Sok elemző és szakember gondolja úgy, hogy a streamingpiacnak és -szolgáltatóknak már nem igazán van hová terjeszkedni.
A Netflix mindenesetre reklámos csomaggal és a tévéipar hirdetőinek elhorgászásával próbálkozik, míg a Warner Bros Discovery hatalmas költségcsökkentésekkel, az HBO Max jelen formájának megszüntetésével és a tartalmak alapos megnyirbálásával. A YouTube pedig hubként fogott össze bő 30 szolgáltatást.
Lépett a Disney is: a Disney+ amerikai előfizetői hamarosan vásárolhatnak mindenféle érdekes ajándéktárgyat: Star Warsból ismerős fénykardokat, Fekete Párducból ismerős maszkokat, például (de A Mandalóri és a Doctor Strange is a kínálat része tematikusan). Az újdonságokat ráadásul minden más vevő előtt megkaphatják (egy héttel).
A cég egyelőre tesztként tekint a dologra, arra kíváncsiak, mennyire fogja meg a streamingelőfizetőket az ünnepek alkalmából ez a vásárlási lehetőség. Egy sorozat vagy film oldalán csak egy QR-kódot kell beszkennelni a „Shop this Story” feliratnál, máris rendelhetőek a tárgyak. Külön vásárlás fül is lesz a profilokban 18 év fölött. Terveznek exkluzív tárgyakat is.
A Disney november 8-án hoz újabb adatokat, júliusban mindenesetre 152,1 millió előfizetője lehetett a Disney+ szolgáltatásának.