Új hozzászólás Aktív témák

  • Manópapa

    csendes tag

    válasz hadsz #1354 üzenetére

    Hát, gyanítom hogy az "öregfiúk" már nem teljesen jól emlékeztek a pontos adatokra :) de a filmben ezek a számok szerepeltek.
    Igaz, a feliratozás pontosan követte a mondottakat (a 3,2 Mt-val kapcsolatban is) - bár a szerkesztők vehették volna a fáradtságot hogy utánanézzenek a pontos adatoknak -
    A szállítójárműveket is részletesen bemutatták, elmentek egy helyre (talán múzeum, talán laktanya), ahol ki van állítva több eszköz, ott volt egy ilyen duplafülkés teherautó is.
    Amivel több volt egy szokásos "látogatásnál" hogy a helybeli tiszt hozta a szállítójármű kulcsait is, az emberek pedig eléggé autentikusan megmászták az autót, kinyitogatták a kis rejtett dobozokat rajta, bemásztak az "indtófülkébe" - ahol az indítási opciókat állítják be - elbábozták a különböző kapcsolókkal a rögzült paramétereket, végül kinyitottak egy dobozt és kivették az indítókapcsolót kábellel együtt :)
    A tapolcai bázison pedig megmutatták az "álcázott" irodaházat.
    Szabadban nem lehetett nagyon tartani ezeket a gépeket, mert már sűrűn voltak akkoriban is a műholdak.
    Gyakorlatra is kizárólag éjjel közlekedtek, letakart szállítmánnyal.
    Még annyit említettek meg hogy a dupla fülke közé belógó "csomag" miatt a vezető jobbra semmit nem látott, érzésre közlekedtek a monstrumok (volt ugyan telefonos összeköttetés a jobb oldali fülkével, de soha nem használták :)

    Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg semmi különbség nincs. Gyakorlatilag azonban van.

Új hozzászólás Aktív témák