A Sony örül, hogy kimaradt a streamingháborúból

A Sony azt mondja, kifizetődő, hogy független maradt a nagy streamingháborúban.

A Disney reklámokkal és költségcsökkentéssel, kirúgásokkal; a Netflix a filmgyártás befékezésével, a költségcsökkentésekkel, reklámokkal és a jelszómegosztás felszámolásával; a Warner Bros Discovery pedig a Max streamingbirodalom beindításával van elfoglalva. Mindháromnál fő kérdés, hogyan termeljenek nyereséget, és hogyan növeljék (esetleg ne veszítsék el) a felhasználói tábort.

Egy időben a Sonynál is terítéken lehetett, hogy saját streamingplatformot indítanak, ezt pedig mi sem bizonyítja jobban, mint a mostani kijelentésük: a vállalat szerint most fizetődik csak ki, hogy független tartalomszolgáltatók maradtak a streamingszolgáltatók számára, olyan időkben, amikor nagy nyomást gyakorolnak a műsorokra dollármilliárdokat elverő platformokra a nyereség felmutatása érdekében. Ez nagy nyomást gyakorol a költségvetésekre, továbbá a streamingcégek is kezdenek átalakulni tartalomszolgáltatóvá.

A Sony Pictures Entertainment vezérigazgatója, Tony Vinciquerra szerint évekkel ezelőtt hozták meg a döntést, hogy kimaradnak a zsúfolt streamingiparból, és inkább az iparág vezető, független tartalomszolgáltatói lesznek – és szerinte ez volt a jó döntés. Az óriás számos sikert mutatott fel az HBO Max, a Netflix és az Apple TV+ platformokon is, Vinciquerra szerint ők vannak a legerősebb helyzetben, mert bármelyik partnernek és platformnak tudnak tartalmat adni.

A Sony következő újdonságainak egyike, a Ridley Scott nevéhez kötődő Napóleon a mozikban való debütálás után az Apple TV+ platformon lesz elérhető.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Sony

Azóta történt

Előzmények