Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
vagy nem. tomb raidernél, divisionnél csúnyán befürödtek a játék elejei benchmarkolással.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
mlinus
őstag
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
ez azért elég vicces. A beépített bench egy helyen játszódik, és csak forog a kamera 1 percet, aztán kész. A 2013-as Tomb Raider benchre emlékeztet ahol csak körbeforgott a kamera Lara körül és kész. A ROTTR benchmarkja sokkal jobb, mert ott több helyszín is van.
-
Valdez
őstag
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
Ez nem maxon van.
-
#85552128
törölt tag
válasz Valdez #21653 üzenetére
A TPU-é sem, az AF náluk maradt 8x-on, a PCGH pedig 16x-oson tesztelt és valószínű az AMD kártyák jobban lassulnak tőle (Tomb Raiderben az elején a Fury-nál kb. 10-15 FPS-t számított az AF OFF, 4x-16x míg a 970-nek gyakorlatilag mindegy volt)...
Amúgy a bench nálam pont többet ad mint in-game, pedig még csak az elején vagyok kis zárt helyeken.
Ahogy mondták körbefordul a kamera és annyi a bench[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #21654 üzenetére
Az AF sebességvesztése attól függ, hogy szögfüggő vagy sem. A mai játékokba nem építenek szögfüggőt, mert bírja a hardver. Lényegében ugyanannyit lassul az AF mindkét gyártón, ha megegyezik az algoritmus. Persze a szoftverfejlesztő dönthet úgy is, hogy az egyik gyártóra szögfüggő AF-et rak be, míg a másik gyártóra teljeset. Ezt nem szokás megtenni, de csak döntés kérdése az egész. A Deus Ex-ben nem szögfüggő AF van.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Valdez #21655 üzenetére
A PCGH-nak szokása kikapcsolni a GPUOpen cuccokat. És a Deus Exben a CHS és az AO is GPUOpen, és különállóan inaktiválhatók. Mindkét effekt compute, tehát nyilván itt sok tempót nyernek a Radeonok.
Tekintve, hogy nem volt padlóra küldve az fps a PCGH-n, így az MSAA off lehetett. A Deus Ex MSAA-ja nagyon speciális, brute force megoldás. Kb. olyan terhelést ad, mintha hétszer csinálná meg egy átlagos program az MSAA-t egy képkockára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
Más, mert kikapcsoltak dolgokat...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
chsnek miért van olyan ótvar render distanceja? van a pcgh oldalán egy videó, nagyon gáz, ahogy közelebb érve megjelenik a fa árnyéka a házfalon az addig ott lévő világos folt helyén.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #21659 üzenetére
Így lett beállítva. Ez egy nagyon GPU-zabáló effekt, tehát ha nem paraméterezik kompromisszumosra, akkor könnyen elveszi a sebesség felét. Általában úgy van kalibrálva, hogy 10-20%-nyi sebességet vigyen el, és ez ennyire elég. DX12-ben az aszinkron compute mellett ezen lehetne segíteni, mert akkor a számítás jó része átlapolható lenne.
Egyébként vannak ennek a kezelésére tipikus trükkök is, de azokat nem alkalmazza a Deus Ex. De persze később bekerülhet. Viszont az is némi sebességbe kerül.
A trükközés ellen szól, hogy azt a módszert, ami a GPUOpennek a része ennek a kezelésére, a GeForce nagyon nem szereti. Négyszer annyit lassít az NV hardverein, mint a Radeonokon. A hardver alkalmas lenne rá, csak dokumentáció nélkül nem lehet jól optimalizálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Ide is eljutottunk az óceán alatti város tesszelálásától....ez a GPUOpen sem jobb semmivel mint a Gameworks,csak máshogy van csomagolva,hogy emészthetőbb legyen.Haszontalan hulladék effektek gyújtóhalmazai,amit értelmes játékos azonnal lekapcsol,és ez a halmaz évről-évre csak nő,hiába no ez kell a játékiparnak és a pc-s játékostársadalomnak....
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #21663 üzenetére
Ez teljes tévedés. Egyrészt a CHS erőforrás-igénye még így is a fele PCSS-nek. Az AOFX esetében pedig a HDAO+ ugyanolyan paraméterezés mellett a HBAO+ teljesítményigényének a negyedéért elvégezhető. Tehát ezeken azért látszik az optimalizálás. Az viszont igaz, hogy ezek egy részét a fejlesztők végzik el, de ez a GPUOpen célja, hogy a fejlesztő a saját eredményeit visszaírja, hogy abból más fejlesztő is profitáljon.
Akkor lehetne a CHS-t és a HDAO+-t vádolni a gépigény növelésével, ha létezne nálunk gyorsabb effekt ugyanarra a célra, ugyanolyan paraméterezéssel. Ma azonban ezek a leggyorsabb effektek erre a célra.
A GameWorksöt azért támadják, mert az egyes effektek rosszabb minőséget állítanak elő, mint a GPUOpenes társak, és teszik ezt nagyobb erőforrás-igénye mellett. Például Hairworks kontra TressFX. Utóbbi jobb minőségű és gyorsabb is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
"Egyrészt a CHS erőforrás-igénye még így is a fele PCSS-nek"
Persze csak akkor ha a 5m-en belül eltűnik...és igen pontosan az a gond,hogy nem létezik rá gyorsabb megoldás,nevetséges hogy DX9óta nincs pcre egy olyan élsimitási eljárás ami nem temporal és nem negyedeli az fpst ha megfelelő minőséget akarsz,brute force MSAA,ahh az kell a népnek...vicc....
A GameWorksöt is be lehet normálisan/paraméterezhetően építeni,és még jól is néz ki,lásd Dying Light,vagy Witcher,de hát beleh@nyni jóval egyszerűbb és olcsóbb lásd Batman...Azért gondolom az AMD ajánlása,az hogy ezeket kapcsold be tesztre valahol csak ki kell hozni a Tflops előnyt.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #21666 üzenetére
Azzal az árnyékolási technikával, amit a Dawn motor használ bármelyik CHS-szerű effekt eltűnik. A PCSS is.
Mint írtam van egy megoldás erre, ami arról szól, hogy az árnyékolást két fázisban kell futtatni. Kell egy a lágy szélű, erősödő árnyékra, és ennek a határára után kell egy normál fázis, éles árnyékokkal. Ilyet alkalmaz a GTAV is, és ott megfelelő a CHS és a PCSS mellett is a távoli árnyékok kezelése. Néha a PCSS picit bugzik a határon, de elhanyagolható. Ugyanakkor az már nem elhanyagolható tényező, hogy a GTA5 jelenet- és grafikai komplexitása a Deus Ex MD tizedét sem éri el. Tehát ami ott relatíve jól működik, az tízszer komplexebb grafikai megvalósítás mellett sokkal jobban enné a teljesítményt. Bevethetik, de fájni fog (különösen a GeForce-oknak, mert nem szeretik a több fázisú megoldásokat), ha nem optimalizálják a CHS-t tovább.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hozzátéve ehhez: Az AA egy másik probléma, és nincs köze az árnyékokhoz. Azzal ugyanakkor egyetértek, hogy a PC-s szabványos API képességei az AA-ra vonatkozó lehetőségek tekintetében messze elmaradnak a konzolos API-któl. Már rég szabványnak kellene lennie a manuális interpolációnak és a fedettségmintáknak. Ezzel hozható lenne PC-re egy csomó konzolos analitikai AA, ami gyorsan ad kiváló minőséget.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
válasz velizare #21669 üzenetére
Bizony,elég szépen rendbe rakták.Csak arra már a clickbait oldalak nem nagyon repültek rá...
[link]★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Minél többet olvasok erről a Deus Ex-ről (a kaotikus teszteredményekkel és a kvázi-láthatatlan eredményű effektekkel), annál inkább érik bennem az elhatározás, hogy beérem egy RX460-nal, vagy marad az átmenetinek szánt 950. Most én vagyok a hülye?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TTomax #21670 üzenetére
csak közben a látótávolság lett az eredeti harmada. többek között. így talán még én is tudnék "optimalizálni".
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mlinus #21677 üzenetére
MSAA nélkül RX 480 vagy gyorsabb VGA-val jellemzően megvan. RX 480-nál lassabb VGA-val nincs meg. Az RX 470 és a GTX 1060 határeset.
MSAA-val sokat esik a sebesség, mert sok a számítás.A beépített benchmark egyébként az abszolút legrosszabbhoz közelítő terhelés, tehát a játék 95%-ban jobban fut. A benchmark azért olyan kemény, mert tele van volumetrikus fénnyel, illetve aránylag sok ideig 3-5 TressFX-es hajat számol. A valós játékban ezek a helyzetek ritkák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz mlinus #21677 üzenetére
Van ahol megy 80-on, máshol meg 50 FPS sincs meg egy 970-en (kb. vhigh-ultra mix, msaa off) szóval attól függ leginkább az adott részre mennyi figyelmet fordítottak. A vicc, hogy van pár beállítás ami jobban néz ki csak "on" mintha vhigh/ultra lenne kiválasztva
Na meg a renderelt átvezetőknél néha fix 30-on megy valamikor meg átvált 60-ra.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #21675 üzenetére
Pedig csak el kellett volna rendesen olvasni, amit írtam Segítek: a kulcs a "kvázi-láthatatlan eredményű effektek". Miután a játék medium beállításon majdnem ugyanúgy néz ki, mint Ultrán, még annak sem látom értelmét, hogy a High szintre lőjek hardvert.
(#21674) imi123: ez is egy opció - ráadásul ilyenkor AA sem kell
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz mlinus #21677 üzenetére
alapvetően igen. amd fhdra 480at ajánl ultrán, szerintem tudod addig butítani, amíg meglesz a 60fps stabilan.
/off
ez már nagyon gáz[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
Én azért látom a különbségeket mediumnál már.
Mellesleg akkor a mostani vas is elég nem?
Minek új?Meg van más játék is azért...
Mellesleg azért a perf/price görbe nem csak felfelé romlik, hanem lefelé is... szerintem nem érdemes alsóházba invesztálni gamer géppel.
Hacsak nem vagy zsíroskenyéren élő csóródiák... ami meg nem vagy azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Locutus #21684 üzenetére
Most látom, de lehet, hogy 5-10 év múlva már beépített FXAA-val fogok rendelkezni
(#21692) NetTom: és akkor megint - pls olvasd el, amit írtam. Nem azt írtam, hogy nem látom a különbséget, hanem azt, hogy nincs sok. Mozgás közben pláne.
A mostani vas januárig garanciális, úgyhogy ősszel csereérett lesz. Egyedül azért gondolkodom a megtartásán, mert jó minőségű kártya, garancia nélkül is eladható lesz.
Nem a rákölthető pénz a gond, hanem az, hogy hardver terén sóher vagyok(#21693) gollo91: ha valaha lesz jó áron 470, az akkor is 20-25e plusz. Kétségeim támadtak, hogy mennyi értelme van.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Addigra lehet lesz Deus Ex implant... ki tudja lehet AMD GPU-val.
(#21694) gbors
Akkor biztos én értem félre a "kvázi láthatatlan" szöveged... mindegy. Most sem értünk egyet. Nem új.
Nem is kell, te tudod mit akarsz. No meg végülis szubjektív valóban ki mit lát.
Elromlott az értemező rendszerem, mint mindig.Igazából akkor nem azt kellet volna írni hogy nem azért veszel 460-at mert Deus Ex mediumra felesleges, hanem nem akarsz többet költeni. Máris érthetőbb a szitu-álláspontod.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
huskydog17
addikt
Tehát öt év alatt nem tudtak értelmes CHS-t és MSAA-t implementálni egy vadonatúj motorba, mikor a Codies már 5 évvel ezelőtt is kiválóan implementálta ezeket? Epic Fail!
A sajtónak kiküldött tesztverzióban amúgy működik a DX12, pontosabban nem működik: be lehet kapcsolni, csak állandóan és gyakran összeomlik a játék. "DX12 is the future", huh? Ezt ki fogják kalapálni 2-3 héten belül? Valamiért nagyon erősen kételkedem ebben.
#21683 gbors: Pedig Medium és High szint között nagy különbség van. Nézd meg például a CB tesztjét, ott screenshotokat is találsz.
#21691 Szaby59: Ez mekkora fail! Jól átb*sszák a saját vásárlóikat, ugyanis a Fury szériás VGA-kon csak High szintig használható normálisan a játék, a fölött kifut a 4 GB VRAM-ból.
#21657 Abu85: "A PCGH-nak szokása kikapcsolni a GPUOpen cuccokat."
Forrás please! Eddig hány darab, GPUOpen effektet alkalmazó játék jelent meg PC-re és azok közül hányban kapcsolt ki effekteket a PCGH a tesztjeiben? Én egyre se emlékszem. Tudod az a vicc, hogy a PCGH meg sem említi a GPUOpen, egyszerűen azért kapcsolták ki, mert a szarul működik: szarul állították be a LOD-ot és túl sok sebességet emészt fel. A videóban láthatod a szar LOD hatását. Ez azért nagyon ciki, mert a Codies a CHS-t már 2011-ben hibátlanul tudta implementálni (Dirt 3), ahogy az MSAA-t is, de itt az új alapokon nyugvó vadonatúj motornál ezek nem működnek(jól).
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
mlinus
őstag
most jászottam 3 órát a deus exxel, megmondom őszintén nekem csúnyábbnak nézett ki ultrán mint highon...
high preset plusz tessalation illetve 16xAF és majdnem mindenhol 90-100 fps környékén mozog gtx 1080-al 1080p-ben.(144hz monitor) hát nem ájultam el, mármint szépnek szép, de gtx 1080-al többet várnék, tekintve hogy azért még nem maxoltam ki (de mondom, nekem így jobban tetszik, lehet én vagyok a hibás )amúgy a játék nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz mlinus #21699 üzenetére
Utóbbi időben túl sok effekt "homályosítja" a képet... szerintem ezért látod így.
Nem is feltétlen szebb, csak valószínűleg tisztább élesebb a kép.... vagy hogy mondjam.
Ez részben a konzol/TV miatt is van, mert ott ezek jobban mutatnak a nagy képen. Monitoron meg nem.Nagyon sok játéknál az AA-t én pont ezek miatt kapcsolom ki, mert az pl hasonló homályosítást végez gyakran, akkor már inkább a zizi meg az a minimál rece ami van.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen