- Linux kezdőknek
- Programozásról_szubjektíven
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Tomato firmware
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josh
tag
Nem olvastam végig a topicot, de ha összessen 2 millát szánna a topicnyitó a verdára, akkor én megfontolnám a Fiat Albeát. Bődületesen nagy a csomagtere, magasan van az alja, az 1.3-as motor olcsó fenntartani, talán nem is fogyaszt sokat, és még a gyerekek akkor is elférnek benne, ha már nem is lesznek olyan kicsik, mert gondolom nem a gyerekek növekedésével arányosan fogja cserélni a verdát. No de ott van ellene az, hogy olasz. Nem tudom ez van akinek előny, van akinek hátrány, de ez a nyitó feladata, hogy eldöntse......
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
toeri
aktív tag
Azért, mert a cég a végső filléreket is megpróbálta kisajtolni az elavult konstrukcióiból. (''Ezeknek ez is jó lesz!'') Nem mintha más gyártók nem ugyanezt csinálnák, de talán kissé kevésbé feltűnően. Néha hozzányúlnak a dizájnhoz, nem tüntetik fel a jobboldali tükröt az extralistán a 3. évezredben, -ilyenek. Szóval nem azért ócsárolják sokan a Suzit, mert maguk a gépek amiket gyártanak olyan szinten rosszak, hanem azért, mert ők egy negatív életérzést kapcsolnak hozzá. És tényleg társul hozzá egy ilyen, csak van akit ez nem zavar. Vagy nem annyira.
Üdv, toeri
-
plömplöm
őstag
1242ccm, nem mintha nem lenne tökmindegy
www.fiat.hu : Bővebben: linkAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
köszönöm, hogy elismerted a tévedésedet (nem mintha nem lenne tökmindegy)
az nem zavar, hogy az albea ~2.4miller, mire belekerül az abs + 2.légzsák + kazettásmagnósrádiós, ami a GC-ben benne van alapáron?
[Szerkesztve]All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
aesir
veterán
Annyira nem, volt már itt ennél sokkal ''kevésbé tájékozott'' hsz.
A nagy, de biztonságos autó fenntartása újan és használtan is drága, ha jó állapotú, akkor is. Arról nem beszélve, hogy ebben az árkategóriában nagyon nehéz VALÓBAN jó állapotú nem túl régi, de nagy autót találni. Személy szerint egy kereskedőben sem bízok meg, valóban minden használt kocsiban 60.000 km van. Tapasztalatom szerint egy 1-2 éves használtan vett nagykategóriás autónál is elég sok apró bosszantó hiba tud előjönni, amik javíttatása a kategória miatt elég drága lehet.
Mindemellett hitelt sem úgy, és olyan feltételekkel kapsz rá mint egy újra.Van saját életem...
-
aesir
veterán
''nem azt mondtam, hogy újat kell venni, hanem használt, megkímélt nagyot ...''
Ezen durrantam be egy kicsit, mert ebben az esetben a topiknyitónak inkább új, kisebb, és olcsó fenntartásút kellene vennie, olyant is szeretne venni, csak nem tudja hogy milyent. Azt tudja hogy milyent NEM, pl.: használt megkímélt nagyot.Van saját életem...
-
AmunRa
aktív tag
-
Apol77
tag
Itt annyi hasznos tanácsot kap szegény topicnyitó, hogy a végén lovaskocsit vesz...
Használtautó: Sokkalta rosszabbak a hitel feltételei mint uj autó vásárlásánál.
Szinte az összes használtautóban alig van kilóméter...
Nem egy nagy összeg átállíttatni a computerben az adatokat.
200.000-ből hamar lesz 20.000 km.
Ujautó: Nem tudom miért kell lenézni, hülyének nézni valakit aki Suzukit akar venni. Megnézném a sok okos hozzászólót, hogy milyen autóval jár, ha van egyáltalán neki...
Balesetek : Nem lehet megitélni hogy ugyan olyan körülmények között egy másik autó jobban védett volna, vagy nem. Volt már nagyon csúnya balesetem, és csodálkoztak hogy élve kiszállltunk az autóból. Egy Wartyogó volt, légzsák nélkül
Jelenleg egy Nívám van, köztudottan nem bírja a borulást.
Akkor most kezdjem el becsövezni, nehogy egyszer felboruljak vele??
Könnyű másnak tanácsokat adni, hogy igy vagy ugy csinálnám ha ennyim lenne...
Valószínűleg a topicnyitó is fullos Volvóval járna ha telne rá.
Nem tudom mi a jó abban ha lefikázzák a Suzukit. Aki megveszi repked a boldogságtól hogy uj autója van. Ugy gondolom sok emberből csak az irígység beszél.......
Na befejeztem.
Lefikázhatnám a sok sportos kocsit, meg a luxusokat Pl. Merci, BMW, stb hogy mit össze szerencsétlenkednek ha egy kis hó esik, vagy jeges az út.
Mégsem teszem mert másban meg azok a jobbak...
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
Ha a passzív biztonságot tekintjük sarokpontnak a kérdés eldöntéséhez úgy, hogy gyári új, jelenleg újautóként forgalmazott kisautókról beszélünk, akkor gyakorlatilag teljesen mindegy, mit választ, mert szinte ugyanazt kapja. Egyedül a Fiat Seicento lóg ki a sorból, de ő meg már öregecske és kicsi utasterű annyira, hogy ne tűnjön fel, hogy kimaradt a felsorolásból. Amióta az autógyárak felfedezték a 90-es évek eleje-közepén, hogy egy vásárlónak fontos, hogy mennyire biztonságos az autója, nem engedhetnek meg maguknak akkora luxust, hogy nem biztonságos autót áruljanak. A Suzuki Swift azért kivétel, mert elsősorban Kelet-Európát célozták vele, bár kapható volt nyugaton is. Továbbá így be tudtak üzemelni egy új gyártósort, ahol később új típusokat is gyárthatnak, amely mind minőség, mind biztonság terén felveszik a versenyt a többi nyugat-európai kisautóval (lásd WagonR+, Ignis, valamint a most bemutatott új Swift, mely már csak nevében emlékeztet a magyar utak rettegett rémétől).
Azzal, amit eddig mondtál, annyi a bajom, hogy én óvakodnék kerek-perec kijelenteni, hogy a Fabia annyira biztonságos lenne. Hangsúlyozom, egy jó tapasztalatból még nem következik semmi. Nem ismerem a típust közelebbről, annyit ugye tudok, hogy Volkswagen csoport márkája, és a magyarok hajlamosak még mindig abban a hitben élni, hogy a Volkswagen=a legmegbízhatóbb autó. Pedig hol vannak már a kettővel ezelőtti Polo generáció legendás megbízhatóságához. De sajnos ez szinte az összes márkára igaz, amelyik régen híres volt a megbízhatóságáról. Ezt adta a globalizáció meg az egyre jobban elharapózó kapitalizmus, köszönjük meg neki de ebbe nem mélyedek bele, mert erősen politika, amit meg utálokスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
kymco
veterán
Úgy tünik eldölt. 3 és fél éves skoda fabia kombi comfortot veszünk Igaz, hogy van már benne 54.000 km (sok leírni), de jó állapotban van a motorja és a kaszni sem rossz. 1.4-es 100LE VW motor, ABS, kipörgésgátló, klíma, szervó kormány, riasztó, stb..... 420 ezer+ 30.000/hó 72 hónapig. Ja, és fehér színű.
[Szerkesztve]www.refujvaros.hu
-
a_tesz
Korrektor
volt már törve? szerelő látta? gondolom ha hitelre akkor kereskedőtől jön... 3 és fél év alatt nem túl sok az 54000km, napi kb 25-30km...szerintem. mondjuk arra készülj, hogy hamarosan műszakiztatni kell, az is kiadás tud lenni rendesen + majd a 60 000-es szervíz (mod: vagy mennyi a szervízperiódusa?)
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
kymco
veterán
A kocsit eredetileg ott vették, ahol én is veszem használtan, egyszer tolattak neki talán egy oszlopnak, és javították az ötödik ajtón (állítólag nem volt komoly a sérülés, ennek a nyoma látszik a lökhárítón is), egyébként nem volt törve.
A műszakiról és a 60.000 km szervízről is tudok (fékpofa csere). A sz. periódusa 15.000 km.www.refujvaros.hu
-
kymco
veterán
Nekem most eszméletlenül lassú a prohardver.....
www.refujvaros.hu
-
TitiRii
senior tag
válasz plömplöm #628 üzenetére
peug 206 1.4 hdi évii üzemanyag költsége: 196.940 ft jelenlegi áron 20.000 kmre lebontva gyári adatokkal számolva
ignis 1.3gc évi üzemanyag költsége 311.350 ft jelenlegi áron 20.000 kmre lebontva gyári adatoklal számolva
114.410ft al jár olcsobban évente elméleti szinten aki a hdit választja
ami a hdi mellet szól: igénytelenebb motor, sokkal megbizhatóbb ,sokkal magasabb életartam(300.000km fölött is akár generál nélkül, vagy még több) joban huz alulrol nem kell anyira pörgetni, nyomatékosabb, azon felül mégis csak peugeot az árkülömbségben nem csak ez foglaltatik benne hanem a kényelem és a felhazsnált anyagok minösége.
kérdésedre válaszolva 8.5 év alat térül meg ha csak az üzemanyagot veszük figyelembe de mivel egy benzinesnek jóal több nyügje baja lehet.. itt most peugeot-suzuki minöséget nem firtatnám(futomü egyébb kopo alaktrészek kötelező cseréje és ezek árai) csakis az elméleti dolgokat vettem figyelembe
ha nagyon elvetemült valaki
akkor felkeresi a bardiauto.hu megnézi melyikhez menyibe kerül a fékbetét,vezérmüszíj,féktárcsa,olaj és légszürő,lengéscsílapító,futomű és kormény szilentek csapágyak,gumiharangok és kiszámolja melyiknek menyibe kerül a fentartása
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
pweisz
senior tag
Eről jut eszembe lehet haveréknak van eladó Toyota Corolla-ájuk, 70ezer km körül van benn, de nem mai darab, szerintem 8-10éves lehet, de tökéletes állapotban van, valami 1.4körüli benzin motor van asszem benne. Nem érdekel? esetleg megkérdezném hogy megvan e nekik még.
Bár mondjuk te újat akarsz, akkor mindegy.
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
oké, csak gondoltam, nehogy véletlenül kihagyjunk valamit, ami szóba jöhet egy használt autónál. Továbbá hogy állsz ahhoz a kérdéshez, hogy mire lejár a hitel, 10 éves lesz majdnem az autó? Mondjuk nem tudom, milyen konstrukciót ajánlottak a Suzukinál, ha ajánlottak egyáltalán valamit, de tudom, hogy nekünk adtak ilyen ötleteket, hogy akár 10 éves futamidőre is vehetnénk... Na mondom, majd biztos...
Esetleg valami szerelő ismerős? Elképzelhető, hogy észrevenne valamit (persze csak ha van baja a kocsinak, de remélem, a kocsi valós ''élettörténetét'' osztották meg veletek, mert hát ugye ebben a mai világban...)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Notes
senior tag
Hiába no, ez a mi autónk. 3 nap alatt közel 700 hozzászólás. Egy nagy VGA teszt-nek is becsületére válna. Egyébként nem rossz kocsi az Ignis. Pont tegnap (is) vezettem egyet. A futómű tényleg elég kemény, a motor viszont nagyon jó. Roszabb földutakon sem akad fel és egyben van a cucc, főleg egy Swift után. A wr+ szerintem nagyon ronda, én csak egérkamionnak hívom..
Romanes eunt domus!
-
AmunRa
aktív tag
Most volt a TV-ben egy Fabia ami megcsúszott és
nekiment egy fának. A vezető meghalt. Pedig nem volt
túlságosan összetőrve az eleje. Biztos nem kötötte be magát.
Szerintem jó választás egyébbként a Fabia. Föleg a combi.
Inkább az mint az Ignis. -
plömplöm
őstag
télleg, most nézem, ördögi egy hozzászólás volt...
Ráadásul pont kétmillerért még gl-t sem, ráadásul az egyéb költségek ugye, arról meg ne is beszéljünk, hogy képesek átadni az autót 3liter benzinnel általában, ezen spórolni...
#668: Használtautóra nem feltétlenül rosszabbak a konstrukciók, én 1.2m beszállóval (az akkori swiftem) és 36*29e-rel vettem a 2millás csotrogányomat, ami szvsz nem is rossz, term semmi kötelező casco, meg egyéb átverészetek
#677: Sejtettem, hogy valami ilyesmi évmennyiség jönne ki. Szerintem ennyit nem ér. Nekem volt/van már gázolajos is, volt/van benzines is, és pont suzukihoz lehet alkatrészhez fillérekért hozzájutni (legalábbis nekem sikerült, mondjuk pont pözsóm nem volt még, hogy a 206-nál maradjunk)
No hamost benyögöm ide, hogy egy sevi lacsetti sw-n töröm a fejem, micsoda anyázás lesz
Összetörészet: nemrég egy lány egy golfban is így járt, ugye emlékeztek. Ez alapján nem lehet választani.All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
AmunRa
aktív tag
válasz plömplöm #682 üzenetére
Igen ott kell autót venni ahol közzel van a benzínkút!
Meg le is autózzák a 3l egy részét! Kipróbálják...
Ha már a gázolaj nem tetszik, akkor az LPG. Nekem az van!
Bár ebbe is sok hozzáértő bele tud kötni.
Szép nagy kocsi a Lacetti, csak állítólag néhány
hónap alatt zörög benne minden. Meg vajon mennyire megbízható.
Vegyél egyet, aztán majd beszámolsz róla!
Ja én egy új Polot láttam rogyáégni az M7-en. Ott szobroztunk 1 órát!
Menet közben kigyuladt a kocsi! -
a_tesz
Korrektor
válasz plömplöm #682 üzenetére
Nem fogunk anyázni, legalábbis én nem Lacetti SW-t kipróbáltam, hát, az egyetlen szűk keresztmetszet ott a fantasztikus 1.8-as (és 1.2-esnek érződő) motor. Bár nem tudom, hogy milyen motorral lehet még kapni, de az biztos, hogy azzal a motorral nem megy jobban, mint a Swiftünk. Egyébként korrekt autó benyomását keltette, főleg az árához képest! Ráadásul ott áll a háttérben a General Motors, így aztán kicsit kevésbé zsákbamacska a bolt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Gismo
addikt
Említettétek az Ignis és a HDI közti fogyasztás különbséget! Zárójelben megjegyezném hogy az Ignis 8-at akkor eszik meg ha lámpától lámpáig gyorsulsz! Egyébként 6-7 körül szürcsöl! A kényelem! Hát igen! 1000x inkább Punto mint 1x Ignis! Az ülések kemények, nem támasztanak jól és rövid az ülőlap! De ez csak ízlés kérdése! Én kényelmetlennek érzem! a Futómű is -1pont, mert inkább sportos, mnt kényelmes és családi autóra hasonlító! Hátul merev tengely betonkemény rövid útonjáró rugókkal! A kormányzás jó, hátmég a gyorsulás! 6000-ig simán kilehet forgatni ami néha nemjön rosszul! Jó kis pörgős jap motor 1 nemtool átgondolt futóművel s beltérrel!
De erre volt pénzünk meg a (nem az én) hülye előítéletek a francia, olasz kóreai és amcsi járgányokkal szemben!
Összességében jó gép! Ajánlom mindenkinek hogy menjen vele 1 próbautat (lehetőleg az 1.5-el) és csak utánna nyilatkozzon!
A biztonság szempontjából meg messze nem swift! Ez fényévekkel masszívabb!
Ha esetleg valakinek van kérdése Ignissel kapcsolatban akkor kérdezzen bátran! Megpróbálok válaszolni!
Csőgáz legyen veletek!!
bye -
divot
veterán
Mivel az összes autós topic közül ez pörög a legjobban: mit szóltok egy öt éves Bettle-höz?
-
kymco
veterán
Van egy olyan munkatársam, aki autószerelő, és szerencsére pont skoda, seat, vw stb szervizeléssel foglalkozik. Elég alaposan megnézte az autót, és reálisnak tartja a mondottakat. Azt megmondta, hogy szerinte nem ez lesz az évszázad üzlete, de az ára reális, és ami a legfontosabb, ha jól bánok a kicsikével (1136 kg), akkor 10 évesen is jól fog muzsikálni.... Hitelt adok a szavának. Mindemellett van kockázata a dolognak..... és én nem vagyok az a kockáztatós fajta, de mégis megnyugodtam... Éjszaka keveset aludtam, a döntés súlya eléggé nyomasztott, de miután megnéztük, azt hiszem, hogy jól fogok aludni.
A szakszervíz szerint 20-ból megvan a vizsgára készítés , a szerelő kolléga szerint ez ennek töredéke lesz....
Bizakodom....www.refujvaros.hu
-
pweisz
senior tag
Ja aha. Egyébbként az a gáz ezzel a géppel hogy szerintem nem fogja elhinni senki hogy 70ezer km van benne, vettek egy másik gépet, és ezt csak asszem 7-8körül számolták volna be a kereskedőnél, ugyhogy inkább privát akarják eladni, nem tudom sikerül e nekik. Egyébbként simán jó gép, csak az ilyen idős autóknál már cserélni kell a gumi alkatrészeket gondolom, bár ez nem lehet nagy kesss. Persze legjobb az új autó!
-
kymco
veterán
Ha arra gondolsz, hogy ööszehasonlítottam-e az ignist a skodával, akkor ez csak részben igaz. Az ignisben keveset ültem, és amit láttam tetszett. Az ignist két dolog miatt vetettem el. Az egyik, hogy a kocsi csomagtere 236 l (azt hiszem), ez egy kétgyerekes apának hamar kicsinek bizonyul. A másik pedig a futómű.
Én lehet, hogy egy izlésszegény ember vagyok, de az ignis belülről tetszett. Suzuki swiftet sokat vezettem, ehhez jobban tudom hasonlítani. Negatívuma, hogy a falevelek a szellőzőn keresztül szabadon bejutnak (pár hónap késéssel) az utastérbe, a váltó sem tetszet, meg a csomagtér. Minden más tekintetben szerettem. Fürge, hűséges, igénytelen jószág.
A fabia felszereltsége számomra csoda. Még soha nem ültem ennyire felszerelt autó volánja mögött. Az csomagtere pazar.... A teljesítménye számomra szédítő...
Az utastér egy kicsit lelakott, de nem karcos és kopott, inkább kevéssé tisztított. Egy kis sikamika, és csillog villog.
De majd ha jobban megismerkedem vele....www.refujvaros.hu
-
kymco
veterán
Igen és ez az akció sokáig lesz még. Pontosan az akció úgy néz ki, hogy az alapfelszereltségűek árábó 500.000-t elengednek (kivéve más akciós kocsit) egy használtautó beszámításakor. Ami azt jelenti, hogy beszámítják a verdát és még olcsóbban is vásárolhatsz. Egyes tipusokra a kedvezmény csak 450.00 vagy 250.000 forint.
Én újat nem tudtam volna venni, mert az alapfelszereltségű kombira csak 450 volt a kedvezmény, és így is 2.350.000 volt a teljes ár. Se ABS, se riasztó, se rádió, hogy a többi extráról ne is beszéljek. És ez az 1.2-es 65LE-s változat volt.
És bár az ötajtós fabia és a többi kicsike ára már kedvezőbb volt, de hasonló gondokba ütköztem, mint az ignisnél, családi autó.....www.refujvaros.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen