Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #21039 üzenetére

    A Quantum Breakben nyilván nem kapcsolható ki. Annak a motornak a jellegzetessége, hogy nem támogat normális textúraszűrést, tehát mindenképpen kezelni kell a textúrák stabilitását. Ha kikapcsolhatóvá tennék, akkor az nagyon zizegős képet eredményezne.

    A legtöbb fejlesztő nem teszi kikapcsolhatóvá az async compute-ot. A játékok között egyedül az AotS-ben kapcsolható ki. Más formában a meghajtóba kell egy olyan profil, ami a compute parancsolat az OS-nek küldi tovább. De csak azért, hogy lehessen mérni a különbséget nem csinálnak olyan meghajtókat, ami mindkét működési módot tartalmazza.
    Igazából a legtöbb játékban ez nem GCN-onlyra van megírva. Egyszerűen az NV meghajtói nem a GMU-k parancslistájába, hanem az OS-ébe töltik be a parancsot. Kivéve a Pascal és a Rise of the Tomb Raider. Volt régen olyan kód, ami direkt gyártóspecifikus volt, de ma már ezt kiszedték mindegyik programból. Jobb ezt a meghajtókkal kezelni, mert ha a program oldalán kezelik, akkor például örökre kizárják az NV-t a gyorsulás lehetőségéből. Érthetően ezt nem akarják.

    És ez itt a probléma az egésszel. Van a konzolról egy fordító, ami fordít HLSL XO nyelvre, és azt a fordítót percek alatt kompatibilissé lehet tenni az AMD shader kiterjesztéseire. Majd onnan mehet a SPIR-V fordítás. Ezért egységesítés ez a fejlesztők szemében. A szabványos SPIR-V-re sokkal nehezebb dolgozni a konzolhoz írt fordítóknál.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák