- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
válasz
lezso6 #22600 üzenetére
Én mondtam hogy az új APItól van?Tényleg nincs értelme mert eddig amit írtam érvként csak legyintesz rá,mert szerinted majd azok a játékfejlesztők/kiadók fognak majd gyártóspecifikusan optimalizálni akik eddig is magas ívről tettek a pc gamingre.Én még emlékszem arra az időkre amikor mindenki egy magasabb egységes APIért volt oda,hogy minden hardveren minden funkció elérhető legyen neeem nem a DX volt az hanem az OGL...majd egy év múlva visszatérhetünk erre a kérdésre,bár volt aki már idén nyárra prognosztizálta a Kánaánt,szerintem még vagy 3év mire lesz ebböl valami és ez azért vicces mert már két éve is pozitívumként utalt néhány ember a GCN mellett mint DX12 hardver,bár addigra a polarist is meg a pascalt is kukázhatjuk,a vega meg ki tudja még milyen lesz...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
válasz
Valdez #22602 üzenetére
No meg azt is érdemes hozzávenni, hogy az Ultra fokozat lassan olyan lesz a játékokban, mint a hifiben a sokszázezres kábelek - az ínyencek látják / hallják a különbséget, a többség számára viszont a High pontosan ugyanúgy fest.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Venyera7
senior tag
válasz
TTomax #22601 üzenetére
Most leginkább az nvidia a gond, oda a szabvány kód kell mindenképp... A fejlesztők lesz@rnák a szabvány Dx12 ha nem lenne 70%-os nv rèszesedès pc vonalon. Kèrdès az, hogy mi lesz az nvidiával ha 30% rèszesedèse lesz vagy lenne, hagynák veszni? Az AMD- nek az a szerencsèje, hogy a konzolokban GCN van... Máskèpp már nem lenne. Pedig van rá esèly (nem szeretném)nvidia lesz olyan helyetben, hogy pc rèszesedèse 50% alá esik, ha emelkedik azon jàtèkok száma amik használnak AGS4-et. Jelenleg ha konzol+pc vesszük, akkor az AMD nyeregben van. Ez látszik mennyi AAA címet szereztek pcre. Kèsve ,de a Deus Ex, Bf1 is kap konzol gyors kódot. Ez pedig egy olyan játékosnak aki szinte csak multizik, sokkal jobb vètel lehet egy AMD kártya mint Nvidia. Pont azok a fejlesztők fognak konzol kódot másolgatni, akik eddig tettek a pc gamingre. Ez pedig elèg árnyalt kèpet fest, a jövőre nézve.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
TTomax #22601 üzenetére
Hát én még mindig nem értem hogy milyen ürüggyel sikerült idehozni azokat a bugokat.
Egyáltalán nem szükséges gyártóspecifikusan optimalizálni. Ettől szabvány. A shader intrinsic pl ugye nem szabványos, az egy járulékos dolog a konzol miatt.
Az OpenGL-lel el vagy tévedve. Az elmélet szép volt, de aztán egy széttöredezett bloatware api lett a kiterjesztésekkel. Ha valami nagyobbbat akarsz csinálni benne (pl játék), ott pont hogy mindenre külön meg kell írni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz
lezso6 #22607 üzenetére
Egyáltalán nem szükséges gyártóspecifikusan optimalizálni. Ettől szabvány.
A szabvány azt garantálja, hogy működni fog, azt nem, hogy gyors lesz. Mivel a DX12 elvileg hardverközelibb, a jó teljesítmény érdekében jobban figyelembe kell venni az egyes architektúrák sajátosságait. Eddig ezzel foglalkozott a driver, és bizonyos esetekben most is tud (shader-csere, ütemezési finomságok, etc.), de mások (pl. memória-stratágia) ki vannak csavarva a kezéből, és azt az alkalmazásnak kell tudnia.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TTomax
nagyúr
válasz
lezso6 #22611 üzenetére
Ja hát összecsapni se kell DX12,nem akarod megérteni amit irunk,én itt ráhagytam mert mindent ignorálva körbe-körbe mész csak a saját gondolatmeneted után.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Venyera7
senior tag
"Mivel a DX12 elvileg hardverközelibb, a jó teljesítmény érdekében jobban figyelembe kell venni az egyes architektúrák sajátosságait."
Kinek? A fejlesztőknek? Mert ők nemfogják, vagyis de a GCN-t igen, minden másra csak akkor ,ha kapnak egy rakás pènzt. Szabvány is van azért,hogy más gyártók arra tervezzenek archot.
[ Szerkesztve ]
-
-
A külön kódút annyira azért nem divat, ha a shader intrinsicet kivesszük a képletből (konzolok miatt létezik csak). Persze egy olyan újféle motornál, mint a Dawn (Deus Ex) mindenképp kell a külön kódút, mert az NV-k még annyira se mennének mint most. Itt az valódi probléma, hogy az NV hardverei nem igazán barátok a DX12 apival, nem az MS ajánlások szerint érdemes rá programozni. Ez nem az NV hibája persze, hanem az MS-é, hisz pl Vulkanban nincs ilyen probléma.
S ugye hardvereket régen is az aktuális API-khoz igazították, ez nem hiszem, hogy változni fog. Most a DX12 a GCN alapján lett kidolgozva, s ehhez minden bizonnyal a Volta majd alkalmazkodni fog, hogy ne kelljen külön kódot írni, ha olyan a motor.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
lezso6 #22617 üzenetére
Kicsit ezért félek 1070/1080-at venni, sanszos, hogyha kijön a Volta, akkor a föld színéről is el akarják majd törölni a Maxwellt/Pascalt, támogatással együtt. Ez jó a cégnek, mert veszel új kártyát. jó a fejlesztőknek, mert végre nem kell külön szarakodni... csak a tulajoknak nem jó. Megint ott ketyeg az óra majd, hogy mikor kell eladni. Egy év alatt 20-25K a reális bukó a kártyán. 1080-nál persze több... de 20 felett már nem jó érzés, még ha van is rá keret...
[ Szerkesztve ]
-
vader108
tag
válasz
Venyera7 #22605 üzenetére
Bilibe lógott a kezed?
50% alá süllyedni mostanság tuti nem fog. Ha most ez az egy év így is marad, akkor is mit remélsz a jövő évtől? Volta tuti válasz lehet egy Vega-ra is bőven.
AGS4.. Minden mondatod már már ezzel kezdődik a fórumon
Poszter a falra már kifüggesztve róla?
-
válasz
Ren Hoek #22618 üzenetére
Szerintem most felesleges agyalni azon, hogy pontosan mennyit fogsz bukni. Ha most kell 1070 / 1080 szintű kártya, akkor azt vedd meg, hisz nincs AMD-s alternatíva, s nem is lesz a közeljövőben. Vega / Volta előtt eladva lehet minden bizonnyal a legkevesebbet bukni így, de szerintem ezzel nem mondtam semmi újat.
Ha 1060 / 480 közül kellene választani, akkor lenne érdemes kicsit gondolkodni, hogy inkább alacsonyabb fogyasztást akarsz / NV-s játékokkal játszol vagy várod-e messiást az AGS4 / "rendes DX12" / akármi személyében.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Ren Hoek #22618 üzenetére
A kisebbik Polaris RX470-et tudom majd talán 20-25 ezer bukóval továbbadni, ha majd eljőn az ideje. Nem mostanság, ahogy az AMD ténykedésén látszik. Nvidia oldalon minden kártyán nagyobb bukót érdemes számolni. GTX 970 és GTX 1060 még ahogy jó pénzért továbbadható a népesebb középkategóriában, de még feljebb már inkább a tényleges fejlődést felmutató Vega és Volta kártyákat érdemes már számitásba venni és akkor inkább egy új videókártyát választanak, és nem egy szintén drága GTX 1070 és GTX 1080-at.
[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
válasz
vader108 #22619 üzenetére
Nem azt írtam, hogy most rögtön.
De jön a Vega ès itt a AGS4 jönnek vele a játèkok ès helyzetet beárnyèkolja a Pascal gyenge dx12 teljesítmènye lásd Deus Ex. A Bf1-ben Dx12 alatt is lassabb a Pascal. A Fury X rendre ott van a 1080 nyakán... Csak tud valamit az Nvidia ha ilyen gyorsan ki kell adnia a Voltát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ütemezési dolgokat/finomságokat a DirectX 12 részben kiszakította a driver kezéből. A compute parancsmotorokat a driver kezelheti és alkalmazhat rá optimalizálásokat, de a fő/grafikus parancsmotort már az OS vezérli. Ezért nem működik egyetlen fast path sem DX12 alatt a GeForce-on. Itt is lehet egyébként trükközni, de a trükköket a hardverbe kell beépíteni, mert az OS mindig egységesen kezeli le a különböző gyártók hardvereit az ütemezés szempontjából. Ennek a célja, hogy minden gyártó ugyanolyan rendszert építsen a GPU-kba, szóval semmiféle trükkös fast path vagy hasonló, csak brute force megoldás, apró hardveres trükkökkel.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
válasz
Yutani #22625 üzenetére
bukó az, ha megveszem 100 petákért és másnap kijönnek az új eszközök és a tegnap/múlt héten 100 petákért vett cucc 70 petákot ér.
Az, hogy fél-egy év elteltével (beleszámítva a részlegesen felhasznált garanciális időt is) ilyen árkülönbség van egy használt eszközön, az miért bukó?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
vader108
tag
válasz
Venyera7 #22623 üzenetére
Pascalra továbbra is egy köztes megoldásként gondolok. (Eredeti roadmapon Maxwell után Volta jött volna)
Gondolom a csíkszélességváltás és azzal kapcsolatos tapasztalatok gyűjtésére közbe iktatták a Pascalt. Illetve HBM2 addigra már bőven elérhető.Ettől függetlenül, dx12: mi értelme egy NV-nek bekapcsolnia a dx12-t például BF1 alatt, ha van 80-100fps-e dx11 alatt... Eközben a Radeon meg így éri el azt a sebességet amelyet dx11-ben hoz az NV.
Látványban nem lesz különbség csak az fps mutatók állnak máshogy.
Ameddig nem forr ki a dx12 és még látványra sem lesz különbség nincs értelme ezt erőltetni. Addigra hidd el, az nvnek is ott lesz a megfelelő válasza.
Tehát továbbra is adott a kérdés: Miért is kellene/értelme bekapcsolni a dx12-t ha nyerni nem nyerek vele, de dx11-ben ugyan azzal a látványvilággal és sebességgel hozza nekem azt, amit a Radeon nyer sebesség többletből dx12 alatt?
VEGA: persze mire megérkezik és kapható lesz, lehet előbb látok HBM2-es Voltát a polcokon mint HBM2-es Vega-t
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
vader108 #22628 üzenetére
Például a shader újrafordítás DX11-ben nagyon rossz. Ez futtatási időben történik, és nem lehet rá reagálni előre, vagyis a játékmenet egyes pontjain egyszerűen meg fog akadni a futtatás egy pici időre. Az rendben van, hogy a meghajtók már tartalmaznak cache-lést erre, de ez az első végigjátszásnál nem ér semmit, mert a végigjátszás során alakul ki a cache. Ezzel a gonddal a DX12 semennyire nem küzd. Az első végigjátszás is ugyanolyan folyamatos, mint a következők.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz
vader108 #22628 üzenetére
hogy legyen róla visszajelzés, adat és tapasztalat. most az usernek nem fáj, hogy nem olyan jó a dx12, amíg még ott a dx11, szóval nyugodtan lehet kísérletezni és pilotolni. ez az állapot viszont nem fog örökké tartani.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
vader108
tag
Továbbra is miért jó nekem az, hogy a játék ugyanúgy megy fixen 60fps-en vagy bőven felette? Ha látványban egyenlőre nem kapok különbséget dx11 és dx12 között?
Meglehet magyarázni mindenféle különlegességgel, de konkrét valóéletben a senkit nem fog techfórumon kívül érdekelni. Egy mezei játékos ránéz a mutatóra, lényegében ott látja amit lát és viszlát. Nem fogja róni a fórumokat azért, hogy forradalmat kiáltson...
Még bőven lesz ideje a dx12-nek kinőni a gyerekbetegségeit, és addigra már rég nem Pascal vs. Polaris környezetben fog lezajlani ez a csata.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
vader108 #22632 üzenetére
Ahogy írtam a DX12-ben minden kiszámított, vagyis a shader újrafordítás nem futtatási időben történik, így az ebből adódó mikroakadás sem létező jelenség. Ez már egy olyan dolog, amiért megéri DX12-ben játszani, mert az első végigjátszásnál DX11-ben amúgy sincsenek cache-elve a shaderek.
A DX12-nek már nincsenek gyermekbetegségei. Ellenben olyan hardvert kell venni hozzá, ami megfelel az API hatékony működtetéséhez. Innen ez a dolog gyártófüggővé válik. Egyelőre az összes játék alapján úgy néz ki, hogy a GCN-nel a DX12 hatékony, míg GeForce mellett nem igazán az. De ez nem az API hibája!
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Yutani
nagyúr
válasz
schawo #22636 üzenetére
Egyéne válogatja, de nem is rólad beszéltem. Ha valaki már a vásárláskor azon agyal, hogy most ez mennyi bukó is lesz neki, akkor nem lennék meglepve, ha rendszeresen ez jár az agyában és nem tud tőle szabadulni. Főleg, ha valaki a pénz rabja. De mindegy is, de offoljunk emiatt.
#tarcsad
-
Puma K
veterán
válasz
Venyera7 #22623 üzenetére
"Csak tud valamit az Nvidia ha ilyen gyorsan ki kell adnia a Voltát.
"
A Volta az Nvidia-nak 3 éve jelent meg először hivatalosan, hogy az lesz az új széria jelölése.
Posted on March 19, 2013 - NVIDIA CEO Updates NVIDIA’s Roadmap: [link]
A Pascal volt az ami a semmiből jött elő.
Posted on March 25, 2014 - NVIDIA Updates GPU Roadmap; Announces Pascal: [link]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
olymind1
senior tag
-
-
válasz
Yutani #22639 üzenetére
Az elmúlt három évben 4 vgán összesen pártízezer forint pluszban jöttem ki, csak mert nagyon átgondoltam, hogy mit vásárolok. Meg persze sokat segített ebben a dollár időszakos erősödése, ami felverte a magyar használtpiaci árakat. Nem, nem ez az életem értelme, nem, nem is ebből élek, és még csak nem is szorulok rá. Csak egyszerűen spúr vagyok. Most is addig számolgattam, amíg a 1070-ről indulva egészen a 470-ig faragtam a vgát. Ott láttam azt, hogy fél-háromnegyed év múlva kb egy-kétezer bukóval fogom tudni eladni, hacsak nem jön forinterősödés. Majd akkor veszek egy használt 1070-et. És párezer forintért fél évig béreltem egy 470 szintű kártyát. Jöhet a kő.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
válasz
olymind1 #22641 üzenetére
Új architektúrát nem lehet "gyorsan" kiadni, mert a tervezőasztaltól a megjelenésig jellemzően évek telnek el. Gondolom, a Pascal esetében ez kevesebb lehetett, de nem lehet nagyon kevés, mert egyszerű processz shrinknél azért többről van szó.
Szerintem inkább az történhetett, hogy amikor látták, hogy a Volta odébb fog ballagni 2017-re (akár azért, mert megcsúsztak, akár azért, mert szerettek volna több inputot belevinni a DX12-vel kapcsolatban, és késleltették a feature tervezés lezárását), akkor döntöttek úgy, hogy jöjjön a Pascal 16nm-en. Egyrészt így ki tudják próbálni az új node-ot, másrészt addig is van új termék, amiből jön az árbevétel. A 2016. közepi Pascal launch-csal most abban a helyzetben vannak, hogy 2017. 2. felében bármikor hozhatják az új szériát, csak a konkurenciára kell figyelni.(#22643) schawo: ejj, de ismerős gondolatmenet
Mondjuk az 1-2 ezer bukóra kíváncsi leszek, az szerintem kicsit optimista.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Petykemano
veterán
AMD grows market share woot?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
válasz
Petykemano #22647 üzenetére
Még jó, hisz tett érte (Polaris) és van is honnan feljönnie.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
vader108
tag
válasz
Petykemano #22647 üzenetére
Valójában egy kutatás.. Fix Q2-ről tudjuk h 70-30 arány volt (ami már a q1-hez képest növekedett) Október elején már megtudjuk úgyis a q3-at. Akkor kiderül.
Bízom benne, hogy emelkedik, hátha jobb árverseny lesz
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen okostelefont vegyek?
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen