-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Supatron
csendes tag
válasz kabelmania27 #131439 üzenetére
Szia!
Itt vannak a jelszintek. Most, hogy ráfrissítettem a jelszint +1-vel emelkedett (-1 dBmv helyett 0 dBmV, stb.). Nem találtam modem üzemmódra való utalást sehol, de az Admin -> Információ -> WAN IP beaállítások alatt csak IPv6 címet láttam megadva, úgyhogy feltételezem, hogy IPv6 módban van.
-
kabelmania27
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Supatron
csendes tag
válasz kabelmania27 #131455 üzenetére
Sajnos az osztó a padláson van, oda most nem tudok felmenni, de az elmúlt pár hétig, hónapig nem volt ilyen probléma a nettel.
Illetve csillapító tag azt hiszem nincs bekötve.[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
válasz Gubek-Einste #131456 üzenetére
köszönöm. És ez mikor várható, mert ma váltottam erre a csomagra de email nem jött
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Supatron #131458 üzenetére
Nem sürgős megnézni az osztót, általában jófajta osztót szoktak bekötni, azért kérdeztem az osztó tipusát, mert nem egyforma csillapítású kimenetek esetén átkötéssel lehet javítani az értékeken ha a modem nem a legkisebb csillapítású kimenetben van.
Modem fw cserekor előfordul, hogy bekapcsolódik az ipv6. -
boborján2
aktív tag
válasz gduck #131445 üzenetére
Nem lepődöm meg , hogy épp egy xiaomival van probléma.
/nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak a márkával/
@amdboy
Emailban kapsz egy tájékoztatót benne a kódokkal amire szükséged lesz.
Nekem 5-6 órával azután érkezett ,hogy a myvoda felületen aktiváltam a hbo csomagot.[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Vodafone szépen megemelte 22%-al a havidíjat (net 500, m-es telefon, meg régi tv prémium) ez az év eleji 14% emelés után már elég nagy ugrás. 11000 lett.
Mik a tapasztalatok, van értelme ügyfélszolgálaton új hűséget kötni, esetleg lemondás opcióval próbálkozni? Anno valami 9000Ft körüli havidíjat ajánlottak újrakötésnél amire persze, hogy nem ugrottam rá amíg kevesebbet fizettem.
[ Szerkesztve ]
-
boborján2
aktív tag
Én ahogy kapom a mailt a számláról, azonnal le tudom tölteni. A letöltés a droid appban és a böngészőben is megy simán.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Én meg nem is kaptam számlát... Vagy a Voda nem mindenkinek egy időben számláz? Csak mert nekem még korai lenne, mert az előző számlám (ami egyben az első számlám volt) 09.12.-én érkezett, és 09.25. volt a befizetési határidő.
-
pjen
félisten
Üdv. Ma próbálkoztam. A Yettel 4G dobozába csatlakoztattam kábelen az asztali PC t. Simán ment a net, sebesség 95mega. aztán Kihúztam a Gép UTP csatiját és bedugtam a voda boxot. 5 perc alatt bejelentkezett, egy adó megjelent, csatorna váltás percenként. Aztán kiírta, hogy nincs elég erőforrás. Fekete képernyő. CB vel és DIGI ont al hibátlan. Yettel a saját routerével az egész házban működik. UTP vel és WIFI vel is. Ilyenkor mi van?
-
cocka
veterán
válasz Intruder2k5 #131469 üzenetére
Igen, nem mindenkinek ugyanakkor számláz.
-
cocka
veterán
5 perc rengeteg idő! Nálam az volt, hogy mikor rádugtam a Yettel netre, ment minden egyből, viszont egy idő után csak úgy random adás közben megjelent a Szia! és társai, mintha akkor configolnám először, természetesen innen nem engedett tovább. Áramtalanítás megoldotta, utána már nem hisztizett a másik net miatt.
-
gduck
addikt
válasz boborján2 #131468 üzenetére
Majdnem!
Nekem MA jelent meg a számla, amit be is tudtam fizetni, de maga a számla nem letölthető. PÁR NAP múlva fog jönni a levél (hiába van már befizetve!), hogy új számlám van és akkor már valóban le is lehet tölteni
Nekem mióta egyszer több hónapos számlázás gond volt, azóta így működik.
[ Szerkesztve ]
-
Csabi1984
addikt
Sziasztok! Megkaptuk az új Routert a Vodafonetól Fekete színű). Sajnos telefonálnom kell az ügyfélszolgálatra, hogy áttegyék modem funkcióba (és nem egyszerű )
Megoldható valahogy, hogy a Vodafone adja a netet a Tp link routeremnek de a Tplink legyen a DHCP kiszolgáló? Ugyanis fix ip cim kiosztások vannak a tplink routeremen.
A baj hogy mindkettő 192.168.0.1 és 0.2-től már egyénileg megadott ip cimek vannak kiosztva
Azt nem lehet, hogy a Vodafone 192.168.1.1 és a Tplink 192.168.0.1 (Tplinket nem akarom nagyon variálgatni) és az utóbbi átmenetileg összekapcsolódjanak átjárással?[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Csabi1984 #131476 üzenetére
Üdv!
Modem üzemmódban nem 192 kezdetű ip címet fogsz kapni hanem rendes publikus címet. Router üzemmódban a modem 192.168.0.x címet oszt ezért a routeredet érdemes 192.168.1.1-re vagy 192.168.2.1-re állítani mert modem fw frissítéskor előfordul, hogy a modem átáll router üzemmódra. -
cocka
veterán
válasz Csabi1984 #131476 üzenetére
Mármint a külső vagy a belső DHCP kiszolgáló?
Mert külsőt utoljára mobilnetes szintén Tp-link routeren láttam, az volt a neve, hogy DHCP relay és az valami olyasmi volt, hogy a routerre kötött gépek egy hálózatban voltak, de külön-külön kaptak WAN IP-ket is, mintha minden gépre külön modemet kötöttem volna. Érdekes volt, sose találkoztam még azelőtt ilyesmivel. Na nem mintha nagy hozzáértő lennék.
-
Csabi1984
addikt
Köszönöm közbe sikerült átállítatni
Csak az a fura, hogy speedtesttel nem mérek többet mint 90Mbit/s a routerem eddig 500Mbiten visított szuper sebességgel. Gondoltam valamelyik LAN port szabályozva van a Vodafone eszközön de mindegyik porton az a sebesség jön. Áramtalanítsam újra? -
ronaldo
őstag
válasz kabelmania27 #131426 üzenetére
Bridge módban mi lesz a fekete CB ip címe? Meg szeretném nézni a jelerősségeket, de nem tudom előcsalni a login screent.
-
Bagoly01
senior tag
válasz BaLee #131463 üzenetére
Igen ez háborított fel engem is hogy kicsit túlzásba vitték az emelést szerintem. Most már másodjára.
Fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol az első 5 másodpercben le akartak pattintani. A kezelő (nő) nem engedett szóhoz jutni emelt hangon kommunikált végig, és végtelenül lekezelő volt.
Azért nagy nehezen sikerült elmondani a panaszt az emeléssel kapcsolatban. Majd közölte velem ha nem tetszik le mondhatom az előfizetésem!
Mondom az korrekt...
Főleg hogy több int 20 éve előfizető vagyok. Igen tudom hogy nem rég vették át UPC-től, de ez most mellékes.
Azért azt elmondtam hogy ilyen nem fordult velem az előtt. A UPC soha nem engedett volna meg magának ilyesmit.
Írtam E-mailt, majd kaptam a választ, magyarán ellehet menni ha nem tetszik valami!
Botrányos amit a vodafone megenged magának véleményem szerint... -
kezo0
addikt
Mai e-mail:
„Tisztelt XY, Kedves Ügyfelünk!
2023.06.29-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt javítást követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük. A Vodafone médiaboxon a hiba, miszerint a "Felvétel Lejátszása" opció nem jelent meg a rögzített tartalmaknál, javításra került. A 2023.09.26-a után felvett tartalmaknál a korábbi hiba már nem tapasztalható. Amennyiben a korábban említett dátum előtt rögzített tartalom (Sorozat, Film) találhatóak a médiaeszközén, azokat törölni szükséges az eszközről, ezeknek a lejátszására a továbbiakban sincs mód, mivel sajnálatos módon ezek javítására nincsen lehetőségünk.
Amennyiben a felvétel funkcióval kapcsolatos hiba Önnél továbbra is jelentkezik, kérjük, végezzen médiaboxán gyári beállítást az alábbi lépéseket követve:
.
.
stb. stb. stb.”Mondjuk az kizárt, hogy 06.29-én jelentettem be, ahogy ők írják (sokkal inkább két hónappal később), de akkor most majd meglátjuk, tényleg megoldották-e.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Csabi1984
addikt
válasz kabelmania27 #131477 üzenetére
Köszönöm Ha már itt tartunk írtad, hogy a frissítést kap egy modem át állhat Router módba. Ilyenkor 192.168.0.1 címet kapja. Ha a Tplink routeremer 192.168.1.1-re változtatom akkor gondolom a Tplinken statikus ip címet kell megadni (megnéztem ennek az opció beállitását) az átjárót értem mert gondolom itt a 192.168.0.1 (a Vodafone router lenne) de az ip címnek mit kellene ilyenkor adni talán ugyan úgy a 192.168.0.1?
Még sosem csináltam alhálozatok között átjutást mindig azonos hálózaton csináltam dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Olyan kérdésem lenne, hogy én intézem a család előfizetéseit és a múltkor a Vodafone hívott és elmondásuk szerint ha nem az én nevemen van a szolgáltatás akkor már nem intézhetek semmit telefonon. Hiába az én számom van feltüntetve a kapcsolattartás részben.
Azt tanácsolták, hogy lehet meghatalmazást adni más személynek, hogy intézze az ügyeket a Vodafone fiókban. Ezt hol találom? -
boborján2
aktív tag
válasz Fox Mulder #131492 üzenetére
Telefon ha be tudod magad azonosítani a kérdésekkel vagy a titkos kóddal vagy bármivel ,amit épp kérnek, akkor miért ne intézhetnéd? Ha meg ezeket nem tudod akkor egyértelmű hogy random ember van a vonal végén és nem fognak hagyni semmit sem intézni. A telefonszám nem azonosít ,mert az holnapután gazdát cserélhet.
Ez kb. olyan mint amikor az asszony kártyáját használom pénz felvételre, az atm sem tudja ki vagyok , csak azt hogy tudom a pin-t vagy sem.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
aktív tag
-
Thibi
csendes tag
A myvodafone oldalon a beállításoknál van egy Hozzáférés menüpont (az Eszköz visszaadás menü alatt) ott lehet ilyet kiválasztani:
Szolgáltatás hozzáférés
Hozzáférést adhatsz a szolgáltatásaidhoz. A meghívott személy láthatja és módosíthatja az aktív szolgáltatásaidat. Szolgáltatásonként egy hozzáférést adhatsz!
Itt egy email címet kell megadni.
Nem tudom hogy elég-lesz-e, pont tegnap adtam meg ott magamat anyuék előfizetésénél, mert tavaly én sem tudtam semmit sem intézni nekik. (Mondjuk áthívhattam volna a szomszéd nénit, hogy telefonban játsza el anyut, a vodafone email-eket én olvasom, az sms-ek is a telefonomra jönnek, a myvodafone oldalt is csak én nézem)
A hozzáférés megadás után az én myvodafone belépésemnél már látszódtak anyuék szolgáltatásai is. Nem tudom mi a helyzet akkor ha olyan email címet adunk ott meg amihez nem tartozik vodafone szerződés. -
aktív tag
-
mapal
csendes újonc
Sziasztok,
Hisense 50A6BG típusnál tv-ről usb-re hogyan lehet felvenni, nem találom seholse -
rita7107
aktív tag
válasz rita7107 #131337 üzenetére
Végre egy értelmes szerelő jött ki.
Kiderült, hogy az utcában valaki nagyon belezavar a "rendszerbe". Amikor elindította a mérést, már rögtön mondta hogy valami "gebasz" van. Azért rendes volt mert megoldotta a tv-m koax csatlakozóját, kicserélte a kábelt így kényelmesen eléri a mediaboxot. Kíváncsi leszek az általa ígért 2-3 napos kinti vizsgálat, javítás mennyi idő alatt lesz meg. -
Ledi
aktív tag
válasz kezo0 #131486 üzenetére
Úgy tűnik tényleg megcsinálták. Biztosat csak 5 nap múlva mondhatok én is.
A szeptember 28-án Viasat filmről felvett műsor még mindig lejátszható.
Kísérletképp tegnap este felvettem a Paramountról egy filmet. Ha kedden még megnézhető lesz akkor tényleg megcsinálták."Amennyiben a korábban említett dátum előtt rögzített tartalom (Sorozat, Film) találhatóak a médiaeszközén, azokat törölni szükséges az eszközről, ezeknek a lejátszására a továbbiakban sincs mód, mivel sajnálatos módon ezek javítására nincsen lehetőségünk"
Erre sajnos számítottam.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen