- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #5850 üzenetére
Hat amig van aki ezutan is vedi oket, akkor min is csodalkozunk...
Az AMD megkapja a magat, hogy nem tud optimalizalni (egy NV jatekra)...es hopp kiderul hogy az NV-nek sem sikerult(egy NV jatekra)...de azzal semmi gond..ez igy van randjen...meg majd ugyis javitjak..A Witcher 3 fejlesztoi nem NV partnerek? Nem ok is azt mondtak hogy nem lehet optimalizalni az effektet?
De egyebkent igen a fejleszto a hulye hogy belemegy egy zart effektbe (ha tenyleg igaz). Csak hat a tamogatas nagy ur egy kisebb studionak. -
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5851 üzenetére
Nem az nV van "védve" hanem a fejlesztő okolva, mellesleg a fejlesztők mondtak ilyet is olyat is, ennek ellenére a HW AA is állítható mint ahogy a HW "optimalizálások" is jönnek patchként...
Egyértelmű válasz/cáfolat még egyik féltől sem jött, az biztos, hogy van olyan konstrukció ahol a forrást nem kapják meg - és ez valószínűleg olcsóbb is - ha ezt választják az megint kinek a hibája ?Ugyanúgy felelősségre lehetne vonni az AMD-t, hogy miért hanyagolja el a DX11-es driverét és az nem 1-2 játékot érint hanem mindet főleg akinek még AMD CPU-ja is van a VGA mellett.
Amíg az egyik gyártónál magasabb a megelégedés addig hajlamosabbak elnézni 1-2 stiklit mint egy olyannál ami hibát hibára halmoz...[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Nah hát persze,hiszen minden minden játék hibátlanul jön ki az utóbbi 5évben... főleg az evolvedesek... hát hogyne.Hiszen a TressFX is csak úgy hasított a Tomb Raiderben minden,áááá dehogy kellett neki vagy 5-6 patch...
A witcher 3 is már az 1.04nél tart,a vita témája is okafogyott...Ugyanúgy mint a Dying Light is már szépen fut mindenen és szebb is mint a konzolos.Nevetséges,hogy az alap első verziós játékokkal reklamáljátok a szívfájdalmaitok.[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
stratova
veterán
Ha már témánál járunk, akad esetleg már 1.03 ill. 1.04-es HairWorks ON teszt? A múltkori beszélgetésünkről ugrott be.
Szerk.: eredményt még nem láttam de redditen egészen kellemes vegetációt ábrázoló kép tűnt fel.
1.04 adds a negative mipmap bias of -1 which improves texture clarity, especially on fine leaf foliage, quite noticeably.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz stratova #5855 üzenetére
Még nincs, most épp más "tweakek" vannak... [link]
So, what I noticed after installing patch 1.04:
- Shimmering and extreme aliasing all over the place.
- Terrain textures lowered ( in particular ground textures between grass)
- Shadows are "grainy", like in TW2Overall, the graphics are a lot worse than 1.03 version.
Szóval még folyamatban a(z)
downgrade"optimalizálás"[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz stratova #5855 üzenetére
Sajnos most nem vagyok képben,mert tegnap csak feltelepítettem az 1.04es patchet de játszani már időm nem volt.Majd talán pénteken... mondjuk speciel eddig az én gépemet egy effekt sem tudta lehúzni,80-100fps-em van akkor is ha mindent bekapcsolok/ráadok.(1440p)
A témához még,bár már ezt is leírtam.Az nV jelentős előnyt kovácsol abból,hogy a játékok megjelenésére próbálnak meg kiadni egy "ráfaragott" drivert.Részint mert ezt le is kommunikálják,és az egyszeri user nem azt érzi,hogy le van sz@rva miután megvette a terméket,részint egy pár százalékos javulást el is érnek,ami általában pont arra elég,hogy a release napján jobb színben tűnnek fel a kártyáik.Ugyanis utána már nem nagyon szoktak tesztek készülni,vagy ha igen nem kapnak már akkora hangsúlyt.Igen,igen a "gameready" driver ahogy mostanában ők hívják,de a tendencia nem most hirtelen alakult ki.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #5852 üzenetére
Pedig a fejlesztő most a legkevésbé okolható azért, hogy az NV milyen paraméterezéssel kéri szállítani a GameWorks csomagokat. Ezt ők határozzák meg.
Szerinted az AMD miért tehette meg, hogy letiltatja a TressFX-et a Lichdom januári frissítésében? Egyszerűen szerződésben megvan hozzá a joguk. Ott sem a fejlesztő a hibás, de ha nem teszi meg, akkor olyan kötbérrel tud kiszállni a szerződésből, hogy azonnal tönkremennek.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Benne voltak a szerződésben a feltételek, innentől kezdve nincs miről beszélni. A fejlesztő legalább olyan sáros mint az nV azzal a különbséggel, hogy előbbire nem volt ráerőltetve, hogy leszerződjön az nV-vel, vagy ,hogy pont illetve csak és kizárólag HairWorksot használjon, sőt állítólag meg is kérdezték őket: [link]
Bár katasztrófa az optimalizálás ahhoz képest ahogy kinéz."Szerinted az AMD miért tehette meg, hogy letiltatja a TressFX-et a Lichdom januári frissítésében?"
Nem tudom, főleg azért mert annyira fair, meg open minden az AMD... Mondjuk legalább kapott egy kis visszhangot ez a noname játék.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Hát a nyitott funkciós kampány mellett kissé érdekes lépés ez AMD-től.
We purposely disabled TressFX on NVIDIA cards. We delivered TressFX on AMD hardware as part of our partnership with AMD.Noha a GPU-PhysX is NV only, ellentétben a GCN és Kepler számára jelenleg nem túl kedvező GameWorks-szel. Más kérdés, hogy egyes fórumok szerint szimpla konfigurációs fájl módosítással újra elérhető Nv VGA-n a TressFX Lichdom: Battlemage alatt.
Gondolom az eladások javulását várták/várják attól, hogy bizonyos címek alatt patchelt változatban csak AMD VGA-ne elérhető az effekt. Nem jött be eszerint a "jó fiú" szerep a kasszánál.Szaby59: A Witcher 3 Hairworks megjegyzés ettől függetlenül jogos. Ha vki 48 óra alatt talál egy workaround-ot a problémára, akkor arra AMD-nek is illett volna időben rájönnie (legalább annak ismeretében miben gyengébb a hardverük).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stratova #5861 üzenetére
Mondjuk épp ideje lenne a sarkukra állni kicsit, ha valamit akarnak.
Exkluzív játék exkluzív effektekkel... ezt kéne tolniuk régóta, hogy a plussz tudásukat eladják és legyen értelme őket venni.
Rengeteg technológiai lehetőséget és fejlesztést dobtak ki a kukába az elmúlt évtizedben, csak azért mert a vezetés nem volt elég tökös ilyen téren ami plussz selling point lehetett volna (+ egy kis pénz persze mellé a fejlesztőnek).Én pl most azért vettem egy 970-et, hogy tudjak pár PhysX címmel játszani "teljes pompájában".
Batman játékok, Metro stb ki akarom pörgetni és habár csak kicsit is de hozzáad az élményhez.Aztán lehet ha végzek velük és az AMD is kínál majd valami exkluzív dolgot váltok megint (vagy kényszerből )
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #5862 üzenetére
Előbb exkluzív játékok kellenének
Az éven mi is jön ami AMD-s ? Hardline, Battlefront... tovább ?
És ugye a VGA Bundle akciók sem elhanyagolhatóak, az R300 és a Fiji mellé mit fognak csomagolni ? A mindenhol már most szarrá akciózott Hardline-t ? nV-nél ősszel ment a Unity, FC4, Crew, most megy a W3, GTAV, Arkham Knight, meg a Dying Light is.
Az AMD is pakolhatta volna a DA:I-t mint teljes játék, de minek rakjunk inkább egy űrhajót a még alpha szimulátorhoz... Az Alien Isolation meg önmaga kevés volt...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értitek a gondot. A gyártók olyan szerződéseket kötnek, amellyel az adott partnernek gyakorlatilag nincs reális kiszállója. Még ha a szerződésnél át is beszélik: jó persze erre nem fog sor kerülni, mert aranyosak vagyunk, akkor is szerződés világosan fogalmaz. Gondoljatok bele. Az AMD fogja magát és ismét hirtelen felindulásból letiltatja a TressFX-et, vagy akármelyik effektet a Star Citizenben. Nem fog a CIG ellenkezni, mert túl drága lenne. Inkább megteszik, amit kérnek.
Ez az egész ipar problémája. Még ha az iparért is akarnak dolgozni a szerződésekben kibiztosítják magukat és ha elpattan a húr, akkor itt tök szabványos effektek lesznek Radeon és GeForce only megoldások szinte minden játékban. Melyikőtök akar ilyen jövőt?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
válasz FollowTheORI #5862 üzenetére
akkor én köszöntem, marad a konzol. Az nvidia már így is kaphatna az arcára, nem kell hogy még az AMD is ezt csinálja...
-
stratova
veterán
Itt lehet a felhasználók reagálnak máshogy. Azt várnád, hogy egy jó effekt letiltásával a vásárló majd szabotálja az adott gyártót és a konkurenciától vásáról. De amikor ezt egy nagyon várt címmel játsza el egy cég, akkor a felhasználók egy jó része szimplán kártyát cserél, ha pl. AMD tulaj. Igaz van egy réteg, akit Kepler kigolyózása oly' mértékben bosszant fel, hogy inkább Fiji-re vár és nem Maxwellre vált.
Nem nem akar ilyen jövőt senki, de egy-két húzócímmel úgy néz ki mégis erre felé tartunk. -
nagyúr
Konzolból meg vehetsz kettőt, mert egyik játék csak erre, másik meg arra jelenik meg.
Ugyanott vagy pénzben (vehetsz akár két VGA-t és mikor melyiket teszed be).(Ráadásul a kontrollerrel a kezemben úgy érzem magam mint aki most jött le a fáról. )
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz stratova #5866 üzenetére
A saját felhasználóid megszopatása a következő szint ebben a nem túl fényes jövőben. Ez alapvetően sikeresnek mondható, hiszen nem egy ember védi azt az álláspontot, hogy a saját PC-jén legyen egy effektnek -20-30%-os deficitje az amúgy reális -5-10%-os helyett, csak azért, mert biztosan jót akart ezzel az adott gyártó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Nyilván jót akar azzal a bizonyos másik gyártó is, hogy a saját drivereiben DX11 alatt minden játékkal van legalább ilyen mértékű "deficit". Amikor a PC fejlesztője erre rámutatott valahogy kussba vannak azóta is, előtte meg mentek a szokásos "artifical" megjegyzések...
A TressFX sem a legjobb teljesítménnyel ment a Tomb Raider megjelenésekor...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
No igen. Az vicces hogy van egy nVidia húzó feature... és pont azokon se lehet használni, mert játszhatatlan lesz (kis túlzással).
És ők még a driveres trükközést sem engedik.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #5869 üzenetére
És lám kiderült, hogy ezért tudják megcsinálni, mert ugyan felfogod, hogy konkrétan veled csesznek ki, de egyszerűen elfogadod, hogy ez így jó, és hogy ez egy szép jövő lesz. A teljesítményigényes és gyenge minőségű effektek jövője. Eközben keresel minden lehetőséget, hogy kontráz, aminek konkrétan semmi köze ahhoz, hogy a HairWorks jóval több teljesítményvesztést okoz annál, mint amennyit igazából kellene, hogy okozzon.
Nem értem mi az, amitől egy felhasználó annyira jól jár, hogy védeni kell a mesterségesen magasra pakolt gépigényt? Többet költhetsz gépre? Ezt megteheted úgy is, hogy az adott program és effekt úgy fut ahogy kell.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #5869 üzenetére
Erdekes ha a driver miatt minden jateban van ez a deficit, akor miert csak a PC alatt jott elo?
Ez kicsit vicces tulzas megint...szerencsere...mit szolnanak az nv tulajok ha az amd kijavitana ezt a velt deficitet es javulna 20-30%-ot? Elegge sirosan allna a szaja a 980 tulajokna hogy huzva alig erik utol a 2 eves 290X-et.
Vicces a hozzaallas...aki az amd ellen beszel fejleszto (na meg az nv) annak minden szava igaz es szent Aki az NV ellen szot emel mint legutobb a witcher fejlesztoje, vagy a nem nv fuggo fejlesztok (na meg ugye maga az amd) az mind hazug, nem hozzaerto, stb....
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5872 üzenetére
Nem lesz semmilyen alázás mert a tesztekben 8 magos i7-ekkel mérnek, hogy semmiképp se legyen CPU limit, sőt ha "átlagos" CPU-k lennének nagyobb lenne a különbség a jelenlegi driverekkel...
Olcsóbb CPU-val jön elő és nem csak PC-ban: [link]"On the plus side, the GTX 750 Ti fares much better when paired with a budget CPU than the rivalling AMD R9 280. Despite costing £30-40 more, the card is a write-off for 60fps performance at 1080p, even with all settings and sliders at their lowest. Left at high settings, spikes down to 35fps are common, again pointing to an issue with AMD cards when paired with weaker CPUs. Unlike the Nvidia 750 Ti, a 30fps lock is needed here when targeting 1080p and anything close to current-gen console settings."
Nem hozzáállás kérdése, mert látszik, hogy máshol is megvan + W10 alatt a WDDM2.0-s driverben már jobb eredményeket ér el az AMD is PC alatt, azonkívül az AMD is közölte, hogy dolgoznak a hibán, miután a PC fejlesztője elég egyértelművé tette, hogy driverhiba...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5872 üzenetére
A D3D driver egy komplex probléma. Amit sokan nem vesznek figyelembe, hogy itt nem csak a megjelent játékokat nézik a cégek, hanem a megjelenés előtt állókat is. Alapvetően az Intel D3D drivere a legjobb. Messze az látszik a legrosszabbnak a tesztekben, de reálisan felhasználható processzoridő jut a programnak. Az NV drivere a másik véglet. Iszonyatosan zabálja az erőforrást, míg az AMD drivere a kettő közötti átmenet.
Hogy ez miért fontos? Bizonyos konzolra írt játékokban az AI és a fizika komplexitása a PC-s játékokon túlmutat. Viszont a D3D driverek miatt ezeket nem lehet PC-re portolni, mert túl sok erőforrást elvesznek a driverek. Ezért kér a Microsoft thin drivert, mert a grafikát képes skálázni a fejlesztő, de az AI-t és a játékmenetre ható fizikát nem.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #5873 üzenetére
Jaaa, akkor megsem minden jatekban, megsem minden kartyaval, megsem minden konfigon...csak elsore kicsit dramaibban adjuk elo Akkor megiscsak tulzas volt jol gondoltam.
Idezhetek egy allando mantrat ami a mantle cikkeknel jelent meg minden alkalommal: "ki az a hulye aki olyan processzort tesz melle ami gyenge es nem tudja kihajtani a kartyat..."
Vagy ez csak az AMD szidasara fenntartott szoveg, visszafele nem ervenyes?(#5874) Abu85
Ha az NV drivere zabalja az eroforrast akkor miert az AMD driver fut rosszabbul a gyenge procikon. Amit Szaby is linkelt az elobb?[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mivel is csesznek ki velem ? Eleve kikapcsolom a Hairworksot mert még anélkül is sokszor beesik 40 környékére az FPS.
Majd ha rendbe szedik a játékot akkor lesz időm azon aggódni, hogy ~10%-al gyorsabb is lehetne a HairWorks...Ugyanúgy ahogy kikapcsoltam a Dragon Age-ben is az MSAA-t, mert még a 2x is -30 FPS-t jelentett akkor nyilván az is direkt volt ilyen, mert más játékban nem lassabb ennyivel...
(#5875) Malibutomi: Ha egy i3-on ennyire szarul fut akkor az összes AMD APU-n és FX-en is mivel azok még gyengébbek egy szálon, de akár az olcsóbb/régebbi i5-ön is amit nem lehet tuningolni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Halo 3 azért nem jött PC-re, mert nem volt elég processzoridő a driver szálak mellett. Ekkor volt az, hogy az MS összehívta a cégeket, hogy ez így nem lesz jó, mert hiába jönnek a jobb processzorok a reálisan felhasználható processzoridő az egyre agresszívabb driverek mellett inkább csökken. Ezért nem látsz AI innovációt évek óta. Egyre kevesebb rá a büdzsé.
Szinte mindegyik exkluzív ls komolyabb konzolos játék AI-ja és fizikája túlmutat a PC-s szinten. Az AI szempontjából különösen durva a The Last of Us és a Dragon's Dogma. A fizika szempontjából az Uncharted 3.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #5875 üzenetére
Ez egy ballansz probléma. Mennyi processzoridőt igényel a játék és mennyit vesz el a driver. A mai multiplatform címek szándékosan rendkívül butítottak a játékmenet szempontjából, hogy maga a szimuláció kevés processzoridőt igényeljen, és az NV driverének is legyen elég szabad erőforrás. Az AMD és az Intel drivere ezzel biztosan jó lesz, mert kevesebb szálat futtatnak.
(#5877) Szaby59: Ez a lényeg. Azért kapcsolod ki, mert nagyon zabálja a géped, pedig valójában ugyanehhez a minőséghez nem kellene ennyi veszteség. És akkor már átgondolnád, hogy mást kapcsolj ki például.
A Frostbite 3 egy deferred MSAA technikát használ. Minden render targetet leszűr, vagyis más játékokhoz mérten az MSAA munkája 4-5x-ös.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
-
imi123
őstag
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5881 üzenetére
Lehetne, de annyi HBM nem lesz
(#5880) Abu85: Ha nem kapcsolnám ki és fullra optimalizálva lenne, akkor nem 40-re hanem mondjuk 45-re esne be. Minden játékot úgy állítok be, hogy 50 alá ne menjen, de az 55-60 a cél tehát nekem édes mindegy, valaki ezért vesz +1 VGA-t én nem fogok max nem kapcsolom be...
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz CsonkaImo #5879 üzenetére
Engem a betoltodo tereptargyaknal jobban szokott zavarni jatekokban ha a maga a terep (a fold) megjelenitese egy jol lathato kb 10 meter sugaru korben elesedik ki mindig a karakter korul...na az undorito
(#5883) Szaby59
Mire lesz eleg hibas chip, addigra felfut a HBM gyartas is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Azért ez rendesen ki van csavarva. Az nVidia a hibás az AI és a fizika stagnálásáért, mert a drivere sok CPU erőforrást visz el, hogy normális FPS-eket tudjon biztosítani. Ezzel szemben az AMD drivere király, mert takarékos a CPU-val, és a komplexebb játékok már közepes CPU-kkal is köhögnek (ezt persze a tesztekben a 4GHz fölé clockolt i7-ekkel nemigen látni). Szóval az AMD akkor is okos, amikor hülye. Az pedig remélhetőleg nem zavar senkit, hogy 6-7 éve is hasonló volt a helyzet, amikor még DX11 sem volt
Az a kijelentés pedig, miszerint "Szinte mindegyik exkluzív ls komolyabb konzolos játék AI-ja és fizikája túlmutat a PC-s szinten" - háááááát... szóval, hány játékot is takar a nagyívű kijelentés?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
stratova
veterán
Viszont ezzel a lendülettel, kb. ki lehetne dobni a divatosab deferred leképezőket (full, light pre-pass) és/vagy forward+ vagy hibrid (pl. Ryse) megoldást használni?
DX12, Mantle vs. DX11-et kb úgy képzelem el, hogy az előbbi kettő eleve kisebb CPU overhedet eredményez, míg DX11 esetében Nvidia az overhead kérdését úgy oldotta meg, hogy több processzorszálat is igába hajtott (amin mondjuk 4 szálas érában nem tűnik elvetélt ötletnek, amíg nem éppen a csodálatos AI-król híresek a játékok (vagy éppen ezért)).
Nvidia OpenGL driver parancsilsta támogatása azért egészen látványos (igaz feltételezem ahol ez használatban van, ott kb. az egyetlen feladat ilyenkor a megjelenítés nincs AI stb.). A vonatkozó diasoron pedig éppen ez a szalagcím:
Approaching zero driver overhead
Nem lenne megoldható, hogy ahogyan DX11-ben MS opcionálisan teszi használhatóvá a parancsilstás úgy ez a lehetőség, csak az ebben a szemléltben megjelent játékoknál legyen aktív? Vagy ezzel a fejlettebb AI-t, fizikát felvonultató játékok terjednének (pl. port) lassabban?
Az itteni példa vizsgálja az egyes eljárások előnyét és hátrányát.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Microsoft már magára vállalta a felelősséget. Amikor bemutatták a DirectX 12-t, akkor elmondták, hogy DX11-ben használt modell egy totális tévút, és mindenkit lebeszélnek azóta róla. A probléma egyébként jelentős. Minden évben azt tapasztalták a fejlesztők, hogy jönnek az új processzorok, és eközben csökken az elérhető processzoridő. Ez nem jó irány sehogy sem.
Ha olvastad, amit írok, akkor az Intel drivere ebből a szempontból a legjobb. Az AMD a két végpont között lavírozik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz stratova #5886 üzenetére
A full deferredet semmiképpen, mert a PBS-re az a legjobb. Igaz, szétzabálja a sávszélt, de megvan a maga előnye.
Low-level API-nak annyi az előnye, hogy eltűnik a driver. Tehát a program a teljes processzoridőt megkapja és szabadon felhasználhatja.
A problémát maga a driver okozza. Ezért nincs kernel driver DX12 alatt. Minden új API így oldja meg ezt a gondot. Ez az MS megoldása. A DX11 meg így marad. Nem tudnak vele mit kezdeni.A példákkal az a baj, hogy az MS is itt hasalt el. Lefuttatták a teszteket és szuper volt. De egy játék nem csak rajzolás, hanem szimulációs munka is, és ott már negatívba megy a sebesség. Ezért kért meg mindenkit az MS egy éve, hogy ne használják. Inkább skálázzák le a grafikát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Az MS a DX9röl is ezt mondta,és a D12röl is ezt fogja....MS....azt se amit kérdez.Neki a jó dx nem biznisz,vegyél csak konzolt
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Malibutomi #5881 üzenetére
Nem kapok valaszt...vagy direkt nem?
-
veterán
Azért ez rendesen ki van csavarva.
Nagyon finoman fogalmazol, és most nagyon finoman fogalmaztam...
Értelmezzük kicsit ezt a 2 mondatot Abu85-től:
A mai multiplatform címek szándékosan rendkívül butítottak a játékmenet szempontjából, hogy maga a szimuláció kevés processzoridőt igényeljen, és az NV driverének is legyen elég szabad erőforrás.
Tehát a fejlesztők lebutítják a fő bevételi forrásuknak számító Xbox Oneos és PS4-es a játékaikat, hogy az NV-s PC-k is elbírják a konzolokénál többször erősebb procival a szimulációt.
A Halo 3 azért nem jött PC-re, mert nem volt elég processzoridő a driver szálak mellett.
Tehát PS3-ra és PS4-re is az NV-s driver szálak miatt nem jött a Halo 3, ahogyan a legújabb Tomb Raider is csak ezért lett Xbox exkluzív, mert az NV-s driver szálak keresztbe tettek a PC-nek és PS4-nek is.
-
nagyúr
Olvasom, amit írsz, és azt tegyük hozzá, hogy az Intel drivere szerinted a legjobb ebből a szempontból - én pedig azért nem foglalkozom a kékekkel, mert egyrészt nincs releváns teszt róluk, másrészt annyira gyenge a GPU-teljesítményük, hogy az életben nem lesznek CPU-limitesek. Diszkrét GPU-k terén a két végletet az AMD és az nVidia képviseli, és ebben abszolút az nVidia-féle irányt tartom jobbnak, mert ez jobb a játékosoknak.
(#5891) Loha: hát, igen...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Malibutomi #5890 üzenetére
Szerintem direkt nem, engem is erdekelne a tema.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
bunygyi
tag
Sziasztok!
Vissza olvasásnál felvetődött a kérdés bennem hogy az AMD
több frissítést kap és a kezdeti különbség a játékok terén erősen elvesz!
Ez így van? -
#85552128
törölt tag
Újak közül elég sokban a 290X van a 780 Ti fölött Dying Light, GTA V Witcher 3-ban is, de arra állítólag lesz megoldás...
Szimplán annyi, hogy míg az nV-nek már a Maxwellre kell fókuszálnia addig az AMD továbbra is a régi kártyákkal foglalkozik és mivel az új széria sem hoz új kártyákat (a Fijin kívül) egy ideig még kaphatnak pár %-ot a meglévő=aktuális kártyák.
Most még driverek terén jobb az nV, DX12-től viszont a drivernek minimális szerepe lesz optimalizálás tekintetében is...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Hobby elektronika
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen