártya mellé; a futárcímkét rendesen felragasztva; és a csomagot biztonságosan lezárva kellett nekik elküldeni a hibás memóriakártyát. Több mód volt rá hogy eljuttassam hozzájuk a csomagot, de én a UPS Online segítségével foglaltam időpontot csomagfelvételre. A futár jött érte pontosan, elvitte a kártyát, nem kellett érte fizetnem semmit (prepaid package). Másnap este már a SanDisk lengyelországi telephelyéről írtak hogy megkapták a kártyát és elindítják a bevizsgálási folyamatot.

    Két nap múlva frissítették a hibajegyet hogy befejezték a bevizsgálást, és küldik a cserekártyát UPS-el. Ezután másnap este hívott a futár hogy van nála egy csomagom és hozná ha itthon vagyok. A csomagot átvettem, és benne egy teljesen új, bontatlan csomagolású memóriakártya volt. Már pár napja használom, tökéletesen működik, már a telefonomban használom gond nélkül.

    Azért eléggé félelmetes hogy körülbelül egy hét alatt sikerült lezongorázni az egész garanciáztatást. Nagyon profi volt a Sandisk és a UPS is hogy ilyen gyorsan ki lett cserélve a hibás memóriakártyám egy 0 km-es bontatlanra. Azt hiszem a jövőben is tőlük fogok vásárolni, nagyon meggyőzött az ügyintézés egyszerűsége és hatékonysága. Ez alapján mindenkinek csak ajánlani tudom őket! :)

Új hozzászólás Aktív témák