Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz #85552128 #23049 üzenetére
Már egy ideje nem zuhannak pénzügyileg, a $300 alatti részt pedig nem csak az AMD mondja, hanem a piackutatók is. Plusz részesedés szempontjából is kezdenek visszamászni.
Crytek: miért használná a QB a RAGE motort? A játékot már a Rockstar csinálta, a Remedy nélkül.
Keldor papa: A játékpiac szempontjából a konzol is releváns, azért húzta ide. Nyilván nem célszerű az egészbe belekeverni, ha csak PC-ről beszélünk. De a kocsis Tegrás példád eléggé félrement.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Balazs_ #23051 üzenetére
Akarod mondani az utolsó negyedév óta, mert Q1-ben még mindig 180 milliós veszteségük volt, q2-ben némileg normalizálódott a helyzet - jelentős profit még mindig nincs, miközben az nVidia rekordprofittal "küszköd". Ok, akkor meglátjuk mire képesek a legkelendőbb szegmensben ha ~3x annyi kártyájuk van a konkurenciával szemben.
[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
Megint az történik, mint ami a 290X időszakában. Hiába fogy sok VGA, a jelentősebb része nem a játékosokhoz jut, hanem befogják munkára. Így az ilyen steam survey-re sem kerül fel a többség.
Ráadásul ezt megelőzte az is, hogy az AMD első körben az OEM-eket szolgálta ki, tehát hiány volt már a rajtnál.
Ez megint ugyan az a 2 problémához vezet, mint anno.
A minerek (javítsatok ki ha nem, úgy tudom most is valami újfajta coinra kellenek a kártyák) elviszik a maradék VGA-k többségét, ami az árakat is az egekbe tornázza. A mezei usernek meg nem jut, vagy csak nagyon drágán. Annyiért meg inkább vesz egy 1060-at, vagy megtoldja egy 1070-re.
Jó kártyák lettek a 480-ak, de megint elbaltázta az AMD a rajtot. Nem volt user friendly...[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Venyera7 #23048 üzenetére
A Steam fiókom tartalmának 90%-a nem jelent meg konzolra. A Steam survey számára nem releváns, hogy mekkora az összesített eredmény. Ez olyan, mint a pc-s windows arányát összehasonlítani a minden egyéb eszközökön futó linuxszal. Mert akkor a 90 helyett mindössze 1-2 százalék a windows aránya. De ez kit érdekel?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Laja333
őstag
válasz FLATRONW #23057 üzenetére
Ha csak a munka szót ragadod ki, akkor valóban ugyan az a kettő.
Nem nagyon tudok olyan miner rig-ről, amiben GTX lenne.
Aki GTX-en dolgozik CUDA-val és nem Quadron, az nagyobb valószínűséggel fog játszani, mint egy miner rig-es Radeonnal.
Szóval de, Radeon irányba sokkal jobban el van tolódva ez a dolog.[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz Laja333 #23058 üzenetére
Inkább úgy mondanám, hogy a Radeonok felé van eltolódva a dolog, de nem sokkal.
Nem hiszem, hogy az embereket annyira foglalkoztatná a bányászat. Szerintem már tanultak a Bitcoin esetéből, ahol elég gyorsan kevés lett a GPU-k teljesítménye ahhoz, hogy hasznot is termeljen. -
->Raizen<-
veterán
válasz FLATRONW #23059 üzenetére
Minerhez célhardvert használnak már többnyire, mert az jóval alkalmasabb a célra, meg egyre bonyolódik a számítás. Az hogy nem elérhető a radeon, szerintem nem lehet a mining számlájára írni. Kihozatali problémák is lehetnek, meg sok selejt, van pár erősen szivárgó chip a piacon.
[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
válasz FLATRONW #23059 üzenetére
Ethereumot bányásszák:
[link]"The RX 480 is the best GPU for mining of all time!!!"
ITT is négyet rakott össze a srác.
Elég kelendő volt megjelenéskor, OCUK pl vissza is tartotta az olyan rendeléseket, hol 4 vagy többet rendeltek egyszerre. Előbb az 1-2 rendeléseket szállították, hogy az átlag felhasználóhoz jusson el előbb.
Kétlem, hogy más shopok is hasonlóan jártak volna el.[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
-
#85552128
törölt tag
válasz Venyera7 #23063 üzenetére
DX12 hashtag már nem menő ? Kell az SM6 amire 1-2 év múlva lesz csak játék, meg AGS4 amit szintén csak pár játék fog használni (ha fog) - a hatékonysága továbbra is más dolog...
Értem én valamire mindig várni kell."Jelenleg mindenki magasról tesz a Pc rèszesedèsre... "
És ez milyen érv is ? Megint mitől jobb, hogy állandóan a konzolra célozgatunk ? PC-n ugyanúgy szívni fog az AMD kártya is egy "igényes" konzolporttal mint az nV, sőt lehet még jobban ha a Forzát nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #85552128 #23064 üzenetére
4-5 éve akkor nyergeltünk át a "c" technológiára való várakozásra, amikor "b" leszerepelt, vagy legalábbis nem váltotta be a nagy reményeket. Most már akkor "c" technológiára várunk, amikor "a" még kifutó fázisban sincs, és "b" gyakorlatilag meg sem jelent. Hja kérem, gyorsul a fejlődés
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
DudeHUN
senior tag
-
Venyera7
senior tag
Szaby
Gondolom az utasítás-előbetöltésnek köszönhető ez a "gyorsúlás".
DudeHUN
Az 1440p azèrt.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
Gainka
őstag
Szerintem hagyjuk ezt a Forza Horizon 3-at, remélem csak egy félre siklás volt optimalizáció terén.
-
keIdor
titán
válasz #85552128 #23068 üzenetére
Igen. Maxwell, Hawaii, Fiji az amit - megkockáztatom - mesterségesen lassítanak/vagy nem foglalkoztak ezekkel. Ezen nem a Pascal és P10 gyors, hanem a többi lassú.
Gainka: Mindjárt itt a Gears or War 4, még csak most kezdődik. Stay Tuned! Biztos azzal is lesz valami.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
Sanyi19
őstag
válasz ->Raizen<- #23075 üzenetére
Ez a játék olyan furán néz ki. Olyan mosott, nem éles. Másnak is feltűnt? Vagy másnál nem ilyen? Főleg akkor csúnya, ha kirakom a TV-re. GTX 1060 DX11, ultra preset.
[ Szerkesztve ]
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
válasz wjbhbdux #23041 üzenetére
Na, a steam stat már eleve ott hibádzik, hogy 1070-ből több van, mint 1060-ból. Sőt 1080-ból is majdnem annyi van, mint 1060-ból. Pedig az utóbbit brutálisan vitték, ez miért nem látszik a steamen?
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Venyera7
senior tag
válasz keIdor #23074 üzenetére
Gears of War 4 - 11 GB-os lesz az első napi patch (XO)Akkor hány GB lesz vajon pcre?
[ Szerkesztve ]
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz lezso6 #23089 üzenetére
A DX12 kánaán ezt hozza el kb. Teljesen erre számítok... értelme se lesz tesztelni a GPU-kat, mert teljesen ellentmondó adatok lesznek a csodás DX12 játékokban. Arról nem is beszélve, hogy kitudja lesz-e optimalizálásra pénz külön eszközönként, külön kódutakkal? Valószínűleg csak a nagy stúdiók engedhetik ezt meg maguknak. Mi lesz a kisebb költségvetésűekkel? (Amik gyakran pont játékmenet, sztori stb... miatt emelkednek ki) Megcsinálják konzolra, aztán lesz egy kókány port, amellett, hogy ezerféle kártyára kellene optimalizálni.. és már most káosz van, még GCN-ek között is! Pedig még kint sincs a Vega, másik oldalon meg a Volta...
Volt egy hullám, az elején még régen beindultak a specifikus hardvergyorsítók, aztán egyre inkább szabványos lett - látva, hogy ez nem jó irány..., és most kezdünk ugyan oda visszatérni szétforgácsolódó piaccal (miközben csökkennek a PC eladások... ez szerintem nem tartható fent sokáig. Szerintem most tényleg a szakadék felé rohan a PC gaming masterrace.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz Ren Hoek #23091 üzenetére
Fos konzolportok mindig is voltak, ne ezekből következtess egy API jövőjére. Bár erre problémára legalább lesz valamikor megoldás a SM 6.0 formájában, igaz nagyon nem mostanában.
Amelyik stúdiónak nincs pénze fejlesztésre, az úgy csinálja ahogy eddig, licenszel valami motort vagy DX11-et használ, stb; én nem látok veszélyt. Semmi sem kötelező. Arról nem is beszélve, hogy a nem AAA játékoknak nincs nagy követelményük, csak abban az esetben ha optimalizálatlanok, de ez utóbbi nem az új API-k baja.
Neked hátrányos az, hogy a kártyádra van optimalizálva a kód? Amúgy ez egy átmeneti dolog, a shader instrinsic gyakorlatilag a SM 6.0 elődje, csak gyártóspecifikusan. Előbb-utóbb minden szabványos lesz, és a hardverek felépítése is az API-hoz igazodik (régen is így volt). A korábbiakhoz képest annyiban más a mostani helyzet, hogy az API alacsonyabb szintű, s az MS a DX12-t kvázi az AMD-től vette, ami az NV-knek hátrányos lehet. De utóbbi azért nem durva, nincs az, hogy ha DX12, akkor csak AMD-t választhatsz, mert NV-n használhatatlan.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Peat;)
veterán
válasz Ren Hoek #23091 üzenetére
Szerintem nincs baj a játékokkal általánosságban. A baj az elvárásokkal van amit belehülyítenek egyes emberek, fejlesztők, egy komplett közösségbe.
A forza szép? Az. Jól megy? Közép vga-n szalad ultrán, kérdés? 10 éve hány játék ment ultrán középvga-n ennyi fps-el? Bakker régen volt olyan játék aminek a max grafikájához még nem volt hardware a piacon.
A dx12 nem más mint egyszerűbb portolási felület a konzolok és pc-k között, minimalizált hátrányokkal. Én így látom. Nem gyorsabb, nem szebb, de olyan játékokat is megkap a pc amiket korábban nem, ha valakinek kell olyan minőségben ahogy átnyomják akkor megveheti, akinek nem tetszik az nem veszi meg. Én örülök neki, mert egy ketyerével kevesebb van a lakásomban, anyagilag kb. egy kaptafa a két út.
Azt sajnálom hogy nincs nagy fejlődés a játékok területén, de ez is csak félig igaz, aki nem nap 12 órát játszik az nem létezik hogy ne találna minőségi címeket a szórakozásra.A baj akkor van ha elhangzanak állítások, sokszor, sok oldalról, fejlesztők, egyéni szakértők, minden részről. Aztán végig hazugság az egész, persze hogy nem örül az ember.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz mcwolf79 #23034 üzenetére
Akkor tájékozódj több helyen, mert írják rajtam kívül is. Sőt, a Eurogamer elemzést azután írták, hogy én írtam ide:
"There are compromises, of course. Object detail pop-in is probably the biggest issue, and moving to PC doesn't address it so much as move the LODing artefacts further into the distance. "
Egyébként vicces olvasni a reakciókat, hogy mennyire távol álltok ahhoz, amire én gondolok Nem írok többet, mert sok lesz az off topik így
[ Szerkesztve ]
-
gyiku
nagyúr
NVIDIA Preparing GeForce GTX 1080 Ti for 2017 CES Launch
ez meg nem volt? pedig csutortoki hir.[ Szerkesztve ]
hüllő
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen