- Windows 11
- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Proxmox VE
- Windows 8 / 8.1
- Windows 10
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
A. Crowley
csendes tag
Érdekel valakit 2012es Smax? Ismerőstől.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Phülöp #132171 üzenetére
Egyszer nekem is volt egy karbon/alu kerékszettem, egy Sram S70-es (elől S60, hátul S80). Nagyon szerettem, csak a nagy súly, a fiatalos hév és az aero kardküllő nem jó kombinációk.
Ilyen volt a hátsó. Bringabuzi havek háromig számolta a hátsó küllő töréseimet, utána közölte, hogy inkább adjam el...
-
Sipi-
tag
-
Bujdy81
csendes tag
Na, vettem egy rendszámot. Egyénit, hogy a nejem boldog legyen.
Szerintetek az én általam megvásárolt rendszámot hogyan tudom rátenni a lízingelt autóra? -
Jahno
őstag
válasz Sipi- #132208 üzenetére
Egyedi rendszámnál tulajdonod lesz és ha autót cserélsz akkor marad a rendszám, mindig ráteszed majd a következő autóra vagy bármelyikre átpapírozható. Zűrös cégek szoktak ezzel nagyot szopni, hogy megveszik cégnek mert minden céges legyen és elszámolható, aztán mikor bedöntik akkor megy vele a rendszám is.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
Múlt héten kedden voltunk a SAAB radaros részlegénél az egész csoporttal megnézni, hogy milyen dolgokkal mókáznak. A legtöbben csak néztek ki a fejükből, én viszont teljesen izgalmi állapotba kerültem és elég sok kérdést tettem fel.
A végén mondták a menedzserek, hogy bárkit érdekel a meló, akkor menjünk nyugodtan, amitől a scrum master arca picit vonaglani kezdett
Azóta gondolkodtam a dolgon, ma beszéltem egy kollégámmal (finn csóka), aki ott dolgozott pár évet. Megkérdeztem, hogy szerinte én ott mit tudnék csinálni, aztán elmondta. Kábé hasonló rendszertesztelő és rendszer-arkitekt (nem kedvelem ezt a szót igazán), mint a portán.
Ma egész délután gondolkodtam és beláttam, hogy kábé teljesen passziválódtam a mostani meló tekintetében, így akkor elkezdek pályázni.
6 év benzines, 6 év elektromos ámokfutás után akkor megpróbálok átmenni a légvédelmi radarok fejlesztése és tesztelés irányába. Picit olyan, mint a hangszerek gyártása, az áramköröktől a részrendszereken át a teljes radar összerakásáig minden IS. Aztán alrendszerek tesztelése, teljes radar tesztelése "szárazon", aztán az épület tetején levő tornyon teljesítményen is, majd az adott járműre szerelve, majd lőtéren (akár szárazföld, akár tenger, akár légi), majd kuncsaftnál élesben lövészeten.
A tempó kábé tizede az automotive őrülethez képest, de az alaposság viszont teljesen más szint. Kábé, mint a hangszergyártás. Egy széria pár darab, de nem olcsóak, cserébe mindegyik egyedi "hangolással" készül és már-már kézműves cucc.
-
npera
újonc
Ma mentem először melóba a dán gravellel. 30,5 perc egy irányba helyett 24,5 perc lett. 6 perc spórolás egy irányba. Ami kábé 20%. Nem rossz.
Odafelé még ugrált a váltó fokozatok között, hazafelé indulás előtt piszkáltam picit a bowden finomállítón és most csak bekattan a helyére.
A váz geometriája olyan, hogy kábé a 8. fokozat körül egyenes a lánc ránézésre (menet közben néztem, majd megnézem álló helyzetben is), aztán marginálisan kezd ferde lenni a 10. fokozatra. A 11. nem is olyan rossz, kábé 45 km/h körül van passzentos kadensz.
A bringa olyan könnyű, hogy 4. alá felesleges váltani azokon az emelkedőkön, amiket melóba menet (iskola felé van egy meredek) bejárok. Az egyes szürreálisan rövid, szerintem azt nem fogom sokat piszkálni.
A fékek nem fejreállósak, de gond nélkül blokkolhatom a hátsó kereket az ülésen ülve is, ha ráhúzok erőből a hátsóra. Szóval kábé jó. Furvinyek 160-as tárcsa van rajta, de elég erős.
A stucnit megint nem mértem le, de sportos testhelyzetet tesz lehetővé
-
Jahno
őstag
válasz npera #132213 üzenetére
Ohóóó, ez híranyag az biztos. No meg néha szoktad látni amikor a Saabot meg a Lockheedet emlegetem. Toljad csak be szépen a papírodat, veszteni nem lehet. Ha meg év végi bónusznak vagy tesztelésre tudsz hozni egy kisebb passzív hűtéses pár megás hordozható atomreaktort, akkor állok elébe
-
sutszi
veterán
válasz npera #132213 üzenetére
Ez egy igen szép irány az biztos! Egy jókora kalappal, hogy sikerüljön.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Jahno
őstag
-
Phülöp
addikt
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Sipi- #132215 üzenetére
500 plusz lovas cucc simán lehet, mert kell majd menni tesztelni a cuccot különféle absztakciós szinteken:
- egy mérőteremben minimális teljesítményen
- egy mérőtoronyban magasabb teljesítményen
- adott járművön stacioner
- adott járművön tesztpályán (vannak földi, tengeri és légi cuccok is)
- adott járművön a kuncsaftnál, ami lehet akár Dél-Korea is vagy USA vagy Franciaország valamelyik érdekeltségi területe. És ebben éleslövészet is benne van.Szóval simán lehet erősebb a jármű 500-nál és mehet gyorsabban 200-nál
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #132215 üzenetére
Azért ott a "jármű" elég érdekes fogalom tud lenni földön, vízen, levegőben, sínek között...
Földi az simán 1500 lóerőtől kezdődhet, bár nem túl nagy a végsebessége. Többi cuccot meg 2x 4x valamennyi kilonewtonban szokták meghatározni ott nem tudom melyik a jobb csak tisztelem az ilyen cuccokat, akkor is ha nincs benne sok ülőhely:
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #132239 üzenetére
Már megint arrafelé vagy?
Ismerős csajszi egyik éjjel rám csipogott, hogy közelebb költözött Pesthez, gyűjtött egy csomó kapcsolatot is, folytatni kellene a fotós mókázásokat, meg most egy ideig meló sem lesz, doki rehabilitáció miatt előírt mindenféle mászkálást, dumáljunk már kicsit.
Én ráértem, dumáltunk. Úgyis alapban veri az élet mindennel, aztán most sétafikát írtak elő mert egyrészt túl sokat feküdt és erősödni, mozogni kellene, meg agyilag is ráférne némi elfoglaltság, ugyanis bicajozás közben csapta el egy teherautó úgy elég rendesen és ha időben kiért volna a mentő, akkor nem kellett volna amputálni a lábát. De nem ért ki, mert ugye nem lehet mindenhova 2 perc alatt kiérni....
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #132236 üzenetére
Jimmy Page, Robert Plant, David Gilmour, Roger Waters, Steven Tyler... azért vannak még páran.
Remélem, a Mötley Crüe meg a Def Leppard is még lesz egy ideig, mert van jegyem. Hétfőn lépnek fel a Dömében. Dóm. Népligetnél, na.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
Ja, tegnap egy kék Teslával mentem haza!
Eddig tetszik. Halk, tágas, jól megy. Pedig nem nagyon vettem ki chill módból. Autópályán is használtam, néha előzni "kellett", akkor belenyalt pikk-pakk a 185-be is, de csak pár pillanatra.
Este asszonynak megmutattam milyen az, amikor belezúmolunk a panorámába. Ki lehet bírni!
Eddig 17,7 kWh/100 km az átlagfogyasztás kb. 160 km alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- EAFC 24
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- AKCIÓ! Új Bontatlan 2022 MacBook Pro 13" Apple M2 chip/8GB//256GB Magyar Billentyű Azonnal DEÁK TÉR
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen