Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
Igazából az a kör aki megengedheti magának az elektromosat az gyakran dolgozik legalább hybrid módon, tehát néhány nap homeoffice a héten stb. Akkor simán fel tudja tölteni nappal is, mivel amúgy kezdenek kimenni a pici akksis autók is, így pl a 200-250km-es EV-ket sem kell napi szinten tölteni.
Pl én kényelmes vagyok, szar a tomegkozlekedes stb sokat rovidtávozok. Nekem egy Model3 lefedné lazán a használatomat úgy, hogy kb hétvégén kéne csak elmennem a helyi Auchanba bevasarolni, cserében nem a Vitara enné a 8L-ert.
Az a baj hogy sokan a kb 1 évtized EV fejlesztéstol azt várják el mint az 1 evszazadnyi bensőségésű kocsiktol, ott se volt zökkenőmentes az atallas és itt sem az.
Akkor se volt való mindenkinek az és most az EV se az.
-
Danex
addikt
De a ti felhasználásotok nem is az átlag, hiszen ti kb 75nap alatt teszitek meg azt amit amúgy más 365 nap alatt (kb 15e km/ev)
Viszont ha egy hasonló felszereltségű új autót kéne újonnan venni teszem azt egy model3-al szemben, otthoni toltessel ekkora futási teljesítménnyel elég szép összeg megsporolhato, mert egy 200loero feletti szedán manapság nem 8 millió automata váltóval.
Nyilván ha a swift/corsa méretben mozgunk ott árban nincs még megfelelő elektromos alternatíva. De ekkor a felszereltség és teljesítmény is elég alma/körte összehasonlítást szül.
Valós elektromos fejlesztés meg sajnos csak az utóbbi időben volt igazán, nyilván a villanymotorokat fejlesztgették az akksikat is valamennyire, de érdekes lenne megnezni hogy valójában mennyi pénzt is költöttek pl 2010 előtt ezek kutatására és fejlesztésére és hogy most mennyit. Lásd 2010 elején lévő kocsiknál az 50kw-os töltés már csoda volt és arra se figyeltek hogy hű hát hűteni is kéne azt az aksit.
-
Danex
addikt
Amit a cikkek írnak sérülés alatt az kB annyi is lehet hogy éppen rossz helyen motoszkált a kezével és emiatt csapódott valaminek, vagy mondjuk szimplán bármi meglevo baja pl gerincserve van aminek sokkal gyengébb erohatas is elég hogy az fájjon.
Értem hogy minden áron halálos doboznak akarjátok kihozni, de ha az lenne amit mondanátok akkor mindenkinek serulnie kellett volna a CT-ben hiszen a kinetikus energia nem 1 emberben nyelődik el a 3 közül.
De ennyi infobol fixen lehozni hogy mindenki megpusztul benne az eléggé eltulzott.
-
Danex
addikt
Az a baj, hogy egy létra felépitésű autótól vártok gyűrődési zónát ezek gyakorlatilag haszongépjárműként funkcionálnának, F-150 pickupnak sincs gyűrődési zónája.
Átlagos autó felépités nem tud olyan merev lenni hogy terepen ne hajoljon szanaszét a kasztni, illetve az átlagos felépités nem teszi lehetővé hogy több tonnát biztosan tudjon vontatni / megrakodni a platón stb
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest