-
IT café
►►►ÖSSZEFOGLALÓ◄◄◄
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szia,
CL10 / U3 / V30 az bőven jó/elég bele (max.)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
clizer
tag
-
ati888
senior tag
Hello!
Az mitől lehet, hogy egy új 32 gb microSD kártyát a számítógép és a telefon is 511 MB-osnak látja? Formázás után is
-
Ciccuka
veterán
-
vond
MODERÁTOR
Sziasztok!
Kéne két nagyobb kártya a Panasonic G9-be. V30-as Sandisk Extreme Pro 32 és 64 gigásom van. Meg vagyok velük elégedve. Így ha még mindig ajánlott, akkor ilyet vennék most is 128-as, vagy 256-os méretben.
Beszerzéshez továbbra is Sincerity/Courtesy Trading a legjobb választás? Ebay-ről vegyem, ha igen, akkor melyik boltból, vagy a külön honlapról, vagy teljesen mindegy?
Köszi!
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Szia,
Nyugodtan veheted, én eBay lenne amin keresztül rendelném.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
vond
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #3214 üzenetére
Köszi! És onnan mindegy, hogy melyikből?
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Ajánlott eladó termékei közül válaszd számodra megfelelőt.
Most sajna nem tudok fellépni/ajánlani, de V30 / U3 / CL10 az már bőven jó és ajánlott◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
vond
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #3216 üzenetére
Félreértettél. Arra gondoltam, hogy mindegy, hogy Sincerity, vagy Courtesy? Meg hogy eurós, dolláros, vagy fontos terméket vegyek. Mert a szóban forgó kártyákból van általában háromféle ezen a két helyen. Gondolom, akkor ez mindegy, nem?
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
vond
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #3219 üzenetére
Oké, köszi! Sima SD lesz, nem micro.
VOND.HU // DESIGN • PHOTO • VIDEO • WEB • IT
-
Akkor én néztem be!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Czimby
addikt
Sziasztok!
Adott egy 128-as Kingston memóriakártya, ami egyik napról a másikra a telóban(Samsung) elhalálozott. Tehát nem látja a telefon, de sajnos Pc-sem.
Próbáltam Delock és Kingston olvasókkal is, de nem jelenik meg mint meghajtó.
Több recovery programot is próbáltam(első 5 amit google feldobott) de egyik sem látja.
Win10 lemezkezelő egyedül ahol megjelenik, de ott is üres lemezként és semmit se lehet vele csinálni.
Képeket szeretnénk lementeni róla egyébként.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-
Skillet
addikt
Sziasztok
EZ a kártya SD adapter nélkül jön kedvenc eladónktól.
Esetleg ERRŐL van valakinek infója?
De más márka is szóba jöhet, 128-as méretben adapterrel!
Vagy ha van valakinek elfekvőben pár db adapter, szívesen meg is venném.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
válasz choco01 #3226 üzenetére
Szia,
Milyen kártya az pontosan és mibe/mivel van konkrétan használva? (eredményt tekintve)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
choco01
addikt
válasz MaxxDamage #3227 üzenetére
+Ciccuka:
Egy IP kamerában volt, kb. fél évet, kb. 1TB íródott rá..
Szerintem Kingston microSDXC Canvas Select 128GB C10 SDCS/128GB.Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
válasz choco01 #3229 üzenetére
Ezt a tesztet miben használva végezted?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
choco01
addikt
válasz MaxxDamage #3230 üzenetére
Egy uGreen 3.1-es olvasóval és a Dell noti beépített olvasójával is néztem, próbáltam más kártyával azzal jó volt.
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com
-
válasz choco01 #3231 üzenetére
Akkor a kártyával van a gond.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
veterán
válasz choco01 #3229 üzenetére
IP kamerába jobb ilyen High Endurance kártyát rakni. Nem drága már, de a strapát sokkal jobban bírja, mint a normál kártyák.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
PrometheusX
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma reggel a telefonom kiírta, hogy sérült a memóriakártyám, és cseréljem ki. Laptopommal ellenőriztem, és ott szintén panaszkodott a Windows hogy sérült a memóriakártya. A memóriakártya az egy SanDisk Ultra 128 GB UHS-1/A1 memóriakártya, sinceritytrading-től vásárolva.
Tudtok esetleg tanácsolni olyan dolgot, programot, ami javításra nektek bevált? Köszönöm előre is!
-
*Ropi*
félisten
válasz PrometheusX #3234 üzenetére
Először ments le róla mindent és csak azután állj neki javítgatni, mert ha valami balul sül el (hozzáértés hiányában általában sajnos úgy szokott), akkor örökre búcsút mondhatsz a rajta lévő adatoknak!
Ezeknél a microSD kártyáknál a vezérlő szokta megadni magát és azért nehéz a javításuk, mert nincs rajtuk külön levehető memória komponens. Ha jól tévedek, hogy mi a helyzet, akkor szoftveresen és otthoni eszközökkel kár kísérletezned mert úgy nem javítható, csak speciális eszközök segítségével.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
PrometheusX
aktív tag
Köszönöm a tanácsot! Lementettem róla minden adatot. A lementett adatok olvashatóak, tehát nincs különösebben probléma (nem sérültek).
Próbáltam leformázni a kártyát (SD Card Formatter-el és Windows-al is), gyors és teljes felülírás módokkal, viszont egyik se sikerül. Kiírja a program hogy a formázás sikerült, viszont mikor megnyitom, ott vannak a régi fájlok... tehát semmi sem történik. A manuális törlés megy, illetve fájlokat is tudok létrehozni az SD kártyán.
Ez is a vezérlőnek a hibája lenne szerinted?
-
PrometheusX
aktív tag
Garanciáztatás lesz a vége - chkdsk hibás szektorokat talált a memóriakártyán, és nem tud vele mit kezdeni. Az adatok olvashatóak, a régi fájlokat tudom gond nélkül olvasni, újakat is tudok készíteni. Ettől függetlenül megmarad a hiba, telefon nem tudja kezelni, Windows pedig nem tudja kijavítani.
Ezen a ponton megpróbálom garanciáztatni a Sandisknél, hátha sikerülne kicseréltetni. Megírom hogy mi lesz a dolog vége.
[ Szerkesztve ]
-
*Ropi*
félisten
-
Skillet
addikt
válasz PrometheusX #3237 üzenetére
Erre a gariztatásra én is kíváncsi vagyok. Ezért rendelek mindig SanDisk kártyákat és pendrive-okat, mert anno azt olvastam, hogy a külföldről rendelt (számla nélküli) SanDisk cuccoknak is megoldott garija... Nekem még nem volt rá szükségem, remélem sikerrel jársz! Várom a beszámolót.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
PrometheusX
aktív tag
válasz Skillet #3239 üzenetére
Persze!
Szóval most ott tart a helyzet, hogy létrehoztam magamnak egy Sandisk fiókot, és regisztráltam a memóriakártyát mint eszközömet. Ahogy előző fórumtársunk fogalmazott: leolvasni a sorozatszámot a memóriakártya hátoldaláról - nagyon, nagyon kemény dió.
Kérvényeztem hogy cseréljék ki a memóriakártyámat. ("Request a replacement") Kitöltöttem az RMA-t kérvényező űrlapot, a legördülő menüben hogy hol vásároltam, megadtam nekik hogy ajándékként kaptam bátyámtól. Egy órával a kérés megnyitása után a support felvette velem a kapcsolatot, és kérte a "Proof of purchase" csatolását. Ha jól értettem, ez lehet vásárlásról nyugta (fizikai, digitális), vagy más egyéb tárgy ami bizonyítja a vásárlást.
Na már most, személy szerint elraktam az eredeti csomagolását a kártyának (hála az égnek), és elküldtem nekik azt lefotózva mint Proof of Purchase-t. Nem akartam a Paypal nyugtát elküldeni, mert nem tudom hogy mennyire fogadták volna el (hiszen külföldről vásároltam).
Most várok a válaszukra, remélem elég lesz az eredeti csomagolásról a kép hogy haladjon a garanciáztatás. Legrosszabb esetben még mindig tudom csatolni a Paypal nyugtát a vásárlásról. Ha lesz újdonság, jelentkezem.
[ Szerkesztve ]
-
Darthforce92
tag
Nem tudja valaki véletlenül, hogy az összefoglalóban is linkelt oldalak árai mitől szálltak el?
Pár hónapja még fele ennyibe kerültek a microsd-k? -
válasz Darthforce92 #3241 üzenetére
Világjárvány.... talán?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
PrometheusX
aktív tag
válasz PrometheusX #3240 üzenetére
Na, most ott tart a dolog, hogy elfogadták az RMA kérésemet, másodjára is regisztrálták a memóriakártyát a Sandisk profilom alá.
Küldtek egy emailt ami tartalmazta a UPS címkét feladáshoz, illetve instrukciókat a csomagolásról. Az emailben több lehetőséget megadnak a csomag eljuttatására, például UPS helyi iroda, UPS csomagleadási pont, vagy UPS Online. Én UPS Online módon kértem a csomagfelvételt, ekkor a futár házhoz jön a csomagért. Értelemszerűen ilyenkor ki kell tölteni egy online formanyomtatványt a feladás részleteivel. A legelején megkérdezte a rendszer hogy kaptam-e előre kiállított címkét, és van-e követési azonosító a csomagomhoz. A követési azonosító (tracking ID #) beírása után a UPS rendszere közölte, hogy ez egy prepaid csomag, nekem csak annyi a feladatom hogy odaadom a futárnak és ők intéznek mindent.
Egyeztettem időpontot csütörtökön csomagfelvételre, kaptam visszaigazolást emailben és sms-ben is. Fiókregisztráció után módosíthatnám a csomagfelvétel részleteit, de ezt nem tettem meg mert nem láttam értelmét. Elvileg UPS Standard csomagküldeményként lesz kezelve a csomag. Amint megkapja a Sandisk a hibás memóriakártyát, elvileg 7-10 munkanap lesz a feldolgozási és szállítási idő. -
headhunter
addikt
válasz Darthforce92 #3241 üzenetére
"Jött a csökkentés..."
Samsung Micro SDXC 128GB EVO Plus 100MB/s Read 90MB/s Write 6,384 HUF
Samsung Micro SDXC 256GB EVO Plus 100MB/s Read 90MB/s Write 12,545 HUF
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
Vettem ma egy GoPro HERO7 Silvert. A videok amiket csinaltam vele(FHD 30, FHD 50FPS) Neha folyamatosak, neha viszont nezhetettlenul szetakadnak. Mitol lehet ez? Letezik, hogy lassu a microSD kari ami bennevan?
Ez a MicroSD van benne:
128GB microSDXC Kingston Canvas React 100R/80W U3 UHS-I V30 A1 -
válasz energy4ever #3245 üzenetére
Biztos nem a kártya lassú.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
energy4ever
addikt
válasz MaxxDamage #3246 üzenetére
Kozben a GoPro topikjaban megkaptam a valaszt, hogy a lejatszo miatt akadt, es valoban, a BS Player-el mar jo volt.
Azert koszonom neked is, legalabb tudom, hogy nem rossz kartyat vettem bele. -
válasz energy4ever #3247 üzenetére
Igen, gondoltam.
Az egy nagyon jó kis kártya, főleg abban az eszközben.
Telefonok többsége sem használja ki azt a sebességet, amit a jobb kártyák tudnak. (R/W)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
PrometheusX
aktív tag
Na, sikerült befejezni a SanDisk Ultra 128 GB UHS-1/A memóriakártyám garanciáztatását, minden rendben van.
Összegezem a folyamatot egy hsz-ben, mert elég sokat szemeteltem több kommenten keresztül. Körülbelül egy éve vásárolt SanDisk Ultra 128 GB UHS-1/A1 memóriakártyám meghibásodott. Lehetett róla olvasni az adatokat, de nem lehetett formázni, és a Windows bad sector hibát írt rá. Tanácsotokra felvettem a Sandiskel a kapcsolatot, a kb.sandisk.com-on regisztráltam egy fiókot.
Nyitottam egy hibajegyet RMA elbírálásra. Természetesen kérték a kártyának az adatait (vásárlás dátuma, helye, a kártyán lévő sorozatszám, több fotó, stb.). Az ügyintéző ezután kérte tőlem a "proof of purchase"-t. Mivel nem "rendes" boltból vettem, ezért azt mondtam neki hogy ajándékba kaptam, és az volt a nagy szerencsém hogy megtartottam az eredeti csomagolását a kártyának, amit lefotóztam, és csatoltam nekik a megnyitott hibajegybe. Gondolom számla, nyugta is megtette volna a vásárlásról, de nem voltam benne biztos hogy elfogadták volna a PayPal nyugtát a vásárlásról. Másnap az ügyintéző jóváhagyta az RMA kérésemet, és emailben elküldött egy előre kitöltött UPS futárcímkét, és megkért hogy a csomagot juttassam el hozzájuk.
Becsomagolásra pontos instrukciók atadtak: az RMA jóváhagyó emailt kinyomtatva és a levélbe helyezve a memóriakártya mellé; a futárcímkét rendesen felragasztva; és a csomagot biztonságosan lezárva kellett nekik elküldeni a hibás memóriakártyát. Több mód volt rá hogy eljuttassam hozzájuk a csomagot, de én a UPS Online segítségével foglaltam időpontot csomagfelvételre. A futár jött érte pontosan, elvitte a kártyát, nem kellett érte fizetnem semmit (prepaid package). Másnap este már a SanDisk lengyelországi telephelyéről írtak hogy megkapták a kártyát és elindítják a bevizsgálási folyamatot.
Két nap múlva frissítették a hibajegyet hogy befejezték a bevizsgálást, és küldik a cserekártyát UPS-el. Ezután másnap este hívott a futár hogy van nála egy csomagom és hozná ha itthon vagyok. A csomagot átvettem, és benne egy teljesen új, bontatlan csomagolású memóriakártya volt. Már pár napja használom, tökéletesen működik, már a telefonomban használom gond nélkül.
Azért eléggé félelmetes hogy körülbelül egy hét alatt sikerült lezongorázni az egész garanciáztatást. Nagyon profi volt a Sandisk és a UPS is hogy ilyen gyorsan ki lett cserélve a hibás memóriakártyám egy 0 km-es bontatlanra. Azt hiszem a jövőben is tőlük fogok vásárolni, nagyon meggyőzött az ügyintézés egyszerűsége és hatékonysága. Ez alapján mindenkinek csak ajánlani tudom őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Facebook és Messenger
- Debian GNU/Linux
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- További aktív témák...