Új hozzászólás Aktív témák
-
Crus
őstag
Valós használat esetén 200km körül tud egy 13 millás Leaf. Nálunk ezt majdnem naponta tölteni kellene. Ha nem is 365, de 320 nappal éves szinten nyugodtan lehetne számolni, így 8 év alatt 2500 töltési ciklus lenne benne (ebből legalább 200 gyorstöltés lenne), ami nem kevés. Nagyon sok EV tulaj - jogosan - ilyenkor már erősen szabadulna a vastól. Ilyenkor ugyanis már az akku degradációja 40% körüli, ami a hatótávban jelentősen megmutatkozik, főleg hidegebb időben.
Az autó ami Day1 van még egész pályaképesnek is mondható, relatív hamar elér oda, hogy pályára már esélytelen vele menni, különösen egy januári hétvégén... ez nagyon gáz. Már, hogy 3 millióért nem lenne az, de 13-ért bődületesen az.
Természetesen bármilyen új EV-t elfogadnék én is, 2. autónak jó lenne, de egyetlennek - egyelőre - nagyon nem adja ki. (Másoknál megértem, hogy igen.)
Ha szigorúan nézzük, az EV fejlődése valójában nem pár évtizedes sztori, hanem bő 100+ éves
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
Itt a környéken ez nagyon átlagos. A vidéki életnek vannak előnyei, de nagy hátránya a távoli munkahely (nekem 95% h.o., de nejemnek/gyereknek be kell jutni nagyvárosba).
Term. dízellel járunk, a céges, meg a magán is dízel, mind a kettő 4-4.5 között fogyaszt. Sokszor számolgattam már, de egyelőre egyik EV-vel sem járunk jól hosszútávon. Amennyit megspórolunk, annyi el is tűnne rögtön, amikor ~8 éves korában már eladnánk. Ezért várom a Na+ akkukat, mert ott elvileg az autó élettartamát degradáció nélkül kiszolgálja majd az akku. Ráadásul a hidegre sem érzékeny, nem gyúlékony és a gyorstöltéstől se csökken az élettartama. Persze kisebb az energiasűrűsége ezért nagyobb súly és több helyet is foglal, de ezzel boldogan együtt tudnék élni.
Igen, a jelentős fejlesztések EV terén relatív nem annyira régiek, bár folyamatosan olvasni lehetett minden évtizedben próbálkozásokról, csak a kőolajjal szemben nem igazán volt élhető alternatíva.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
vicze
félisten
-
vicze
félisten
Az egyetlen aki eltúlozza az te vagy, hogy valami siránkozásnak állítsd be és így pont hogy magad teszed nevetségessé.
Amennyiben nincs komolyabb sérülés a CT elején, csak azt bizonyítja, hogy nem felel meg a jelnleg elfogadott biztonsági elveknek és veszélyesebb a többi közlekedőre, mint más járművek. A benne ülök pedig tiszában kell legyenek a kockázattal.
Most szerencsére csak anyagi káron kívül nem történt semmi (bármilyen járművel ez lenne), de lehet nem kéne megvárni a sokadik halottat, mint Autopilotnál, mielőtt lépnek a hatóságok valamit.
-
Raymond
félisten
"Ti állítotok tényként valamit kellő információ nélkül"
Milyen informacio nelkul? A ket dolog a hirbol volt idezve:
1) Corolla-val utkozes
2) egy serult volt csak az is a Tesla-ban"és még én csinálok magamból hülyét"
Nagyon ugy nez ki.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
vicze
félisten
Ott a baleset leírása, elég világos, hogy a Corolla áttért a szembe sávba és szemben ütközött a CT-vel. Az hogy milyen mértékben nincs részletezve, ezért lenne jó egy kép a CT elejéről. Amúgy máshogy nem nagyon nézhet úgy ki a Corolla ha csak az oldalát súrolta volna végig.
-
rednifegnar
senior tag
mi nem varunk semmit, gyurodesi zonat sem, csak azt hogy megfeleljen a biztonsagi eloirasoknak. praktikusan ezt gyurodesi zonaval szoktak intezni.
az kulon csini ahogy a vaslemezek siman csak kunkorodnak vagy egyben kipattannak mint a videon latszik.
az egy masik tortenet hogy mivel nincs igazi zonaja igy egy utkozesnel az elejetol a vegeig megrogynak az elemek, ezt nem nagyon lehet kijavitani mikor minden erdemi alkatreszt javitani/cserelni kell (ha lehet).
de hat ez a tulaj ez a biztositok meccse lesz. meg a takoloke akik megkalapaljak es mehet ki ujra.A camera does not make art, the artist makes art.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ebook szerkesztés, megosztás
- Milyen autót vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- Mac mini ( M1, 2020 ) 8/256
- Dell Latitude 7300 Aluminium i5-8265U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, ÚjÁllapot
- iPhone SE 2020 64GB Független Karcmentes/1 hónap gar. Akku 97%/p3418/
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- iPhone X 64GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3417/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest