- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Arch Linux
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dave™
nagyúr
Úgy tűnik valami nagyot alkottak az akku terén, úgy értem haza, hogy az 5 fokban 43%-ot jelzett még, ez egy óra szobahőmérséklet után 56%-ra felment utána, tehát a valós merülés 44% 20km-re (75kg, 25km/h cruise controllal, Pro 2). Ez alapján a gyári 45km-es hatótávot a megadott feltételekkel még felül is tudná teljesíteni. Valami érezhetően változott, mert máshogy megy, de hogy miben más nem tudnám megmondani. Talán kiegyensúlyozottabb, folyamatosabb lett az egész.
-
zhata
senior tag
-
DigitXT
félisten
Lehet, hogy készülnek a rohadt szemét gyorshajtókra, és ez az első próbájuk?
Mivel viszonylag egyszerű mérésről van szó, lehet, hogy nem is kell nagy gép...
Passz. Mindenesetre addig örülj, amíg csak "odaköszön", és nem azzal kezdi,
hogy forgalmit, jogsit, személyit. (Mondjuk SMKP-nak pont nincs forgalmija.)Ui: ha tényleg komolyan veszik, hogy 25 km/h, lehet firware-eket visszaállítani!
Már csak egy mobil fékpad kell: akkor a gyorsulást is le kell nyomni 350W-ból.
Meg a hegymeneteket is. Előbbi csak lomha lesz. Hegyen meg meg is áll...
(Mindjárt jön vki az Alföldről, hogy őt ez nem érdekli, náluk nincs is hegy, LOL.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hú, basszus, tényleg pixelvadászat* az egész, viszont az meg nem rendőrkocsi,
mivel nincs rajta fényhíd. Vagy csak nagyon álcázza magát. És mégsem eléggé!
A felirat szerintem RENDÉSZET. De én már öreg vagyok ekkora pixelekhez LOL.*: írtad, hogy fedélzeti kamera. Milyen rollerben van ilyen gyárilag, és miért ilyen
ótvaros a képe? Nekem anno egy kulcstartó kamerában volt simán HD a dolog...
(Nem FullHD, de azért nem is ez a VGA felbontás. Jó: volt olyan is, de az ratyi.) -
DigitXT
félisten
Nem mutatja a képet, de azt sikerült összelegóznom, hogy a Zuglói
Önkormányzati Rendészet gépkocsiját sikerült lencsevégre kapni...
Nagyon diszkrét fényhíd, nem rendőrségi festés. És bár hasonló az
egyenruha, azért mégsem ugyanaz mint a rendőrségé (elméletileg).Beleolvasva a bemutatkozásukba tulajdonképpen főleg közteresek.
Ettől még állhatott lejjebb egy rendőr: szólnak neki, hogy gáz van.
(Mondjuk amíg nincs kint az új KRESZ, addig nem tudom, mi gáz...)[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
Elmondottak alapján az 1 másodperces rágyorsításokat vették ki a rollerből.
Értem ezalatt azt, hogy amikor mondjuk 20 km/h-val próbálsz menni, de nem sikerül pontosan tartani a gázkart, akkor ugráló mozgással közlekedik. Apró gyorsításnak veszi őket, emiatt akkor 1-1 másodpercre leadja a csúcsteljesítményt (peak power).
Előzéskor, útkereszteződésben való áthaladáskor jó az extra teljesítmény, sík úton viszont kifejezetten zavaró volt.Ennek a finomhangolásával nem csak a mozgás lesz egyenletesebb, hanem takarékosabban bánik a gázfröccsökkel.
Csak feltételezem, hogy a Power and Speed beállítás második tételéről van szó. YT videókban azt tanácsolták megközelítőleg a duplája legyen a második paraméter. (Így jöttek létre ezek a párosok: S: 25A - 55A, D: 17A - 32A, Eco: 12A - 25A).
https://wiki.scooterhacking.org/doku.php?id=guide-pro2#power_and_speed
Lehet hogy a csúcsértékeknél már nem 2-es szorzó van, hanem csak 1,8-as.
Vagy sokkal intenzívebben meg kell húzni a gázkart, nem elég picit eltérni tőle. -
Fr0z3n
őstag
Megrendeltem életem első rollerét. Most 110 a mediamarktba a Segway ninebot e25e. Első lépésként remélem megteszi egy kisvárosban szaladgálni.
-
lehella
senior tag
válasz PociAti #11261 üzenetére
Szeptemberben még én is gyári firmet használtam, ott nem tapasztaltam ilyen "ugráló gyorsítást" fix sebesség körül. A speed mode jó volt haladni mondjuk sík úton. Azóta pedig a scooterhackinges főzött rommal, az általad is írt beállításokkal nincs ilyen már egyáltalán. Azóta viszont felvisz ott is, ahol korábban nem
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Dave™
nagyúr
válasz PociAti #11261 üzenetére
Valószínűleg valami ilyesmi lehetett, de számomra óriási a különbség, és csak pozitív irányban, hátrányt nem tapasztaltam. Ezek után nem is nagyon merek majd frissíteni, úgy érzem a mostani állapotot csak elrontani lehetne. Este mire töltőre tettem (tehát mire teljesen felmelegedett) 57% lett az akku, nem emlékszem, hogy ősszel volt-e bármikor is olyan, hogy ennyiből megjártam volna az utat. Ráadásul felmentem vele egy elég meredek felüljáróra is, meg olykor volt némi szembeszél is, és mégis, alig több, mint 40%-ból megtett 20km-t, méghozzá sport módban, nem is a gyárilag kalkulált 15km/h-val.
lehella én tudom mire gondol, tényleg voltak ilyen kisebb ugrálások, most lehet, hogy lassabban gyorsul, de azt szépen egyenletesen teszi és sokkal finomabb, kiszámíthatóbb az egész mozgása. A tempomat pedig megváltás, főleg ebben a hidegben.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek amúgy a rollerpiacon mikor fog eljönni az az időszak, mint ami a kerékpároknál, hogy a különböző modellek alkatrészei kompatibilisek lesznek egymással, tehát szabványméretek lesznek kormány, gázkar, fék, kerékméret tekintetében? Jelenleg elég kiforratlan piacnak tűnik, rengeteg rossz minőségű termékkel, gyenge alkatrész ellátottsággal, megbízhatatlan konstrukciókkal, modellekkel. Ezekhez társul még az irreálisan magas ár, mert egy normális, belépő e-roller 150-200k, ennyiért jó robogót(használtan), biciklit lehet venni és ezek messze felülmúlják a rollereket tartósságban. Persze nem szidni akarom a rollereket, csak én a jelenlegi ár-érték arányt nem tartom megfelelőnek.
[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #11265 üzenetére
Attól függ, mit mivel hasonlítasz. Egy ebike pl. sokkal drágább, és nehezebb, mint egy roller, ahhoz képest kifejezetten jó az ár/érték arány. Ha népszerű típust veszel, lesz hozzá alkatrész bőven. Most is lehet olcsó rollert venni, csak annak a minősége is olyan lesz. Az említett kategóriában már szerintem elég korrekt minőséget kapni, bicikliből sem a minőségieket adják 100 alatt.
-
R a y
senior tag
válasz IMIIKE1998 #11265 üzenetére
Nekem van robogóm mégis rollerrel járkálok. Ezt be lehet vinni bárhová, kicsi könnyű, még a kocsiba is befér.
Robogóra is igaz ugyan ez, azokból is vannak silány termékek (kínai). Ahogy már említve lett, az e bike sokkal drágább. Ha találnám a pénzt, akkor sem vennék olyat.Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
R a y
senior tag
Visszatérve a tempomathoz, most is 5 másodperc az aktiválása? Legalábbis úgy tudom, hogy régen annyi volt, bár tapasztalatom nem volt ezzel, mert nekem már tempomat nélkül jött a roller.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
Dave™
nagyúr
Igen, annyi. Én is csak olvastam róla, hogy korábban volt, augusztus végén már nem volt benne, amikor vettem. Sípol egyet, amikor eléri az 5mp-et és utána tartja. De a simább menet és a nagyobb akkuidő legalább ekkora változás, így bár eddig is elégedett voltam, így most még inkább az vagyok vele
-
R a y
senior tag
Jó hír a tempomat, lehet ma lefrissítem én is a rollerr. Ami még nagyon zavar, hogy a módok között duplán kell kattintani. Sokkal életszerűbb lenne az egynyomásos módváltás, és a dupla a lámpa. Tudom főzött rommal ezen is lehet változtatni, de a gyári appban lehetne csinálni egy opciót arra, hogy ezt lehessen módosítani.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
lehella
senior tag
-
R a y
senior tag
válasz lehella #11271 üzenetére
Nincs valamilyen felület ahol ezeket vissza lehetne jelezni nekik? Mármint a gyári firmwarehez.
[ Szerkesztve ]
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
gergo5991
őstag
én a g30on mikor ha tudom hogy 30km-t minimum megyek átteszem D be, ahol meg nagy domb van ott vissza S be, ha meg tudom hogy csak 10-20km-t megyek végig S be használom. Mivel dimbes dombos a város, elég sok visszaszokott jönni fékezésből, pedig sok helyen azt olvastam utálják az emberek, hát nekem a kedvencem. A motorféket low módba használom hogy sikon is kitudjak gurulni vele, de volt olyan domb ahol maxra kellett állitanom és még úgy is 30al jöttem lefele végig fékezve
-
R a y
senior tag
Frissítettem én is. Valamit biztos mókoltak, mert frissítés előtt 97%ot és 39.97volt írt az akkura, frissítés után ugyan ez a feszültség 89%ot ér.
Még nem próbáltam ki. Majd írok tapasztalatot.Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
PociAti
senior tag
-
PociAti
senior tag
A pontos akkukijelzést valószínűleg még egyetlen mozgó járműnél sem sikerült hibátlanul megoldani, legyen az akár egy elektromos autó, ahol azért komolyabb a tét, brutális mennyiségű szenzor van bennük, és a mesterséges intelligencia is besegít a számolásba.
Neked kell tudnod alkalmazkodni a viselkedéséhez. -
R a y
senior tag
válasz IMIIKE1998 #11279 üzenetére
Első tapasztalatok: D-ben valóban sokkal finomabban egyeletesen gyorsul. S-ben pedig jobban "harap" erőteljesebben meglódul. Tempomat meg király!
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
gergo5991
őstag
válasz IMIIKE1998 #11279 üzenetére
te milyen rollert készülsz venni? még a bicajos topikból emlékszem rád hogy 6 évig kérdezgettél meg filózgattál a bicaj vásárláson, a gumiról (keménység,anyaghasználat,szilárdás,keréknyomás,összetétel, nálatok poros az út, nálatok kavicsos az út, nálatok csuszik az aszfalt, dombok vannak, légellenálás,gördülési ellenállás, suly/sebesség arány és még sorolhatnám) az anyaghasználatrol az aerodinamikáról tudósokat megszégyenitó KÉRDÉSEKET tettél fel, most látom rollert vennél, autót vennél, robogót vennél, minden topikba érdeklődsz. Remélem itt 6 évig nem fogod ezt csinálni, mert már látom a gumi témával itt is elkezdted ezt a hóbortodat.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Nálam a D mód az a gyári konfigot tudja, de 25km/h-ig kiengedve, max 400w körüli teljesítménnyel.
Az S mód pedig inkább autók közé utcára, vagy emelkedőre kell. Ez engedi max 800w pillanatnyi teljesítmény leadását is, amire ha spórolni szeretnék nincs semmi szükség. Általában akkor használom, ha sietek és biztosan tudom tölteni a rollert hazaindulás előtt.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
uniqm1
tag
válasz lehella #11271 üzenetére
Nekem a 365--ön ez így volt (illetve még mindig így van), hogy egy gombnyomás a módváltás és dupla a lámpa. Főzött rom, de nem scooterhackinges, hanem egy fb csoportban kaptam (serial, gumiméret alapján gyártották). Derrick Sheng firmware - Angryxiaomira nézzen rá, akit érdekel.
Most G30 max II van helyette (mellette), erre még nem találtam hasonló megoldást. Kb 1-2 hónapja van meg, de még mindig nem tudtam megszokni, hogy egy gombnyomással a lámpát kapcsolom ki, sokkal jobban kézre állt a másik verzió. -
sandró60
addikt
Üdv mindenkinek!
Ugyan az ajánlásnál 16-60 év között ajánlják(73 vagyok)
Most lettem egy Mi Electric Scooter Pro 2 tulajdonosa
Kérdésem a kerékben milyen Bar nyomásnak kell lenni?
Vettem egy Mi hordozható kompresszort.(jó nagy hangja van)
Köszönöm -
PociAti
senior tag
válasz uniqm1 #11284 üzenetére
Régi, tehát az M365-ös rollerekhez olyan CFW-k léteznek, ahol a szimpla és dupla kattintás közötti csere egyszerűen megoldható volt (listában be kellett pipálni ezt a funkciót), de az a CFW nem használható az újabb generációs Xiaomi rollerekhez. Az újakhoz tartozó népszerűbb CFW-k nem tartalmazzák ezt a funkciót (pedig igény lenne rá). Biztos megvan az oka.
Nekem most a lámpa ki-be kapcsolgatása áll kézre, nem pedig az, hogy a roller 3 üzemmódja között kapcsolgatok, miközben csak egy üzemmódot használok (a D-t, aminek kimaxoltam a sebességét, és levettem a tempomat élesítésének idejét 3 másodpercre).
-
yabba
aktív tag
Sziasztok,
Gyereknek (12 éves) szeretnék elektromos rollert venni. Iskolába, edzésre menne vele főleg bicikli úton illetve kertvárosban kis forgalmú utcákon. Annyit tudok, hogy Xiaomi gyárt ilyen terméket, de milyen egyéb gyártó van még ami szóba jöhet (láttam itt a hozzászólásokban még Segway-t)? Gyerek vékony testalkatú, a teherbírással nem lesz gond, a suli kb 10km oda-vissza, de ha megy egy nap 20-25-öt roller az már szerintem elég sok mindenre.
Mitől függ, hogy milyet érdemes venni? Mit ajánlotok, vagy hol lehetne jobban utánanézni? Milyen szoftveres különbségek vannak (ez fontos?)? Mennyire számít a kerék méret?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
(#11262) Fr0z3n hívta fel a figyelmünket arra, hogy MediaMarkt-ban a Segway Ninebot KickScooter E25E most 110k (az eredeti 140k helyett).
Nekem Xiaomi Mi 1S-van, 130k körül van az értéke ezzel éri meg leginkább összehasonlítani, de nem tudnék egyértelműen dönteni közöttük.Mindegyiknek kb. pont annyi előnye van a másikhoz képest, mint amennyi hátránya. A pillanatnyi ár alapján a Ninebot-ot választanám.
Xiaomi hatótávja 30km, Ninebot 25km, elvileg a Ninebot motorja erősebb (300W vs 250W), viszont a videó alapján a Xiaomi jobban gyorsult.
A fizikai fék megléte a Xiaomi mellett szól, felépítésre amúgy a Ninebotnak adnám a pontot.
A Xiaomi 8,5"-os tömlős kereket használ, Ninebot 9" tömör kerekekkel viszont dupla lengéscsillapítóval. Utóbbi talán előnyösebb, de a lengéscsillapító a súlynövekedésben is meglátszik (14,3kg, Xiaomi "csak" 12,6kg).A Ninebothoz 70-80k áron lehet kapni külső akkumulátort. Viszont ennyiért már használt jó állapotú e-rollert is lehet venni.
[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
válasz sandró60 #11290 üzenetére
A telefonos alkalmazás kell hozzá csak, ha megnyitod, jelezni fog, hogy van új firmware, csak rá kell nyomin a telepítésre, a telefont a roller mellett hagyni és kivárni, hogy végezzen. Néhány perc alatt megvan. Most javult az akkumenedzsment, lett tempomat, mindenképpen telepítsd, nekem olyan, mintha új rollerem lenne
-
R a y
senior tag
-
R a y
senior tag
Láttam valami videót, aztán inkább óvatos, elővigyázatos voltam. Annó, 5-6 éve a miband 2 fw frissítésnél is volt valami para, mert az is btn keresztült történt.
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
R a y
senior tag
Szerintem ezek az inkább hagyjuk kategória. Ha nem akarsz bosszúságot magadnak, akkor valami nevesebb gyártó termékei közül válassz. Tudom, ebben az árkategóriában nehéz..
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
yabba
aktív tag
Köszönöm, ez is hasznos infó. Azért kérdeztem, mert technikai specifikáció alapján nem tűnnek gyengének, az aksi is hasonló méretű.
Az mennyire okozhat gondot, hogy a gyerek 160 centi magas (szerencsére most nő mintha húznák). Milyen határok között állítható a kormány magassága?
-
Mosqu!to
addikt
Sziasztok!
Adott egy Xiaomi M365 Pro (gen1) roller, aminek a BMS-e beadta a kulcsot 500 km futásnál. Gyári BMS nem kapható, klónokkal nem működik. Beszerelnénk egy olyan BMS-t, ami nem támogatott gyárilag, a lényeg hogy ki kéne iktatni a BMS ellenőrzést a firmwareből. Találtam a hackm365.com -ot, ahol a fw generator elvileg tudna ilyet is, de amikor a generate-ra nyomok, 404 hibát dob az oldal
Tudtok olyan oldalt, ahonnan tudok ilyen működő fw-t letölteni?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen