Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PrometheusX

    aktív tag

    válasz Skillet #3239 üzenetére

    Persze! :R

    Szóval most ott tart a helyzet, hogy létrehoztam magamnak egy Sandisk fiókot, és regisztráltam a memóriakártyát mint eszközömet. Ahogy előző fórumtársunk fogalmazott: leolvasni a sorozatszámot a memóriakártya hátoldaláról - nagyon, nagyon kemény dió.

    Kérvényeztem hogy cseréljék ki a memóriakártyámat. ("Request a replacement") Kitöltöttem az RMA-t kérvényező űrlapot, a legördülő menüben hogy hol vásároltam, megadtam nekik hogy ajándékként kaptam bátyámtól. Egy órával a kérés megnyitása után a support felvette velem a kapcsolatot, és kérte a "Proof of purchase" csatolását. Ha jól értettem, ez lehet vásárlásról nyugta (fizikai, digitális), vagy más egyéb tárgy ami bizonyítja a vásárlást.

    Na már most, személy szerint elraktam az eredeti csomagolását a kártyának (hála az égnek), és elküldtem nekik azt lefotózva mint Proof of Purchase-t. Nem akartam a Paypal nyugtát elküldeni, mert nem tudom hogy mennyire fogadták volna el (hiszen külföldről vásároltam).

    Most várok a válaszukra, remélem elég lesz az eredeti csomagolásról a kép hogy haladjon a garanciáztatás. Legrosszabb esetben még mindig tudom csatolni a Paypal nyugtát a vásárlásról. :) Ha lesz újdonság, jelentkezem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák