- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
RefFes
junior tag
...sajna ja nye gavarjú pa ruszki...
kance-kancóv pedig szerettem volna épp a dealere elérhetőségét elkérni.
Én is szeretnék már ilyet haluzni!Üdv
Mindig hálát adok Istennek, hogy ateista vagyok...
-
Milka 78
nagyúr
válasz #45997568 #34900 üzenetére
Azért többször is bizonyította itt és tett érte, hogy ilyen megítélése legyen, de ez esetben valóban nem bűnös...a Vega és itt a VS topicba (már ami maradt a törlések után) viszont szépen ékesen mesél munkásságáról amivel nincs is gond mivel mindenki azt csinál a saját "homokozójába" amit akar (igaz erre nem egy "szakmai" topicot kéne választani. ). Amikor "agyfingásom" van én sem szemetelek On topicba, mert van dühöngő és egy két elrejtett off topic is,de ugye erről nem kell neked beszélni hisz tudod te
[ Szerkesztve ]
-
-
-
huskydog17
addikt
Shadow of the Tomb Raider - CB Bechmark Day 1 Patch & Game Ready drivers
DX11 és DX12 alatt is gyorsult a játék
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Crytek
veterán
Next PC Upgrade: 2022
-
VTom
veterán
válasz huskydog17 #34909 üzenetére
Nem rossz ez. 1440p alá gyakorlatilag elég egy 1080.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
#59036672
törölt tag
válasz huskydog17 #34909 üzenetére
Dx12 alatt IS kettéhugyozza a 1080 csóri világmegváltó AMD-t.
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
Amúgy én vagyok a vak vagy olyan teszt még nincs ahol "régi" élsimítás vs DLSS sebessége van összevetve?
Next PC Upgrade: 2022
-
-FreaK-
veterán
Nah én pont erre gondoltam ezzel a site-al kapcsolatban, már azóta hogy elkezdték itt linkelni az emberek a teszteket. Gyanús volt, hogy olyan mennyiségű időt zabálna fel egy ilyen teszt lefolytatása, amit még senki sem tudott megcsinálni eddig. Az itteni házigazdák is írták már, hogy mennyi meló egy tized ekkora tesztet, igényesen lefolytatni, ez az oldal meg szinte hetente csinál 1-2 ilyen volumenű tesztet. Most akkor vagy kamuznak az eredményekkel, vagy van egy 100fős csapatuk aki csak ezzel foglalkozik.
-
Crytek
veterán
A sajátos kőkemény angol nyelvtudásommal megkérdeztem hogy mennyi tesztrendszerük van és hány ember dolgozik ,hogy ennyi tesztet csinálnak...vagy csak tippmix az egész...
Ezt a választ kaptam:"only high-eng gpu's of both vendors (1080Ti & Vega 64) tested With 25 CPUs, and then:
gtx1080Ti i7 8700K + - 106 - 123 (gpu performance)
gtx1080Ti i3 + 7100 - 48-64 (Cpu bottleneck, cpu performance)
gtx980 + i7 8700K - 53 - 61 (gpu performance)
1080ti + i3 7100 - 48 - 64 (cpu performance)And gtx 980 7100 + i3 - cpu bottleneck for min. fps, gpu bottleneck for avg. fps to
the GTX 980 =53- 61
i3 = 7100 48 -64Finally, i3 7100 + GTX 980 = 48-61"
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
válasz Yutani #34925 üzenetére
Lényegében ha azt nézzük egyikből se tudunk meg soha semmit... Mert egy game se fut az idők kezdete óta amióta game létezik mindenhol minden szegletben ugyanúgy..így ha az egyik site x helyen mér 10másodpercet akkor lehet kamillázunk ,hogy de egy büdös gyökerek mert csaltak meg kamu mert a másik site-on meg nem ennyi az fps.. Méh szép hogy nem annyi mivel totál más helyen mérnek (ahol nincs benchmark)
Szóval amelyik gameben nincs benchmark olyan eltérő számok lehetne hogy ihaj. Így mindegy ki hogy mér.
Next PC Upgrade: 2022
-
addikt
válasz Crytek #34926 üzenetére
Édesistenem. Mi köze hozzá hogy más más oldalak mást mérnek? Nem az a lényeg, hogy mindenhol ugyanazt az eredményt hozzák ki egy kártya/játékra, hanem a kártyák egymáshoz viszonyított erősorrendjét felállítsák.
Minden oldalnak van egy tesztelési metódusa, amit legtöbbször le is írnak a cikkben. De a kártyát letesztelik, ellentétben az orosz barátaiddal. Belinkelheted minden játék után, biztos valakit érdekel is, de akkor kérlek tedd is utána hogy a teszt nem valós mérésen alapul.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Crytek
veterán
válasz Raymond #34931 üzenetére
Csak részben ....
"only high-eng gpu's of both vendors (1080Ti & Vega 64) tested With 25 CPUs, and then:
gtx1080Ti i7 8700K + - 106 - 123 (gpu performance)
gtx1080Ti i3 + 7100 - 48-64 (Cpu bottleneck, cpu performance)
gtx980 + i7 8700K - 53 - 61 (gpu performance)
1080ti + i3 7100 - 48 - 64 (cpu performance)And gtx 980 7100 + i3 - cpu bottleneck for min. fps, gpu bottleneck for avg. fps to
the GTX 980 =53- 61
i3 = 7100 48 -64Finally, i3 7100 + GTX 980 = 48-61"
Next PC Upgrade: 2022
-
#45185024
törölt tag
Néztem ma ezeket a képeket és azon gondolkoztam hogy az NV vajon mi alapján találja ki ezeket a kategóriákat hogy mi a 2080.
Mert ár alapján nem az 1080-al jön ki egy kategóriában, a méret alapján meg az 1080TI-nek ugye a 2070-el kellene küzdenie.
Mivel egyik sem így teljesen önkényesnek tűnik amikor majd összehasonlítják az 1080-at a 2080-al és az 1080TI-t a 2080-TI-vel. Nektek mi a véleményetek ?[ Szerkesztve ]
-
válasz #45185024 #34936 üzenetére
RTCore + Tensor miatt nagyobbak az SM-ek. Elvileg ugye a TU104 és TU106 között csak 12 SM-nyi különbség van (36 vs 48). Tehát 12 SM mérete durván 100mm², ami pont egy GPC, 8.33 mm² egy Turing SM.
Nézzük a Pascal-t. A GP104 és GP106 viszonyával jól lehet számolni, hiszen utóbbiban 0.5x SM és 0.75 ROP van. Ebből lehet írni két egyenletet, hogy durván mekkora egy Pascal SM illetve ROP:
200 mm² = 10 SM + 48 ROP
314 mm² = 20 SM + 64 ROPAz első duplájából vonjuk ki a másodikat, így ez lesz:
86 mm² = 32 ROP
Ennek dupláját ha levonjuk a másodikból, akkor pedig kijön, hogy:
142 mm² = 20 SM
Azaz egy SM 7.1mm². De ugye egy Turing SM-ben 64, míg egy Pascal SM-ben 128 shader van, így:
1 SM = 3.55 mm²
Tehát a Turing esetén egy SM több mint felét az RTCore meg a Tensor foglalja el, s akkor még nem számoltam gyártástechnológiákkal meg az egyéb fix egységekkel.
Igazából hülyeség ez a számolgatás, mert rohadtul nem pontos, de én legalább jól szórakoztam. De azért ellenőrizzünk:
Turingnál ha 100mm² egy GPC, akkor kiszámolható, hogy 64 ROP 12 nm-en az 145 mm². Ugyanez (eltekintve az arch különségekrtől) 16 nm-en 172 mm², tehát 17%-kal kisebb az új gyártástechnológia. Na persze.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Crytek
veterán
Forza Horizon 4 demo CPU/VGA teszt
Mivan nvidia....Vega 64 már a RTX 2080ti-t fogja verni fhd-be
Next PC Upgrade: 2022
-
válasz Crytek #34940 üzenetére
NV-nél driver bottleneck van. Lásd PH-s Forza hír.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Egyszer van hamm-hamm és mekkora felháborodás.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz Crytek #34940 üzenetére
milyen erdekes, hogy a 8700K@5GHZ 8700K@3.7, 7700K@4.2, 8600K@3.6, 7600K@3.8 eredmenyek itt is minden komboban koppra megegyeznek.
Ertem en, hogy driver bottleneck, de azert a 7600K elterhetne legalabb 1-1 minfps -t vagy valami.Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hokuszpk #34948 üzenetére
Szerintem egy túrót mérik le ennyi CPU-val. A teljesítményben közel állókat csak másolgatják.
(#34943) b. : Más is ezt méri: [link]
Direkt írtam cikket, hogy a Forza Horizon 4 nem úgy használja már a DX12-t, ahogy régen. A lightos korszakot lezárták. Most már erősebben belemennek az API képességeibe, és a fejlesztők szerint a mai meghajtóknak ez még probléma. Ezt lehet javítani, a kérdés a mikorra. Az NV valószínűleg specifikus trükköket dob majd be, mert arra nem hiszem, hogy van idejük, hogy eljussanak általános implementációval oda, ahol az AMD drivere tart. Sokkal később kezdték meg a munkát az explicit API-kkal, és időközben még volt kettőt hátra történet is, amikor átírták a kezdetni implementációt. Szóval itt rövidebb távon trükközni kell. Erre egyébként viszonylag sok lehetőség van még DX12-ben is, na persze nem annyi, mint DX11-ben, de vállalható.
Az Intel is egy kicsit le van maradva, de ők szerintem azt fogják csinálni, hogy szétválasztják az explicit API-k implementációját. A Vulkan driverük már olyan, hogy van egy hardverközeli réteg, illetve egy API alatti összekötés. Ide már be tudják fűzni a DX12-t is, és akkor a mostan implementációt el is dobhatják. De itt is kérdés a mikor. Bármennyire is logikusnak tűnik, nem túl könnyű fejlesztésekről van szó a gyakorlatot nézve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Inakustik Mikado Audió, hangszoró kábel 40m hosszú tekercs 2x0,75mm
- Inakustik Premium HiFi Audió kábelek FÉLÁRON - RCA, Mono Sub, Y Sub
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Játékkonzol tartozékokkal
- Inakustik CAT6 Ethernet, LAN, UTP hálozati kábel - Prémium minőség
- Garanciális ASUS TUF Gaming X670E-PLUS + AMD Ryzen 7 7800X3D
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen