-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz kezo0 #131188 üzenetére
Igen, a lemondás "füllentése" jelenti az extra kedvezményeket, kevesebb mint a felére csökkentették a havidíjat egyedi ajánlattal, de már évekkel ezelőtt voltam vodás. Nekem nyíltan megmondta az ügyfélszolgálatos, hogy akkor tudja kapcsolni az ügyfélmegtartó csoportot, ha kimondom a varázsszót. Személyes ügyfélszolgálat is a telefont adja oda az ügyfélmegtartó kedvezményért, ha az ő ajánlatuk nem elég az ügyfél megtartásához.
-
-
szabeska
addikt
Sziasztok!
Jelenlegi csomagom:
Internet L 500: 2600 Ft
TV HD Plus: 3820 Ft
+1 Mediacard: 750 FtEz így összesen: 7170 Ft
Van rá esély, hogy normális áron váltsak 1000-es netre és ugyanezekre a csatornákra
(TV HD Extra FilmBox Pro)? Vagy maradjak a seggemen mert jó a jelenlegi árF1
-
Mozaart
aktív tag
válasz picur10 #131203 üzenetére
Az is van igen, de nézd meg a Nettó egységárat a múlt havihoz képest, biztosan emeltek, erről értesítést is kaptál július számla 5. oldalán van.
Igen volt a régi összeg majd egy emelt összeg 01-13ig a kettőnek a különbségével emeltek.
Mivel 09.01-től emeltek. Érted?[ Szerkesztve ]
AT-AT: https://flic.kr/s/aHsmWKTBXH
-
bazsimano
őstag
Hát hívtam az uf-et , hogy lemondjam a szolgáltatást és semmi megtartás vagy bármi hasonló...egyből már intézte is
Nekünk tavaly nyáron telt le a hűség vagy mi a fene...most az emeléssel, epack kedvezménnyel 6200re emelkedett az 500as net es prémium tv csomag (upcnél volt ez a neve..most nem tudom..)...
szóval nem tudom, hogy mennyire lehetne ezt kedvezményesebben, vagy nagyobb nettel kérni jóárúsítva...
netán valakinek lenne tippje...az ne tartsa vissza -
wwenigma
Jómunkásember
1270-en milyen adatokat kér azonosításhoz az ügyintéző? IPv6 kikapcsoláshoz.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bazsimano #131206 üzenetére
Az a helyzet, hogy ~6000Ft manapság ezért már nem rossz ár, szóval jobbra szerintem ne számíts. Megváltozott a helyzet, mostanában nem úgy van mint még 3-5 éve volt, hogy minden hosszabbításnál lehetett faragni az árból, és még esetleg gyorsabb net is fért az új csomagba, manapság erősen felfelé mennek a díjak, az a csoda, ha nagyjából szinten lehet tartani.
-
kabelmania27
Topikgazda
-
bazsimano
őstag
válasz Intruder2k5 #131208 üzenetére
Neked is és kábelmánia kollégának is köszönet!
Igen, most ezt nézem, hogy már teljesen már a szitu, és ez van
akkor lehet , hogy nem kavarom a dolgokat és hagyom ahogy van... -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bazsimano #131210 üzenetére
Nekem pár hete került a nevemre egy Vodafone előfizetés, valamilyen komplett csomag, TV, net, telefon, de a lényeg annyi, hogy inkább a nevemre írattam a jelenleg határozatlan idejű szerződést, mert ezt felmondani és újat kötni a saját nevemre egyrészt drágább is lett volna több mint 1000 forinttal, másrészt akkor még hűségem is lenne.
-
ates2
senior tag
Tudja valaki mi lett a cartoonito csatival vodefone tv-n ?
-
cocka
veterán
válasz NoOne1976 #131212 üzenetére
Különben gyakorlatilag a teljes csatornalista mindenkinél elérhető, ha jól tudom és látom a boxokon, hogy annak ellenére, hogy régebbi csomagban vagyok én is, alig van olyan csatorna, amiből még van SD verzió, de ha van is, az nem jön be, míg a HD igen. Kb. a promózott Galaxy az egyetlen kivétel, amiből SD és HD is jön egyszerre. De azt meg erősen kétlem, hogy ha a teljes csatornalista mindenkinél ugyanaz, akkor ha egy csatornából nincs már SD verzió, csak HD, akkor a TV prémiumosoknak vagy comfortosoknak még a csak SD verziót nyomják. Azért ilyen szintű variálást nem feltételeznék a vodáról.
-
kezo0
addikt
-
hargitomi
tag
Sziasztok!
Volt valami valtozas a vodafone tv-vel kapcsolatban?
1-2 napja meg az osszes csatornat elertem geprol, mobilrol, ma geprol nem jelennek mar meg, mobilrol pedig azt irja az osszesre, hogy az elofizetett csatorna nem erheto el moblios lejatszasra.
Koszi szepen!
Xiaomi Redmi Note 5 - Whyred 4/64
-
kezo0
addikt
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Az előbb felhívtam a Vodát, mert nem kaptam papír alapú számlát és hozzá csekket, csak elektronikusat. Azt mondják, hogy nincs már ilyen, úgy tudják megcsinálni, hogy bianco csekket küldenek ki egy marékkal, és nekem kell majd minden hónapban ráírni az összeget, amit a myvoda fiókban látok, és úgy lehet befizetni azt. Ez vajon igaz, vagy csak rossz ügyfelest fogtam ki? Eddig simán jött a papír alapú számla ugyanehhez az előfizetéshez, csak akkor még más nevére. Én nem is értem ezt. Majd Maris néni meg Jóska bácsi 80+ évesen myvoda fiókban fognak kutakodni a számlák után? Főleg ha nincs is net előfizetésük, esetleg okostelefonjuk meg számítógépük se...
-
pkaresz
senior tag
válasz Intruder2k5 #131228 üzenetére
Szia!
Kedves Anyósom is csekken fizeti, csak tv előfizetése van.
Nem is tudná másképpen.Üdv: Karesz
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
-
pkaresz
senior tag
válasz Intruder2k5 #131230 üzenetére
Biztos, hogy el lehet intézni!
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
Toth_Jani
őstag
válasz pkaresz #131229 üzenetére
Már hogyne tudná másképpen.
Van neki egy kedves veje, aki a Banki alkalmazásban szépen beüti az előfizető azonosítót, és a Csoportos beszedési azonosítót: A11895927, ezek után a számla csoportos befizetéssel rendeződik a számládról, cserébe pedig megkapod a lányát. (vagy ha arra jártok kézbe adja a pénzt.)
Álltalában sem a bankot sem a szolgáltatót nem érdekli hogy ki és milyen számláról mit és kinek fizet.
De lehet használni a gyorsfizetést is, ha egy családtag megcsinálja a fiokot és otthonról elintézi az idős szüleinek.[ Szerkesztve ]
-
zebulon666
csendes tag
Akinél a VTV boksz-on a műsorvisszajátszás esetleg nem működik rendesen, ide bemásolom a szakértői véleményt a hiba elhárításáról:
2023.09.21-én érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.
Amennyiben a médiaboxával kapcsolatos hiba újból jelentkezik, kérjük, végezze el az alábbi beállításokat:
1. Indítsa újra a médiaboxot és az internet modemet az alábbi lépéseket követve:
- Kérjük, ellenőrizze, hogy az internet kábel megfelelően van-e csatlakoztatva a modemhez és a médiaboxhoz. A két eszköz között nem lehet saját router/switch.
- Indítsa újra az internet modemet, majd várja meg míg teljesen visszacsatlakozik a hálózatra, azaz ismét van internet kapcsolat. Ellenőrizze, hogy működik-e a szolgáltatás.
- A médiabox hátuljából húzza ki az áramkábelt (vékony, fekete), az antennakábelt (vastag, fehér) és az internet kábelt is. Várjon 30 mp-t, majd helyezze vissza a kábeleket úgy, hogy utoljára kerüljön helyére az áramkábel. Ha már látja az élő adást várjon 2-3 percet, hogy a modem és a médiabox között létrejöhessen a kapcsolat. Ezek után kérjük, tesztelje szolgáltatását.
2. Végezzen médiaboxán gyári beállítást az alábbi lépéseket követve:
- Nyomja meg a menü gombot.
- Válassza ki a "Beállítások" menüpontot.
- Válassza ki a "Vodafone médiabox" menüpontot.
- Válassza ki az "Alaphelyzetbe állítás" menüpontot, írja be a pin kódját (alapértelmezetten négy darab nulla), majd indítsa el a beállítást.
3. Kapcsolja ki az energiatakarékos üzemmódot a következő lépéseket követve:
- Nyomja meg a menü gombot.
- Válassza ki a "Beállítások" menüpontot.
- Válassza ki a "Vodafone médiabox" menüpontot.
- Válassza ki az "Energiatakarékos üzemmódot".
- Állítsa át "Kikapcsolva"-ra, majd nyomja meg az OK gombot. -
kezo0
addikt
válasz zebulon666 #131234 üzenetére
Jó nagy hasbaakasztás.
Először is, hol van az bárhol leírva, szabályként kikötve (ezen az emailen kívül), hogy nem tehetsz be saját routert és/vagy switch-et a fostos HGW-jük és az eszközök közé, beleértve ebbe a szolgáltatói tévéboxot is? Eddig ilyen tiltás nem volt, és minden szépen működött saját routeren és switch-en keresztül is. Én az egyik szobában nem is tudnék boxot használni, ha nem lenne saját router közbeiktatva. A box telepítésekor a technikust sem zavarta.
Másodszor, miért van a boxnak energiatakarékos üzemmódja, ha azt ki kell kapcsolni? Nehogy már. Így is egy vagyont fizetek az áramért, szóval a magam részéről ahol csak lehet, spórolok: nálam bekapcsolva van, és úgy is marad mindkét boxon az energiatakarékos mód.
Ettől függetlenül te csak nyugodtan hajtsd végre ezeket az utasításokat, ha gondolod és tudod, aztán majd meglátod, ez bármilyen problémát orvosol-e a műsorvisszajátszással kapcsolatban – bár nem tudom, mi volt a konkrét probléma nálad.
Itt sokan várunk már vagy két hónapja annak kijavítására, hogy a felvett műsorok 5 nap után is megnézhetők maradjanak, hiszen elvileg 90 napot ígérnek erre...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Technikai segítséget szeretnék kérni.
A fehér connect box van nálunk és úgy használtuk, hogy minden wifi ki volt kapcsolva rajta, a hozzá csatlakoztatott Asus routerről ment a wifi.
Nemrég változás, szerződésmódosítás történt a tv csomagban, és ezután azt vettem észre, hogy a connect box wifije be van kapcsolva. (Az internet maradt ugyanaz,ami eddig volt, 500-as)
Úgy szeretném használni, ahogy eddig. Hol lehet ezt visszaállítani? Próbáltam belépni a box kezelőfelületére, de sajnos nem sikerült. Gondolom resetelni kellene és akkor az aljára írt névvel és jelszóval be tudok lépni.
Azt mondjuk nem értem, hogy miért kapcsolódott be a wifi, gondolom távolról belenyúlt az ügyintéző. (De minek!?!!) :(
Előre is köszönöm a tanácsokat, segítséget!
-
cocka
veterán
válasz zebulon666 #131234 üzenetére
tájékoztatjuk, hogy az ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.
Az itteni fórumozók tapasztalatai alapján tudható, hogy mennyit ér a távdiagnosztikai mérésük. Gondolom a távdiagnosztikai mérés nem egy vagy több tesztelőprogramozó munkáját jelenti, hanem egy bármely előfizető problémájára ráhúzható algoritmust és ha az lefut, akkor nincs hiba. Kb. annyit érhet a távdiagnosztika, mint amikor a háziorvos a sötétben tapogatózik, hogy mi is lehet a bajod. Telemedicina
Indítsa újra a médiaboxot és az internet modemet
Még jó, hogy a médiaboxon erre menüpont sincs. Hát ugye minek az. Könyörgöm még a faékegyszerű CoreELEC-nél is van újraindítás menüpont. Ezen meg csak hardveres reset gomb van. Csodás.
az internet kábel megfelelően van-e csatlakoztatva a modemhez és a médiaboxhoz.
Nem bazmeg, félig kihúztam. Más kérdés, hogy a pattintó pöcök feszt letörik, de ettől még a kábel tökéletesen funkcionál. Szerintem kb. olyan 2007-től kapható Cat5e kábel, ami alapból gigabitre képes. Nekem lényegében minden hálózati eszközömben gigabites ethernet port van, kivéve BD lejátszó, de annak meg minek. Ehhez képest a kedves vodkafon tökéletesen tisztában volt azzal, hogy kvázi exportálja a netre az egész TV szolgáltatást ÉS állítólag a cucc rohadt érzékeny a hálózati zavarokra, akkor mi a faszért spórolták ki a boxból a gigabites portot?
Mondjuk a 2020-as prototípusokon (amiket a pdfekben mutogattak) még sima jack AV out port is volt (más kérdés, hogy ha még hagytak is analóg bemenetet az újabb TV-ken, az biztos nem kompozit videóbemenet, hanem inkább SCART, tehát az is minimum plusz egy kábel ami a piros-fehér-sárga kompozit RCA-ra alakít, plusz egy konverter), aztán egy optikai audio kimenet ÉS egy nem fejjel lefelé álló USB3-as port, vagy legalábbis feltételezném, hogy a kék színezés nem csak dísz.A két eszköz között nem lehet saját router/switch
Hú de bölcs kijelentés, főleg ha összesen 1 db LAN port van a modemen. Igen azt összekötöm a médiaboxszal, netezni meg majd gondolatolvasással fogok a többi eszközön.
Indítsa újra az internet modemet, majd várja meg míg teljesen visszacsatlakozik a hálózatra, azaz ismét van internet kapcsolat. Ellenőrizze, hogy működik-e a szolgáltatás.
Elég szégyen, ha ezt komolyan gondolják, mivel ez azt feltételezné, hogy az internetszolgáltatásukkal minden pillanatban gond lehet, ami nem ám miattuk van és szerintük erre megoldás egy újraindítás, akár egy áramtalanítás. Hát hogyne!
A médiabox hátuljából húzza ki az áramkábelt (vékony, fekete), az antennakábelt (vastag, fehér) és az internet kábelt is. Várjon 30 mp-t, majd helyezze vissza a kábeleket úgy, hogy utoljára kerüljön helyére az áramkábel.
Annyira hülyének nézik az előfizetőt, hogy egy tápkábelt nem tud megkülönböztetni egy koaxkábeltől? Nekem nem 30 mp szokott eltelni két működés közt, hanem legalább 1 hét. A felvételes mizéria számtalan áramtalanítás után nemhogy 1 hét, de július eleje óta nem javult meg. A vége meg hülyeség, mert ha a tápkábelt dugom rá utoljára az se biztos, hogy bejön az adás, mert akkor szeret megbolondulni. Mindig így szoktam: HDMI, táp, majd bekapcsolás és utána ethernetkábel.
Végezzen médiaboxán gyári beállítást az alábbi lépéseket követve:
Erről csak annyit, hogy ha állítólag minden neten jön, akkor egy új app megjelenését pl. RTL+-ét miért csak az alaphelyzetbe állítással tudtam kiprovokálni? Mert amúgy számtalan áramtalanítás ellenére minden héten vártam, hogy majd megjelenik és juszt se.
-
zzola
félisten
válasz cocka #131237 üzenetére
"Annyira hülyének nézik az előfizetőt, hogy egy tápkábelt nem tud megkülönböztetni egy koaxkábeltől? "
Nem értem, ezzel mi a problémád?
Tudod nem csak techguruk vannak az előfizetők között, hanem 70+ nyuggerek is.
Igen, vannak akik nem tudják megkülönböztetni, kábel-kábel..."
Indítsa újra az internet modemet, majd várja meg míg teljesen visszacsatlakozik a hálózatra, azaz ismét van internet kapcsolat. Ellenőrizze, hogy működik-e a szolgáltatás.
Elég szégyen, ha ezt komolyan gondolják, mivel ez azt feltételezné, hogy az internetszolgáltatásukkal minden pillanatban gond lehet, "Ezt te sem gondolod komolyan, ugye?
Az a baj, hogy szűk látókörű vagy, mert csak magadból tudsz kiindulni...
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz woodworm #131240 üzenetére
Amelyik nem kap minden kanyarban egy újabb bugos firmware-t, ami miatt lehet telefonálni, hogy kapcsolják ki az IPv6-ot meg a router módot, mert saját routert óhajtasz használni.
Addig nem is lesz gondom az internetszolgáltatásukkal, amíg ezt a modemet használom. Mihelyst lecserélik kezdődhet a maradék hajam kitépése és az még jó sok.
Nyitottak cserére.
Én viszont csukott vagyok a megbízhatatlan működésre.
-
gduck
addikt
válasz zebulon666 #131234 üzenetére
Teljesen felesleges köröket futtok. Sajnos látszik, hogy a Voda VTV szolgáltatása már kivezetés alatt van. Magyarán szarnak rá
[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
Eger, esett 27 csepp eső, nincs internet. Ügyfélszolgálat: rendkívül leterheltek, "jelenleg mindkét munkatársunk foglalt, kérjük tartsa a vonalat". Előtte viszont az automata a leterheltségükre hivatkozva az online felületre irányított. Logikus, nincs internet, ezért menjek az online felületre panaszkodni. Namost, ezzel a Dominó kártyával és netével inkább ide írom ki, hogy ezt a megoldást kínálták fel net hiányában. Okuljon, aki akar. Ügyfélszolgálat: 33. perc, még mindig foglalt mindkét munkatárs. A "mindkét" nyilván vicc, de ha nekik lehet vicceskedni, akkor nekem is.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz gduck #131243 üzenetére
Igen, ki fogják vezetni, de az nem igaz, hogy sz@rnak rá. Rengeteg erőforrás és pénz kell. Brand váltás, le kell válni az anyacégről, mellette 2-3 szolgáltató szolgáltatásait és ügyfeleit szeretnék egy rendszerbe és adatbázisba összefésülni, mindeközben még a rendszeren/adatbázison is van még mit csiszolni
Neked biztosan jobban menne....Másik oldalról meg érthető az elégedetlenség, mert tavaly ilyenkor is ilyen volt kb. a szolgáltatás minősége...eltelt egy év és szinte semmi változás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- 5. generációs iPad Air M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen