- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- DIGI kábel TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Venyera7 #22759 üzenetére
Deus Exet egyelore hagyjuk, nem ad normalis kepet / teljesen random modon fut jol / katasztrofalisan hasonlo konfigokon.
forumokon ahogy neztem a HEDT / multiGPU tulajok (jellemzoen SB-E / H-E + 980 SLI / 980Ti SLI / 290X CF) kozul eleg soknak megmagyarazhatatlanul lassan megy a jatek.
jellemzoen egy csomoan 1080 / high borderless windowed (gyakorlatilag ablakban futo jatek) beallitasokkal toljak, mert egyedult ugy kapnak ertelmes fpst. adott esetben time spy alatt 20-30ezreket behuzo rendszerekrol beszelunk amiket 4Kra raktak ossze, jellemzoen egy kartyaval is az ajanlott gepigeny folott. egykartyas rendszerek is erintettek, pl az 1070 is.
a "bennmaradt az MSAA / shadow" kizarhato, tul sokan vannak problemakkal es a leirasokbol latszik, hogy adott esetben 5 oranyi debug utan egyszeruen feladtak.
ertsd: nalam fullscreen modeban threadlimites a jatek (IB-E@3.7, ajanlott gepigeny folott), 1080p@ultran van 30fpsem (msaa nelkul), 1080p@lowon 35.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #22781 üzenetére
A konvertált kód eleve meg van fosztva az optimalizálástól. Amíg mondjuk egy préselés az Xbox One-on két függvény, amire ráadásul direkt hardveres utasítás van, addig PC-n aktív lane-enként egy atomic. Az eredmény ugyanaz lesz, csak utóbbi legalább százszor lassabban fut. Ez GCN-en egy wave-re 64 atomicot jelent, ami erősen alert típusú kód, csak úgy jönnek a vörös jelzések a fejlesztőeszközökben tőle. Ugyanez történt az előző Forza esetében is. Aztán nekiestek a gyártók is kicserélték a kódokat.
(#22785) imi123: A Microsoft is megoldja ezt a gondot a shader model 6.0-val. Ott nem kell majd konvertálás, hanem tényleg szállíthatók PC-re az Xbox One shaderei.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Habugi #22792 üzenetére
Az egész kulcsa a regiszterallokáció hatékonysága. Egy konvertált kód ebben nagyon rossz, mert sokkal több regisztert fog igényelni, mint amennyit amúgy igényelne, ha kézzel írnák meg. Most egyébként ne a GameGPU-ból indulj ki, mert ott sokszor nagyon nincs összhangban a valósággal az eredmény, de ettől a probléma általánosan igaz gyártótól függetlenül. Ha kézzel írnák át a kódokat PC-re, akkor már attól sokkal gyorsabban futhatna a Forza tök általánosan. Ez látszik magán a játékon is. DX12 címként nem terheli 40%-ra sem a GPU-kat. Erre képes a konverter.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17 #22793 üzenetére
a forza horizon 3 pc portja szemétre való. Félreértés ne essék, az átlag fps szám alapján lehet úgy tűnik, hogy minden oké... de...
Kezdjük ott, hogy a 4 hónapja kiadott Apex-ban tapasztalható stutter ugyanúgy megvan a Horizon 3-ban is. Ha nem 100% stabil az fps-ed, akkor a legkissebb fps csökkenés is mikrolaggot eredményez.
i7 6700k és gtx 1080 mellett úgy voltam vele, hogy a 60 fps-t azért csak fogja tartani stabilan, így elkerülöm a mikrolaggokat . A térkép felén tartja is, pl Outback, nincs semmi gond. Aztán elérsz a nagyvárosba, illetve dzsungelbe, és bumm. 40-45 fps-re való becsökkenések, hatalmas rángatások, input lag, stb, főleg ha több AI car van előtted. Egész egyszerűen rossz játékélmény. A megoldás? Levenni a grafot? Haha, dehogy. 720p és minden low UGYANNYI fps-t eredményez mint a 4k és minden ultra.
A játék egyszerűen NEM használja ki a GPU-t, csak ilyen 50-70%-ban. Nvidia CP-ben ha nem lövöm be a "prefer max performance" opciót akkor folyamatosan leesik a GPU órajele pár száz mhz-re miközben vezetek, ami mégtöbb fps ingadozást eredményez.
A másik probléma az az, hogy a CPU-n is csak az 1. magot használja igazán.... és a slusszpoén? Hyper threading kikapcsolása elég nagy fps boostot ad.
Egyértelmű, hogy a cpu load balance teljesen el van rontva PC-n, annak ellenére hogy XBOX-on nyilván nagyon hatékonyan működik, hiszen a Jaguar CPU kanyarba sincs akár egy i5-höz képest se.
Jelenleg az a megoldás, hogy 30fps-re lekorlátozod a játékot. Mivel ezt az értéket tudja tartani mindenhol, így nincs rángatás, stutter, lassulás, stb. Csak hát akkor meg kb ugyanott tartok mintha XBOX-on játszanék.
Azt mondta a Playground Games hogy már dolgoznak egy patchen ami javítani fog mindezen. Hát, kiváncsi vagyok.
Remélem a GoW 4 nem lesz ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz
mlinus #22804 üzenetére
Nem. Xbox One-on sokkal simább a 30fps, mint PC-n. Megnéztem, van mindkettő.
Olyan inkább, mint PC-n a fixált 40fps. Fogalmam sincs mi lehet az oka, de konzolon mindig sokkal simábbnak érezni a 30fps-t, míg PC-n játszhatatlan szint. Ez minden játéknál így van. Én gyanítom, hogy valami eljárással oldják meg ezt konzolon.Egyébként nálam 2560x1440, Ultra, 4xMSAA-val is szépen tartja a 60fps-t a játék, de jobb az Xbox One verzió szerintem így ott is játszom vele.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Habugi
addikt
válasz
keIdor #22813 üzenetére
Milyen 30perc?
Mekkora kastélyban lakik Urashágod és egyáltalán miért van a használt nappali és a háló 300méterre egymástól?! Annyira nem lehet házsártos az asszony hogy ez legyen az esti zavartalan játékhoz szükséges távolshág..
Viccet félretéve.., engem speciel nagyon érdekelne hogy mit tapasztalsz ha a Boxot monitorra kötöd, elég régi téma ez a konzolos 30fps vs PC master race dolog és lehet találnál most valamit amiről szinte sosem esik szó.
(#22816) gyiku:
Kövezz meg hüllő de egy kósza pillanatra sem jutott eszembe hogy arról van szó hogy a 27"es monitort akarja/ná a Boxhoz vinni..
Az úgy.., hát hagyjuk..[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
gyiku
nagyúr
-
keIdor
titán
válasz
Habugi #22815 üzenetére
Lenne annyi, ki kell tolni kicsit a TV állványt hogy hozzáférj mindenhez, mire kihuzogatod, átviszed, összedugod ott, 10 perc. Gameplay, teszt stb. még több is. Utána vissza az egész, keveset is mondtam a 30 perccel.
Nálam minden kábel el van vezetne, hogy alig/vagy egyáltalán ne lehessen látni. Az összes kábel összefogó "bizbaszt" is bontani kéne.Előbb keresem meg a 20m HDMI kábelem, mert van ilyenem, csak nincs használva. De most otthon sem vagyok, meg ha hazaérek inkább pihennék, játszanék, talán a hétvégén...
A Romulán nők utálják a kuplerájt, kifejezetten agresszívek napokig utána, ezt nem említi a Starfleet database?
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
huskydog17
addikt
Na végre az első normális teszt a Forza Horizon 3-ról. Így már minden világos és a PC port valóban egy trágyadomb. Az FPS számok ennél a játéknál semmit nem jelentenek.
Hihetetlen, hogy a MS a Quantum Broke nevű förtelem után még egy merényletet követ el a PC-ek ellen.Tesz összegezve röviden: Kizárólag a Geforce GTX 1080 bírja a Horizon 3-mat FullHD-ban 60fps-en vinni, de az is csak csökkentett grafikai részletesség mellett! AMD-nél a Polaris előtti architektúrák katasztrofálisan teljesítenek. Egy újabb iskolapélda arra, hogy hogyan NEM szabad PC portot csinálni!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Valdez
őstag
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
Ebből is meg kell várni a dx11-es verziót
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
Eddig is sejthető volt, hogy a konvert shader in/out nem lesz elég.
(#22824) Valdez: Ezen a shader model 6.0 tudna segíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
még egy: digital foundry
szóval akkor mégis csak igazuk volt a gamegpu-s srácoknak. és valóban elképesztően furcsán skálázódik a játék.
-
do3om
addikt
Inkább bízzunk abban hogy az általad oly nagyra tartott Dx12-nek már megvannak számlálva a napjai.
Hátha hamar túllépnek rajta, és jön egy Dx13 amiből már kiszednek mindent amit az AMD (mantle-hogy lehet egy ekkora bukás szoftra építeni) öröksége nyomán a 12-be raktak.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
És rosszul is néz ki: [link]. 20mp-nél nézd meg, hogy hogy rakódnak ki a fa árnyékok. Az ötször gyengébb Xbox 360-on a Forza Horizon 1-ben nincsenek ekkora blamák: [link]. Úgy látszik, hogy nem előre, hanem visszafelé fejlődünk
[ Szerkesztve ]
-
mcwolf79
veterán
Itt is jössz a popup dologgal, jó hogy mindenhova besírod ezt.
Aki már játszott vele (köztük én is) borzasztó zavaró pop-up jelenséggel nem találkozott.Ezeket csak akkor veszi észre az ember, aki 20-szal tötymörög a pályákon. Egyáltalán nem feltűnő, mégkevésbé zavaró ez a jelenség.
Nem mondom, hogy technikailag hibátlan a játék. A néha beröccenő grafika idegesítő, de medium beállításon már gyönyörű a játék, és egy felső-középkategóriás gépen ez már kivitelezhető.
Az én gépemen medium-high beállításoknál egyedül a városban esik néhol 45 fps környékére a játék, egyéb helyeken 99 %-ban stabil a 60 fps.
Szóval meg lehet említeni a hibákat, de nem kell azt hirdetni mindenhol,hogy "csúnya a játék" vagy hogy egyfolytában pop-up van jelen benne.
pl. én meresztettem a szemem az általad linkelt videóban, hogy milyen árnyékokról beszélsz, de nem jöttem rá. Szóval ezzel jönni szőrszálhasogatás, mert játék közben ezek nem zavaró tényezők (illetve nem feltűnőek).Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Locutus
veterán
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És mit raknak a helyére? Azért rakták bele a DX12-be és a Vulkan API-ba az AMD-től származó konstrukciókat, mert a Microsoft és a Khronos évek óta próbálkozik, de egy működő modellt sem állítottak fel. Ellenben az AMD modellje működött. Nem mellesleg az Apple a Metal API-ba is rendkívül hasonló modellt fejlesztett, tehát nincs olyan sok lehetőség, ha működő explicit API-t akarnak.
Ellenben egy API sem fog azon segíteni, hogy ha a PC-s port annyiból áll, hogy az Xbox One shadereket ráküldik egy konverterre. Ezen a shader model 6.0 segíthet, amikortól a shader nyelv a PC-n és az Xbox One-on is ugyanazokat a lehetőségeket kínálja.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Evome
aktív tag
Hello.
Lenne Egy olyan kérdésem jövőhéten tervezek Egy updatet gépembe, 1 asus strix rx480 (következő hónapban még 1 mellé) vagy pedig Egy gtx 1080 lenne megnyerőbb választás?
(mellék infó: 1 full HD 144hrz, +1 4k monitor fog futni)Humans Killing Humans Since birth of Humans
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #22833 üzenetére
Ez semmi másról nem szól, mint arról, hogy az NV nagyon le van maradva a Metal és az OpenCL támogatásában a Maceken, mivel az Apple ezekben már nem segíti őket. Nyilván kivonták az erőforrást az NV mögül, mert nulla Macet árulnak GeForce-szal. Emiatt a terméktámogatást az NV-nek egyre több saját emberrel kell megoldania.
A Metal egyébként elég nagy probléma az Apple számára, mert oda elkezdték szórni maguknak a GCN-es kiterjesztéseket. Például az MTLFeatureSet_OSX_ReadWriteTextureTier2, ami 15 olyan pixelformátumot használ, amit csak a GCN tud támogatni. Nyilván az NV vissza akar kerülni a Macekbe, csak a szoftveres változások miatt nagyon erős lett a szembe szél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79 #22832 üzenetére
Én autós játékban jó távolra nézek mindig, hogy lássam, hogy mi következik - a KRESZ-ben is benne van ez
Sajnos jó gépem nincs, így Low-on játszhatnék vele, de nézz már rá ezen a videón a Low oldalra vagy rakd át a játékot Low-ra a gépeden. Előtted 30m-re változik át és nő ki a bal oldalon a fa egy pacából. Ha erre azt mondod, hogy ez teljesen ok egy százezernél többe kerülő PC-n és ez jó irány amerre megyünk, akkor nem értek egyet
Néha gondolkozok, hogy vegyek-e jobb videókártyát, de ezek elkeserítenek, ha ez lesz a DX12-es játékok sorsa. Bárhova besírhatom, ezért van a fórum
[ Szerkesztve ]
-
bertapet11
tag
Gears of war bench
-
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
bertapet11 #22844 üzenetére
Ez még a "régi" remaster. Mondjuk nem nagyon sikerült rendbe tenni ezt sem...
(#22845) Evome: teljesítmény/ár mutatót azonos kategóriában érdemes nézni, mert egy 470-nek is jobb, de mégis valamivel lassabb mint egy 480. Igen 2x480 jobb lehet, ha tökéletesen működik a CF a 1080 viszont mindig jobb lesz, meg úgy gyártótól függetlenül az egykártyás rendszer kevesebb nyűggel jár...
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz
bertapet11 #22844 üzenetére
De hát ez hogy lehet? Az AMD GCN csodákon úgy kéne hasítani a jelenlegi konzolátiratoknak mint a kés a vajban, hiszen KIZÁRÓLAG az AMD-nek van ebből előnye. Minden más grafikai megoldás kudarcra van ítélve az új konzolgenerációval már 3 éve. Itt csalás van kéremszépen! A gyíkemberek teszik. Mindenütt ott vannak. Biztos nem véletlen, hogy zöldek a gyíkok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
=WiNTeR= #22847 üzenetére
annyira azért nem vészes. a legnagyobb baj vele továbbra is az, hogy exkluzív fullscreen-t igényel.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen