Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az SLI skálázódása nem az AA-tól függ. A CUDA és a PhysX-es játékokban azért van probléma, mert a rendszer csak a képkockára vonatkozó számításokat képes szétosztani. A CUDA alapú számítások mindig az első GPU-t terhelik, még akkor is ha az eredmény a másik képkockára lesz hatással.
Hát ingyen AA soha sem lesz, csak a munka lehet sokkal gyorsabb, a hagyományos megoldásokhoz viszonyítva. A DX11-ben nyilván lehet használni a DirectCompute-ot az AA-ra, de jó a DX10.1-es Multisample Access is. Mindkettő alacsony erőforrásigénnyel rendelkezik, és jó eredményt ad a legtöbb környezetben. A DirectCopute-os AA az gyakorlatilag mindennel kompatibilis. Az AMD algoritmusa elég jól működik az AVP-ben.A GF104-ben nem lesz támogatva a dupla pontoság, ezzel alapvetően lehet némi tranyót spórolni, és ez fontos szempont lenne az NV-nek. Az AMD is így csinálja a DP-t már nem támogatja a Juniper.
A Hemlock befoghatatlan. A dual GF104 annyira lesz gyors, mint most a GF100. A különbség, hogy a GF104 tömeggyártásra alkalmas lapka.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen