Új hozzászólás Aktív témák

  • kymco

    veterán

    Tegnap beszélgettem egy mentőorvos ismerősömmel, ő aztán látja a a kocsik töréstesztjeinek eredményeit a gyakorlat oldaláról.
    Meglepő mondata volt, hogy a kocsi passzív/aktív biztonsága mellett jelentős szerep hárul a véletlenre. Pld egy Saab vezetője egy olyan baleset halálos áldozatává vált, amit más autók esetében sérüléses volt csupán.
    Továbbá megjegyezte, hogy a légzsák eléggé ellntmondásos valami. Volt eset, ahol az volt a szerencse, hogy a légzsák nem indult be, mert ha beindul, akkor könnyen halálossá vált volna.
    A legfontosabb szerinte az öv. Ha a biztonságot kellene pontozni, akkor a védelem 70-80%-át teszi ki. Akinél pedig légzsák van az autóban, jobban teszi, ha beköti magát, mert súlyosabbak a következmények a légzsák kinyílásakor... pld fulladásos halál.
    Volt egy érdekes esete, ahol egy Opel Astra landolt az M0-on egy Suzuki Swift tetején. A Suzuki üvegei kitörtek, de az utastere bírta az Astra súlyát, és a swift utasai így könnyebb sérüléssel megúszták... Megpróbálok képet szerezni róla......

    www.refujvaros.hu

Új hozzászólás Aktív témák