Új hozzászólás Aktív témák
-
printer
csendes tag
Azt hiszem egy kicsit bonyolultra sikeredett a hozzászólásom. Nos ,röviden a lényeg :
-a bimetál jó mert levett légszűrőfedélnél látom ,hogy hidegben bezár a szelep ,melegben nyit (vagy pont fordítva de működik )
-ami zavart ,hogy sokáig pörgette a motort (ugyancsak a bimetállal van kapcsolatban egy félhold alakú fogazott lemez ez szabályozza fokozatos visszaállását a fordulatnak ,ez egy csavarral van szabályozva )
-azt a csavart amelyikben a félhold alakú lemez akadt és magas fordulaton tartotta a motort én kitekertem így a lemez nem akad meg benne és a motor nem pörög csak alapjáraton megy ,viszont a szelep zár-nyit mikor kell
-úgyhogy azt értem ,hogy hidegen dúsabb keverék kell ,mert az üzemanyag nagyrésze lecsapódik a hengerfalakra és ezt a szelep szabályozza is stb. ,de azt nem értem ,hogy miért kell ilyenkor megnövelni a fordulatot? ,és ha ezt a fodulatnövekedést kiiktattam tettem-e valamilyen rosszat a motornak ?
[ Szerkesztve ]
-
semetka
őstag
Reggel indultam volna melóba, -15 fok volt.
Sajnos nem indult be még 15-jére sem. Egyszer sem kapta el, csak a szegény önindító tekerte. Holnap megy a szerelőhöz és megmondom addig vissza se adják míg a -15 fokban úgy nem indul ahogy én szeretném.szerk: gyertyák vadi újak meg a gyújtókábel is.
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
printer
csendes tag
Igazad van ,az első fél percben lábbal tartom a fordulatot , ha nem taposom akkor fullad ,ilyenkor biztosan több üzemanyag kell .Nálam 4-5 kilóméter után állt vissza a fordulat mondhatni ugyanakkor mikor a vízfokmutató belép a fehér zónába .
Olajnyomás-és töltéskijelző nem jelez úgyhogy így marad .
Köszi a választ . -
semetka
őstag
Nekem 120 van.
Mostmár komolyan mondom nem hiszem el.
Írtam h reggel nem indult az autó. Az akksi félig meddig le is merült.
A helyzet most az, hogy fater 7 kor felhozta tölteni, és nálunk vannak csatornanyílások ahol meleg gőz jön ki, apa odatolta az autót akkor mikor felhozta az akksit, SZóval most lementünk, aksit beraktuk. AC fel, gyújtás ráad, 3 gázpedál, szivató fel. Indítok ... és ekkor maradt tátva a szám. Úgy indult mintha meleg lett volna a motor, szinte semmi nem tekert az önindító. Megjegyzem most is -11 van. Nyáron nem indul ennyire pöccre mikor már 24 órát állt az autó. Most akkor mi a franc van a kocsival?
Meleg gőz szívása miatt indult így vagy mi?
Vagy a szobahőmérsékleten töltött akksi miatt indult így?Megjegyzem az akksit teljesen jó, mert reggel a hidegben is rendesen forgatta
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Ysthvaan
csendes tag
Baj, éppen nincs csak cső vadászat folyik. Ugyanis ez nem olyan egyszerű dolog mint gondoltam
Az utángyártott cső nem jó hozzá, gyári meg pont ilyen nincs, ja és cikkszáma sincs, sőt sehol nem létezik ez a cső, se könyvbe, se alkatrészkatalógusba. A Diadal utcában is csak kb-ra mondta a nő, hogy talán ez jó lesz rá (potom 2480-ért)
Ha összeraktam (találtam csövet) írok majd, de addig csak olvasgattam. A rádiót sem néztem meg még, de belenézek a pókhálóba, és kapcsolósítom a tápot, a memórián meg rajtahagyom, ha megtalálom, mert katasztrófa ami ott van. Szívem szerint átkábelezném az egészetA kézi szivatót én is hanyagolnám, ugyanis, ha teljesen visszatolod, előbb-utóbb beköpi a gyertyát, nekem az a két hét szívás elég volt vele. Nem hiszem, hogy az 1-2 perc pörgetés alatt annyit zabálna, én amíg reajta volt a szivató gázt nem is adtam neki, ment magától.
-
semetka
őstag
Tervem nekem is lenne vele, csak abból egy nagyon zsír autót vehetnék.
Talán ha milliomos lennék, egy hobbi autóként el bírnám képzelni, mindent megcsinálnék rajta amit lehet egy ilyen autón.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Na megvolt a nagy teszt. Pöpec lett a verda.
-8 fok van jelenleg és így próbáltam. 8 órát állt a verda.
Először is megnéztem az AC-t h leeresztett-e mert a benzincsöveket kicserélték mert szivárgott a benzin az AC-nál meg a karbinál is. Nem engedett le, pedig -8 fokban 8 óra állás után mindig leengedett.Örültem ám, így lehet h nem kell AC-t cserélnem.
Na szóval beültem. Gyújtás fel, 2 gáz, szivató fel. Indítottam és nem sokat tekert és be is röffent. húúú de örültem. Persze tipikusan skoda betegség h hidegben leáll az első indításnál, ez megtörtént. De másodjára ugyanannyit tekert és már ment is, többet le nem állt. Eddig mikor leállt utánna nagyon sokat kellett indítózni mire megint beindult, de mostmár nem kell. Azt hittem h injektoros autóban ülök, mikor először indítottam, szépen tekert egy párat és már röffent is, mint az escortunk. Csodálatos érzés volt.
A másik amit cseréltek az a termosztát, mert soká volt fűtés.
Most rohadt gyorsan felmegy 80 fokig és látom mikor kinyit a termosztát mert 70-75-re vissza is megy. Utánna 80-ra beáll és onnan nem mozdul. Most mág betakarva hagyom ebben a nagy hidegekben a hűtőt, de sztem már az se kéne. Összesen 10 e Ft-omba került az autó de rohadtul megérte, mostmár nem parázom h ugyan be fog-e indulni.
Persze a legjobban annak fogok örülni ha -15 ben is így viselkedik.... de nem akarok telhetetlen lenni.[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Azért akarok escortot mert nekünk van egy escortunk és rohadt kényelmes. A mai új autóknak mind kemények az ülései, egyszóval szarok. Ma megyünk szegedre, szétnézek a bontóban.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Őszintén fogalmam sincs h belülről vagy kívülről jön. Ott hallgattam meg ahol ahol a porvédő gumi van az utastérban. Csak kettesben hallatszik és csak akkor amikor berakom. A váltókar meg egyáltalán nem lötyög, csakis akkor mozdul mikor én kapcsolgatom.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Az lesz, jobb megelőzni a bajt mint lerohadni valahol.
De örülök mert reggel is pöccre indult. juhééé. De az AC leengedett úgyhogy nem a benzincső volt a ludas. Még gyári az AC és 140e van a kocsiban. Jó volna egy csere majd meglátom, fiatal vagyok még tudom nyomkodni.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Jansz
csendes tag
-
semetka
őstag
-
semetka
őstag
-
semetka
őstag
-
Joci77
csendes tag
após valami speciális szerelője szerintem (jó akarója) kiszedte az elosztófejet és mikor vissza rakták akkor elfordították 180 fokkal, de csak úgy jöttem rá mikor az elosztófejet fel lazítottam forgattam jobra balra közben indítóztam a karbiból 30 centis lángot b@szott.
át dugdostam a vezetéket-jé megy. hiába állítottam az ékszíjtárcsát 5-10 fok közé és az elosztófedél alatt van 1 csík ott kell állnia az elosztó kupaknak- arra vezet 1 henger átraktunk a másik kocsiról mindent és úgy sem pöffent 4órát elb@sztam vele míg rájöttem..[ Szerkesztve ]
-
Tompie
őstag
Az a kérdés ki és hogy rakja fel.
Na akkor lehet ezzel volt a baj. Mert aki felrakta eddig úgy nézte át a kocsit, hogy most az egyik barátommal nézettem át és 48-ba fáj a teljes futómű, fékrendszer felújítása. 19 éves cuccok lettek most rajta cserélve (elöregedett/megrepedezett fékcső, elrohadt kézifék bovden stb -
-
semetka
őstag
Megnéztem, jónak tűnik. Ha beadja a kkulcsot a kipuff akkor itt fogok venni.
Egy másik kérdés olajszinttel kapcsolatban. Amikor megnézem az olajszintet és letörlök a pálcáról az olajat, visszarakom és megint kihúzom akkor azonnal meg kell jelennie az olajnak a pálcán nem? Legalábbis a mi fordunkon egyből megjelnik.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Azért kérdeztem, mert a skodával valszeg baj van. Kihúzom akkor a min max közt van félúton. Letörlöm, visszadugom. És mikor megint kihúzom akkor jóval a minimum alatt van. Nem tom mit csiináljak. Ennyire azért nem eszi az olajat, mert nem füstöl csúnyán.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
-
-
Joci77
csendes tag
volt rá példa hogy volt benne kisállat,meg nagyobb bogár oda kozmálva,mikor kezdett fűteni a motor akkor lehetett csak érezni . hogy (sül a hús)
komának 2 éves ren.grande punto ott is ez a helyzet wazze midha valaki bele rókázott volna de csak akkor csinálja mikor bekapcsolja a fűtést,ja 3 nap alatt lemegy az aksi 0-ra? nem értem utána kell néznem vagy kihalt az aksi vagy valaki lopkodja az áramot
[ Szerkesztve ]
-
-
gaben200
csendes tag
Ja bocs nem írtam oda relét is cserélem,csak a kapcsolót meg kikel ékelnem mert máshogy nem világit a lámpa.
Azt múltkor fogtam egy gödröt és ellőtte az éket....
Ezért raktok bele 3 állású kapcsolót,mert ha nem olyan úton lettem volna amit ismerek fejből abból elég nagy gond lehetett volna
Fa,Árok STB -
Ysthvaan
csendes tag
No lepuceváltam a csatlakozását az olajszűrőnek, és most már látszik, hogy elmozdult a szűrő, és kijött alóla a gumigyűrű egy darabja, ami mentén spricceli az olajat. Ez megis nyugatott valamennyire, bár ilyet még nem is hallottam, hogy elfordul egy olajszűrő oldalirányba magától (megütni nem lehet, hiszen alulról védi a lemez)
Milyen kulcsot kell venni, hogy ki tudjam tekerni a szűrőt? Ilyen kulcsom biztos nincs még. -
Darkmind
csendes tag
Hi!
Részben igazatok lett. Megnéztem én a biztosítékokat, de csak a 3-ast figyeltem, mert azt gondoltam ludasnak. Ehhez képest a 7-es, 8-as ment ki. Úgyhogy tettem bele új biztosítékokat, de ahogy ráadtam a gyújtást, megint kivágta. Egyébként az lehet a baj, hogy nem szedtem le a csatlakozókat és a kapcsolók (a fűtésnél is) sajnos lógtak... Megtörhetett vmi? Zárlatos lett vhogy? Hogy kell kideríteni a hiba forrását, sajnos nem sok eszközöm van?Úgyhogy most úgy tudom csak használni, hogy tompított+ködzáró...
Ja, egyébként a kilométer számláló legalább működik! Ha világítani is fog...
Köszi! -
Darkmind
csendes tag
Szia!
Azt gondolom, hogy maga a kapcsoló nem rossz, mert a jelenség az, hogy benyomom a helyzetjelzőt, akkor semmi nem történik, ha benyomom a tompítottat, akkor az világít. Máskor ha a tompított bekapcsolt állapotban van és kikapcsolom a helyzetjelzőt, akkor a tompított is elalszik. Általában így használom.
A kábeleket a közvetlenül kapcsolónál kössem össze direkbe a próbához, ahol oda vannak forrasztva? -
gaben200
csendes tag
Nekem sem csattognak a szelepek.
Megmondom őszintén én nem mernék bele 10W40 et rakni.
Van egy nagybátyám aki keni vágja a skodákat,ő mondta 15W40-en kívül mással ne használjam.
A te paripád mennyit futott??..... mer enyém nemsokára 160 000 Km-nél lesz.
Ott azért meggondolandó az olaj választás.Legalábbis ez az én véleményem. -
gaben200
csendes tag
Nagyon helyes gondolat....
Régen én sem gondoltam,h ennyit jelent egy jó olaj...mióta castrolom van érzem a külömbséget.
Ma megvettem az új ablaktörlő lapátokat eggyel nagyobb van rajt,most szépen törli szinte az egész szélvédőt.
Idegesítő volt,hogy elhagyott mind 2 oldalon elég sokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen