- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DrDobos
őstag
válasz Mr.Csizmás #5151 üzenetére
A pottyozo vga alatt arra gondolsz, hogy egy alapból hibas vgat adtak?
Samsung Galaxy A55 5G
-
papirzsepi93
tag
válasz Lackooo84 #5146 üzenetére
Igazából úgy gondoltam, hogy ha oda küldöm ahonnan vettem akkor sem lesz ilyen gondom belőle. Nem sűrűn volt dolgom eddig se gari ügyintézéssel se az alzával, így gondoltam jó lesz. Egyébként pedig a teló topikjában olvastam, hogy volt aki megpróbálkozott a magyar xiaomi szervízzel és elhajtották őt, hogy nem tudják megjavítani 🤔
-
#24845312
törölt tag
-
DrDobos
őstag
válasz papirzsepi93 #5153 üzenetére
Ha a magyar xiaomi szervizbol elhajtottak, megis hova kellett volna vinni? Vagy az nem a hivatalos szerviz, ahova garanciaztatassal kell fordulni?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A55 5G
-
torma1981
veterán
válasz papirzsepi93 #5143 üzenetére
Változott a garanciáztatások ideje is. X idő alatt nem tudják javítani, azonnali csere, pénz vissza.
-
Sanyi.mTs
addikt
+3 év kiterjesztett garancia 24 hónapos (alap) garanciánál összesen 5 év garanciát jelent?
-
SebiAdam
csendes tag
Sziasztok!
2021. január 03-án éltem reklamációval egy PDP XBOX One kontrollerrel kapcsolatban. A beérkezését követően szervízbe küldték a termkéket. Bár nyögvenyelősen, de eljutottunk odáig, szombaton kaptam egy SMS-t és egy e-mailt, mely szerint lezárult a reklamációs folyamat, és cserélik a terméket.
Az SMS szerint a terméket két napon belül szállítaniuk kellett volna. Nem vagyok naív, nem alapoztam erre a két napra. Az e-mailben az áll, hogy a termeket a lehető leghamarabb kézbesítik, valamint kaptam egy csomagszámot, ami nem tudom mire vonatkozik, további hivatkozást nem kaptam hozzá.
Ma felhívtam az ügyfélszolgálatot, további információt kérve, ahol a szokásos lekezelő stílusban annyi választ kaptam, a héten biztosan ideér a cseretermék. Arra a kérdésemre, hogy miből cserélik a terméket, - mivel náluk hetek óta nincs raktáron - annyit mondott, hogy ezt a szervíz intézi, tőlük kapok csereterméket, független az ő készletüktől.
Holnap újabb próbát teszek az ügyfélszolgálatnál, de gondoltam megkérdezem itt, valakinek van valami ilyesmi tapasztalata velük? Várhatom, hogy mostanság sikerül megkapnom a terméket? Dühítő, hogy egy hónap eltelt, és semmi, már úgy vagyok vele inkább rendeltem volna helyette egy másikat...
-
draco31
veterán
Hello!
Philips HUE termékekre esetleg valami kupon?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
aktív tag
-
betyarr
veterán
sziasztok!
egy ilyet néztem ki [link]
fentebb azt olvastam most,hogy hiába tájékoztatnak úgy,hogy már az újfajta gari él rá,ettől függetlenül 24 hó szerepel a számlán.megnéztem az osztrák és a szlovák alzában is,mind a két helyen 24 hónapot írnak.ez vajon továbbra is fenn áll itthon?illetve erre a szerkezetre kellene nekem valami kupon vagy kedvezmény.akár az eszközre akár a szállításra.már ha elérhető ilyen jelenleg
-
aktív tag
Üdv!
-
Alduree
csendes tag
válasz ScomComputer #4686 üzenetére
Ez így nem egészen pontos. Az alza volt munkatarsaként, számos olyan eset van, amikor a vásárló neve pl "kvazimodo" meg hasonlók, amennyiben a számlán nem szerepel adoszam, vagy olyan konkrét adatok, amiktől az áfás jellegű vásárlásnak számít, úgy bárki eljárhat garanciaügyintézésben. Amikor a reklamáción leadnak egy terméket, olyankor annak a személynek fogják kérni az adatait, aki leadta. Millió és egy példa van rá hogy valaki nem szívesen adja meg a privát privát adatait, mint pl nevét vagy telszamot, esetleg mailt sem! Helyszínen erre is van megoldás, a srácok bírják, hogy "valami@gmail.com" röviden, kell az eredeti számla és minden menni fog. Az alzánál rugalmasabb cégnél nem dolgoztam eddig még sosem, mindent tőlük veszek ami kell, a mai napig. És amúgy, ahogy egy média marktban sem adnak "anyakönyvi kivonatot" egy termékhez így ez itt sem így működik, elvégre nem ingatlan, vagy járműről beszélünk. Telefonon persze megkerdeztem őket, hogy ide se írjak butasagot, arra hivatkozva, hogy kamu nevet és adatokat adtam meg a rendeléskor, de megnyugtatott egy kedves hölgy, hogy nem kell aggódni ilyesmin garancia úgy is van mindenre, amennyiben a hozzá tartozó számla megvan, amit átvételkor adnak, nem az online verzió, hanem a hosszú! Üdv, Dániel. Ettől függetlenül a visszaélések vagy esetleges hibás termékek vásárlása elkerülése érdekében mindenképpen javasolt az adasveteli, de elsősorban csak a saját nyugalmunk érdekében.
-
-
Alduree
csendes tag
Hát nekem mindegyikhez van papírom, lehet hogy akkor azoknál kell aznadasveteli aminek nincs papírja, ezt nem kérdeztem, csak a papír formát.
-
#24845312
törölt tag
válasz Alduree #5166 üzenetére
Bárki leadhatja a meghibásodott terméket, viszont a csereterméket a "papír" szerinti tulajdonos fogja visszakapni, és semmiképpen sem az a személy, aki leadta. A papír szerinti tulajdonos pedig az adásvételin feltüntetett személy, ha pedig nincs adásvételi, akkor az egyetlen "papír" az eredeti számla lesz, amin viszont az eredeti vásárló szerepel csak.
Én magam sem tudtam erről, és ha eladtam valamit, amit korábban az Alzától vettem, akkor nem adtam adásvételit, mivel fogalmam sem volt arról, hogy kellhet majd. Aztán szépen sorban jöttek hozzám vissza a garanciában cserélt dolgok, holott azokat én már rég eladtam, és már rég nem én voltam a tulajdonosuk. Nekem kellett mindig utólag kiderítenem, hogy ami hozzám jött vissza cseretermék, az vajon kié is lehet, mert hogy nem az enyém, az biztos. -
#24845312
törölt tag
-
raziel01
veterán
válasz #24845312 #5172 üzenetére
Több ilyen sztorit olvastam már.
Ha az elado megmakacsolja magát akkor kb cseszheti az ember mert feljelenteni sem lehet mert úgymond nem vert át, mert termeket megkaptad, jo volt hasznaltad is. Alza meg elhajt hogy reklamalj az eladónál.
Én ezert is kerülöm a hasznalt vasarlast ha alzan vett termekrol van szó. -
fatal`
titán
válasz Lackooo84 #5175 üzenetére
Valamiért az eladók nem akarnak adásvételit írni.
Egyszer (még a régi HA-n, 10+ éve) adtam el egy ramot és a vevő írt egy adásvételit. Meglepődött, hogy aláírtam, meg nem kamu adatokkal töltöttem ki (akkor még nem kellett, nem is volt garis, csak ragaszkodott hozzá én meg tudtam, hogy működő cuccot adok el).
Sosem értettem a problémázást ezen.
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Alza gyári garit ad a mobilokra? Konkrétan ez érdekel, csak annyit ír, hogy jótállás a 270/2020. (VI. 12.). számú rendelet alapján, ami meg a 151/2003. Kr-re mutat, de nem derül ki, hogy hozzájuk kell-e vinni, vagy a gyártó szervizébe.
Let the Zone take me if I am.
-
fatal`
titán
Szerintem ez gyártófüggő lehet, biztos, hogy van, amit hozzájuk kell vinni. Esetleg hívd fel őket, vagy a gyártó hazai szervizét.
A rendelet csak a garancia idejéről határoz.
Erre 1 év a kötlező az ár alapján, de én vettem már más cuccot, ami 100k alatt volt és arra a gyártói 2 évet adták, valószínű telefonok esetén is így van (nem tudom a Nokia mennyit ad).
-
lafaty80
őstag
Tudom volt már itt téma a jótállás feltüntetés, de k@rva zavaró, hogy asztali gépen nem látom a konkrét jótállási időt, de mobilon igen. Akkor ennek így mi értelme?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
lafaty80
őstag
válasz Mr.Csizmás #5183 üzenetére
Még meg sem vettem, csak az oldalon nézegetnék termékeket, és hogy mennyi a jótállás rá...
De így zavaró, hogy ugye egy kormányrendeleti hivatkozás van, ez meg a reklamációs részre dob, de infó ott sincs több.... ellenben mobilon látszik.Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
bezilaci
csendes tag
válasz lafaty80 #5184 üzenetére
A rendelet a minimum időt írja elő, nem a maximumot, sok helyen ezt félreértelmezik.
Amikor az üsz-t kérdeztem a gariidőkkel kapcsolatban, azt az információt kaptam, hogy a rendelet szerint járnak el.
Most adtam le egy rendelést ami nem éri el a 100-at, a letölthető számlán mégis 36 hó szerepel, úgyhogy van egy kis tájékozatlanság a cégen belül is.Mobil nézetben lehet csak látni, hogy végül mennyivel fogod kapni.
Ha mégsem kóser valami, akkor még mindig lehet törölni a rendelést, vagy van a 14 napos elállás.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mr.Csizmás #5186 üzenetére
Mi az az AL? Erre nem jöttem még rá.
-
bezilaci
csendes tag
válasz Executioner #5188 üzenetére
Rosszul gondolod, mert Kingston RAM, vagy egy Nillkin mobiltok mellett is az van.
Valami cseh rövidítés lehet a "hónap"-ra
[ Szerkesztve ]
-
bezilaci
csendes tag
válasz Executioner #5191 üzenetére
Én meg eddig bármilyen márkájú terméket vettem tőlük, akkor is AL szerepel a gari oszlopban a szám mellett (Xiaomi és Vileda esetén is).
Most az jutott az eszembe, hogy inkább arra vonatkozik, hogy ha garis problémád van, akkor hová tartozik az ügyintézés, de ez sem igazán állja meg a helyét, hisz nekik is vissza lehet küldeni...
Passz
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sracok. Logika. Azt irja mennyi honap a gari, es hogy hova szol. AL eseten alza gari. AS es SO eseten az adott marka szervizebe.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
aktív tag
Kíváncsiságból megnéztem pár számlám, de már sehol nem ír betűt a szám előtt vagy után. Csak a hónapok maradtak.
Viszont kaptam egy pecsétet és egy aláírást az összesre, illetve több szöveget lent - ezek mindenhol ugyanaz, mintha rányomtak volna egy alairas.jpg-t. Utólag módosítgatják a dolgokat?
Üdv!
-
bezilaci
csendes tag
Kivéve amikor éppen nem hozzák-viszik ingyen, vagy nincs belföldi márkaszerviz, esetleg körülményes a hibabejelentés, a de te biztos akkor is nagy okosan közvetlenül a képviselethez fordulsz.
Van az ALZA-nak erre egy egyszerűen használható felülete, miért kéne másik utat választani?![ Szerkesztve ]
-
DrDobos
őstag
válasz bezilaci #5198 üzenetére
Azért minden bizonnyal, mert ha ledobod az Alzába/MM-be/bárholmáshol ahol vetted, ülnek rajta még minimum pár napot, amikor összegyűlik pár és viszik ledobják az adott márka márkaszervizébe. Na azt a pár napot, vagy akár 1-2 hetet megspórolhatod
Velem az MM-el volt így, ott ők mondták hogy persze itthagyhatom, de ha elviszem egyenesen, jobban járok. Emiatt gondolom máshol is ugyanez a rendszer. Annyi volt picit más, hogy Huaweiről volt szó, azthiszem a József körúton van egy ilyen szervízpontjuk/atvevo helyük, és a tényleges szervizbe ők viszik el, legyen az akárhol. De az MM valoszinuleg ebbe a szervizpontba dobta volna le.
Samsung Galaxy A55 5G
-
bezilaci
csendes tag
válasz DrDobos #5199 üzenetére
Ezt értem, de nem egyszer olvastam róla, hogy a vásárlót elzavarta a képviselet/importőr/szerviz, hogy nem velük áll közvetlen szerződében, így tessék csak a viszonteladóhoz fordulni.
Arról nem is beszélve, hogy egy kizárólag külföldi, de már EU-s szervizzel is rendelkező cég esetén, nem biztos, hogy a kiküldés ingyenes lesz, akkor pedig repkednek az eurók.De mindenki eldöntheti ebben az esetben, hogy a sebesség, vagy a költséghatékonyság fontos a számára.
Ideális esetben (jogszabály szerint), pedig egy bizonyos időn túl nem nyúlhat a javítás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen