- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 10
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Inhouse #113193 üzenetére
Biztos, jogszabály írja elő, hogy mennyivel növekedhet hűség lejárta után. A hűség nélkli ár arra vonatkozik, ha valaki nem akar aláírni hűséget, vagy csak pl. fél évre kell neki a szolgáltatás. Meg persze egy lufi kamuár, hogy mennyire jobban megéri hűségben lenni ahhoz képest.
-
Biqci
aktív tag
válasz Inhouse #113515 üzenetére
Igen, az stimmel, hogy a router beállításokban, de ott nem találom, hogy lehet akár valamelyik sávot lekapcsolni. A router mind a két sávon üzemel, de annyit tudtam csinálni, hogy szétválasztottam az SSID-t, de ahogy írtam, nem tudom hol lehet lekapcsolni, csak a komplett wifit tudom...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Inhouse #113515 üzenetére
És Intruder2k5
Köszi a segítséget, megoldódott a dolog. Szóval a router beállításokban az 5GHz-es Wifi módot átállítottam 802.11n-re a Mixed-ről, így már felismerte a tab az 5Gigás hálózatot. Így van most már öröm és bódottság"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
kezo0
addikt
válasz Inhouse #115004 üzenetére
Nem is állítottam, hogy minden router tudja ezt. De akinél van olyan, amelyik tudja, annál ez egy megoldás lehet. Ennyit állítottam, nem többet. Itt általában a powerline-t szokták ajánlgatni, ha valaki nem akar vagy tud vezetéket húzni, kábelcsatornázni, falat fúrni. Én pedig leírtam egy másik lehetséges megoldást a problémára – ami természetesen csak akkor működik, ha megfelelő feltételek állnak rendelkezésre.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
villifog
tag
-
pjen
félisten
válasz Inhouse #115104 üzenetére
Hát a dugók és csatlakozók mindíg egyformák voltak, a nem egyformák selejtek voltak.A normál Rg 6 oy koax és szabványos volt midíg. A légkamrás is. Az, hogy a külső köpeny eltérő volt egy dolog, de a szerelési vastagságának egyformának kellett lenni. Gondolj bele meveszed a koax dugót és nem megy bele a Tv be, esetleg kiesik, az selejt. Ha a szabványos koax dugót nem lehet rácsavarni a koaxra akkor az a koax selejt.30 éve lakunk itt. Mikor ide költöztünk egy Colorion, egy junoszt és valamilyen fekete fehér orion Tv volt. A falba be van húzva azóta is Rg 6 koax, amit a mai napig használok azóta legalább 20 különböző Tv vel. Nem szorul és nem esik ki.
-
viktorhu
veterán
válasz Inhouse #115495 üzenetére
Hát kb. De a szabályozás jó irány, nekem volt pár éve 250 megabites flip szolgáltatásom, ahol a garantált minimum talán 2 megabit volt - ha ez megvolt, fel se vették a hibajegyet. Most már nem elég, hogy a gigabites kapcsolatot kiépítik, hanem vállalniuk kell kapacitást is mellé. Még optikán is annyifelé osztják a kapcsolatot, hogy mindenkinek egyszerre a garantált minimum se jutna, másképp megfizethetetlen lenne a szolgáltatás - így azért kénytelenek lesznek menedzselni a forgalmat.
-
LouiS22
veterán
válasz Inhouse #116025 üzenetére
Nem vásároltam még tőlük semmit, de erős a gyanúm, hogy valamiféle dokumentumot, számlát, jótállási jegyet elektronikus formában kellett küldjenek. Pláne ha netes vásárlás volt.
De ha azt mondod, hogy nem 1 forintért hoztad el, hanem mondjuk a tévé listaára volt 100 egység és megkaptad 95ért (hasamra ütöttem), akkor szinte biztosan gond nélkül leléphetsz.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz Inhouse #116036 üzenetére
Ennél sokkal egyszerűbb és célravezetőbb, ha megkeresed a szerződést és elolvasod (és értelmezed). A Diginél már így járj majd el
De ismétlem: az elmondásod alapján egy összegben kifizetted a tévé árát, és valami minimális kedvezményt kaptál a listaárból. Ha részletekben törlesztenél, akkor lehetne probléma, de esetedben - ha jól értelmeztem - nem ez történt.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
vigyory71
tag
válasz Inhouse #116360 üzenetére
Igen, emiatt is tanácsolta az ügyfélszolgálat hogy fizessem be inkább, ne legyen az, hogy dacoskodásból "énúúccsefizetembe". Befizetni, reklamálni, aztán majd úgyis eldől, ha elcseszték, vagy az is ha én gondoltam rosszul. Ez egy teljesen érthető javaslat volt, nem is vitáztam velük. Befizettem, megreklamáltam, segítettem megérteni nekik mit csináltak rosszul, (igaz közben volt egy ügyfélszolgálatos, aki rám b*szta a telefont, mert nem értette meg, hogy ha kevesebb lett az előfizetési díjam, de ők kiszámlázták az új, kevesebbet is, a régi, többet is, plusz még a kettő közti különbséget is pluszban, az sehogy sem hozza ki a matekot ) De végül egy excel táblával amiben levezetve benne volt, hogy mi mennyi, mikortól meddig, megmutattam egy ügyfélszolgálatosnak, aki megértette, hogy ez így nem jó, és továbbította is a számlacsoportnak, akik készségesen bólogattak, hogy tényleg, ez így nem OK.
Türelem kell néha hozzájuk, de ha kifogja az ember, akkor egész gördülékeny is tud lenni az ügyintézés. Mondjuk jobb lenne fordítva, hogy több lenne a gördülékeny, és kevesebb a nehéz eset... de hát az egy ideális világ lenne, meg akkor mitől lennének ősz hajszálaink?! -
veterán
válasz Inhouse #116362 üzenetére
Azt csak hiszed. Én is leadtam, mégis kénytelen vagyok itt lenni.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
LouiS22
veterán
válasz Inhouse #116374 üzenetére
Multi cég méretéből adódó tehetetlenség. Meg az, amit leírtál: célok (víziók), projekt határidő kötött, az alsó szintről nem jut el a jelzés, mert megakad egy emelettel feljebb (saját célkitűzésekkel ütközik). Káosz, jobb esetben hónapokkal később belátják, hogy hiba volt, vissza a startvonalra. És addigra már egy másik víziót adnak el a boardnak az erre érdemesültek A kör bezárult.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
#82860288
törölt tag
válasz Inhouse #116839 üzenetére
Anno nekem november végén járt le a hűség, ezért november közepén lemondtam, amit akartam.
Erre decemberben még kiszámlázták a teljes csomag összegét.
Akkor elkezdtem hívogatni őket és levelet is írtam és a netes felületen is panaszt tettem.
Januárban küldtek egy mínuszos számlát, de nem a különbségről, hanem az új havi díjam jött ki mínuszban.
Februárban kaptam egy hülye összegű számlát, mert az előzőleg rosszul kiállított számlát 2 hónap alatt tudták levonni és még ott korrigálták a tört hónapot, amit decemberben kellett volna.
Márciusban jött az első rendes / helyes összegű számla.
Nevetséges, bár másfél éve volt átállás a rendszerükben, rengeteg panasz volt itt is. Kár, hogy azóta sem tudták ezt kijavítani.
Csesztesd őket, hívogasd őket, írogass nekik. Panaszként egyből hamarabb kezelnek.
Stressz helyett meg igyál pálinkát. -
nicu71
addikt
válasz Inhouse #116839 üzenetére
Nekem meg kihoztak 2 wifi boostert ,amikor anyámnak lecseréltük a kártyát vodkaboxra/hogy tudjon visszanézni/ kiderült hogy nem kell,mert át tudtam húzni egy kábelt a szobába. Gondoltam jó fej leszek ,visszaadom,kiküldték a szerelőt ,elvitte,lepapirozta, levél is jött hogy visszavették stb .
A mai napig OTT van az adatlapomon a 2 db wifi booster,gyári számostul az "Eszközeim" menüpontban."-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
cocka
veterán
válasz Inhouse #117181 üzenetére
az még gázabb, hogy hazudnak
Nemcsak ebben hazudnak, hanem szinte minden UPC-s ügyben. Se szeri, se száma a hazugságaiknak, már nem is számolom, mert nem érdemes. Szánalmas az egész. Az meg végképp, hogy szó szerint ugyanazért a szolgáltatásért egyik előfizetőtől ennyit kérnek, másiktól amannyit.
Aztán persze lehet itt azzal érvelni, hogy de ha megveszem ugyanazt a cuccot Nyíregyházán utána ugyanazt Budapesten, akkor is lehet különböző az áruk.
Mondjuk én ezt se tartom korrektnek, de ez megint más kérdés.Ilyenkor hol van a GVH meg a többi semmirekellő fogyasztóvédelmi banda? Miért kapják a fizetésüket?!
Persze lehet itt engem hibáztatni azzal, hogy biztos félreértelmeztem valamit a tájékoztatásaikban vagy nem jutott el hozzám valamilyen információ, de amikor így kvázi "tetten éred őket", hogy x időpontban ezt állítottátok, és utána eljön az x időpont és nem történik semmi vagy nem az történik, amit leírtak, az nem tudom mi, én hazugságnak hívom. Valótlan állításokkal kábítás = hazudozás rendszeresen
[ Szerkesztve ]
-
ElEvEn11
senior tag
válasz Inhouse #117181 üzenetére
Ezzel az akvizícióval én most visszakerültem hozzájuk. A mobilszámom eredetileg náluk indult vagy 20 éve. Ugyan már egyre kevésbé használom, mióta kint élek, de tény, hogy nagyjából hasonló okokból hagytam őket ott anno és csak a számot vittem. Erre most úgy jártam, hogy visszakerültem és ugyanaz a szopacs megy. Szignifikáns a különbség a számlázási rendszerük megbízhatósága és a régi, UPC-s ugyanilyen megoldása között. Holott elvileg világcég, de 2 éve képtelenek megoldani és a mobil/vezetékes szolgáltatások még mindig nincsenek összevezetve egy számlára. Röhej!
Anno, amikor leléptem tőlük, még 1 év múlva is kedvezményes ajánlatokkal hívtak fel, pedig akkoriban éppen ezt hiányoltam tőlük, illetve azt, hogy egyáltalán nem tájékoztattak ezekről a weboldaluk meg csak egy hajszálnyival volt jobb, mint most. ...és hát most sem egy űrrakéta.
A router. Most cserélték le otthon a router-t a sajátmárkázott szarukra. Full kínai gagyi az egész és a WiFi is gyengébb. Néha egyszerűen csak nem működik, pedig minden jól van beállítva. Röhej a köbön. Világcég!Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Inhouse
őstag
válasz Inhouse #117181 üzenetére
Bementem hozzájuk, a csaj, aki intézhet is valamit, szerintem megismert maszkban is (elég egyedi) és hátrament...az egyik srácnak ecseteltem, hogy 2 hete lemondtam és semmi.
Ja, két hét az semmi...majd kb egy hónap múlva kapom a végelszámolást. De most már aggaszt, hogy gyakorlatilag semmim nincs a lemondásról, mert a csaj csak a készülékek leadásáról adott papírt. Belépni ugyan már nem tudok az ügyfélkapun, ez talán jó hír, de így infóm sincs...na, majd még 2 hét és talán lesz valami...űrtechnika!Üdv Inhouse
-
ElEvEn11
senior tag
válasz Inhouse #117190 üzenetére
Szerintem lesz az még egy hónap mire megkapod a záró dokumentumokat. Valahogy az az érzésem, hogy rettentő lassúak lettek. A UPC idejében sem volt feltétlenül gyors mindig – habár én rettentő elégedett voltam velük és a szolgáltatásukkal is –, de most elképesztő néha.
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
-
ElEvEn11
senior tag
-
ztsoft
őstag
válasz Inhouse #117308 üzenetére
Ez nem az első ilyen. A kedves Zsuzsika nénit elfelejtették megtanítani a pdf dokumentum készítésére, önszorgalomból meg erre telik.
Viccet félre téve, sajnos, én látom az összefüggést ez és a szoftveres (akár a számlázást, akár az ügyfélszolgálatot nézzük) megoldásaik között.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen