-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vargalex
félisten
Szia!
Többször írtam már, hogy nálam ugyan ezt produkálta (ugyan ez volt látható a logban) 2 CB is (természetesen mindkettő saját tápjával, tehát CB csere esetén táp csere is történt). A jelszintek is rendben voltak (upstream kicsit alacsonyabb volt, mint nálad), így nem valószínű, hogy azzal volt összefüggésben. "Szerencsém volt", mert UPC-s ismerős sem értette az újraindulásokat, így elintézte, hogy kapjak egy Hitron-t, azóta nincs gond.
Alex
-
blakey
titán
válasz vargalex #72251 üzenetére
Az újraindulások azonnal jelentkeztek vagy hetekkel, hónapokkal később? Lassan 2 hete van meg és 0 újraindulásom volt, modem módban van. Csak, hogy mire készüljek, tartaléknak megvan az epc3925.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
vargalex
félisten
válasz blakey #72252 üzenetére
Nálam szinte azonnal (de ezt úgy kell érteni, hogy volt, hogy 1-2 napig nem indult újra, de volt, hogy naponta többször is) mindkét CB esetén (nem is volt nálam egyik sem tovább 1-2 hétnél).
Ahogy korábban írtam, én inkább a felhasználási szokásoknak tudom be (amit nem bír a CB), mivel 2 példány is ugyan úgy viselkedett. Sőt, amit még nem írtam: volt 5-6 nap, amikor a kis szerverem (amin ugye kívülről elérhető weboldalak, torrent, stb. fut) nem ment, akkor érdekes módon nem indult újra a CB. Amint hazaértem, elindítottam a szervert és kb. fél nap után volt is újraindulás. Tehát szerintem a kapcsolatok számával lehet ez összefüggésben...[ Szerkesztve ]
Alex
-
blakey
titán
válasz vargalex #72253 üzenetére
Tehát szerintem a kapcsolatok számával lehet ez összefüggésben... - Te is modem módban használtad nem? 30 eszköz csatlakozik és itthonról dolgozom, VPN kapcsolatot is használok, torrent, NAS, stb. Nem hinném, hogy a kapcsolatok száma lenne a gond, van amikor dolgozom, másik eszközön DLNA-t használok, megy az SMB/NFS, VPN és semmi gond nem volt ebben a 2 hétben. Amúgy állítólag nálunk már 850MHz-es a hálózat, 16 letöltési és 6 feltöltési csatornám van.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-=RelakS=-
veterán
Mit tudni a UPC oldaláról? Valamit reszelnek rajta?
Befizettem volna a számlát, de szerintem nincs olyan oldal, ahol fizethetnék.
"Az oldal átmenetileg nem elérhető. Kérjük, próbálja meg később!"Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
vargalex
félisten
válasz blakey #72254 üzenetére
Igen, én is modem módban használtam (ahogy az összes többi HGW-t).
A VPN kapcsolat az igazából azon az 1 VPN porton megy kifeé, a LAN-ban használt DLNA/SMB/NFS el sem jut a modemig. Az érdekes az lehet, hogy a routered hány kapcsolatot tart kifelé. Az enyém most éppen 4400 fölött kicsivel.Alex
-
Toth_Jani
őstag
válasz -=RelakS=- #72255 üzenetére
Igen lehet hogy reszelgetik elsőre ugyan bejött, másodjára már nem.
Bár részemről rendezze a bankom majd 19.-én, az a +24 forint nem küld a padlóra, mikor így csak is 5300-ért kapom a Happy Home Comfort csomagot. -
AtHoS
nagyúr
válasz vargalex #72251 üzenetére
Közben volt egy kis UPDATE, mert éjfélkor teljesen elment minden, még a TV adások sem jöttek (BOX kiírta, hogy: Nincs jel). Reggel fél hétkor modem LED-et láttam, hogy szép zölden világít, tehá OK a net, gyorsan ránéztem a TV-re, volt adás is.
Hazaérve beszéltem faterommal, kérdeztem tőle TV-vel mi újság volt tegnap? Mondta, hogy szerelőket látott még pénteken az oszlopokon.
Elképzelésem szerint, mivel ezen a területen !májusban! az ÉMÁSZ cserélte a régi, rossz állapotú útszéli oszlopokat és Telekom illetve a UPC eddig még nem rakta át a kábelezést az új oszlopokra, aminek "talán" most álltak neki.Meglátjuk, mert log alapján 5h29-kor helyreállt a szolgáltatás és azóta nem volt modem restart sem
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
polonic
félisten
Elvitték a régi rossz modemet és lett nekem is CB.
Tetszik a beállítási felülete. Nekem pont elég, ami kell egy routertől. AC-t tud, van vendég hálózat, alap tűzfal is. Azon gondolkozom, hogy ezt fogom használni a router helyett.Bár ahogy nézem, saját DNS-t nem lehet beállítani és mondjuk nyomtatót sem tudok rádugni. Ez negatívum számomra.
Egyébként most átkapcsoltam modem módba.
-
nagyúr
Sziasztok! Próbáltam keresni a topikban, de nem találtam választ!
Van egy UPC-s mobilnetes kártyám. A UPC állítólag a Vodafone hálózatát használja. Az lenne a kérdésem ahhoz, akinek van tapasztalata a témában, vagy esetleg ki tudná próbálni: Vodafone-függő készülékben fogom-e tudni használni ezt a kártyát, vagy simán idegen szolgáltatói SIM-nek fogja látni? Vagyis csak független telefonban fogom tudni használni?
Köszi a választ! -
DJDavid98
újonc
Eredetileg ezt az azonnali kérdésekbe írtam, de egy barátom javasolta, hogy itt jobb eséllyel tudtok segíteni.
Adottak a következők:
- egy UPC Compal Broadband CH7465LG mediabox
- 2 különböző típusú vezeték nélküli otthoni telefon (egy Sinus 711M + vele járó bázis, és egy Panasonic KX-TG6812PDB bázisállomás 2db vezeték nélküli beszélő egységgel (továbbiakban "kagyló"), utóbbi friss vétel)
- egy hagyományos, 4 eres telefonkábellel működő klasszikus vezetékes telefon
A Media box TEL1 portjából kijövő telefonvonal egy eBay-es telefonvonal splitter-rel ketté van választva az aktuális vezeték nélküli bázis és a régi telefon között.Kb. 2-3 hónapja a Sinus 711M-ünk hívásletevő piros gomba elkezdett nem igazán érintkezni, nehezen benyomhatóvá vált, és emiatt (legalábbis azt hittük) nem tudtuk letenni a bejövő hívásokat, csak akkor szakadtak meg, amikor a másik fél letette. Most elő karácsonyi ajándékként beruháztam a zsír új Panasonic készülékre, viszont tökéletesen működő gombok ellenére a bejövő hívásokat továbbra sem tudom letenni. A csörgést ugyan elnémítja a letétel gomb (valószínűleg ez a telefon egyik funkciója), viszont a másik kagyló (ha be van kapcsolva) tovább csörög, mint ahogy a régi telefon is. Ha a másik kagylón is kinyomom, akkor továbbra is látom, hogy amúgy csörög, csak lehalkította magát mindkét kagyló, és már csak a régi vezetékes csörög. Azt felvéve és letéve ténylegesen megszakad a vonal.
Gondoltam, biztos az elosztás miatt van ez, kihúztam az elosztót és közvetlen bedugtam a modembe a bázist. Jelenség teljesen ugyan az, akármelyik kagylót kinyomom, a másik csörög addig amíg azt is le nem némítom a letétel gomb megnyomásával, de továbbra is mutatják, hogy bejövő hívás van, csak csendben tűrik a kagylók. Hiába "szakítom meg" mind két eszközön a hívást, nem szakad meg a vonal, és ezt a hívó fél is úgy látja (saját mobillal teszteltem).
Felhívtam a UPC ügyfél szolgálatot, akik azt mondták, hogy ők a modemig biztosítják a vonalat, és azt, hogy utána mi hogy kezeljük, az már a mi bajunk. Nekem gyanús, hogy a modem nem reagál a vezeték nélküli telefonok által kiadott "szakítsd meg a vonalat" jelzésre, de szerintem ha ezt beadom nekik, akkor elküldenek, hogy panaszkodjak a telefon gyártónál, vagy tudomisén. És bár a régi Sinus 711M-nek tényleg alig nyomható be a lerakás gombja, a menüben navigációkor azért legtöbbször 1-2 benyomás után működik, de hívás lerakáskor egyszer sem. Tanácstalan vagyok.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
kezo0
addikt
válasz DJDavid98 #72266 üzenetére
Szia,
mindenekelőtt: amit mediaboxnak hívsz, az nem az. A félreértés nyilván abból ered, hogy a UPC is boxnak hívja, bár ők se mediaboxnak nevezik, hanem „Connect Boxnak” ezt a Compal gyártmányú eszközt, ami valójában egy HGW (home gateway), vagyis egy modem + router, egybeépítve. Szóval még az is jobb, ha valaki modemnek hívja vagy routernek, mint ha mediaboxnak, mert az utóbbi elnevezés inkább a kábeltévés adások vételére szolgáló dobozt jelöli a UPC-nél.
Mindezt csak azért hangsúlyozom, mert nem te vagy az egyetlen, akit megkever, hogy a UPC mindent boxnak hív, szóval ne vedd magadra, nem csak neked szól.De a lényeg: nálam is egy normál asztali vezetékes telefon + egy Panasonic cordless telefon (egy bázis + egy másik kézibeszélő) lóg a Compal HGW-n, és a beszélgetések végén simán meg tudom szakítani a vonalat a megfelelő gomb megnyomásával. Nem lehet, hogy a HGW-ből kimenő telefonkábeled bekötésével van valami gond? Esetleg tehetnél próbát egy másik kábellel is, ha van kéznél.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
blakey
titán
válasz DJDavid98 #72266 üzenetére
Probáld ki úgy, hogy egyesével egymás után csatlakoztatod a telefonokat, nálam is el van osztva, két vezetéknélküli Panasonic van rákötve és nincs gond, hibátlanul működik a CB-vel is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
vargalex
félisten
válasz DJDavid98 #72266 üzenetére
Szia!
A cordless telefonokon nincs hívást elutasító funkció (ahogy a normál vezetékes telefonokon sincs), azaz nem tudod a hívást a fogadása nélkül elutasítani, mint egy mobilon. Ez teljesen normális működés.
Viszont, ha felveszed a hívást és leteszed (ahogy a normál vezetékes telefon esetén), akkor ugyan úgy működni fog.[ Szerkesztve ]
Alex
-
atala
addikt
válasz vargalex #72269 üzenetére
Ez így igaz. Ez ilyen, nem lehet mit tenni.
Én is utálom, amikor a lányom hívja a vezetékest, és nem tudom kinyomni, hogy vissza hívjam. Meg kell várni, míg abba hagyja a hívást. Mindig magyarázom neki, hogy csak csörgesse meg, és tegye le. De a legjobb, ha a mobilomat hívja, azt ki tudom nyomni. -
blakey
titán
válasz blakey #72268 üzenetére
Reggel volt és valamit félre olvastam, nincs hívás megszakítás vezetékes telefon esetében csak úgy tudod megszakítani ha felveszed és kinyomod.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kezo0
addikt
válasz vargalex #72269 üzenetére
Hát nekem nem esett le, hogy beszélgetés nélkül szeretné elutasítani a hívást, de alaposabban elolvasva a hsz-t, tényleg erről lehet szó. Na, ilyet valóban nem lehet. Fel kell venni, és letenni. Vagy megvárni, míg a hívó fél elunja a próbálkozást.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
LouiS22
veterán
Elméleti kérdés, hátha valaki már csinált hasonlót. A folyosó végén van a tárolónk, és ide tennék be egy wifis nyitásérzékelő szenzort, ami értelemszerűen küld egy üzenetet, ha az ajtó kinyílt. A probléma, hogy ezt a részt a lakás wifije már nem fedi le, ellenben kiváló Wi-Free lefedettséggel bír.
Tehát az elképzelés: a szenzort Wi-Free-n keresztül társítanám (egyébként felhőalapú az üzenetküldés, illetve tud a platform IFTTT-t is - én az utóbbit használnám majd). A kérdés az, hogy ezt meg tudom ugrani? Az adatforgalom eleve minimális lenne, hiszen csak akkor történne bármi, ha az ajtó kinyílik/záródik.
Valaki kísérletezett már hasonlóval?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
4Grider
nagyúr
válasz LouiS22 #72273 üzenetére
Eleve nem értem a felvetést. A Wi-Free-re semmilyen sla nem vonatkozik. Tehát ha szórakozni akarsz vele, annak jó lehet, de ne várj el tőle semmi stabilitást (az egy dolog, hogy éveken át stabil lehet, de ugyanennek az ellenkezője is megtörténhet vele és még csak nem is reklamálhatsz).
-
LouiS22
veterán
válasz NoOne1976 #72276 üzenetére
Próbáltam Nem működik, legalább 50 méter a távolság, közben van még három lakás, egy liftakna, meg némi vasbeton. Ezek úgy általában nem barátai a wireless adatátvitelnek
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
DJDavid98
újonc
Igazad van, Connect Box-ot akartam írni csak kicsit felidegesített, hogy kiadtam X összeget egy új telefonra és nem működött úgy, ahogy gondoltam. Ahogy a többiek is írták, felvétel nélkül próbáltam elutasítani a hívást minden esetben. Amint hazaérek teszek egy próbát, hogy felvétel után le tudom-e tenni, mert ha igen akkor legalább tudom mondani a szülőknek, hogy így kell csinálni.
Kicsit furcsállom, hogy ha van egy ilyen limitáció, akkor a gyártók miért nem oldják meg, hogy a telefon automatikusan vegye fel majd tegye le ha csörgés közben kinyomom, de ezzel már lehet túl sokat várnék el egy ilyen egyszerű készüléktől.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
viktorhu
veterán
válasz DJDavid98 #72278 üzenetére
Nem lenne szabványos megoldás (mármint semmi nem garantálná, hogy működjön, egyébként csak a némítással lenne egyenértékű). Hagyományosan a vezetékes hívást csak a hívó fél bonthatja, akkor is, ha már felvetted a hívást. Az utóbbi években terjedt el, hogy a hívott fél is tudjon bontani, de ezt nem mindegyik központ támogatja.
Egy dolgot lehet csinálni: némítani a hívást.
[ Szerkesztve ]
-
toyee09
csendes tag
Szissztok!
Upcnel vagyok es 4-5 honapja szereltettem be egy Gree Amber klimat, Wifid es tavolrol elerheto! Mukodik is a konfiguralas utan Wifin es mobilneten keresztul kb 3-4-5 napog majd azt irja ki hogy “Halozat idokerelem tullepese” vagyis angolul “network connection delay”!
Gree Cloudba regisztralja keszuleket!
Ezek utan leresetelem es ujrakonfiguralom a klimat es appot megint par napig mukodik!
Segitseget szeretnek kerni hogy esetleg upc router blokkolhatja egy ido utan?
Van aki upc es hasznal klimat igy tavoli elerhetoseggel? -
atala
addikt
válasz DJDavid98 #72278 üzenetére
Kicsit furcsállom, hogy ha van egy ilyen limitáció, akkor a gyártók miért nem oldják meg, hogy a telefon automatikusan vegye fel majd tegye le ha csörgés közben kinyomom
Ez azért nem jó, mert akkor a hívó fél kifizeti a semmiért a hívás díját. Van akinek 50 forintos perc díja van. Ha felveszik a telefont, már le is vonta az összeget, pedig nem beszélt, csak 1 mp-et(sem)
Le kell némítani, az a legegyszerűbb. Nekünk még némítás sincs rajta. -
4Grider
nagyúr
-
norberto_th
aktív tag
Hívtak ma a upc-től, hogy lejár hamarosan a hűségünk és van egy ajánlatuk. Na mondom halljuk -igaz az a hamarosan júniusban lesz de nézőpont kérdése- hát hogy az új happy home csomagok blabla jelenlegi csomaghoz plussz csatornák 144 vagy nem is tudom mennyi és akkor 9k. Aha, mondom neki mondom az én ajánlatom, jelenlegi ár megtartása (7580Ft) és dupla sávszél azaz 500 a többi marad ahogy volt eddig is. (Hbo van régóta ebben az arban) á olyat nem tud adni ennyiért, vagy 1500-2000plusszért, akkor hívjon vissza ha tud, viszonthallásra. Ennyi volt 😂
[ Szerkesztve ]
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
net91
senior tag
válasz norberto_th #72283 üzenetére
+1
Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a
-
DJDavid98
újonc
Kipróbáltam, tényleg működik, ha először felvesszük utána pedig letesszük. Így már nincs gond, köszönöm mindenkinek aki segített!
Végül is így érthető, hogy miért nem történik ez automatikusan, csak az a gond, hogy ha némít, akkor csak azt az egy készüléket, és a másik kézibeszélő ill. a régi vezetékes tovább csörög. Kár, hogy erre még nincs normális megoldás azon kívül, hogy váltsunk mobilra.
Samsung Galaxy S24+ / Mobil & Internet: Telekom
-
gduck
addikt
válasz norberto_th #72283 üzenetére
Nem jól emlékszem, hogy valami törvény már tiltja a hűség lejárta utáni áremelést?
-
norberto_th
aktív tag
Lehet azért próbálkozott, mert ugye júniusig van még idő, ezért sem értettem, illetve nem kötbéres a dolog ha másra módosítja? Érdekes az egész.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
kali
legenda
válasz norberto_th #72287 üzenetére
Olyan konstrukciót nyilván nem kínálhat fel, amire kötbért kellene utána fizetned.
Amikor ennyivel a hűség lejárta előtt megkeresnek előfizetőt valamilyen ajánlattal, akkor jellemzően elé próbálnak menni valaminek, például tudomást szereztek róla, hogy konkurens szolgáltató lép be a területre, vagy már meglévő alakít át kedvezőbbé csomagokat, netán maga a UPC készül olyan változtatásra, ami miatt a későbbiekben alapban vagy olcsóbban kedvezőbb helyzetbe kerülhetsz, mint a most felkínált.
Utóbbival kapcsolatban elég belegondolni abba, amikor a 30 Mbps netet automatikusan és díjmentesen 120 Mbps sebességre emelték az előfizetőknél, de előtte azért még bepróbálkoztak a legtöbbüknél, hogy hűséggel magasabb díjcsomagba invitálják, persze némi felár ellenében.
Azt javaslom, nyugodtan várj ki egy ideig, hűséged van még, de az idő neked dolgozik![ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz norberto_th #72283 üzenetére
Saját, illetve fórumon olvasott tapasztalatom szerint fél évvel hűség lejárta előtt felkeresnek valami bődületesen rossz ajánlattal.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
blakey
titán
válasz norberto_th #72283 üzenetére
Épp ezért kell felhívni őket és a lemondáa választani, jelentős kedvezményt fogsz kapni, 15e helyett 9e-t kaptam
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pjen
félisten
válasz ArthurShelby #72289 üzenetére
December közepén lejár a hűségem.Még nem kerestek,furcsállom.
-
Robi_73
őstag
válasz ArthurShelby #72289 üzenetére
És általában ilyenkor egy külső, értékesítő cég keress meg nem a UPC, fix ajánlattal és korlátozott lehetőségekkel...
Robi73
-
underdark
aktív tag
Sziasztok
A visszanéző funkcióval van problémám
Néha működik, ez általában box újraindítás után...
Sokszor azt írja ki, nem vagyok előfizetve, máskor pedig valami hibakódot, hívjam ezt azt stb. és van amikor csak nincs információ-t ír a csatornáknál a műsorújságbanValami ötlet, mielőtt felhívom őket, ha egyáltalán van értelme?
"akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán"
-
BUZZLGHTYR
senior tag
upc free wifi kódját honnan tudhatom meg?
-
F-ECT$
titán
válasz unicumnext #72296 üzenetére
A lányom most van mesenézős korban (3+), és egy csomó mese nincs fenn (pláne magyarul) YT-on, letöltögetni meg nincs kedvem, így én elég aktívan használom a visszanézést.
Nálam mondjuk nem ilyen rossz a helyzet, kb 3 havonta 1x kell gyári visszaállítást csinálnom.
Dive ever, work never.
-
Toth_Jani
őstag
válasz unicumnext #72296 üzenetére
De azért hogy kártyás vagy nem kell lemondani a visszanézésről, szerencsére a UPC még nem tiltja a TV felvételt, ellentétben a földi sugárzással.
Ha tudja a TV a felvételt, akkor 1óra/1 GB alapon egy 500-as HDD-re 500 órányi adás ráfér.
Persze így az egymás átfedő műsorokból csak az egyiket lehet felvenni. -
ANT
őstag
Sziasztok.
29-es körzetben tud valaki valami globális rendszerhibáról? Ismerősnek Nagykátán 120 Mbites fibernet második napja nem megy, és nem egyedi a hiba. A UPC aktuális karbantartások táblázata nem mond semmit.[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs