Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz vecsepapa #9445 üzenetére
Az anya lapjaira üss rá néhányat (Ne kicsit) és utána próbálkozz. A kivitelezés a k9vetkező: kisebb kalapácsot 1/2 kilósat tedd a hegyével az anya egyik lapjára, majd a másik nagyobb 2 kilós kalapáccsal üss a kicsi fejére. Ezután körbe mind a 6 lapot ugyanígy, utána rá egy méteres vasrúd és le kell lazulnia. A körbe verés lényege hogy, fellazítja a lerakodott rozsdát illetve megmozdítja az anyát. Mindig beválik.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Smoker84
tag
Na lementem és a motor-váltó közti kis porvédőt leszedtem,fogaskoszorú alá benyúlva olajat tapintottam elmentem lecsapattam az alját meg ahol értem magasnyomásúval,lehet mégis szimering gond lesz,de a kartell tömítés is hibás volt az tuti.de nem akarom széthúzni a motort a váltótól,nem kis meló
-
Marczi80
tag
Sziasztok. Ma megint nem indult az autóm, a starter behúzott, de nem kezdett el forogni. Mivel fontos lett, hogy célbaérjünk, levettem a startert, a fogaskereket kicsit megforgattam, visszaraktam, és elindut, és azóta startol.
Jól gondolom, hogy a szénkefékkel van valami? Hogy jutok hozzájuk, mit kell levennem hozzá?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Smoker84
tag
Olajteknő tömítés ismét,ma leszedtem.tömítés ki,nitróval megtisztít,és csak pasztával vissza,remélem jó lesz
-
boken
senior tag
Sziasztok,megjött a motortartó bak,kiderült hogy a csavart is elhagytuk,a regei bak kiszedéshez kellet 2 ember,1 15kg kalapács.de most tutti.
Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
Koriolani
csendes tag
Tudna valaki tanácsot adni hogyan lehet kivenni a favoritból az anyósülést ? Úgy emlékszem, nem kell csavarozni semmit , valamit be kell nyomni az alján el kell tolni és kijön nem kell csavarozni semmit. Lehet hogy rosszak az emlékeim ?
-
Koriolani
csendes tag
Köszönöm . Akkor csavarozok... (imbuszkulcsocska + dugókulcsocska elővesz ..
-
Retro DJ
aktív tag
Magus bacsi, "baj" van. Alamasztam a kocsinak, es adtam a valtokar csukloinak zsir + WD40 kevereket. Tovabbra is olyan mintha mezet kevergetnek . Elkepzelheto, hogy a valtoban alacsony az olajszint, es azert nehez? Elmeletben elozo szervizkor neztuk az olajszintet (a km ora kihajtasanal), akkor jo volt.
Retro
-
Tom5
addikt
A hűtöfolyadékom hőmérséklete alig mozdul el a 70-es jelzésről. Ha városban tötyögök akkor max eléri a félutat 90-ig. Ilyenkor ugye a termosztát nyitva marad és nem éri el a motor az üzemi hőmérsékletet. E miatt lehet a többletfogyasztásom, és okozhatja ez azt h gyengébb a motor ilyenkor? Teszem azt tolja az automata szivatót. Még mindig Felicia 1,3 LXi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #9473 üzenetére
Nem tudod elrontani, ha beleesik, akkor ki lehet halászni egy olyan széles csavarhúzóval, mint a tengely amire a fogaskerék felül, de amúgy én még nem láttam olyat akinek ezt sikerült volna beleejtenie, szóval tart ott a fogaskerék, ne aggódj.
Ha ki akarod venni, kitekered a rögztő csavart(9-es kulcs) és azzal a fém villával eggyütt megcsavarod az egész kihajtást jobbra-balra, közben húzod fölfelé, simán kicuppan.
-
Tom5
addikt
96-os feliciánál ha elviszem márkaszervizbe ki tudják olvastatni a hibát?
-
Tom5
addikt
Másik fórumon a map szenzorra gyanakodnak, utánaolvastam pont ilyen gondjaim vannak.
Ha hibás a motor, gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel, stb. Ha tényleg ez a hiba, akkor érdemes cserélni.
Alapjáratom jó de a többi megvan. Ez mellett persze a benzinpumpát is meglessük.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Ilyen hiba nem csak a map szenzor miatt lehet.
Hanem kiszakadt vákuumcső, elporladt,kirepedezett injektortalp.
Egyébként nagyon egyszerű, a map szenzorról húzd le a csatlakozókat, ha nem lesz változás akkor azzal van a baj, mert nem dolgozik, ha lesz változás, akkor az dolgozik és ezt ki is zárhatod.
Én ha lehúzom a szenzorról a vezetékeket azonnal le is áll a kocsi.
Ha a csöveket húzom le akkor meg elkezdi a hülyeségeket fulladozik bedadog rángat.
Ha rajta van semmi baja, tehát nekem működikRenault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Pedig más az időzítése az MPi motornak, mint a BMM-nek. Az elején ítram, amikor motort kerestél, hogy ez nem ilyen egyszerű. Legalább már látod te is.
A gyujtás alapbeállítása megtörtént? A fővákumcsövet is meg kell nézni, ami a szívótorokról megy a fékrásegítőre, illetve a gyertyák is lehetnek, más gyertyát használtak az MPI motorban, de neked a BMM gyujtásrendszere van, szóval ahhoz kell gyrtyát választani. Nem szeretem az ilyen lego edition feliciákat, mert a hibalehetőségek kombinációja végtelen. Értelmesebb lett volna bele való motort vadászni, bedobni kb 2 óra és már régen használhatnád. Kívülről hasonlítanak a mocik, de a lényeg belül van
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
válasz Retro DJ #9486 üzenetére
Semmi gondom nem volt vele soha, Ő vitte műszakira, Ő menedzseli a kocsit, bármi apró cseprő gondom bajom volt rögtön megoldotta. Most egy kicsit találgatósnak érzem a történetet, de amilyen lehúzós szerelőkkel találkoztam előtte az vmi horror. Olvasgatom az index-es felicia topikot ott is vannak érdekes story-k. Bízom benne h megoldodik a dolog.
-
Smoker84
tag
Sürgőse szükségem lenne Pécs környékén,vagy Pécsen eladó benzingőz leválasztóra.ami a kabin van az a kis tartály,3 cső megy rá.[benzingőz leválasztó]
-
Smoker84
tag
Egy Kérdés ! lehetséges hogy a fesz szabályzó miatt ingadozik az alapjárat ? karbiban tömítés csere,fuvoka tisztítás,karbi talp csere megvolt, gyertyák rendben,még a fesz szabályzóra tudok gondolni,elég leharcoltan néz ki.vélemény valakinek?
hiba amit produkál,egyszer tökéletes alapjárat,majd magas,majd alacsony,néha meg nincs és leáll. -
darius
tag
Mostanában arra lettem figyelmes, hogy beázik a csomagtartóm. Trükkös, mert a szőnyeg felszívja a nedvességet, és látszólag nincs semmi probléma. A csomagtartó jobb hátsó része lesz eső után vizes, a pótkerék alatt meg szépen összegyűlik. Nem tudom, hol szökhet be az a fránya esővíz. A kalaptartó porszáraz. Hátsó ablaktörlőm nincs.
-
-
gs20
tag
Köszi, ez remek, ez engem is érint.
Mióta megvan a paripa beázik a csomagtartó.
Igaz, már csak kicsit. Mikor megvettem, beázott a hátsó ablak kéderénél, a csomagtartóajtó-tömítésnél, és a tanksapkánál is.
A lámpával még nem foglalkoztam, de kizárásos alapon akkor ez lesz.Ötlet esetleg van a dologra? (ha lehet, nem feltétlenül szeretném sziloplaszttal felragasztani a lámpákat... )
Illetve ötletet kérek, hogy pár csepp víz hol jöhet be, ha a kapatartó melletti barna műanyagra szivárog pár csepp víz a fölötte lévő fehér műanyag kárpit alól. (hátsó ablak kédere, és az ajtótömítés végig van nyomva szilóval, ott nem jöhet be.
Mondjuk nagyon már nem tud meghatni a dolog, még az elején mikor ömlött be a víz (egy esőnél 5 centi víz bejött) akkor fúrtam egy lyukat a pótkeréktartó aljára, úgyhogy ami bejön az ki is megy. Meg már csak annyi jön be, hogy egy egész napos eső esetén a szőnyegen van egy 10cm-es nedves folt)
E=MZ²
-
djsonyc01
csendes tag
Sziasztok segítségre lenne szükségem van 1 favoritom és kicseréltem benne az egész műszerfalat a feliciáéra de nem ugyan az a kapcsolók bekötése esetleg valaki 1 érthető rajzot adna vagy mutatna megköszönném
djsonyc01 felhasználónak 308 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen routert?
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Netfone
- VoIP telefonálás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Assetto Corsa Competizione
- Konteó topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs