- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mike1334
veterán
Még egy kérdés: azt írja a honlap, hogy minden papírt is vigyek vissza (nyugta pl). Automatában vettem át, papír nem nagyon volt, csak a termék saját csomagolásában. Számlát online kaptam, a kártyás fizetésről se nyontatott semmit az automata.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
válasz Mr.Csizmás #5253 üzenetére
Köszi! Amúgy fura, hogy semmi papír nem volt a rekeszben...
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Vangelis
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #5256 üzenetére
Én emagtól még szemetet is kaptam
Inkább nekem küldéték mint kukába dobják.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Darko
senior tag
Edenred kártyával személyesen lehet most fizetni? Eddig mindig sikerült helyszínen kifizetnem az árut, most próbáltam volna online, de a fizetőkapu visszautasította a fizetést. Attól még hogy online nem sikerült, személyesen ki tudom fizetni Edenred kártyával?
http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
Rájmó
tag
Sziasztok,
ez az első alkalom, hogy élni szeretnék a 14 napos elállási lehetőséggel az alzán.
Mivel még sose csináltam ilyet egy picit elakadtam. Ha jól értem, akkor online, az alza fiókomon belül a "Reklamációk" -> "Áruvisszaküldés" pont alatt tudom ezt megtenni, kiválasztom a terméket majd "Visszaküldés", itt viszont kéri, hogy írjam le a hibajelenség okát, illetve van lehetőség feltölteni dokumentumot is. Itt elég ha csak leírom, hogy élni szeretnék a visszaküldés lehetőségével és elküldöm ezt az űrlapot? Valamit ha holnap beviszem személyesen akkor ott fogják elkérni az adatokat ( számlaszám, IBAN, stb) vagy ezt most kéne valahol megtennem?
Köszönöm előre is a segítséget!Privátra illik válaszolni :)
-
aktív tag
-
Darko
senior tag
Pénteken vittem vissza valamit, személyesen az ott kirakott gépnél intéztem mindent, előre semmit nem kell. Email, telefonszám és az alza blokk kell hozzá, semmi más. Megkérdezi hogy hibás a termék, valaszold hogy nem.
Jön majd egy pár email, a végén kéri a számlaszámod, én sima reply-ban adtam meg. Ennyi.http://www.flickr.com/photos/12131426@N03/
-
tomboy0013
veterán
Sziasztok,
Én is a 14 napos elállásal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Cégként rendeltem TV-t és a B2B program miatt visszaküldhetem 14 napig ugyanúgy mint egy magánszemély.
Kérdés hogy mivel nem vagyok cégtulajdonos pontosan milyen dokumentumokra van szükségem hogy megoldhassam személyes visszavitellel a dolgot? Keresgéltem meghatalmazást, de most nem tudom, hogy céges kell-e vagy aláírási cimpeldány + normál meghatalmazás, hogy a cégtulaj nevében tudják eljárni. Azt is megköszönném ha szerkeszthető formában tudnátok linkelni valamilyet ami megfelelő. -
#24845312
törölt tag
válasz tomboy0013 #5263 üzenetére
Ha megfelel az, hogy a számlán szereplő eredeti vásárló kapja vissza a pénzt, akkor nem kell hozzá semmi. Elállásnál is ugyanaz van, mint garanciáztatáskor, teljesen mindegy, hogy ki viszi vissza, mert úgyis a számlán feltüntetett személy/cég fogja visszakapni a pénzt/csereterméket, és nem az, aki visszavitte. (Tehát az eredeti vásárlónak fogják küldeni az e-maileket, és tőle is kérik majd a számlaszámot az utaláshoz, függetlenül attól, hogy aki leadta, ő a saját adatait is megadta-e vagy sem. Legalábbis velem így volt eddig minden esetben, legutoljára épp tegnap.)
-
mike1334
veterán
válasz tomboy0013 #5263 üzenetére
Amúgy egy cég ügyeiben a tulajdonos sem jogosult eljátni, csak meghatalmazással, kivéve, ha vezető tisztségviselő is egyben.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz #24845312 #5264 üzenetére
elfelejthetnéd már ezt az eredeti számlás marhaságot, már rég az RMA igénylésnél megadott kontakton kérik be az adatokat, sőt amikor 2 bontott vga-t vittem vissza, mert döglött volt, mindkettőnél külön bekérték a visszautalási számlaszámot ha meg gipszjóska beviszi RMA-ra a cuccot, amin kakukk karcsi neve van, akkor utóbbi még nem is látja az RMA folyamatot, csak azt hogy "nem indítható rma" az adott termékre (logikusan, mert már van).
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
carl18
addikt
Üdv!
Nos volt valami változás az oldalon, a tápegységeknél nem írja a jotálás idejét. Sajnos ez hatalmas negatívum.
"Jótállás a 270/2020. (VI. 12.). számú rendelet alapján "
De ha arra katintok nem ír semmit.Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
aktív tag
-
#24845312
törölt tag
válasz Mr.Csizmás #5266 üzenetére
Milyen marhaságot felejtsek el?! Mint írtam, pont tegnap vitt be egy ismerősöm elállásra egy terméket. Én vásároltam, enyém is volt a termék. Hiába adta meg ő a saját telefonszámát és az emailcímét, ettől függetlenül ugyanúgy én kaptam folyamatosan e-maileket, és tőlem is kérték a számlaszámot a visszautaláshoz, mert az én adataim szerepeltek a számlán!
Többször küldtem már be személyesen ismerőssel, haverral, stb. termékeket akár garanciáztatásra, akár elállásra, és minden esetben én kaptam az értesítéseket, mert az én adataim szerepeltek a számlán, teljesen mindegy, hogy elkérték tőlük a telefonszámot/e-mailcímet!
A korábban általam az Alzában vásárolt, majd később eladott, és az új tulaj által garanciáztatásra leadott termékek esetében szintén ugyanez volt a helyzet, hogy az én címemre küldték vissza a cseretermékeket, nekem kellett minden alkalommal kideríteni, hogy az kié is valójában, mert akkor már rég nem én voltam a termék tulajdonosa!
Akkor mi ebben a marhaság?! -
tomboy0013
veterán
válasz #24845312 #5264 üzenetére
Az Alzánál volt már egyebként egyszer egy cserém egy telefonnál amit ugyanígy cégre vettem. Másnap visszavittem hogy hibás és csak aláírási címpéldány meg valami meghatalmazással adtak csak új telót. Ezért kérdeztem hogy itt lehet-e ilyen gondba belefutni mert már pontosan nem emlékszem mi kellett még hozzá az aláírási cimpeldányon kívül. Ne ott derüljön ki mikor becipeltem az 55-ös TV-t, hogy nem tudom simán visszaadni. Az nem baj ha a cégnek utálják vissza.
-
fatal`
titán
Sehol nem írja, csak odabiggyesztették a jogszabály számát. Viszont adják a nagyobb garit, ahol a gyártó vállal, legalábbis a 37 ezer forintos Wheel Standre megkaptam a 2 évet, és feljebb is írt már valaki 5 év garit tápra.
Ha mégsem, akkor törlöd a megrendelést és kész.
-
#24845312
törölt tag
válasz tomboy0013 #5270 üzenetére
Amit én írtam tegnapi eset, az is céges volt, szintén elállás. Semmit nem kértek, még csak nem is én vittem be, hanem x személy, aki semmiféle hivatalos kapcsolatban nem áll sem céggel, sem velem. Leadta, de jelezte, hogy az ő telefonszámát és e-mailcímét kellett megadni. Kérdeztem tőle, hogy de miért az övét adta meg? Na de mindegy is, semmi jelentősége, mert addigra már jöttek is az e-mailek az Alzától nekem. Megadtam a számlaszámomat, és jelezték, hogy 4-5 munkanap múlva meg is kapom a pénzt.
(Ha épp magánszemélyként volt vásárolva, akkor is ugyanez volt, vitt már vissza terméket nekem asszony is, haverom is, rokon is, mégis minden esetben én kaptam az értesítést, mert én szerepeltem a számlán.)Közben most az imént rákérdeztem az illetőnél, ő semmiféle e-mailt nem kapott az Alzától, pedig garantáltan a saját e-mailcímét adta meg, az enyémet nem is tudja. Mégis minden értesítés nekem jött az Alzától, mert én szerepelek a számlán. De ez így is van rendben szerintem.
-
L4mie
veterán
Bocsi. Ez Skorp2011nek címeztem.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
hoffman_
nagyúr
válasz #24845312 #5269 üzenetére
itt akkor valaki, valami nagyon félremegy, érdekes.
nekem januárban volt egy RMA-m, egy megbízható PH tulajtól vettem meg egy év után használat egy tápot aprón, majd az ő eredeti vásárlása után jó másfél évvel vittam vissza gariztatni. az ő rendelési számát tudtam megadni az RMA-hoz, amit anno átadott, de az én emailem/telefonom rögzítettem. automatikusan az én fiókomban futott a folyamat, őt nem zargatták, de még csak tőlem sem kértek adásvételit az Alzások.ui.: nem jelezte, hogy kapott volna bármit, a folyamat elején egyeztettünk még, ez addig érvényes. mindketten magánszemélyként.
más kérdés, hogy nekem is volt azért nyűgöm velük és átigazoltam más üzlethez, de ez a fenti folyamat ezen részét nem befolyásolja : D
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
#24845312
törölt tag
válasz hoffman_ #5277 üzenetére
Hozzám e-mail is szokott jönni, illetve a fiókomban a "Reklamációk" résznél is meg szokott jelenni az adott számú reklamáció (amit valaki más adott le, de tőlem vásárolta a terméket). Tehát minden ugyanúgy, mintha én küldtem volna vissza az adott terméket, holott nem. Hogy ők (akik elküldték garanciáztatni) mit hogyan csináltak, én nem tudhatom, de ha xy személy z városból elküld valamit, akkor hogyan érkezhet vissza hozzám a termék egy teljesen másik városba másik címre és névre? Ez csak abban az esetben lehetséges, ha az eredeti számlán szereplő vásárló adatait veszik figyelembe. Időközben én már el is költöztem a régi címemről, csak remélni tudom, hogy már nem küldenek oda semmit.
Egyébként nem én vagyok/voltam az egyetlen, aki így járt, volt ebből ügy is a hardveraprón, amikor is az eredeti tulaj szépen megpattant az új tulaj pénzével (pénzvisszatérítés volt), tehát ott is a számlán szereplő eredeti tulajdonos adatait vették figyelembe.Az adásvételis dologról én se hallottam korábban, nem is adtam senkinek, meg se fordult a fejemben, hogy szükség lenne rá. Itt olvastam róla először a Prohardveren, illetve többször láttam már az Alzától származó levelet is, amiben ők maguk írták, hogy kérik. Hogy jelenleg mi az Alza állásfoglalása ezzel kapcsolatban, meg kell tőlük kérdezni, de eddig többen jelezték már, hogy ugyanazt a választ kapták minden esetben. Csak néhány példa a sok közül:
Link1
Link2
Link3
Link4
Link5
Link6[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz tomboy0013 #5278 üzenetére
Igen, jóváírási dokumentum a neve (gyakorlatilag egy mínuszos számla), és a fiókodban fogod találni közvetlenül a számla alatt.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Alzánál anno vett xiaomi mobilnak merre van a jótállását jegye? Fiókba belépve nem látok ilyen menüpontot hogy garancia levelek (számla meg van). Vagy csak jelezni kell a reklamációs linken és eljönnek érte és kész?[ Szerkesztve ]
-
snipr
aktív tag
Sziasztok!
Van valakinek friss infója, hogy működik-e még átvevőpontként a Róbert Károly körúti bemutatóterem?! Tegnap még be tudtam adni egy reklamált terméket, de már épp senkit nem engedtek be a bejáraton, csak a parkoló liftjén keresztül jutottam be és mákom volt, hogy bevették a pakkot... nem sokkal később megjelent egy cikk a telexen, miszerint nem is lehetne nyitva... erre ma reggel kapom az sms-t, hogy cserélik a terméket és átvehetem személyesen.
Nem volna rossz ha nem kéne egy hónapot várnom, de kicsit bizonytalan vagyok megéri-e elindulni
-
bigdady
nagyúr
válasz nightmare13 #5282 üzenetére
Köszi. Le is adtam a központban egy gépnek
snipr: Igen vettek át termékeket legalábbis hétfőn délután és én úgy láttam de 2 ember volt összesen kb az egész központban. Mikor adtad le a terméket mennyi idő volt az átfutás?
[ Szerkesztve ]
-
snipr
aktív tag
válasz bigdady #5285 üzenetére
Tegnap 13óra körül adtam le (a srác egy cetlire írta fel, hogy átvette, miközben a biztiőr a bejárattól épp sétálgatott oda, hogy mit keresek ott, nem lehetek bent). Ma reggel írtak, hogy cserélik. (Egy Huawei watch fit volt egyébként, hibás kijelzővel)
@Casoli: a weboltalt láttam, tegnap is kint volt + tegnap hívtam is, mondták hogy persze mehetek, ehhez képest kb mákom volt, hogy még épp nem zavartak el...
Délben lehet elkanyarok arra, végülis csak 20perc, hátha...
[ Szerkesztve ]
-
Zsolt802
csendes tag
Tegnap előtt vásároltam monitort és az volt kiírva rá, hogy ehhez a termékehez nem vásárolható kiterjesztett garancia.
A csomag még nem jött meg, de a webshopban új rendelésnél már lehet hozzá vásárolni kiterjesztett garanciát, illetve 60 napos visszaküldést is. Nálam vásárláskor ez sem volt opció.
Ez mi? Most várhatom, hogy egy agyonrúgott dobozt megkapok, vagy visszaküldött pixelhibásat akarnak rámsózni?
Nem újracsomagoltat vettem, hanem teljes árú normál terméket.
Durván gyanús az eset, a jelenlegi pandémiában jó lett volna a 60 napos visszaküldési jog is.
Mit tehetek?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
veterán
Sziasztok,
Mi a gond a paypal-al? Próbáltam rendelni egy terméket 36000 forintért, beikszeltem a házhozszállítást, és azt írja ez a fizetési mód a kívánt átvételi mód esetén nem lehetséges, de személyes átvétel és alzabox esetén sem, expreszz szállítás pedig egyáltalán nem lehetséges a címünkre.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Executioner
tag
Közben helyrerakták az oldalt és most már kivan írva, hogy hány hónap garancia jár a termékekre.
Exec
-
fatal`
titán
válasz Executioner #5297 üzenetére
Gondolom nincs 20 ember, aki hamarabb rendbetette volna a csillió terméknél.
-
Floyd80
addikt
Üdv, járt valaki mostanában a Károly krt-i boltban? Múltkor kocsiból láttam, hogy az utcán állnak az emberkék. Van valami létszám-stop benn vagy hogy megy most az átvétel?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
fatal`
titán
válasz Floyd80 #5299 üzenetére
Károly körút
A Bajcsyn volt bolt, de az is csak rövid ideig. Ha a Róbert Károly körúti showroomra gondolsz, akkor szerintem szerintem igen (bár nem jártam arra mostanában). Elvileg nem lehet nyitva, azt is el tudom képzelni, hogy kint adják át a cuccokat (bár ez rendesen lassítaná a dolgot).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs