Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #21011 üzenetére

    Tegyük fel, hogy amit leírtál, az az első betűtől az utolsóig 100%-ig megállja a helyét. Akkor ebből két dolog következik:
    - A játék alatt futó motor technológiai érettségének csak erősen limitált hatása van a játék által nyújtott vizuális élményre - a felhasználói visszajelzések alapján néhány egyszerű dologra odafigyelve sokkal jobb lehetett volna
    - Annyira technológiai szemmel nézed a játékokat, hogy egy átlagos játékos nagyon keveset tud profitálni a véleményedből - agyba-főbe dícsérsz egy olyan játékot, ami rendelkezik igencsak zavaró vizuális problémákkal

    Igazából az a gond a low-level API-kkal is, hogy jelenleg 80%-ban a technofétis szintjén vannak - szívesen elhiszem, hogy nyálcsorgatóan szép programozói megoldásokat lehet bennük csinálni, de egyelőre a gyakorlati hasznuk kimerül a CPU-limit kitolásában (amihez igazából nem kellene low-level API), valamint egy igen limitált aszinkron compute-ban, aminek még erősen (sőt egyre erősebben) kérdéses a jövője. Intel + nVidia userek számára még ez a kettő is alig-alig jelent valamit
    És akkor ott a Doom, ami lehet, hogy az első lépés egy igencsak durva szegmentálódás felé. Ami nem baj, csak éppen minimális köze van a low-level fantáziálásokhoz.

    Szóval nagyon érdekes lesz ez a Deus Ex :)

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák