- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Malibutomi #5350 üzenetére
UPsz....Nem rossz..
Azért az érdekelne, hogy FC blokk, vagy csak a gpu-t hűti a víz..
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
marcusa
addikt
válasz
Malibutomi #5349 üzenetére
Ja értem, tehát a jelenlegi kártyámmal nem fog működni se bios, se driver vagy egyéb szoftveres módosítással. Köszönöm a válaszokat!
:-)
-
aya
addikt
7970 top-om van meg vagyok vele elégedve, új kártya sokáig nem érdekel az biztos.
悪魔城ドラキュラ , NINJA 外伝 , モンスターハンター Switch pro scorpio mi11i
-
CsonkaImo
addikt
válasz
Malibutomi #5354 üzenetére
Nekem bejön, a kompakt vízhűtéssel sincs problémám. Jöhet!
-
válasz
Malibutomi #5354 üzenetére
Az jó, nem kellene elkövetni most a hűtetlen vrm, vram sztorit... Aztán megint kezdődik a "kazánozás"...
Tényleg szurkolok nekik, bár ahogy nézem nekem nem lesz "tehetségem" ilyen vizes 390X vásárlására...Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
odorgg
addikt
Szerintem is sok a gyári 1,25V. Eddig az összes 290/x-em (három 290 és egy 290x) ment 1,1v-al vagy alatta alap órajelekkel. Mondjuk a Tahitik is, abból volt 5db.
Pl jelenelegi 290x:
alapfeszen:
alulfeszelve:
Persze a fenti alulfeszt csak fixált órajelekkel tudja, mert egyébként 2d-ben beadná a kulcsot. Francért nincs egy bios editor. Legalább be lehetne normálisan lőni a 3d feszt
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
-
Televan74
nagyúr
válasz
tailor74 #5356 üzenetére
HBM memória a gpu mellett kapott helyet,az biztosan hűtve lesz. Aztán hogy a vrm hogy lesz megoldva,azt nem tudni.
Érdekes az NV nem engedi monitorozni a vrm -et,nincs is probléma vele.Az hogy meg a kártyák 1-2% ettől megy gallyra idő előtt ki érdekel.Stupid AMD.
Nekem elég lesz egy jó vaporos 390 -is elsőre.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
HSM
félisten
válasz
Televan74 #5359 üzenetére
Én meg se vennék olyan kártyát, amin nem lehet monitorozni a VRM hőfokát, és nem állítható a feszültsége.
Valamikor sok sok évvel ezelőtt még elment, HD3870, 4850, de azóta tudja mind... Mármint, az igényesebb és referencia típusok. Érdekes, hogy akkoriban még az Nv is tudta, pl. a GTX260 refim....(#5361) Szaby59: Valamint hogy ne lássa a user, hogy a pórolós VRM üzemi hőfoka ~100 fok...
[ Szerkesztve ]
-
Valdez
őstag
Tyűha...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ricshard444 #5366 üzenetére
Úgy tudom, hogy az Inteltől, hogy több gyorsabb kódot is leadtak nekik, de nem építették be egyiket sem. Gondolom az AMD-nél is ez volt. Február óta dolgoznak rajta emberek, de végleges verzióból hiányzik ez a gyorsulás. Lehet, hogy nem tesztelték ki, így nem is engedélyezték még.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ghoula
senior tag
Én más okot is el tudok képzelni.
Ha az alacsony szivárgású chip-eket túlfeszeled, akkor csökkented a szórást a kártyák között.
Egységesebb lesz a hőtermelés,fogyasztás, azonos ventivezérléssel nem lesz akkora difi a 2 véglet között.
És mivel így az egész széria tdp-jét emelted, az alsó minőségi régióból több chip fogja megütni a limitet, jobb a kihozatal. A legszarabb chipeket nem érdemes szétfeszelni, nagyon meg tudnak lódulni, ha az áramfelvételüket nézzük. Szerintem inkább azokon tiltanak shadert (hogy úgy beleférjen a tdp keretekbe), és mehet X nélküli kártyának.Bios editor nagyon kéne már, sajnos Stilt ott megállt, hogy bányászatra editált bios-okat, illetve láttam xtremesystems-en, bohóckodik a firegl konverzióval, de nem úgy tűnik, hogy ebből lesz valaha is editorunk.
Project Cars témához: Még nem tudták AMD-ék driverből kiszűrni a pálya alatti tengert
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fordítós dolognak néz ki inkább. A disassemblerben látszik, hogy nagyságrendekkel több vektorregisztert foglalnak le a shaderek, mint amennyit kellene nekik. Ezért az ideális 7-10 helyett 1-3 wavefront fut a CU-kon. Innen nehéz megmondani hol a hiba, mert a GCN tele van regiszterrel, így nem tudni, hogy egy shader miért foglal le tízszer nagyobb regiszterterületet GCN-en, mint máson. Az is érdekes, hogy konzolon semmi baja, pedig ugyanaz a hardver, bár nem ugyanaz a kód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
CsonkaImo
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gainwardgs #5369 üzenetére
A low-level API nem segít azon, ha rossz a regiszterallokáció. Arra hiába írják át, attól még ugyanúgy sokkal több regiszter lesz lefoglalva, mint amennyi kell.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Ez mind szép és jó dolog, de a felhasználókat az nem vigasztalja ha tudják miért fut szarabbul...
Plusz valamilyen korábbi profil biztos van a "GTA V" driverben, de még csak nem is kellett új driver és így is sokkal jobban fut.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #5374 üzenetére
Persze, hogy nem, egy csomóan pénzvisszafizetést követelnek a fejlesztőktől. Már alakul egy csoportos per is. Nem ezt támogatták.
A fejlesztők elkövették azt a hibát, hogy a gépigénynél nem írták ki, hogy a Radeon tulajon ne vegyék meg. Ettől jogilag nagyon durván támadhatóvá váltak. A Telltale Games pont ezért írja oda mindig, hogy Intelen nem fut jól xy programjuk, és ennek tudatában vedd meg. Védik magukat a pertől.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ghoula
senior tag
Ez egy kicsit technikaibb válasz, mint amire számítottam, lévén csak vicceltem.
Hazudnék,ha azt mondanám 100%-osan értem amit írtál, de végül csak oda lyukadunk ki, hogy a kód nem úgy fut, ahogy kéne( vagy ahogy volt már, többlet-tengert számoltatnak, a végeredmény ugyanaz).
Mindenféle flame-et nélkülözve, ez a fajta regiszter allokáció az nv architektúrákon nem okoz ( ekkora) lassulást? Nyilván nem, hiszen jobban fut, a kérdés inkább arra irányul, hogy ott is van mesterséges lassultatás?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lehet megnézni, mert az NV architektúráját nem lehet vizsgálni. De a GCN-ben kétszer több regiszter van egységnyi feldolgozóra, mint a Maxwellben és négyszer több, mint a Keplerben. Ráadásul mindhárom architektúra birtokláslimites és a regiszterhasználatra kell optimalizálni. Szóval nincs különösebb magyarázata, hogy a GCN-nek miért kell sokkal több regisztert lefoglalni. Nyilván nem zárható ki a complier bug sem, de furcsa, hogy csak és kizárólag ezt a játékot érinti.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
válasz
#85552128 #5374 üzenetére
Tisztán látszik,hogy NV -re fejlesztett játék.A fejlesztők kenjék a hajukra.
Majd egyszer kiderül valami turpisság,hogy szándékosan gátolják a konkurens termékeket.Akkor aztán lehet akármilyen jó játék,lehúzhatják a wc -n.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
ricshard444
veterán
Köszönöm a választ, sajnos ez így elég szomorú képet vet a 290X-emre, de a kövi szériáig "kibírom" vele. Vannak játékok, amik nagyon szépen futnak vele és az is "valami".
Vannak dolgok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fordításhoz még annyit, hogy van egy nagyon jó eszköz erre. A CodeXL-ben pont az offline ellenőrzésre találták ki a shader analyzert, amelyen nem szükséges futtatni a programot. Egyszerűen csak be kell tölteni a shadert és azt elemzi a rendszer. Ki fog adni szép színes kockákat, hogy miképp fog futni. A shadert valós időben lehet ott szerkeszteni, és látható ennek a hardverre vonatkozó hatása is.
Itt be is mutatják a programot: [link] - látható, hogy mire kell figyelni, és mutatja, hogy nagyjából milyen optimálisan használja a shader a hardvert. Ez igazából a GE fejlesztők titka is, mert ez egy olyan eszköz, amivel nagyon hatékonyan lehet optimalizálni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Xmister #5372 üzenetére
Én ebben azért nem hiszek annyira. Ezernyi oka van még annak, hogy egy programot nem sikerül normálisan befejezni a kiadásra. Ha gyorsan javítják, akkor valószínű, hogy szándékosan limitálták, de ha lassan jön egy javítás, akkor inkább valami bug volt valahol.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Xmister
senior tag
válasz
#85552128 #5380 üzenetére
Ebben az esetben is legalább a 970/780Ti szintjén kellene lennie a 290X-nek. De, hogy 2 különböző NV arch alatt is jó, de AMD-n nem, az azért furcsa. Főleg a fentebb említett szerződés ismeretében.
(#5382) Abu85: Mióta ülnek a gyorsabb kódon, amit megkaptak Inteltől/AMD-től? Lett volna idejük tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoula
senior tag
Ok, köszi a választ. Erre voltam kíváncsi, hogy esetleg arról van-e szó, hogy ez a fajta kód nagyon fekszik nv-nek, de ez alapján nekik még annyira sem.
Attól, hogy lassan javítódik ki, nem biztos, hogy compiler hiba, lehet a kódot is lassan gyorsítani.
Persze az igazat úgysem fogjuk megtudni, mi áll a háttérben, de a Crysis2 óta az emberek, jogosan, szkeptikusan állnak az ilyen furcsaságokhoz. -
#85552128
törölt tag
válasz
Televan74 #5388 üzenetére
"We've had emails back and forth with them yesterday also. I reiterate that this is mainly a driver issue but we'll obviously do anything we can from our side."
"What can I say but he should take better stock of what's happening in his company. We're reaching out to AMD with all of our efforts. We've provided them 20 keys as I say. They were invited to work with us for years."
Szóval szokás szerint majd napok, hetek múlva jön a normális driver, nem ez lesz az első eset...
(#5387) Malibutomi: Ha kizárólag egy gyártó hardverére fejlesztettek volna (bár ugye a dx11 nem low-level api...) akkor el sem indulna. Egyértelmű, hogy mindkét fél hibás valamilyen szinten.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
ÁÁÁÁ,de a game ready driver egy baromság a zöld ördögtől való.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
válasz
#85552128 #5389 üzenetére
+: [link]
"Great chat with Ian, we love @projectcarsgame and are working with them now. Update to follow shortly, rest assured AMD on Project Cars."
Ezt mondjuk egy user csinálta, Win10-en gyorsabb Project CARS performance test (Windows 8.1 vs Windows 10)
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #5392 üzenetére
"We've provided AMD with 20 keys for game testing as they work on the driver side."
"Looking through company mails the last I can see they (AMD) talked to us was October of last year."
Tehát az AMD vagy nem vette észre, hogy ennyire gond van vagy nem foglalkoztak vele, vagy ugye ez is késik... Majd meglátjuk.
Ezeket egyébként egy fejlesztő linkelte aki a felettesét idézte.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #5393 üzenetére
..es a fejlesztoknek sem tunt fel. Mert nekik nem kell tesztelniuk a sajat termekuket. Ja de, hisz konzolon jol fut...az is amd, arra hogy sikerult megoldani? Ja ott muszaj dolgozni vele, nem lehet felkeszen lebaszni az asztalra, hogy oldja meg a driver.
Meg a legotvarabb programoknal is ahol tenyleg sokat segitett uj driver csak annyi volt hogy max 5-10 fps elteres a ket gyarto kozott, nem pedig igy hogy a teljesitmeny 1/3-a van kihasznalva.
Na mindegy a lenyeget ugysem tudjuk meg, szoval tok felesleges ragozni.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #5394 üzenetére
És az AMD hogy írta a driverprofilt vagy hogyan készültek a launchra ? Ők nem látták volna ha a játékkal van gond ?
Azért ilyenre még nem volt példa. Ráadásul ez nem is akkora cím hogy megérje "lassítani"... Sanszos, hogy a driverben van a bibi, bár egyik sem fogja elismerni csak majd nézhetjük az "up to 40-50%" gyorsulásokat a driverjegyzékben...[ Szerkesztve ]
-
válasz
Malibutomi #5392 üzenetére
Erre simán lehet magyarázat a driveres probléma. Nem érdemes ítélkezni szerintem, mert bármelyik post bármelyik oldalon lehet igaz is meg hazugság is. Meglátjuk, mitől javul meg
(#5368) Ghoula: annak sok értelmét nem látom, hogy a jobb chipek is zajosabbak legyenek. A TDP emelés kapcsán meg ugyanazt írtad, amit én
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-Solt-
veterán
válasz
Malibutomi #5394 üzenetére
Itt el is dől a történet... nem hiszem, el, hogy ezt eddig nem vették észre!
www.smart-bus.hu
-
rocket
nagyúr
Muhahahaha
Ezen looser AMD-n mar tenyleg csak rohogni lehet, ugyanazt a hibat koveti el az AMD allandoan, sz@rnak a fejlesztokre, aztan mikor megjelenik a jatek, es kiderul, hogy tobb mint 3 embert erdekel, akkor mar rogton dolgoznak a javitason, amire heteket kell varni, es meg igyse fogja elerni az NV szintjet.
A megnagyobb vicc ebben ez esetben meg annyi, hogy vegig publikus volt a jatek fejlesztese, folyamatosan nyomon lehetett kovetni a teljesitmeny alakulasat, es nyilt titok volt, hogy sz@rul fut AMD kartyakon.
Meg nincs vege a megprobaltatasaiknak, uborkaszezon elott jon meg Witcher3, meg a Batman Arkham Knight
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Xmister
senior tag
Szóval szerinted az Intel és AMD hazudik, hogy ők már rég odaadták nekik a gyorsabb kódot, de azt nem építették be?
El tudom képzelni, hogy ezért szakadt meg a kommunikáció is anno. Miért is dolgozzanak rajta, ha a fejlesztők úgyis le****ják az egészet.
Most, hogy a vásárlók nagy része meg szidja őket, már persze sokkal készségesebbek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Diablo IV
- Gumi és felni topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen