Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #131600 üzenetére
Tök8, megtehetik. Mi történik? Semmi. Nem lesznek többen akik tüntetnek, nem fog ellenük fordulni aki eddig velük volt, nem lesz se következmény se változás.
Többség nem is értesül az egészről, max egy részéről az alább látható formában. Utána köpködi is őket és tapsol a fideszes tolvajnak hogy milyen jól megmondta. A kontextusról meg fogalmuk sincs és nem is lesz.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
eattila
csendes tag
Jófogás Tisza-tó "verseny" megvolt. Összetett 381, kategória 128. 1300 előre nevezőt emlegettek. 25-ös áltagom lett (ami csak nekem sok), ha nem nézem a frissítőponti megállást. Megkészültem a végére azért.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Jahno
őstag
válasz npera #131597 üzenetére
Gömbibával is kiültünk egység elé a padra és megfejtettük a világot. Néhány Hubertus után bevallotta, hogy nem ismeri a helyi rétesest. Súlyos.
Számolhatunk bicajosokat, meg valami majom megint azt magyarázta, hogy milyen jó a vonat, gyorsan összeírtam a kedvenc járatom elmúlt 10 napját, aztán hamar témát váltott mert kétszer törölték, kétszer volt 1+ órányi késés, volt néhány buszos pótlás. És júzerként erősen érint az is, hogy egy gyalogot ütött el akkor is kimaradt, oszt hiába nem a MÁV hibája, attól még nem jön aminek kellene. Tegnap meg változatosság kedvéért egy autós próbálta ki, hogy mekkora távon tud megállítani egy vonatot. Ebből is látszik, hogy az autósok hülyék és le kell zárni előlük a hidakat :-D
Másik hülyénél még gondolkozom, hogy rágjam-e a gittet, kitalálta, hogy fogalmam sincs a tömegközről, de lehet már csak saját statisztika miatt is megszámolom milyen járatokon fordultam elő mostanában, aminél csak pár haladó hülye meg az ellenőrök tehetik magasabbra a lécet. Ma csak a környéken rohangáltam, kerület kerülőket meg úgyis látod.
Nodeinkábbhalazzunk.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #131609 üzenetére
heten is vmi ujabb bicajnáci adta nagyon elo megint magat a FB-n menetrendszerinti hasznos idiotakent, hogy autoval a varosba barhova elerni +2ora
hatnemtom...a Keleti PU-hoz 20perc szokott lenni a szintidom, annyi ido alatt a 50-s vilivel nem erek el a Hatar utig, amikor meg igazabol sehol nem vagyok, akkor sem, ha takkra akkor er a megalloba az is, amikor en is, es nem kell varni sem ra semmit
most 30.-n is voltam ott a papalatogataskor a Keleti PU-nal es du fel egykor is lazan meg tudtam allni a Thokoly ut feloli parkoloban
(ok meg behaluznak ilyen 0-24h allando dugokat a varos egeszere)....ezek szerint az idoben is visszamennek bicajjal
de minden heten van egy ilyen megmondoember hasonlo legbol kapott sztorival, aki vmi parhuzamos valosagban el
....vagy olvassak a bikemag-n meg a hasonlo hulyekepzo oldalaikon, es mint vmi szent biblianak veszik azt, amit ott olvasnak, es azt hiszik attol lesznek iszonyuan faszabb gyerekek, hogy korbekiabaljak vele a netet agy nelkul....mert szorol-szora pontosan ugyanezt a +2 oras nagy dumat adta elo egy masik is par hettel korabban
ja es ez mellett mindenre IS az ultimate megakiller megoldasuk a "tíííccsukki"[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #131613 üzenetére
En mostanaban mar heti egyszer bejarok az irodaba (van egy nagyon cukker uj kollegano) es bizony azon gondolkozom, hogy lerakom a X.-ben a kocsit es metro+villamos a ceghez mert mar ketszer is beszoptam a dugot a hidon. Befele nem katasztrofa, de hazafele all mint a covek.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #131614 üzenetére
csak ezzel megint az a nyugos, hogy eleve bejossz a varosba mar kb tiz km-t, amire lerakod a kocsit
es a bicajos sem azert kuzd am ekkora lendulettel, hogy a metro jarjon sokkkkal kijebbre, hanem csak azert, hogy de jaz ajuto az negyöjjönbeee-eeeeeeeee
legszebb, amikor megnezed a profiljat es ilyen Bp-tol 50-150km-s lakohelyek vannak megadva
OK, lehet nem frissitette, de ne szakertse mar meg a 3000 falujabol kiindulva, ha pl amugy tenyleg ott lakik
...mert qrvara nem tartom relevansnak a velemenyetMaglod felol is bejossz varoshatartol nezve 15km(!)-t a M2-hoz az Örs-re P+R-hez, hogy utana utazz azzal a M2-vel, aminek osszesen 10km a vonalhossza Deli PU-i vegallomasaig
wow
azaz ha nem mesz vele vegig, akkor par km-re cserelned le autot?
hagyjadmar...egy idealisabb vilagban a varos hataratol max par km-re lenne az atszallasi lehetoseg es GYORS tomegkozelkedesi eszkozre, amit a peremkeruletek lakoi is tudnak hasznalni a varos fele
nem a Rakoskereszturi BKV buszvegallomastol kene buszozni fel orat az Örs-g, hanem odaig jarna a M2 szarnyvonala osszeszedve a X. keruletet is
meg a masik vege kimehetne BAH csomopont fele M1M7-g keresztezve a M4-s vonalat a Kelenfoldi PU-nalmeg az Ulloit lekovetve M3 Vecsesen at Ferihegy2-ig, meg eszakon Dunakesziig
meg az M4 Rakospalotara a Polus/Azsia centerigde megnezed a bicajnácikat egyiket sem erdeklik ezek, csak a tííccsukki megy toluk
jonnek nagy dumakkal, hogy Bp-n tokeletesn kivalo tomegkozelkedes vanaztan egy 600k-s Rotterdamnak 100km metroja van, mert a holland peldakkal vmiert nagyon szeretnek ervelni, csak ezt gyors tomegkozlekedos reszet a bulinak sosem latjak mar meg a tíííccsukki kampanyukban, es nem is sikerul atvenni toluk
vitezy is a napokban elsirta magat a deli korvasut miatt, hogy "akár 60k"* utas is lehet rajta ~500Mrd-ert...a valosagban majd kb a fele-ketharmada
a draganak tartott M4-s vonal ennyiert 200k utast szallit
meg a korvasut mellett 20m-el jar az 1-s vili napi 150k utassal...hogy ertsuk ez az "akár 60k" utas mit jelent*regebben erre ennel sokkal kisebb szamok voltak, csak ugy erosen kerdeses volt a megvalositasa
lasd lezerjani HÉVje is, 5x-s ar, meg a a tervezetthez kepest csak fele utasszam[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #131615 üzenetére
Persze, ha a repterig jonne a metro be se mennek kocsival a varosba. Az a lenyeg hogy olyan kotottpalyas kozlekedes legyen amit nem tart fel az autoforgalom es nem kell menetrendet nezegetni. Hanem jon par percenket a masik.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
Jahno
őstag
válasz Samott #131616 üzenetére
4es6os néha ilyen, csúcsidőben már nem biztos, hogy felférsz. Ott meg a gyalogok hülyék, hogy akadályozzák, meg mostanság a Mammut előtt pár gyökér autós tartja fel keresztben. Van ez így. De azért ilyen olajozott pókhálót álmondni fél Pestre elég erős történet. És akkor nem csak Pestből áll a világ.
-
-NoVa-
addikt
Nah, egyik gyereknél javul az orrvérzés/orrfolyás az antibiotikumtól, az reményteli dolog. A másik megint skarlátot kapott újra a suliból, de hamar észrevettük, az is antibiotikumot kap, de most csak szájon át. Mivel újfélét, ma megint virrasztok, hogy ha allergiás lenne rá, vegyük észre. Legalább nem lesz belőle kórház, mint a legutóbb.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #131620 üzenetére
Ráértem statisztikát nézni.
Előző pár hónapban lehet kimaradt valami, de így minimum 49 viszonylatot jártam keresztül-kasul tömegközzel. Vonatokat nem vettem bele, nem volt sok. Lehet tán a 10et sem értem el, többnyire csak Déli-Kelenföld közt.
Ma meg azzal szoptam, hogy GPS sem szeretett volna pozíciót mutatni, mágneses észak is kúszott összevissza. Nap meg mindenhol is lement és elég nagy tűréssel sikerült csak megsaccolni, hogy merrefelé van nyugat. Egy kósza csillagot találtam a felhők közt, aztán inkább hazajöttem fröccsözni.
Közben azzal babrálódom, hogy a kékesszürke párát mivel lehet utómunkában megtrükközni:
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #131614 üzenetére
En mostanaban mar heti egyszer bejarok az irodaba (van egy nagyon cukker uj kollegano)
...
Befele nem katasztrofa, de hazafele all mint a covek.
Szerintem ez teljesen természetes reakció.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Jahno #131611 üzenetére
Csúnyán összekarmolta a fogaival a fényezést a vonat orrán? Itt az a nem tudom hogy hívják "csatlakozó elem" a vonat orrán vélhetően eléggé durván ment át az egész kocsin, inkluzíve ajtó, légzsák, középkonzol és medencecsont, valamint mellkas....
Én benézek mindkét oldalra fehér jelzésnél is, nincs kedvem cicázni a vonattal. Lassabban megyek át az átkelőn, de ha a biztosító berendezés valami miatt nem működne, akkor legalább az esélyt megadtam magamnak, meg a családnak.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #131615 üzenetére
Én 10 km-t megyek melóba majdnem teljesen ugyanazon az útvonalon akár kocsi, akár bringa. Ha tömegközzel mennék, akkor gyakorlatilag városnéző túra, mert akkora kerülő. A vicc az, hogy mindezt úgy hozták össze, hogy a cég ugye 1927 óta létezik és csak fehérgalléros alkalmazottból van huszonezer, plusz a gyár, ahogy a kékgallérosokból is van elég komoly mennyiség.
Nincsen villamos, nincsen hév, vannak elcseszett buszjáratok, amik különféle rettenetes helyeken állnak meg a város különféle pontjain.
Egy gyorsabb bringával kábé 22 perc egy irányban, ez kábé fixen ennyi. Széliránytól függően "kényelmesen" vagy kábé megszakadva. A kényelmes tempó után is full tusolás perszer és teljes átöltözés, tehát nem kosaras hipszterbringás tempóban.
Kocsival kora reggel kábé 12 perc oda, ha viszont csúcsdugóban hazafelé, akkor simán lehet 45-perces móka is.
Tömegközlekedéssel éppen egy óra alá esik be, plusz a séta a megállóig.
Bringázok gyakorlatilag default, néha kocsi. A bringaút egy elhanyagolt tákolt és foltozott szükségszerűség. Most gázcsövet cserélnek a teherautós részleg előtt és egy nagyobb logisztikai központ felé, így szétrobbantották az egészet és már fél éve munkaárkok között lehet balanszírozni vagy süllyedés sárban vagy öklömnyi "murván". Olyan hepe-hupás, hogy kábé 15 km/h felett lerepülnék az ülésről, ha nem lenne klipszem.
Télen nem takarították a felbontott szakaszt, ott lefagyott a latyak és belefagyott a keréknyom, aztán arra esett még hó, ami ráolvadt és ráfagyott. Akkor 1 óra felett volt az út és kábé életveszély volt. Akkor kocsival jártam.
Mindez még nem Nyugat, mert az Helsinki.
-
npera
újonc
válasz Jahno #131609 üzenetére
Tegnap egy drogdíler nyughatatlan fiatal jött mögöttem valami durva elektromos "kerékpárral". 45-50 körül még tolt hátulról, aztán kielőzött jobbról sávon belül. Akkor nagyon közel volt hozzá, hogy ráhúzzam a kormányt, de megálltam a kísértést. Amikor rádudáltam, akkor nézett a buta gyapotszedő fejével, teljesen lemaszkolt nindzsaruhában persze rendszám nélkül. Utána elhúzott, gondolom ment valakit tarkónlőni, mert egész éjjel fenn volt a rendőrhelikopter.
Nyugati kerékpárosok....
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #131632 üzenetére
tolem itt van a repter nem messze, de csak ugy tudnek kimenni 45-50perc alatt BKV-val oda, hogy elobb bemegyek(!) egy keruletet Kispestre a 200E-hez
vegulis tok logikus, hogy ahhoz hogy kifele tudj menni, elobb befele kell menni egy keruletet
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
Samott
addikt
Van a tumblin egy olyan rovat, hogy varatlan volvo: ez tenyleg varatlan volt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #131617 üzenetére
most megint van egy agytroszt, neki Esztergom van megadva lakhelynek
b+ megneztem, É-D-i iranyban 5km a varos a Suzuki-tol merve a Duna-ig, es 1.5-1.6km szelessegu
de majd o megaszondja neked bp-inek yooool, hogy szerinte hogyan szeressel inkabb kozlekedni egy 30x ekkora varosban
erted, egy olyan par tizezeres lakossagu varosbol kiindulva, hogy legnagyobb kiterjedeseben nezve is azt az 5km-t egy ora alatt atgyalogolod, meg autoval is 6perc alatt vagy a masik vegen
kivi lennek du 3-4-5 korul mit ugrana a 4-6-s meg az 1-s vili tomegnyomoraira
varjuk meg a kovetkezot
de a kovetkezon is pont ennyien lesznek, bááááástyatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #131644 üzenetére
nem, nem arrol beszelnek
hanem egsz Bp-rol en bloc, hogy mar bent se jarj autoval semmiert
a varoskozpontban honnan hova nem lehet akar ma is hóóttt lazan elerni BKV-val, hogy meg kell egy ujabb vonal is elobb oda sulyosan szaz Mrd-kert?
amire hivatkozva azt szeretnek, hogy en a peremkeruletbol se jarjak autoval inkabb sehova, pedig nekem pont semmi hasznom nincs abbol az uj vonalbol...sem
de arra, hogy Szentendre-rol a HÉV 2 perccel gyorsabb legyen Battyhyanyi-ra egy alapvetoen nem bp-i lakos erdekeben, arra egybol lenne 3-400Mrd....vagy inakbb 500 istöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
Ah, eltűnt a hozzászólásom....
Mindegy. Drónoltam, meg grilleltem...
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #131644 üzenetére
Pont a Hungárián belül működik és sűrű a tömegköz, külső kerületek és agglomeráció felé kezdünk szívni. Autó meg néha hatékonyabb, vagy ha már kiegészítem akkor nincs értelme nem bemenni a körön belülre.
Városközpontnak szintén jelen vagyok, BKVnál is tudok szélsőséges dolgokat mondani, mikor teljesen egyedül ülök valami járaton, vagy éppen nem férek fel és itt inkább az a szűkös, mikor már fel sem férünk és a belül autóban közlekedő tömeget szeretnék erre átpattintani ugye. Néha akartam hatástanulmányt hozni, de nem nagyon szeretnék villamoson fotóznivideózni. És módjával külső kerületnem is jelen vagyok, ajánlom figyelmedbe a Bptúra azaz kerület kerülő nagyszerűen hangzó civil kezdeményezésű rendezvénysorozatom
Mellé a városon át meg ide-oda kódorgó tömegek sem mindig csak a szomszéd kerülettől a kerületig járnak. Ezért mondtam, hogy a bicajosoknál is dobálóznak számokkal, aztán max. nem értjük honnan jön és mekkora hasalás. Hungária körön belül is rohangálok mindenfélével, de éppen elég a Csepeltől gyárig opciót behúzni. Legtöbb felhasználó általában úgyis melóhely-otthon közt optimalizálna. Meg körön kívül is járok néha, nem csak a falutábláig.
Pénteken tuti kocsival megyek dolgozóba, 1 órát rögtön nyerek az egésszel és délután még el tudok intézni pár rohangálós dolgot. De hát tudom, minek csinálok rohangálós dolgokat, mikor odahaza is ülhetnék a seggemen és onnan is magyarázhatnék hülyeségeket :-D Már csak azt nem tudom, hogy Törökbálintra menjek-e ki haverhoz, vagy Pilisben keressem a fámat. Pilisben ha beülök az autóba akkor 40 perc alatt idehaza vagyok, tömegközzel 2 órán belül teljesíthetetlen feladat (néha néztük és optimalizálunkmert van 1-2 tömegközös vonatos haver). Törökbálinti havertól kocsival 25 perc, tömegközzel 1.5 óra környéke az út, ha minden egybeesik. Kipróbáltam mindegyik verziót, de azt is, hogy hazamegyek az autóért, melyik folyamatot részletezzem? De ma éppen rendezvényt simogatok az Ó utcában, az eléggé belváros, kedvenc Dabasomról 50 perc az út (haver Telki felől már késéssel indult busszal, jó 1 órába bele szokott férni) tömegközzel KÉT óra. Odavissza út nettó NÉGY óra és akkor cseszhetjük a rugalmas indulást, meg felírhatjuk a szopószorzókat. Mert vasúttól az érkezési és kiindulási hely is 500 méteren belül van az elég nagy előny. Győzd meg, hogy KÖKInél tegye le az autót és kavarjon be tömegközzel egy hátizsákkal.
Ha lassú és nem hatékony, akkor hajunkra kenhetünk mindent. Hungárián kívül megáll az élet és bizonytalan lesz, mellé még az esti és egyéb műszakokat nem is emlegetjük. A vidéki adhoc elektromos autós bajaim meg már lerágtuk, de hát ott is ment a toporzékolás, hogy menjek Oszkárral, és hát hógyne, pont kiadná (szopószorzókat levonhatom, akkor sem adja ki) :-D
És akkor erősen tiltakozom, mikor céges rendezvényt kellene vinni az Andrássy út közepén vagy a Jászainál, mások meg nem értik miért tartom kvázi megoldhatatlan feladatnak, de már 1-1 Hungárián kívüli helyszín is, mert kosárcsarnokot meg rendezvénytermet építettek mindenhol, csak a bekötő utak meg a parkolási lehetőségek zűrösek. Csak ez megint az a témakör, hogy minekmentoda és nem a megoldáson rágódunk.
Fatornyos falum viszonylatát most nem emlegetem, felújítás van, pótlás megy. Sok hülye nem is nagyon figyel a kikapcsolt vasúti átjárókban, csak menne, mint a homályökör.
S8ból továbbra is hazaérek éjszaka tömegközzel, vidéki ismerősök már bajban vannak, tegnapi napot sem érdemes számolni, hogy mikor merre jutnék el tömegközzel, de lehet megnézem Gtérkép alapján, mert ismét mindenféle káposztaföldeken kerestük a térerőt, vettem kenyeret és tejfölt, visszavittem az üres üvegeket, kiszórtam némi hulladékot, felmásztam a kápolnába, kilátóba:
-
eattila
csendes tag
válasz npera #131646 üzenetére
En csak kibontottam egy szekrenyt az erkelyen. Kipakolas, kibontas, lehordas, feltakaritas. Aztan masikat kivittem, abba bepakolas, rendrakas. Meg osszeraktam egy hatmadikat az elozo helyere. Egy kellemes delutan rament.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs