Nem okozott csalódást a Yahoo

Az internetvállalat az első negyedévet 160 millió dolláros, részvényenként 11 centes nettó eredménnyel és 1,57 milliárd dollár árbevétellel zárta – ez utóbbi 34 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi számnál. A hirdetések után a partneroldalaknak fizetett részesedést leszámítva a forgalom 1,09 milliárd dollár volt.

A vállalat bevételeinek jelentős része az oldalain megjelenített bannerhirdetésekből származik, míg a nagy rivális Google elsősorban a keresésekhez kapcsolt szöveges reklámokban erős. A Yahoo most bejelentette, hogy rövidesen megkezdi egy továbbfejlesztett keresőhirdetési motor tesztelését, hogy behozhassa a versenytárssal szembeni lemaradását. A szolgáltatás a második félévben lesz bevethető.

A Yahoo a második negyedévre 1,08 és 1,16 milliárd dollár közötti árbevételt vár, amely valamivel alacsonyabb az elemzők által prognosztizáltnál. Az éves forgalom-előirányzat ugyanakkor változatlanul 4,6 és 4,85 milliárd dollár között van.

Azóta történt

  • A Yahoo felvásárolta a Meediot

    A Meedio HTPC-szoftverei igen népszerűek – a hírre, hogy ezeket megszerezte a Yahoo, a felhasználók nem mondták, hogy juhé.

  • Magához tért a Google

    Ismét hozta megszokott formáját a legnépszerűbb internetes keresőt üzemeltető vállalat; veszített lendületéből az eBay.

  • Veszélyben a yahoos postafiókok

    Már olvasás útján is fertőz a Yahoo Mail felhasználóit támadó féreg. A vállalat szerint a problémát már megoldották.

  • Mélyrepülésben a Yahoo

    Nincs komoly probléma, de lassul az internetvállalat; az elemzők jóval dinamikusabb bővülést reméltek.

Előzmények