- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- DIGI kábel TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- VoIP telefonálás
- Milyen program, ami...?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
-
Atyus77
csendes tag
-
-
gs20
tag
válasz Atyus77 #8501 üzenetére
Nyáron bőven jó a 850es alapjárat, lámpa és egyebek nélkül 13 körül tölt már ott is, de mivel csillaggarázsban alszik az autó, ilyenkor télen megy lámpa, ülésfűtés, ablakfűtés, fűtőmotor így kell neki 1100 hogy ne szívja városban az akksit. (Tavaly szoptam meg ugyanígy, bevásárlós nap a leírt fogyasztók használatával, de alacsony alapjárattal. Mire az ötödik bolthoz odaértünk úgy leszívta az akksit hogy nem indult el. Na azóta van voltmérőm, meg azóta állítom magasabbra télire)
Darius: sajnos a gégecső is a helyén van.
Egyébként néztem a szívőcsőben lévő termosztát működését az ősszel, akkor rendben volt, most hidegben teljesen a kipuff felől szívó állásban van. Mivel a cigiről leszoktam, így öngyújtóm nem volt hogy megmelegítsem...
E=MZ²
-
Atyus77
csendes tag
Aha ,értem.
Hát ahoz hogy így ahogy mondod leszívja az aksit ,kurva sokat kell alapjáraton járatni szerintem ,..főleg ha az aksi is jó bőrben van. ( De elhiszem hogy így van. ..)
Szerencsére még töltésproblémám nem volt . Egyszer rámértem kíváncsiságból és 14 V körül volt terhelve is.SKODA FORMAN
-
KisCobiii
aktív tag
Favi-nak ha felgyúllad a benzin tartalék lámpa, akkor hány liter van még a tankba?
Csak kíváncsi vagyok, hogy a piros vonal tetjétől, hány liter kell a fél tankhoz.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
rob210
nagyúr
neked valami baj van a generátoroddal.
Ha beülsz a faviba beindítod és utána nyomsz egy kb 1500-2000es fordulatú gázfröccsöt még indítás után akkor el kezd tölteni addig nem, meg ne kérdezd miért de ezt szinte minden favorit tulajnak tudnia kell.
Szóval véleményem szerint a fogyasztásodat elrontani egy rossz generátor vagy hibás használat miatt nem érdemes.
Annak a kocsinak magas az 1000es alapjárat télen is, így ne csodálkozz a horror fogyasztáson.
Inkább a generátort kéne kicserélni felújíttatni, vagy megnézni mi a nyűg vele.
szvsz a 13v-is kevés.Renault power
-
gs20
tag
Indítás után persze nem tölt míg nem gerjedt fel
Nem az emelt alapjárat miatt eszik sokat, már tavaly is feltekertem, akkor messze nem evett ennyit.
A generátornak nincs baja, simán tudja amit tudnia kell:
850-nél épp csak tölt,
1000-1100-nál már ellátja az összes működőfogyasztót (világítás kb 140W+ablakfűtés mondjuk 50W+befúvó 50W + ülésfűtés 80W=320W, 13.5 V körüli fesz)
1200-tól bármennyi fogyasztóval 14.4en tölt.
Ez így normálisA túlfogyasztás oka a valami miatt vélhetően dús keverék volt, a sötétbarna gyertyák legalábbis erről árulkodtak.
Holnap 200km-es út lesz, majd kiderül mit mutat.E=MZ²
-
rob210
nagyúr
Hát nem tudom nekem az az alapjárat akkor is soknak tűnik.
Ami túl magas fogyasztást tud még okozni az a szivató lenne, de azt írtad szépen kapcsol.
Az AC de azt is kizártad, így nem tudom, sok minden más már nem tudja befolyásolni, még a levegőszűrő lehet de nem hiszem, hogy ennyire el lenne koszolódva.
A keréknyomás meg ennyire nem dobhatja meg.
agyalok még rajta.Renault power
-
gs20
tag
Valami miatt a gyertyák feketék voltak. Az lhetett a hiba oka, és az nem az alapjárat.
Tavaly 8ból simán kijött télen.Azért sem az alapjárat a ludas, mert a végén direkt mértem a fogyit hazaúton, hogy teletankoltam, hazajöttem 100km-t, és akkor is 11.7 jött ki. És egy ilyen hosszú úton nem ment a 1.5 óra alatt 2 percet sem alapjáraton.
A konkrét okot én sem tudom, mivel rendszeresen karban van tartva az autó, szóval elvileg minden rendben van vele, de meglátom a tegnapi után helyrejött-e (remélem igen)
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
A kormos fekete gyertya túl sok benzinre utal.
Ha meg beégett fekete a gyertya az meg több okból is lehet.
Ha a kormos verziót veszem alapul akkor csak dől bele a benzin.
A kipufogóhoz ha odateszel egy rongyot és megszagolod milyen szaga van?Szép egyenletes a motor járása?
Az emelt alapjárat miatt viszont ha fordulaton van a kocsi akkor is többet fogyaszt ha hiszed ha nem.
Mert a fojtószelep máshogy áll jobban nyitva van.
Így folyamatosan több üzemanyagot kap.
Legjobb ismereteim szerint.
Nálam a központi injektoron ami egy elektromos karburátor legalábbis így van.
3 napig olvastam a szakirodalmakat, mert volt egy kis problémám nekem is a befecskendezéssel.Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
Hát ezt nem értem
Lementem ma a kocsihoz egy ismerősömmel és pöcc röff indult semmi alapjárat ingadozás és fordulaton is szépen járt... Vajon a karbi télleg tiszta lett vagy csak leült a kosz? vagy más volt?
Most NAGY miértek vannak bennem. ,de amíg nem muszály nem szeretném szétszedni ilyen hidegbe.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
rob210
nagyúr
-
KisCobiii
aktív tag
Itt most szerintem a hiba forrása a bontott benzinpumpa lesz, amit azért tettünk be a kocsiba az összeszereléskor, mert azon volt kézi pumpa és szerintem mivel nem volt időnk megpucolni, így abból jöhetett valami retek. A benzincsöveket, szűrőt, karbin a poharat is kicseréltem csak azt a bengapumpát nem számoltam bele, hogy kényszerüségből rá kell tenni és nemtudom megpucolni.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Retro DJ
aktív tag
Ma szerelgettem egy kicsit, mert ugye várt még rám a beletört a termosztát ház csavar ...
Kiinduló állapot:
Hát olyan amilyen, minden esetre majd 500 km kibírt és ennyi volt most a lényeg.
Aztán megláthatjuk milyen volt a csonk. Megpróbáltam megmelegíteni egy kicsit és egy nútot vágva bele kihajtani... de kudarcot vallottam:
Ezek után egy vékony fúróval megpróbáltam átfúrni a csavar közepét:
Aztán egy gépi menetfúróval próbáltam helyreállítani a menetet:
Ez sem lett százas, mert eléggé izeg mozog a behajtott csavar...
Ezek után maradt Mágus javaslata, bár valamennyire tartott a talp saját menete is (sőt stabilan meg tudtam húzni a csavart), de azért egy anyával kontráztam, biztos ami fix. Ja és a csavarokat cseréltem belső kulcsnyílásúra, ilyen volt itthon:
Aztán légtelenítés közben, néhány szóban értekeztem a levegőszűrőben lévő termoelem működéséről. Itt a termosztát szó, erre az elemre vonatkozik:
Videó a téli-nyári üzemmód különbségéről.
Egyébként ez nem hiteles, mert nyáron sokkal nagyobb keresztmetszeten szívja a levegőt. Téli állásban a kipufogón lévő zegzug (ahol beszívja és felmelegszik a levegő), és a téli torok "keresztmetszete" is kisebb. Tehát a videón bemutatott különbség még radikálisabb (szerintem).[ Szerkesztve ]
Retro
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atyus77 #8526 üzenetére
Nem volt kedvem bohockodni kezi menetfuroval, meg a vastagabbik furat keszitesekor elment a furat a puhabb anyag iranyaba, igy mindegy volt mivel igazitok... Ahogy irtam, az anya csak biztonsagi intezkedes, szeretem a dolgokat bombabiztosan megoldani.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Először is Boldog Újévet minden Skodás társnak! Másodszor: BEINDUUUUUUULT! Még egy kis simítás rajta és készen lesz! Bátyám nagyon unatkozott, aztán valamit csinált vele, de nem árulta el mit. A hézagot kell beállítani 0,7-re vagy 8-ra. A gázpedál akadozik egy picit, meg a szívatót kell "bezsírozni". De nagyon örültem neki, mert majdnem egész héten 12-14 óráztam és ez fogadott vasárnap este. Ma meg be is indítottam kicsit, had járjon. Akkor mondta bátyám, hogy a gázt meg a szívatót át kell nézni..meg majd az egészet át akarom nézetni, mert csak állt egy évig. Örülök, mint majom a farkának.
Sic Parvis Magna
-
rob210
nagyúr
Kívánom, hogy mindenkinek sikerüljön ilyen remek asztalról felemelnie poharát az Új Évi Koccintáshoz
Renault power
-
vecsepapa
csendes tag
Széles utat, teli tankot és hibáktól mentes boldog új évet kívánok mindenkinek!
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Atuska75
tag
Elsején, mikor kialszanak a fények,
a detoxban akkor kezdődik az élet,
komás tekintetek, a fejek kékek,
kívánok most nektek Boldog új évet!Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Sracok, lattatok mar ezt a tesztet?
http://youtu.be/SXAIrcuAz_4
Retro
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #8547 üzenetére
Jaja, mikor megvettem körülnéztem a neten hogy, milyen anyag van fenn. Jó kis "film" lenne csak nagyon lehúzza a Favit. Jó mondjuk ma megállná a helyét, de a '90-es évek elején ez nagyon lehúzós volt. Nyaltak az oroszoknak a Szamara miatt, pedig mekkora egy hulladék az. És azt se értem miért kellett nyalni mikor már nem is voltak itt pffff.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Xbox Series X|S
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs