Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
-
bertapet11
tag
Még jó hogy a dx12 csökkenti a gépigényeket... így már csak 16gb ram kell a deus ex-nek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #20954 üzenetére
Az API-nak nem sok köze van rendszermemóriára vonatkozó követelményekhez. Az erre vonatkozó igény leginkább az aktuális konzolok miatt növekszik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
bertapet11 #20954 üzenetére
Kelleni csak 8 kell, 16 az ajánlott.
Ettől függetlenül a mostani címekhez mérten sok.
Viszont az ajánlott gepigénynél, ha tényleg elég a 970/280 akkor emelem kalapom. -
Dyingsoul
veterán
válasz
schawo #20948 üzenetére
Nem minimum fps-t kérdeztem, hanem VR teljesítményt, render time-ot ami elméletileg fekszik a pascalnak.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
daveoff
veterán
Engem igazából az érdekel, hogy fog kinézni a játék. Ugye ez volt beharangozva az első komoly DX12-es címnek, nagyon kíváncsi vagyok milyen új látványban lesz részünk. De attól félek megint csalódni kell majd, legalábbis az ajánlott 970/480 erre enged következtetni Meglátjuk, én előrendeltem a játékot, nagyon remélem hogy nem lesz nagyon gáz.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
keIdor
titán
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
cyberkind
félisten
És akkor tényleg csak DX11-es a Steam-es Quantum break?
Sokat ért a DX12 újfent, de legalább mindenen szarul megy ennek és az UWP kombónak köszönhetően.Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
A Store-os meg nem kap több frissítést, ergo szar marad örökre, tiszta Best Buy volt a MS újabb ökörsége miatt...
A Steam-es meg mivel DX11-es is lesz és minden hibától mentes lesz nagyon is érdekelne, de most megint adjak ki ezért teljes pénzt, korrekt, ezzel azt érték el, hogy meg nem veszem a Forza-t a Store-ba, inkább várok.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20975 üzenetére
Én ezt a játékot úgy szeretném mint mindent Steam-re(vagy ha ide nem lehet akkor a többi használható kliensre), akármikor és akárhol leszedem és játszom, ez a Store-ból nem volt biztos lemezesnél meg főleg, nekem Steam-re kell, de megvárom én azt, Quantum Break is jön oda.
Esetleg eladod a PC kódot majd nekem, a Quantum-ot is így szereztem.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #20973 üzenetére
A Steam is ugyanazon a szinten marad, mint a Windows Store-os, azzal a különbséggel, hogy nem UWP, hanem Win32 API-t használ, illetve kap egy DX11 backportot. A DX12 kód azonban ugyanaz, és az már nem változik. Elég sokat javítottak rajta, legalábbis azokat a dolgokat, amelyek a fejlesztőkön múlik. Ami pedig nem rajtuk múlik, azon nem tudnak javítani.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
És ez már a teljes játék? Valami olyasmit olvastam, hogy a videókat menet közben tölti le a játék.
-
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20978 üzenetére
Volt cikk arról, hogy ez is jöhet, abban a QB is ott volt és jövő hónapban jön.
(#20977) Abu85
Még mindig tökéletesen nem érdekel a DX12 meg a hasonló hülyeségek, az már szinte garantált, hogy a DX11-es Quantum Break akkor is jobb lesz minden téren egy bughalmazt adnak ki, + eddig se láttam meg látom, hogy mivel is vagyunk beljebb a DX12-vel mert azonkívül, hogy szinte minden ilyen cím szar lett de legalább más nem történt.(#20979) FLATRONW
A Store-os videóval együtt kb 100GB, vicc ez a játék így.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
FLATRONW
őstag
válasz
keIdor #20981 üzenetére
Pedig milyen szép ígéretek voltak, hogy a jobb átláthatóság miatt a hibákat is milyen egyszerű kijavítani.
Most már ott tartunk, hogy a fejlesztők megtettek mindent, de vannak olyan dolgok amikkel már nem tudnak mit kezdeni. És még ezek után is egy nagy rakat szar a QB.
A híresen rossz Arkham Knight-ot ennyi idő alatt DX11 alatt jobban helyre pofozták, mint ezt a valamit.(#20982) cyberkind:
És ezt a DX11 korlátoltsága ellenére sikerült megvalósítani. Nem vagyok a fejlődés ellen, de kellenek a korlátok és nem szabad mindent megengedni a fejlesztőknek, mert az egész csak átmegy kísérletezésbe.[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
Most mi ez a dx12 temetés? Számtalan játék lesz, jön vele... kvantum brèk engem hidegen hagy.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #20980 üzenetére
Már a DX12 port sem bughalmaz, mert ki van javítva a kezdetek óta. Minden benne maradt probléma nem az alkalmazás oldalán keletkezik.
Azért nem láttad a DX12 előnyét, mert az két oldalról jelent extrát. Egyrészt jelentősen csökkenti a processzor terhelését, de ez 4,7 GHz-re tuningolt i7-tel CPU-val mindegy, főleg egy olyan játékban, mint a QB. Ellenben mondjuk nekem nem, mert én megérzem a játékokban az A10-7850K-t. Viszont DX12-vel jelentősen javul mindenhol a teljesítmény. A másik az aszinkron compute, ami neked 980 Ti-vel megint mindegy, mert az NVIDIA egyetlen játékban sem engedélyezi ezt a képességeit a te kártyádra. A Pascal-ban is csak az új Tomb Raiderre. Ellenben mondjuk nekem sokat ér, mert 10-20%-os boost jön tőle R9 285-tel. Ezek mellett én még azért érzek általános előnyt, mert a legtöbb játékot a Microsoft ajánlásai szerint fejlesztenek, és ezekkel az ajánlásokkal az AMD ajánlásai megegyeznek, míg mondjuk az NV ajánlásai eltérnek, sokszor jelentősen. Utóbbit a fejlesztők nem igazán fedik le. A Doom és a Hitman tartalmaz NV-specifikus alternatív kódot is. A Microsoft játékai például abszolút nem, mert a Microsoft arra szeretné sarkallni a hardvergyártókat, hogy ha valami nem működik nekik a DX12-ben, akkor ne alternatív erőforrás-használatra buzdítsanak, hanem javítsák meg a hardvert az új generációban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
válasz
Venyera7 #20984 üzenetére
Ja látom a Quantum Break után, annyira jó lett, hogy jön DX11-re, még ha hidegen is hagy.
A korlátolt Batman DX11-ben gyönyörű és már jól is megy.(#20985) Abu85
Szóval ha egyszer tényleg olyan lesz mint mondják ez a DX12 nem i7-et meg hasonló drága cuccokat kell venni, ez még jó is lehet, de ilyen átmenettel több mint szörnyű.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
daveoff
veterán
válasz
cyberkind #20986 üzenetére
A überbrutáldurva első DX12-es játéknak, a Deux Ex-nek is lesz DX11 módja, legalábbis a minimum követelményben ott is windows 7 szerepel. Lehet hogy ez a játék is azért késett ennyit, mert muszáj volt DX11 portot is készíteni hozzá, mert a DX12-vel ott is befürödtek. Persze ez csak találgatás, de nem lepődnék meg rajta.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#45997568
törölt tag
válasz
Venyera7 #20990 üzenetére
Az az utanaegeto nem eppen apol(t) barati viszonyt AMD szoftverekkel (MSI Afterburner) szoval azert figyelj oda
Deus Ex jo lesz jo esellyel, a DX12-vel sincs semmi gond, teljesen rendben van az API (mint pl a Doom alatt is lathato) a gond a sietos, kapkodos fercmunkaval van a gond (DX11 alatt is) szoval azert messzemeno kovetkezteteseket nem vonnek le ganymunkak utan, de ez mar mindenki sajat dontese mi alapjan itel meg dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
daveoff #20993 üzenetére
bs. nem várhatod el, hogy valaha is d3d_fl_12_x legyen bármilyen játékban, ha még a 11_1 támogatása sem megy dx12 alatt. dx9/11nál is az volt, hogy egy ideig minden játék kétféle móddal jött ki és a dx9 csúnyán rávert a dx11re.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #20986 üzenetére
Már most olyan a DX12, amilyennek lennie kell. Hozza azokat a lehetőségeket, amiket a Microsoft ígért. Az i7 is jelenthet előnyt például az olyan játékokban, mint az AotS vagy a TW: Warhammer. Ezeknél van elég rajzolási parancs, hogy érződjön a skálázódás a több szálra. Egy QB alatt egyszerűen nincs, hiába skálázódik, akkor sem fog jelentős hatékonyságbeli előnyt hozni, mert relatíve kevés a rajzolási parancs. Pár százalékot jelent persze, de drámai különbség ma leginkább stratégiai játékokban van. Ezek azok a játékok, amelyek DX11 alatt már nagyon küszködtek. Ez borzalmasan látszik a Civilization BE alatt. Nem DX12, hanem Mantle, de ugyanaz a lényeg. DX11-gyel nem létezik olyan számítógép még ma sem, ahol a játék vége felé, amikor már felfedezted a térképet értelmes, értsd nem kávészünet jellegű lépésidőt lehet generálni, illetve ha kérsz egy teljes térkép zoom outot, akkor konkrétan 10-15 fps az eredmény. Mindegy milyen gépet raksz alá! Ugyanez Mantle-ben jelentősen jobb lépésidővel jön, majdnek négyszer-ötször jobbal, illetve a zoom out is simán megy 40-60 fps-sel. Szinte nem is esik a teljesítmény. Ugyanezt tudná a DX12 és a Vulkan, illetve majd tudni is fogja a Civ 6 alatt. Egy akciójátékban ilyet már azért nem fogsz tapasztalni, mert itt már léteznek az API-k, így eleve nem fognak DX11-et használni, ha használhatatlanságig csökkenne a teljesítmény. Ezek érthetően alakulnak így, mivel jellemző az iparra, hogy egy stratégiai játék jelenetkomplexitása mindig a legnagyobb, mivel kevés trükközésre van lehetőség. Ha nincs elég kraft, akkor nem csinálhatsz kisebb szobákat, szűkebb utcákat, stb. Nagyon kevés lehetőséged van arra, hogy bármilyen tervezésbeli trükkel sebességet nyerj. Ezért a legtöbb stratégiai játék az elmúlt évtizedből leginkább a kamerát limitálta, illetve rengeteg stúdió konkrétan tiplizett innen, mert annyira nehézzé vált az ilyen játékok fejlesztése, hogy inkább egyszerűbb stílusok után mentek. Ebből látszik, hogy a DX12 és a Vulkan nagyon jól működik, és nagyon jó hír, hogy a stúdiók jönnek vissza stratégiát csinálni.
A DX12 és a Vulkan átmenete egyébként sokkal inkább hardveres probléma, mint szoftveres. Mindkét API-nak igen kötött a működése, tehát van egy hatékony erőforrás és parancs kezelés, amihez jó lenne tartana magát mindenkinek. De vannak hardvergyártók, amelyek számára ez nem kifizetődő, mert még nem tudtak jó hardvert tervezni az igényekhez. Jelenleg a fenti, világos előnyöket leszámítva, azért érzitek töredezettnek az élményt, mert a fejlesztők számára nehéz ideális döntéseket hozni a hardvergyártók számára, ugyanis eléggé eltérnek a hardverek. Erről itt írtam egy bővebb hsz-t. [link] - tényleg csak ennyi a gond. És nem a parancslisták kezelése, mert az kiváltható azzal, hogy ha a driver nem tud dönteni, vagy nem akar, akkor elküldi az OS-nek a parancsot és az OS lekezeli automatikusan. A gondot a memória vezérlése és a bekötés kialakítása jelenti, mert baromira nem lehet úgy programozni, hogy Microsoft és a Khronos ajánl valamit, az AMD pontról-pontra ugyanazt ajánlja, aztán az NVIDIA ennek a gyökeres ellentétét, míg az Intel bekötésben követi a szabványalkotókat, de memóriakezelésben az ellentétét ajánlja. Ez így baromira szar a fejlesztőknek, mert ideálisan kell három kódút, hogy minden gyártót lefedjenek. Ráadásul azt is bele kell kalkulálni, hogy például az NVIDIA bekötésre és erőforrások menedzselésére tett ajánlata számos korlátot idéz elő magában az API-ban, mert nem lehet akármilyen formátumot betölteni az RS-be DX12-ben. Eleven nem arra találták ki az RS-t, hogy direkten tároljon SRV/UAV/CBV-ket.
Jelenleg a leginkább alkalmazott modell az, hogy a fejlesztők a Microsoft és a Khronos ajánlásait követik a bekötésre és az erőforrásokra, de megpróbálnak az ideálisnál nagyobb allokációs szeletekkel dolgozni a memóriára. Emiatt van az is, hogy a DX12-ben nő a memóriaigény a DX11-hez képest, de ha nem így dolgoznának, akkor az nem lenne jó az NV-n és az Intelen. A különbség jól látszik, mert például az új Tomb Raider PC-n 512 MB-os allokációs szeletekkel dolgozik, míg konzolon 64 MB-ossal. Egyébként az 512 MB elég sok. Inkább 128 MB vagy 256 MB az átfogó PC-re, az ideális pedig 64 MB. Szóval ma a hardverek oldalán az egész rendszer pokolian töredezett, és ez nehézzé teszi a fejlesztéseket. De a DX12 és a Vulkan még így is megéri, bár nem egy program inkább úgy készül, hogy kiválasztanak egy célarchitektúrát és arra írják meg a kódot. Ha nem azzal az architektúrával rendelkezel, amit kiválasztottak, akkor hátrányban leszel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
FollowTheORI #20996 üzenetére
És ez a stream lementődik, vagy az újrajátszásnál megint streamelni fog a játék?
-
-
Petykemano
veterán
Nyugi, abu, maid ha lesz az nvidiának olyan hardvere, amelyik dx12/vulkan alatt (is) gyorsabb, mint az amdé, akkor majd ezek lesznek a világ legjobb apijai és az amd lesz a hülye, aki ment előre,.mint a felajzott bika, az nvidia meg a megfontolt óvatos duhaj, aki precízen hajtotta végre az apiváltást.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
válasz
Petykemano #20999 üzenetére
Szerintem már most is ez a helyzet
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen