- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- macOS PC-re
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Nem baj ha nem hiszed, attol meg igy lesz. Ebben a felbontasban egy 480 csak a tokeit vakarassza, SLI meg aztan foleg. Szoval a nem lenne ilyen gyors osszehasonlitas eleve nem lenne korrekt vele/veluk szemben. Tedd fel a kartyad legalabb 1680*1050-be es ott tesztelj, gyanitom ott nem 4-szeresen verne tonkre, hanem sokkal jobban.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Ne haragudj, de annak, hogy szükséged van-e valamire vajmi kevés
köze van az ár/teljesítmény mutatókhoz. Most vagy szükséged van
rá, vagy nem, de ha nem, akkor hol érdekel az ár/teljesítménye? Ha
meg mégis szükséged* lenne rá, de az ár/teljesítmény mutató miatt
nem veszel, attól nem a szükség szűnik meg, hanem az igényed.
(Magyarán kompromisszumot kötsz, de nincs ezzel semmi baj...)*: más kérdés, hogy lehet-e szükséges egyáltalán a szórakozás
eme virtuális formája... Azért valljuk be: ha "hozzád vágnának" egy
480-ast, nem utasítanád vissza... Ilyenkor mindig felmerül bennem
a kérdés, hogy most a "topiklakókat" akarod meggyőzni (úgysem
sikerülhet, hiszen aki megvette, megvolt rá az oka), vagy magadat
nyugtatod? Ezen HSZ-edből utóbbira tippelnék. Btw. az SLI-d más
szempontok miatt sem összehasonlítható egy 1 GPU-s kártyával. -
9950es
aktív tag
Más kérdés, aki szerint a GTX a "tökeit vakarássza" 720p-ben , vette -e a fáradtságot hogy kiszámolja hány pixelből áll 2x 720p (3d-hez), illetve 1x 1080p . Trallala, ennyit a tökvakarásról.... Megint más kérdés hogy a FullHD legalább olyan túlértékelt mint az I7 , amihez ilyen legendák kötődnek hogy 720p-be mennyire számít meg mennyire hasít ROTFL.
Elmondanám hogy a GTX480 tri sli sem számol le 3db fullhd monitorra való 3d cókmókot, csak a középső képernyőn fut fullhd, a többi alacsonyabban megy. 1500 dolláros kérdés: vajon miért. )
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
DigitXT
félisten
Nem feltétlen "háborodott" az, aki nem az SLI-t választaná.
(Ha így gondolod, az téged minősít.) Több szempontot is
kellhet mérlegelni, az, hogy neked csak az ár/"teljesítmény"
számít, az a te problémád. Másnak meg mondjuk nincs SLI
képes lapja, és csak azért nem akarja lecserélni. Pl... Nem
beszélve a két kártya extra hangjáról, melegedéséről. Illetve
közel sem biztos, hogy két kártyával 100% az a gyorsulás.
Nem akarok ezen vitázni, hiszen nem vagyunk egyformák...
Csak megtettem az észrevételemet, hogy ez, amit nyomsz
egy kicsit mellébeszélésnek hangzik: majd akkor lökjed ezt
a szöveget, ha itt lesz az a GF104, és tudni fogunk valamit
róla, nem is beszélve a GTX485-ről. (Amire én is várok...) -
-
dz1
tag
bit cauldront
Mi ez a bit cauldront?
én eléggé megutáltam mert nagyon durván elbánik a fényerővel, pedig projektornak elvileg "van", csak mégsem elég, rá kell segítsek.
Ezek szerint a Iz3d polárszűrös szemcsin keresztül jóval sötétebb a kép projectornál mint a 3D visionnál a Shuteres szemcsivel?
A projectorodat ezek szerint tudod 3D visionhoz+ iz3d-hez is használni? -
fsb1000
nagyúr
Én másképp gondolom...
Az eBay-ről vásárolt EVGA kártyák úgy tekinthetők, mintha garnélküliek lennnének.
Bármit igérhet az eladó....Ha van egy barát, rokon, aki tuti 2 év múlva is hajlandó intézkedni, az talán más.... de az is nagyságrendekkel többe kerül, mint itthon besétálni vele a kiskerboltba.
-
SSJPeter
őstag
EVGA-t Magyarországon nem nagyon fogsz tudni venni mert itthon becsődöltek,kiszorították őket az olcsóbb ázsiai márkák.
Csak külföldről tudod rendelni.
Superclocked verziót én nem hinném,hogy érdemes venni mert nem sokkal emelték meg órajelet.
Ez ahogy néztem még a GTX 480-ra is igaz...hát még a 470-re,de összességében az EVGA jó márka.
A liquid-eshez kell,hogy legyen vízhűtésed."Azokra csak gyárilag 900 mhz-es GPU-t kell rakni, azért nem lehet kapni?"
Hát izé..nem egészen...asszem a legtuningosabb GTX 480 Hydro Copper Ftw edition is csak 752mhz-s.
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
-
rup1u5
nagyúr
Nem kell hanyattesni ez EVGA Superclocked kártyáitól!
Olyannyira nincs különbség a sima és a Superclocked EVGA között, hogy én legutóbb egy sima EVGA GTX 260-ast rendeltem és a dobozban egy Superclocked kártya figyelt!
Tehát simán összekeverik a különböző órajelű kártyáikat.
Mondanom sem kell, nagyon örültem, hogy az 576Mhz GPU clock-os 260 helyett a kb 30 dolcsival drágább 626Mhz-en ketyegő példányt kaptam.Szóval 1000millió%, hogy nincs válogatott alkatrész a magasabb órajelű kártyáikon!
Remélem ugyanígy fogok járni majd akkor is amikor a GTX 475-ömet rendelem meg fél év múlva!Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az SLI skálázódása nem az AA-tól függ. A CUDA és a PhysX-es játékokban azért van probléma, mert a rendszer csak a képkockára vonatkozó számításokat képes szétosztani. A CUDA alapú számítások mindig az első GPU-t terhelik, még akkor is ha az eredmény a másik képkockára lesz hatással.
Hát ingyen AA soha sem lesz, csak a munka lehet sokkal gyorsabb, a hagyományos megoldásokhoz viszonyítva. A DX11-ben nyilván lehet használni a DirectCompute-ot az AA-ra, de jó a DX10.1-es Multisample Access is. Mindkettő alacsony erőforrásigénnyel rendelkezik, és jó eredményt ad a legtöbb környezetben. A DirectCopute-os AA az gyakorlatilag mindennel kompatibilis. Az AMD algoritmusa elég jól működik az AVP-ben.A GF104-ben nem lesz támogatva a dupla pontoság, ezzel alapvetően lehet némi tranyót spórolni, és ez fontos szempont lenne az NV-nek. Az AMD is így csinálja a DP-t már nem támogatja a Juniper.
A Hemlock befoghatatlan. A dual GF104 annyira lesz gyors, mint most a GF100. A különbség, hogy a GF104 tömeggyártásra alkalmas lapka.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én csak a PC-t látom ott. Ez a mobil gépektől kezdve a hardcore masinákig mindent lefed. A Fusion 3D ready, az Intel HD Graphics szintén. Miről beszélünk?
A Multi-GPU az jelentéktelen már most is. A teljes piac alig 1%-áról van szó, és ezzel az értékkel most nagyon túlzok.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amennyiért akarod. Tied a program.
Kettőt és könnyebbet. Amúgy a 32 nm-re készült a GF102. Mivel ez tipli lett, így lehet választani ... várni a 28 nm-re, vagy lenyomni 40 nm-en. Nem tudom, hogy az NV hogyan dönt. Én év végére benyomnám tesztre, és akkor lesz a gyártósorról tapasztalat.
(#4420) fsb1000: Az a baj, hogy minden gyártó ezt mondja a saját tuningmegoldásáról. Egyébként senki sem válogat chipet. Ez persze a termék értékéből nem von le semmit, mert a garancia vonatkozik a paraméterekre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
voodoo98
addikt
a régebbiekben is lehet : 196.21-től felfelé biztosan, csak az újban lehet CPU-t is, a régiben megy úgy lehetett CPU-t "választani", h ki kellett kapcsolni a PhysX-et (disabled)
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az input lag nem a frissítési frekvenciától függ. Az az átlagos válaszidőn múlik. A 2233RZ például 120 Hz-en is működik. Persze az átlagos válaszidő sok mindentől függ. Például 3D alatt nő az input lag.
A.tessz: A sztereó 3D különböző megoldásokat jelent. Csak a stutteres szemüveghez kell 120 Hz. A másik két alternatíva nem villog. Persze a szimpla passzív polarizációs szemüveg speciális monitort igényel, amit drágább előállítani, mintha a 120 Hz-re készítenék fel a panelt. Ezért választották ezt a megoldást a gyártók, még ha a villogás az őrületbe is kergeti a felhasználót. Hiába a pénz nagy úr, az igények pedig le vannak szarva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindenki tudja, hogy milyen volt anno a 60 Hz-es CRT-ket bámulni, nekem nem volt jó érzés. Mivel itt teljes lekapcsolás van, így a stutter még rosszabb. Mindenki eldöntheti, hogy belefér-e a villogás az igényeibe.
Ez így van. Egyénfüggő, hogy kit mennyire zavar a lencsék 60 Hz-es sötétítése.
dz1: Az frame/sec az más lapra tartozik. A frissítési frekvenciáról van szó.
A gyártókat nem a te igényeid érdeklik. Az aktív sztereó 3D olcsóbb, mint a passzív. Az előbbinél 120 Hz-es megjelenítő kell és a szemüvegbe kell stutteres lencséket alkalmazni, az eredmény olyan mintha 60 Hz-es CRT monitort néznél. Valakinek megfelel, de sokaknak nem. Az utóbbi megoldás életképesebb szerintem. Oda elég egy passzív polarizált szemüveg. A gondok a megjelenítőnél kezdődnek. A speciális panel gyártása drága, így kevesebb a haszon ezen a megoldáson, mintha az aktív elgondolást erőltetnék. Szerencsére pár gyártó észnél van, és ilyen alapokban gondolkodik.
A környezeti fények eleve más lapra tartoznak. Mivel a 3D gyerekcipőben jár, így a körülményektől függ a tökéletes hatás. Még kell egy-két év, mire az elgondolás kevésbé lesz érzékeny a környezeti fényekre. Vannak nagyon jó ötletek erre és a szellemképek eltüntetésére. Utóbbiban a Sharp elég jól áll az RGBY paneljével.Az NVIDIA számára a gyártókkal kötött megállapodás a fontos. Te nem érdekled, mert csak addig vagy jó, amíg pénzt adsz. Egyébként az NV csak a szoftverért felel, ami működik több sztereó 3D megvalósítással, de abban sem akadályoznak meg téged, hogy a DDD vagy az iZ3D megoldását használd, amik szintén működnek GeForce kártyával. Utóbbi gyártónak van tiszta polarizációs passzív megoldása, de a Zalman csomagjai szerintem még jobbak. Ezek viszik a prímet most a 3D-nél. Persze szoftveres oldalról azt használsz, amit akarsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért nem panaszkodott rá senki, mert nem volt jobb megoldás. Amint lehetett növelni a frissítési frekvenciát mindenki növelte, mert érezhetően nyugtatta a szemet.
A CRT működésének érdemes utánanézni. Amiről te beszélsz az a vízszintes frissítési frekvencia. Az elektronágyúk balról jobbra végigmennek a foszforpontokon majd annak fényt adnak. Ennek a mértékegysége kHz, ami egy sor kirajzolásának idejét adja meg. A függőleges frissítési frekvencia az összes sor kirajzolásának a leírása. Mivel mértékegységekről beszélünk, így a 60 Hz, az mindig 60 Hz, de nyilván a CRT monitorok mérete nőtt, így a vízszintes frekvenciának gyorsulnia kellett, hogy tartsa a 60 Hz-et. Persze ez idővel annyira gyors lett, hogy már lehetőség volt a 100+ Hz-re is, ami őrületes áttörés volt a vibrálás szempontjából, már 85 Hz-nél sokat javul a dolog, de a 100 Hz, amire én rámondtam, hogy megfelel.A probléma gyökere a lencse elzárásán alapszik. Hiába zár, vagy nyit gyorsan a villogás 60 Hz-es frekvencián történik, ami zavaró.
Azt lenne érdemes meglátni, hogy nem ez az egyetlen megoldás. Van olyan alternatíva, ami nem stutteres. Bár az alacsony fényerő problémája és a látószög szűkülése ott is fennáll, de de nincs meg a lencsezárás, ami neked egy gonddal kevesebb.
Érdemes azon elgondolkodni, hogy a 3D-s mozikban, miért nem a stutteres szemüveget alkalmazzák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A foszfornak ehhez csak közvetve van köze. A CRT azért villog, mert nincs állandó háttérvilágítása. A foszforpontok csak ideiglenesen örzik meg az aktuális állapotukat, így viszonylag gyorsan kialszik a fényük, ergo a teljes képernyő elsötétül még azelőtt, hogy az új képkocka információival végigpásztáznák a pontokat az elektronágyúk. A foszfor egyébként általános probléma volt, mert az anyag minőségétől függően még azelőtt kialudt az első foszforpont, mielőtt az utolsó fényessége meg lett volna határozva. Erre találták ki az interlacinget, ami minden második sorra rajzolt. Ez a monitornál azt jelentette, hogy a képkocka két menetben lett kirajzolva. Először a páratlan, míg másodjára a páros sorokkal. Persze a fejlődés hatására ez a probléma egyre kevésbé volt jelen.
A villogást alapvetően a fekete háttér okozza, amint elvesztik a fényerejüket a foszforpontok. A stutteres szemüveg szintén feketére festi a lencsét, azzal a különbséggel, hogy ez a technológia működéséhez szükséges jelenség. A CRT esetében ez egy nem kívánatos melléktermék volt, amit a TFT az állandó háttérvilágítással ki is küszöbölt.Az nyilván nagyon gáz, hogy a mozik az elvezhetőség elé helyezik a technológia költségeit, ezzel az olcsóbb megoldás felé menetelnek. Persze manapság nem várhatunk mást, az üzlet a haszonról szól és nem a szórakozásról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkoholista nevelde
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- EAFC 24
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- További aktív témák...
- Új, bontatlan, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
- XFX Speedster Merc 319 AMD Radeon RX 6950 XT Black 16GB GDDR6 (BESZÁMÍTÁS)
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen