-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz Fox Mulder #72949 üzenetére
A dijneten könnyebb.
-
Amur
addikt
megtaláltam a díjnet-en a számláim adatai között..röhej hogy egy külső weboldalon kell megnéznem...
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
ates2
senior tag
válasz Fox Mulder #72949 üzenetére
Én is kaptam számlát de most este fél 7kor sima volt,igaz 2x dobott errort az oldal de frissités és ment tovább
-
vg
addikt
válasz Fox Mulder #72949 üzenetére
Én nem tudok belépni most. Hihetetlen ez a UPC, hogy ilyen szinten szar a weboldaluk.
-
vg
addikt
"Forbidden You don't have permission to access /myupc-ugyintezes/ on this server."
Elképesztő, komolyan mondom dühítő.
-
polonic
félisten
Pár hete nézegettem a csomagajánlatokat és akkor még volt Happy home 150 premium 6999 Ft-ért.
Most meg már egyáltalán nincs ilyen. Premium csak 300-asból van 9999-ért.Ezt most miért....
-
zolee001
őstag
Csak nem bolondult meg a Horizon Go vagy vmi hiba van ismét?
-
smiti
addikt
válasz Kicsirics77 #72931 üzenetére
Te sem tudsz számlát fizetni?
-
ates2
senior tag
Ha error-t dob a upc oldala mikor belépnétek vagy közben amit csináltok akkor próbáljátok meg frissíteni az oldalt,nekem úgy sikerült befizetni a számlát is.Közben ahány menü pontra mentem mindig írt hibát.
-
csabi63
senior tag
válasz zolee001 #72963 üzenetére
Valami gebasz van vele, de már 3 napja. Tegnap mintha jó lett volna, mára ismét eltűntek csatornák, a beállított sorrend meg teljesen össze lett zagyválva. Az biztos, hogy nem látom a Viasat Nature/History-t, és a Spílert. Eurosport 2 HD sincs. Utánaszámolni nem fogok, a csatornák egy részét nem is ismerem, de szerintem még több is hiányzik. Gyanúsan rövid a lista.
-
troland26
őstag
Elképesztő...1 hete próbálom befizetni a számlám , de persze az online felület használhatatlansága miatt nem tudom . Persze azért a levelet küldi az UPC , hogy 1 hét múlva lejár a fizetési határidő...
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Ubee EVW3226 ruter van. Nincs saját. Itt tudom beállítani, hogy egy készülék meddig kapjon netet, vagy letiltani a készüléket. Wifin. [kép]
-
hypno skate
senior tag
válasz troland26 #72970 üzenetére
Próbálj a levelező programból úgy belépni, hogy a kapott üzenetben a "befizetés bankkártyával" fülre kattintasz, és ha a böngésződ megnyitja - nálam mondjuk el vannak mentve a my UPC belépési adataim a jelszókezelőbe -, akkor is mindíg csak a fizetés fülre.
A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
ates2
senior tag
válasz hypno skate #72972 üzenetére
Illetve ha error-t dob az oldal F5 (frissítés) nekem úgy sikerült tegnap fizetni :p
-
troland26
őstag
válasz hypno skate #72972 üzenetére
Próbáltam, nem jó. A felületre be enged csak amikor a my upc fülön ráklattyintanék a számlára akkor hal meg.
Ates2. Na azt megpróbálom..
[ Szerkesztve ]
-
ates2
senior tag
válasz troland26 #72974 üzenetére
Ugyan ez volt,hogy myupc fül számláim befizetés rész majd error-t nyomott utána f5 és ment tovább aztán már nem volt error bankkártya beírása meg stb alatt.
Azt már csak halkan jegyzem meg,hogy nem tudom milyen droidok dolgoznak ott IT részen de az oldal tényleg katasztrófa
[ Szerkesztve ]
-
kiraly.andra
aktív tag
Sokszor olvastam már itt, hogy a szolgáltatás lemondásának behazudásával lehet jobb pozíciót kicsikarni, ami kedvezőbb árat, vagy nagyobb értéket jelent. Ma felhívtak, hogy hamarosan lejár a hűség, érdekelne-e több/jobb akármi. Na, mondom magamnak, itt a pillanat, mivel nemrég bejelentkezett a Telekom az optikával, adnának többet ugyanannyiért (például 1000/1000 az 500/22 helyett, amiből az első ezer felesleges, de a második az nagyon tetszik).
Közlöm is az ügyintézővel, hogy ne is folytassa, mert lelépést tervezek. Elmondtam, mi az ajánlat, majd megengedően felajánlottam, hogy licitáljon, jelezve, hogy leginkább akkor van esélye, ha az árat csökkenti, mert több szolgáltatásra nincs szükségem, illetve a Telekomnál ugyanennyiért többet kapok. Határozottan közölte, hogy az árat semmiképp sem csökkentheti, sőt, az eddigi csomag is csak 200 forinttal többért mehetne tovább. Az itt olvasottak miatt ez meglepett, ezért próbálkoztam kicsit, de nem lehetett elbizonytalanítani, árcsökkentésre nincs lehetősége.
Vajon ez csak rá vonatkozott, mert azzal volt megbízva, hogy több szolgáltatásra beszéljen rá? Érdemes ezek után nekem kezdeményeznem, és telefonon jelezni az ügyfélvesztés fenyegető rémségét? ;-)
:a:
-
ates2
senior tag
válasz kiraly.andra #72976 üzenetére
ilyet velem is el játszottak mikor ők hívtak,viszont mikor már közeledtem a lejárati idöhőz én hívtam őket és a 13400 Ft-os havi díjamból lett 9770 Ft :p úgy,hogy itt nincs konkurencia még T se. És igen nekem is a 240-es net helyett 500-ast akart adni de ahhoz már CB modem kell ami nekem meg nem :p plusz nagyobb net se. Szóval majd ha közeledsz a hűség lejárathoz akkor hívd fel őket vagy aznap vagy utána
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz kiraly.andra #72976 üzenetére
Amikor téged felhív valaki, hogy újabb egy évet aláírasson, akkor fix csomagokat tud ajánlani, de a jutaléka bánja, ha nem sikerül emelnie a havidíjon. Ingyen pedig senki nem dolgozik. (Na jó, van alapfizetésük.)
Amikor viszont te hívod fel őket és a lemondás menüpontot választod, akkor ügyfélmegtartóhoz kerülsz, akit azért jutalmaznak, ha megtartanak téged.
Gondolom érzed a különbséget... -
nagyúr
Ez azért már nevetséges, ami az online felülettel történik. Ennyi leállás már hatalmas amatőrség. Gondolom, visszatér, mire lejár a black friday akciójuk.Csak online akciót indítani és bedönteni az oldalt eleve nem szerencsés, de hogy egy szerencsétlen elnézést üzenet sncs, ez gáz. Ennyit az ügyfélközpontúságról.
-
troland26
őstag
Na sikerült befizetnem ...el sem hiszem
-
atala
addikt
Érdekes dolgokat művel ez a UPC. Volt egy Black Friday akció, ami vasárnap éjfélig volt meghirdetve. Első két hónapban 0Ft. Szarakodott az oldalukon a megrendelés, és most már azt látom, hogy le is szedték az akciót, pedig még csak péntek van.
Ez gyakran megesik ennél a cégnél? Kicsit el bizonytalanodtam, a váltásban. Mindegy, meglátjuk ma mit ajánlanak. -
atala
addikt
Most bánom, hogy egy hónapja nem rendeltem meg a Happy Home csomagot.
Akkor a telefonos ügyintéző a speciális kedvezményből, még tudott volna adni kedvezményt, és a 7600 Ft helyett 5500 Ft lett volna az előfizetés. Gondoltam, még korai megrendelni, mert köt a hűség a Telekomhoz.
Most hívtam őket, és csak ezt a 7600 Ft-os ajánlatot tudta adni.
Persze, még ez is jó a listaárhoz képest, de azért az 5500 Ft az a legtutibb ajánlat lett volna. -
atala
addikt
válasz zolee001 #72990 üzenetére
Közöltem. Mondtam, hogy 1000 Ft-ért nem fogok szolgáltatót váltani. A valóságban 1800 Ft-al lenne több a jelenlegi Telekomnál.
Azért még hívom majd Őket, hátha más ügyintéző mást mond. Ha a harmadok is ugyan azt az árat mondja, akkor meg majd elgondolkodom.
Meg még ott vannak az üzletkötők, náluk is be lehet próbálkozni. -
atala
addikt
válasz Zimi91 #72992 üzenetére
Siker!
Ma is hívtam őket, és ugyan azt az árat mondtak mint tegnap. Amikor említettem, hogy nem régen kaptam egy ennél 2000 Ft-al kedvezőbb árat, azt mondták, hogy megadják, de akkor nincs az első két hónapra a 0 Ft-os díj. (Black Friday akció van még a mai napig)
Kiszámoltam, jobban megéri a 12x5500, mint 10x7600.
Nem értem, hogy a tegnapi ügyintéző miért nem tudta ugyan ezt adni?
Csak 28-án fogják bekötni. A tegnapi hölgy pár munkanapot mondott. Remélem addig nem állnak el a szerződéstől.Viszont azt mondta, hogy a kedvezmény csak a határozott idejű időtartamra vonatkozik, után ez visszavonásra kerülhet.
Ez nem ütközik törvénybe? Mert a törvény úgy szól, hogy a határozott idejű szerződés letelte után ugyan azon az áron kell biztosítani a szolgáltatást.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Hülyeséget beszélt, a határozott időre kötött szerződésben szereplő árat a szerződés lejártakor nem emelhetik, csak a fogyasztói árak emelésének mértékével (ez évi néhány százalék), vagy ha időközben történt valami hatósági előírás vagy technológia fejlesztés, akkor kicsit nagyobb mértékben. De nem emelhetik a végén 7600 Ft-ra, csak akkor, ha itt bedől az ország és elszabadul az infláció.
-
modi
tag
Mi az elmúlt szombaton bennt voltunk a Duna Plaza ügyfélszolgálati irodában,mert az egyik Horizon boxot le szeretnénk cserélni kártyára. Aztán megkérdeztem,hogy márciusban jár le a hűségünk. Van esetleg kedvezményes ajánlat, mível Gold csomagunk Hd csatikkal volt 500as net Nonstop M telefon filmbox , myprime csomaggal.(ez a kettő csomag 0 Ft) 2 horizon boxal. És ugye Gold csomagot kivezették. Megegyeztünk TV Premium+HBO 500as net NonstopM,filmbox csomag. Nem volt kártya náluk,ezért az mondta a hölgy,hogy 14 napon belül futárral küldi. a jelenlegi árnál kicsit kedvezményesebb lesz az havi díj.Kész is vagyunk. Mi után 2 nap múlva sem jelentek meg a plusz csatik. Felhívtam a 1221-et,hogy mi baj lehet. Kideült,hogy csak a kártya megérkezése után kapnánk meg az új csomagot. De utána nézz és megpróbálja elintézi. Közben kiderült,hogy nem jól volt a szerződés, újat küld. (Az azóta sem kaptam meg. ) Az egyik boxon simán ment a módosítás, a másikkal legalább 3/4 órán keresztül boxoltunk, volt amikor minden csati jött kivétel a Film4 és az English club nem,a végén meg már csak a korábbi bronze csomagok jöttek. A másik boxon nem jöttek az HBO-k. Rá kérdeztem,azt mondta ,hogy az nincs benne. Mondom úgy szerzödtünk. Mível a másik box nem akkarta az igazat. Következő nap dél körülre visszahívást igértek,az HBo és a box ügyben. Nem volt visszahívás. Közben a box megtért.másnap Jeleztem a facen,azt igérték 1-2 nap és hívnak. Közben meg jött a kártya, ami nem volt aktiválva. 1221. Vissza ellenöriztük az adatokat stimmel. Állitolag össze vissza volt állítva a csomagunk. Be állitotta HBO sehol. Ebben ö nem kompetens. Jeleztem,a facen ,meg még hétfőn is a 1221en az ügyfélszolisnak is hogy ha nem kapom meg amiben megegyeztünk,akkor a 14 napos elállási joggal vissza figom kérni az elözö csomagot, és akkor Márciusban jár le a hűség és akkor váltunk szolgáltatót. Mindenestre azóta sem hívtak. Ismét irtam nekik... Meglátjuk mi lesz a fejlemény.... Ha nem jelentkeznek a boxot úgy is be kell vinni a jövö héten a plázába, visszsállitatom az egészet, és Máriusban távozás.
-
atala
addikt
válasz 4Grider #72995 üzenetére
Én is így tudom.
Van itt egy pont a szerződésben, szerintem ezt értette félre.
Ez arra vonatkozik, hogy ha határozatlan időre kötik a szerződés, és mégis adnak kedvezményt, akkor azt visszavonhatják. Pl ha lenne első két hónapban 0Ft-os havidíj.Tudomásul veszem, hogy szolgáltatás a Szolgáltató ÁSZF-ében meghatározott előfizetési díjért (listaár)
vehető igénybe határozott vagy határozatlan idejű Előfizetői Szerződéssel. Amennyiben határozatlan
idejű szerződés keretében a Szolgáltató általa meghatározott időtartamon keresztül az ÁSZF-ben
foglalt díjakhoz (listaárhoz) képest alacsonyabb díjazást jelentő kedvezményt biztosít, úgy az Előfizetői
Szerződés létrejöttével és a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével elfogadom, és kifejezetten
tudomásul veszem, hogy a kedvezmény időtartamának elteltével a Szolgáltató erre vonatkozó értesítését
követően a Szolgáltatás az ÁSZF-ben foglalt díjazáson vehető igénybe. Tudomásul veszem, hogy
ezen, a kedvezmények megvonásáról szóló szolgáltatói értesítés nem minősül az Előfizetői Szerződés
módosításának, a Szolgáltató a kedvezmények megvonásáról szóló értesítésében a Szolgáltató –
választása szerint - az Előfizető részére új kedvezményeket kínálhat. -
LouiS22
veterán
válasz BossBoss #2400 üzenetére
Ez a fostenger connectbox másnál is csinálja, hogy random felpörgeti a benne lévő hűtőventit? Borzalmasan hangos, este konkrétan zavaró? Tényleg az a megoldás, hogy szétszedem és lehúzom a ventit? Egyaltalán: szétszedhetem? Nyilván annyira trágya az egész, hogy szoftveresen nem tudom lekapcsolni
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen