ISO 20000-es rendszerintegrátor lett a Synergon-leány

A Synergon Rendszerintegrátor Kft. a 2009 végén végrehajtott sikeres auditot követően megkapta az ISO/IEC 20000:2005 szabvány szerinti tanúsítványt, melynek érvényessége informatikai szolgáltatásirányítási rendszer, külső ügyfeleknek nyújtott információ-technológiai üzemeltetési (outsourcing, szolgáltatásmenedzsment és Service Desk) szolgáltatások támogatására terjed ki.

A cég által kiadott közlemény szerint jelenleg Magyarországon ők az egyetlen olyan, széles tevékenységi körrel rendelkező, több helyszínen számos rendszert üzemeltető vállalat, amely kiépítette, működteti és tanúsíttatta az IT SMF ITIL módszertanán alapuló ISO 20000 jelzetű szabvány követelményeinek megfelelő IT-szolgáltatásirányítási rendszert. A szervezet az ISO 20000-es szabvány valamennyi követelményét nagyobb eltérés nélkül teljesítette, bemutatta, hogy valamennyi alkalmazott ITIL-folyamata megfelel a nemzetközi standardoknak. A vállalat szolgáltatási területein dolgozó munkatársainak szinte mindegyike rendelkezik ITIL-vizsgával is. (Az ITIL az Information Technology Infrastructure Library kifejezésből képzett betűszó, mely az informatikai iparágban elfogadott eljárások és példaértékű gyakorlati módszertanok [best practices] gyűjteményét jelenti.)

Azóta történt

Előzmények