Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz 9950es #3855 üzenetére

    Az SLI skálázódása nem az AA-tól függ. A CUDA és a PhysX-es játékokban azért van probléma, mert a rendszer csak a képkockára vonatkozó számításokat képes szétosztani. A CUDA alapú számítások mindig az első GPU-t terhelik, még akkor is ha az eredmény a másik képkockára lesz hatással.
    Hát ingyen AA soha sem lesz, csak a munka lehet sokkal gyorsabb, a hagyományos megoldásokhoz viszonyítva. A DX11-ben nyilván lehet használni a DirectCompute-ot az AA-ra, de jó a DX10.1-es Multisample Access is. Mindkettő alacsony erőforrásigénnyel rendelkezik, és jó eredményt ad a legtöbb környezetben. A DirectCopute-os AA az gyakorlatilag mindennel kompatibilis. Az AMD algoritmusa elég jól működik az AVP-ben.

    A GF104-ben nem lesz támogatva a dupla pontoság, ezzel alapvetően lehet némi tranyót spórolni, és ez fontos szempont lenne az NV-nek. Az AMD is így csinálja a DP-t már nem támogatja a Juniper.

    A Hemlock befoghatatlan. A dual GF104 annyira lesz gyors, mint most a GF100. A különbség, hogy a GF104 tömeggyártásra alkalmas lapka.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák