- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Amazon
- Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Berci77
tag
Még mindig félreérted. Olyanokról írtam, akik a Pro 2-nél nagyobb teljesítményű, hatótávú, nehezebb gépeket nézegetik a dimbes-dombos útviszonyok és a távolság miatt, napi bejárásra, nem feltétlenül az 50+ sebességhez (mert annyit nem hozol ki egy bicajból) és nem szempont a súly. Na ŐK nézegetik-e a bicajokat? Miért? Miért nem?
A te szempontjaid egyértelműek. Egy Pro 2 és egy bicaj markánsan elkülöníthető kategóriába esik. -
DigitXT
félisten
válasz Berci77 #11651 üzenetére
Én pl. nem nézegetem, mert teljesen más a kettő. Ahogy írod, markánsan
elkülöníthető egymástól. Az egyik kerékpáros élmény, a másik nem...Gyerekkoromban rengeteget bicikliztem. Viszont amikor először mentem
SMKP-val, hihetetlen élmény volt. Yamaha DT50. Kicsi, gyenge, de gyerek
méretek mellett hatalmas élmény. Valahogy ezt a szabadság érzetet adja
meg újra egy nagyobb roller így ~25 év távlatából. Nem véletlen, hogy ezt
SMKP kategóriába tervezik sorolni, noha azért nem pont ugyanaz a kettő!A magam részéről hagynám a nagyobb motoros rollereket a kerékpárúton
haladni, ésszerű sebességkorlátozás mellett, közúton meg hadd szóljon...
Csak azért, mert tud gyorsan menni, még lehet vele lassabban. Ellenben a
25 km/h-ra limitált modellek, amik esetleg tényleg 350W alatt vannak (bár
ilyen kevés van, ha egyáltalán, csak papíron, lásd "névleges teljesítmény"!)
egyszerűen alkalmatlanok közúti használatra... Ezeknél egy kerékpáros is
sokkal jobban el van eresztve, hiszen neki 40-50 km/h is legális közúton...
(Nyilván erre nem sokan képesek, de attól még a szabály az szabály)Ui: ahogy teljesen érthetetlen, hogy miért 25 km/h a limit, ha a kerékpáros
ugyanott 30-cal mehet. Ha már a biztonság, akkor mindenkinek max. 25... -
Berci77
tag
válasz mrhero #11652 üzenetére
Nagyon alap Neuzer (asszem Lido). Első agymotor, 7 seb váltó. Tudatosan nem az élményfaktorért néztem ilyet - akkor komolyabb nyomatékszenzoros lett volna többszörös áron - hanem olcsó célszerszámot napi 8-10 km bejáráshoz. Erre - nekem - alkalmasabb, mint egy 8,5"-es kicsi kerekű, rázós, esetenként veszélyes(ebb) roller.
Volt, aki napi 30-40 km ingázáshoz keresett rollert. Őt mi motiválja, hogy ennyit lehúzzon egy rolleren? Szerintem ott már bőven kényelmetlen lehet. Ezért kérdeztem. De látom kicsit félrement, sebaj. Az élményfaktor nem hiszem, hogy mérvadó ilyen távon. Ha 50-60-as tempót akar menni az ember, az már külön kategória, ott nem alternatíva a bicaj. Erre is utaltam. Ha valaki útközben fel akar szállni a BKV-ra, akkor oda sem fér el bicaj. Ez is nyilvánvaló, tehát nem ezt érdemes kiemelni. Egy Xiaomi S1, vagy Pro2 befér könnyen egy kocsiba, egy bicaj nem. Amit leírtam arra nekem is jól jönne egy kisebb, de nem szétesős életveszélyes gép. -
Berci77
tag
Mi nem derült ki? Máshogy IS megfogalmazom: aki 30 km/nap rendszeres bejárásra keres rollert, ahol nem a súly és méret számít, azt mi motiválja bicajjal szemben? Kicsi rázós pálcikát pár kilométernél hosszabb távon nem használnék, mert nekem kényelmetlen, a nagyon erős dögök meg csapatásra valók szerintem az élményfaktor miatt. 30 Km-es távon egy pedelec kényelmesebb, jobban használható. Ez az én véleményem. Viszont kíváncsi lennék máséra, aki ilyen felhasználásra keres alkalmasságot.
-
Dave™
nagyúr
válasz Berci77 #11656 üzenetére
Napi 40km-t megyek rollerrel, ha egy árban lennének is a rollert választanám. A hidegben tekerni nem tesz jót az ízületeknek, ha fel kell venni sokkal nehezebb és nagyobb a bicikli, karbantartásigényesebb, meg kell oldani a tárolását mindkét végponton - csak néhány a hátrányok közül. Persze a nagyobb kerékméret miatt kényelmesebb, de én majdnem végig bicikliúton megyek, ami padka meg hasonló van azt már becsukott szemmel kerülöm/optimalizálom, tehát nem befolyásol. Az árából kiindulva ráadásul egy olcsó pedelecet hasonlítunk egy közepes rollerrel, tehát nem tudom mennyire lesz megbízható hosszabb távon.
-
Berci77
tag
válasz DigitXT #11654 üzenetére
Nehéz kérdés ez a szabályozás, rohadt messzire vezetne, ha ebbe belemerülünk és nincs abszolút igazság. Alapvetően megértem a szabályozót abban, hogy az egyszerűség felé megy: bicajnál a rásegítéses gépek 25km/h és 250w. Legyen hasonló a sebesség rollernél is. elég ehhez 250w? Nem. Akkor engedjünk nekik kicsit többet, mondjuk 350-et. Maradhat Józsi? Maradjon. Nem gondolták túl.
Lehetőség a rolleren is megvan, hogy lábbal besegíts, nem tiltja semmi. Ja, hogy nem életszerű? Az már a rolleres baja. Ezzel a szemlélettel - olvasva a leírásaitokat a várható hegymászó-képességekről - hagynám a 25 Km/h max rásegítést, de engednék 500 W-ot a dombok miatt. Akkor egyenértékű a pedelec szabályozással sebesség terén, de ahol már tiprom a pedált felfelé, ott akkor a rollerről sem kellene leszállni.
A másik megközelítés, hogy miért nem 30 km/h. Mert akkor már kilóg a lóláb. Miért nem 35? 40? Mennyi legyen akkor? Első körben azt mondom, jól van ez így annak, aki gurulgatni akar.
Aki 60 fölött tud haladni a géppel, annak pont jó a közút városban.
Viszont van az a köztes kategória, aki jogosan érzi, hogy 40-45-50-el kocsit között csettegni életveszély, míg a bicajúton betartaná a 25-öt akkor is, ha némileg bírna többet a gép. De - várhatóan - ő még ennyivel sem mehet majd ott, cserébe vár rá a halálfélelem közúton. Na ez viszont nincs jól így. Nem tudom, mi lenne a megoldás, ami betartható. Traffipaxok bicajútra? Köszi, de azt azért ne. Megígéri mindenki kisdobos becsszóra, hogy nem megy majd 25-nél gyorsabban 1000W-tal a talpa alatt? Nem hiszek benne.
Van egy robogóm. Megy kb 90-100-at a mostani beállításokkal. Jellemzően városban röhögve fürgébb vagyok a forgalomnál (50-65) és biztonságban érzem magam. Volt, mikor gondok voltak a vassal és az istennek nem akart rendesen elindulni, hiába húztam neki. Na akkor halálfélelmem volt ugyanezen az útszakaszon.
Kicsit olyan ez a köztes dolog, mint az S-pedelec. Ott 45-nél kapcsol ki a rásegítés. Elvileg arra is segédmotoros szabályok vonatkoznak. Az jobb lenne, ha 45-ben maximalizálnák a "nagy kategóriás" roller sebességét és ugyanúgy segédmotoros kerékpár lenne biztosítás és minden hasonló szempontjából? Ugye nem. Elvileg a tervezetben nincs szó sebességkorlátról. -
Somatom
veterán
válasz Berci77 #11658 üzenetére
Érdekes dolgok ezek. Ha valaki ment már Romet Pony -val, az tudja, mi a félelem. Kicsi kerekek, se fék, se futómű. Így mehet 40 -nel az autók között. Ehhez képest a bringámon elöl/hátul 120mm -t tudó olaj csillapításos légrugók vannak, 27,5 -ös kerekek és hidraulikus fékek, 308mm -es tárcsákkal. De, csak 25 -ig van rásegítés (elméletileg ).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Berci77
tag
Őszintén megmondom, nem tudom mennyire lesz ez karbantartásigényes. Van egy sokkal komolyabb országúti "analóg" gépem, kb. 10 éve nem ültem rajta, mert nincs valódi alkalmam kihasználni. Azt alig kell karbantartani. Amit viszont olvasok ezekről a 200 alatti/körüli rollerekről, az számomra horror. Szóval sem a pedelec, sem egy olcsó roller tekintetében nem tudom, mire számítsak karbantartást tekintve.
Neked ha szempont a kis helyigényű tárolás, akkor teljesen érthető a választás. Hidegben egyiket sem használnám, de kétlem, hogy egy 30 km-es rollerezés jobb az ízületeknek, mint a bicajozás.
Így van. Az az olcsó pedelec meg - bejáráshoz, nekem - még mindig jobban rugózik és kényelmesebb, mint egy hasonló árú roller. Nem beszélve arról, hogy valamivel kevésbé koncentrációigényes a vezetése. Vén fasz vagyok, na. -
Jippy
tag
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Berci77 #11658 üzenetére
Az a baj, hogy valamiért a szabályozó (és a lenti fejtegetésben Te is)
összekeveri(tek) a teljesítményt a végsebességgel. Mintha 1:1 lenne
az összefüggés, azaz ugyanazon roller nagyobb teljesítmény mellett
nagyobb tempóra képes síkon? Ez egy hatalmas tévedés. Csináltam
1500W-os Kugoo S1-et (gyárilag 350W!), semmivel se lesz gyorsabb
síkon ettől, mert végsebességen nem a vezérlő teljesítménye limitál,
hanem a motor tekercselése. Mire jó akkor a nagy teljesítmény? Épp
arra, amire célzol: emelkedőn is megy 20 km/h-val. Ennyi a lényege...
(Meg amúgy jobban gyorsul, szóval agilisebb lehetsz a forgalomban.)Igen, lehet hajtani a rollert nagy emelkedőn, és nem is életszerűtlen...
Jártam én eleget 350W-os géppel, tudom milyen... Ami életszerűtlen,
az, hogy 8 km/h-val az út szélén hajtod magad. Egyszerűen nem való
oda, elfogadhatatlan a sebességkülönbség. 1000W környékén, dupla
motoros átalakítás után viszont itt is felmegy 20 km/h-val, miközben
önerőből síkon továbbra is 25 km/h körül van vége. Miről beszélünk?
(Konkrétan nekem 28 km/h volt teljesen feltöltve, de átlagos akkuval,
azaz a hatótávolság nagyobb részén 25 km/h. Pedig kilowattos volt.)Szóval ez két teljesen eltérő feltétel, ami éppen ezért nem szokott így
megfogalmazásra kerülni más jármű kategóriák esetén. Lásd ugye a
motorkerékpárok besorolása a jogosítvány kategóriák szerint: semmi
végsebességes játék nincs. Teljesítmény, illetve teljesítmény/tömeg...
Limitált teljesítmény nyilván okoz végsebességkorlátot a légellenállás
okán, de az pont ott van, ahol írod, 100 km/h környékén. Nem 25-nél...Miért nem 35?
Erről kérdezd meg a jogalkotót, miért ennyi a limit a kerékpárosokra...
(Mármint 30. Azt értem én, hogy fosnak egyesek, hogy gázolás lesz a
vége a bicikliúton 30-cal száguldó rolleresnek: a biciklis mehet ennyit.
Nem azt mondom, hogy menjen a rolleres: korlátozzuk a bringást!)Szerk: tőlem aztán limitálhatják a végsebességet, akkor sem függ így
össze a teljesítménnyel. Nekem csúcsban 4kW, a vége még 45 km/h.
Ez gyakorlatilag egy segédmotor paramétereiben, csak hát pont nem
a végsebesség tartásához kell a 4000W, hanem az emelkedőkhöz.
(Nyilván a gyorsulása is elég jó lesz emiatt síkon = nem kezdő roller.)[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
"A legfontosabb, hogy kizárólag működési engedéllyel rendelkező e-rollerek használhatók legálisan. Kötelező biztosítást kell rájuk kötni."
Ez most hogy van? Saját rollert nem lehet használni? Vagy, ha igen, akkor hogyan kössek egy Magyar rollerre német biztosítást?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Berci77
tag
válasz DigitXT #11662 üzenetére
No várjál csak, zavart érzek az erőben. Szerintem a teljesítmény-végsebesség kérdésben jórészt ugyanazt az elvet mondjuk, csak némileg más számokkal. Én is úgy gondolom, hogy engedhetnének valamivel magasabb teljesítményt a kis rollereknek is, mert nem tudnak rásegíteni önerőből, mint egy bicajos és nincs gangolási lehetőség sem. Ettől még szerintem - és arra céloztam, hogy a törvényalkotó szerint is - legyen elég a kategóriának a 25-ös végsebesség.
Ha jól értem a gondolatmenetedet akkor te azt nem érted, hogy miért kell 25-ben korlátozni, nagyobb teljesítmény esetén egyenesen lezavarni a rollereket a bicajútról a kocsik közé.
Gondolom pont azért, mert egy nagyobb teljesítményű rollernek - ahogy te is írtad - más a dinamikája, függetlenül attól, hogy mennyi a végsebessége. A törvényalkotónak meg az is lehetett (esetleg) a célja, hogy a kerékpárúton hasonló dinamikával rendelkező közlekedők menjenek.
Ettől még mondjuk a nagyobb, de nem 60-as utazóra tervezett - általam közepesnek írt - rollerek problémája nem oldódott meg. Ami gond. Robogóból nem
hiszem, hogy van olyan, ami nem tudja megfutni a biztonságosnak mondható városi 65-ös tempót, míg rollerből pont a 30-50 közötti sebességű gépek lennének a legjobban megszivatva.Esetleg kérdés: amire írtam egy xiaomi S1 is elég lenne? Azt mennyire lehet húzni, hogy legalább felhozzon egy kisebb emelkedőn, ha mégis ezzel mennék melóba?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Berci77 #11667 üzenetére
Igazából rá tud segíteni* a rolleres, csak nem szereti. (Kick-scooter az eredeti
elnevezése a kategóriának, nem véletlenül: eredetileg ez a topik is ezekről szólt,
csak később túlsúlyba kerültek az elektromos rolleresek, így a többiek kiváltak.)Szerintem is el lehetne engedni 500W környékére. Viszont 30 km/h-ig. Vagy ha
25, akkor a biciklistákat is korlátozzuk ugyanitt. Nagy többségük magától teszi,
viszont a "deviáns" maradék, aki 30 körül hajt, ugyanúgy balesetveszély forrása.
Egységesnek kellene lennie a történetnek: a hasonló dinamika így nem áll meg,
vannak, akik legálisan mehetnek lendületből többet, a "pedelec"-esek meg azon
kívül, hogy ugyanúgy meghajt(hat)ják indulásnál, még kapnak +250W rásegítést.
Hogy a viharba lenne ugyanolyan a dinamikájuk így, mint a sima kerékpárosoké?Ha az lenne a jogalkotó szándéka, amit írsz, akkor "pedelec sipirc a bicikliútról",
hiába csak 25 km/h-ig segít, a gyorsulása sokkal jobb, emelkedőn meg depláne!*: nyilván tempónál már nem fogja rugdosni magát senki... Anno kb. 16-18 km/h
környékére gyorsultam lábhajtással, hogy be tudjam röffenteni a letiltott vezérlőt:
síkon kivitelezhető, emelkedőn esélytelen, és hosszú távon fárasztó/izzasztó.városi 65-ös tempót
Ebből viszont az látszik, hogy ez az egész SMKP koncepció mennyire elavult...
Lévén papíron 45 km/h a tervezési sebessége a "robogónak", pontosabban az 50
ccm alatti vasnak, hajtsa azt CVT, vagy legyen manuális váltós Enduro, mindegy.
Ha viszi a 65-öt, akkor az de facto nem SMKP: rendszám, biztosítás, minden.Ui: ne akarj legális(nak látszó) rollert venni/tuningolni: adsz a szarnak egy pofont.
Ha nagyobb teljesítmény kell, olyat kell venni. Ha meg ritka az az emelkedő, hát
pont meg lehet oldani lábhajtással, vagy alacsonyabb "vánszorgási" sebességen.
Amikor annyira lelassul, akkor lábbal simán rá tudsz segíteni. Pont ezért annyira
alacsony építésű a legtöbb roller. (A nagy dögök meg azért lehetnek jó magasak,
mert azoknak nem kell ezzel számolni, így sokkal jobb lehet a rugózásuk is...) -
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz santa clause #11671 üzenetére
Nem csak a cellák elhelyezése miatt kérdeztem. Az elektronnak mindegy merre és hogyan megy
Amúgy a cucc kiesett, mert 110 mm-es tárcsáknál is necces, olyan írta akinek alap 110-es tárcsája van, és nem olyan könnyű feltenni meg levenni róla, annyira szoros... nekem meg mind a két rolleren 120-as van : D
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Berci77
tag
válasz DigitXT #11668 üzenetére
"Szerintem is el lehetne engedni 500W környékére. Viszont 30 km/h-ig. Vagy ha
25, akkor a biciklistákat is korlátozzuk ugyanitt."
Amúgy a pedelec is 25-ben van korlátozva, ott kikapcsol a motor. Erre mondtam, hogy hajthatja a rolleres is, ha fölötte akarja. Nyilván nem akarja. A biciklis, meg inkább akarja. Ezért kéne némi előny valóban a rollernek.
"Nagy többségük magától teszi,
viszont a "deviáns" maradék, aki 30 körül hajt, ugyanúgy balesetveszély forrása.
Egységesnek kellene lennie a történetnek: a hasonló dinamika így nem áll meg,
vannak, akik legálisan mehetnek lendületből többet, a "pedelec"-esek meg azon
kívül, hogy ugyanúgy meghajt(hat)ják indulásnál, még kapnak +250W rásegítést.
Hogy a viharba lenne ugyanolyan a dinamikájuk így, mint a sima kerékpárosoké?
Ha az lenne a jogalkotó szándéka, amit írsz, akkor "pedelec sipirc a bicikliútról",
hiába csak 25 km/h-ig segít, a gyorsulása sokkal jobb, emelkedőn meg depláne!"
Ezt azért túlzásnak érzem, de elfogadom, hogy így gondolod.
"városi 65-ös tempót
Ebből viszont az látszik, hogy ez az egész SMKP koncepció mennyire elavult...
Lévén papíron 45 km/h a tervezési sebessége a "robogónak", pontosabban az 50
ccm alatti vasnak, hajtsa azt CVT, vagy legyen manuális váltós Enduro, mindegy.
Ha viszi a 65-öt, akkor az de facto nem SMKP: rendszám, biztosítás, minden."
Egyetérek"Ui: ne akarj legális(nak látszó) rollert venni/tuningolni: adsz a szarnak egy pofont.
Ha nagyobb teljesítmény kell, olyat kell venni. Ha meg ritka az az emelkedő, hát
pont meg lehet oldani lábhajtással, vagy alacsonyabb "vánszorgási" sebességen.
Amikor annyira lelassul, akkor lábbal simán rá tudsz segíteni. Pont ezért annyira
alacsony építésű a legtöbb roller. (A nagy dögök meg azért lehetnek jó magasak,
mert azoknak nem kell ezzel számolni, így sokkal jobb lehet a rugózásuk is...)"
Nem csapongani szeretnék, csak keresem a megoldást, így elkezdtem utánaolvasni a Xiaomi rollereknek is. Kialakításuk egyszerű, tetszenek és ha jól ítélem meg lehet hozzá mindent kapni, ami csak kellhet. Viszont papíron alacsonyabb a teljesítményük és kisebb a kerekük. Ami még a keretbe beleférni talán, az az S1, ami biztosan elég gurulgatni a gyerekek mellett, elég kicsi, ha cipelni kell és pár száz méter emelkedőt is talán leküzdök vele lendületből, viszont ebben nem vagyok biztos. Ezért érdeklődnék a tuning és CFW után. Ha folyamatosan magas teljesítményre lenne szükségem hosszú távon és napi közlekedésre venném, akkor nyilván nem 100-as keretben és ilyesmi gépben gondolkodnék.
Nem lenne ez nekem sosem elsődleges (sőt másodlagos sem) közlekedési eszköz, inkább csak pár saroknyi gurulgatás a gyerekekkel.
Ezért kérdem, hogy tud-e valaki erről mesélni kicsit. Köszi. -
zhata
senior tag
válasz Somatom #11675 üzenetére
Ennek mi értelme lenne?
Nálunk 25 a tervezett (tervezendő) sebességhatár, a németeknél meg ha jól tudom 20, de ha meghackeled a rollert 33 km/h-t is ki tudsz egy pro1s ill.2-ből hozni. Erre számos leírás is volt már a topicban, magam is ilyen hackelt verziót használok.
Engem inkább az foglalkoztat, hogy hogy kell feltenni a rollerre egymásmellé két hackelt firmwaret, ami úgy működik, hogy normál bekapcsolás mellett a rendőrbiztos 25 km/h-s a végsebessége, de ha behúzott kézifékkel kapcsolod be, akkor a meghackelt firmware lesz aktív 33 km/h-val. -
Somatom
veterán
Igen, a Ninebotra keresgéltem. Xiaomi appot írtak, ezért gondoltam, hogy megy Xiaomikon is. De, talán régiós romot lehet rá flashelni. Legalábbis ezt látom a YT videókon. Én konkrétan még csak a bringámon (Shimano) állítottam át a régiót.
zhata:
Részemről csak kíváncsiság volt, legkevésbé sem szeretném a németeknél kihúzni a gyufát.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Berci77
tag
És létezik olyan cfw, amivel nem a végsebességet emeli ( szerintem nekem kezdőként bőven elég a gyári 25), hanem jobban fel tudok menni egy rövid, de masszív emelkedőn? Máshogy kérdem: mennyire lehet közelíteni egy cfw s1-el egy gyári pro2 teljesítményét?
Ha azért érdemes ezzel foglalkozni, akkor lehet, hogy a kisebb méret és súly miatt elég lenne egy S1 is. Valami kuponnal bele is férne az elképzelésembe. -
Somatom
veterán
A bringámat úgy vettem, hogy a főképviseletnél letétbe tettem az árát és elhoztam egy napra (igazából pár óra volt) egy bemutató darabot. Visszavittem, visszaadták a letétet és adtak egy partner címet, ahol megvehettem. Van ilyesmi lehetőség rollernél is? Ninebot Max G30 II lenne a kiszemelt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
z67
őstag
válasz santa clause #11686 üzenetére
Ezt nem igazán értettem. De már nincs meg a roller. De pont ez volt az alkalmazás lényege, semmit nem kellett mókolni, egy gombnyomás és kész.
Most Pro 2-m van, és azon az előbb említett spanyol oldalrol a CFW MIPATINETE365 V2-t használom. -
z67
őstag
válasz santa clause #11691 üzenetére
-
Berci77
tag
Igen, a Pro2 300W-os. Ezért kérdezem, hogy egy S1-et lehet-e kb úgy cfw-zni, hogy legalább közelítse a Pro2 szintjét. Egyáltalán tudja-e valaki: más a kettőben a motor, vagy csak máshogy van paraméterezve? Vezérlő? Akksi bőven elég lenne nekem, ami az S1-ben van. Egy jó kuponnal még beleférne a fájdalomküszöb alá, a Pro2 már nem.
-
z67
őstag
válasz santa clause #11694 üzenetére
Így van.
-
Gabis
őstag
válasz santa clause #11694 üzenetére
Ha jól értem akkor gyári appban van lehetőség a régió váltására. Ha ez miatt nem lehet használni a rollert, akkor miért járna garanciavesztéssel? Nálam tuti kiverné a biztosítékot. Ha nem jól értettem a szituációt akkor bocsi.
-
Berci77
tag
duplázás
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Vallás
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobil flották
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest