Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
Roller esetén U-lakatokra esküszöm, amikor zárat kerestem akkor az is erre kerestem rá és láttam hogy a Ninebotnak is van U-lakatja (ujjlenyomat olvasós). Ninebot Smart Fingerprint U-Lock
Nem ismerem a teljes lakat palettáját a Ninebotnak (valószínűleg átcímkézett termékekről van szó).[ Szerkesztve ]
-
válasz PociAti #16698 üzenetére
Igen, azzal kezdtem az első mondatban.
Pont az amit #16699-ben látni.Az U lakattal nekem az a bajom, hogy nem nagyon lehet értelmesen hozzákötni semmihez. Az F szériánál ugye hozzá tudod zárni a vázat a kialakítása miatt (az akku töltő csatlakozó mellett) mondjuk U lakattal akár a kormányt is de a legtöbb U lakat pici ahhoz. Ráadásul a rollerre sem tudod feltenni hordozás céljából.
Kerékpáromon egy Abus láncos zár van, szerintem ár/érték arányban még az a legjobb és kerékpáron körbe tudod tekerni a nyereg alatt és kész. Rolleren azt sem tudod hova tenni.
-
-
Bastee
tag
Kis rolleres kategóriában, vagy akár konkrétan egy Xiaomi Pro 2-nél milyen ötletek, javaslatok vannak a fékerő javítására? Illetve fékbetét cserével van tapasztalat, hogy hány km-enként érdemes? (Tudom, hogy használat föggő, de valami általános tapasztalat?)
X-tech fék valóban rövidebb fékutat eredményez mint a gyári megoldások, vagy minimális a különbség? -
addikt
Hát a pálcikarollerek nem ilyenek. Plusz lengéscsillapító sincs rajtuk, bár utólag lehet venni hozzájuk.
E-Twow oldalát nézd meg.
Vagy esetleg itt érdeklödj:
facebook.com/groups/946105562436247/?ref=shareA súly ami a probléma inkább, 110kg az túl sok egy átlagos rollernek. Nem is pont a szerkezet nem birná, inkább a motor. Egy 300-350W-os motor nem bír hatékonyan mozgatni ekkora tömeget.
Valami nagyobb roller kell neked.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #16663 üzenetére
szerintem rólam van szó, jelentem élek, a roller is csodás azóta (pont 1 éve), nem törtem magam össze újra
Igaz, hogy xiaomihoz tervezték, ezért a hozzá tartozó szár rövid volt, úgyhogy egy biciklis boltban "hajtogattak" bele nekem egy hosszabb csövet( és mondták, hogy soha többet nem vállalnak ilyet, úgyhogy tagadjam le, ha kérdezik ). Majd esztergáltatnom kellett egy menetet a csőre, azóta ment bele kb 800km és köszöni szépen jól van, pedig néha koppan a kis teleszkóp, mert nem veszek észre egy úthibát, vagy valami, szóval én jó vételnek tartom.
Majd egyszer, ha vállalható állapotban lesz teszek fel róla ide szebb képeket is, de 1 éve húzom a töltőfedél 3d-s tervének megrajzolását (plussz kábelek miatt a gyárit gyorskötelegő tartja ott, pedig nagyjából 2 óra tervezés meg másik 2 óra nyomtatás lenne megcsinálni, illetve a taposót se ártana lefesteni.na jó megmutatom összeszerelés után így nézett ki, akkor még gégecső és borítás nélkül(nincs friss képem, de eskü jobban néz ki )
ui.: a képek nyomokban kugoo s1 pro-t tartalmaznak
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz Eldenisa #16707 üzenetére
Köszi az infót, örülök, hogy nálad jó, akkor lehet nem feltétlen dobtam ki egy kis pénzt az ablakon
Hétfőn kerül hozzám a gép, ahogy nézem trackinget, cucc is akörül érkezik (valahonnan a közeléből hozzá dhl).
Én végül extra bátor voltam és a hátsót is berendeltem... Össze rakom, direkt megnyúzom olyan irányból, amiből nem vár terhelést, ha nem nyiklik-nyaklik, akkor adok neki a Pesti utakon"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
Nekem is ugyanilyen van, ezt adták a G30-hoz ajándékba. Pontosan azért szeretem én is, mert van hozzá egy tartó, amivel a rollerhez lehet kötni, így nincs olyan, h otthon maradt, és mivel számzáras, a kulcs se marad otthon.
Az U lakatokhoz kell valami szütyő, tartó, bármi, amivel a rollerhez dokkolom.
Persze sokan alapból használnak kis tartót a rolleren akár pont azért, h a hajtogatós zárat beletegyék.Addig amíg bemegyek boltba, sztem teljesen megfelel, ahogy bármely más zár is.
Ezeknek van még annyi előnye, h elég hosszúra ki lehet nyújtani, ha távolabb van amihez hozzáláncolnánk.
A szakirodalom szerint az alkalmi tolvajokra is csak az a jellemző, h nem hordanak magukkal vágóeszközt, csak meglátják, h valami nincs lezárva, felpattan rá, bekapcsolja, és már megy is vele.
Ha ezt nem tudja megtenni, mert egy ilyen szirszar zárral odakötöztük a biciklitárolóhoz, akkor nem lopja el.Talán a féktárcsás 1-2mm-es bowden zár a legneccesebb ebböl a szempontból, azt még egy tenyérben elférő kombinált fogóval is el lehet vágni, és gyakori, h valaki ilyet hord magánál:
Azért egy vastagabb sodronyt ezzel nem lehet 2sec alatt elvágni feltűnés nélkül.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
xmad
őstag
Sziasztok, csatlakozom én is. Ninebot G30 max-al
-
Eldenisa
csendes tag
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #16709 üzenetére
Pedig pont azt néztem, olyan jó kis praktikus. És a gondolat nekem is csak az, hogy alkalom szülte tolvajt fékezze meg. Mert aki lopni meg konkrétan, azt lakat nem állítja nagyon meg
De akkor nézek egyel komolyabbat. Lényeg, hogy legyen neki valami tartója."Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #16713 üzenetére
Nekem is tetszett az a vékony kis szál, de pl az is eltántorít, h azzal mindig le kell a földig hajolni, lezárni, kinyitni.
Ezzel meg nem kell, többnyire derékmagasságban oda tudom kötni valamihez.Ilyen a tartója:
Bár ha nem a keréken fűzöm át, akkor végülis azzal is lehet a kormányrudat is odakötni valamihez.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
Casseius
tag
válasz Thunderzolee #16716 üzenetére
Igen, utólag már én is így gondolom, de amikor megvettem csak felületesen néztem utána
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #16711 üzenetére
Ferrofluidból milyen, honnan? Volt hőmérsékletben mérhető haszna?
Kicsi 40T akkura kemény az a 200K, de ha azt nézzük, hogy az olcsó
ponthegesztő nem vitte a 0.2-es nikkelt, így végül kellett vennem egy
komolyabbat, hajamra kenhetem a 60V 36Ah akku 150K-s anyagárát.Ui: mikró trafós kollégának adtam mintadarabot, mert nagyon biztos
volt benne, hogy pár ms beállítással hegeszti... letörtem a szarvát.[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #16721 üzenetére
[Ferrofluid]
20-25 fokkal hűvösebb a kamera szerint
43e volt a BMS, 1200-ért vettem a 40T darabját, az már önmagában 160ezerDon't Worry, Be Happy
-
xmad
őstag
G30 ra más is felrakta már az 1.7.13 at? Borzalmas
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #16720 üzenetére
Dobfékes kerékről meséljetek nekem lécci. Google nem dob, angol nevét nem vágom
Illetve dual motorral (legyen egy sima gyári 300W-os) mekkora a várható hatótáv ha akku maradna gyári (bár azt lehet egyből meg is főzi)? Nézzük úgy, hogy elég ha 30-35el megy. Ez most csak fikció meg elvi dolog... Csak készülök fejben, mert el tud kapni a gépszíj"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #16724 üzenetére
Simán le tudod szabályozni, menüben ugye százalékosan változtatható
a maximális kivezérlés... Ha akarsz 40 fölött menni, 3-as, 100%, ha meg
takarékoskodni akarsz 2-esre lősz ilyen 80% körülit, és akkor annyi lesz.(Annyi, hogy a taposóba csak 13s2p akku fér, az is csak méhsejtrácsos
távtartókkal: tudok egy embert, aki pár hónapja felvásárolt 3 ilyen akkut
gondolom nem saját célra. Onnan tudom, hogy nálam épültek mind...
Ill. eladtam a 40T cellás 13s6p akkumat. Csak ugye nem fér S1 a vázba,
így az alá is kellene picit nagyobb vázat kreálni, aztán kigurul a világból.)Peaceliker: a dual motor magában nem sokat ad a végsebességhez.
(Mindenki azon pörgött, pedig síkon ugyanúgy 28 km/h marad a vége...)
Az igazából arra jó, hogy emelkedőn is hasít és meg is lehet vele állni.
Egyetlen gyári akkura viszont nem jó ötlet rárakni két vezérlőt, mert az a
2x11A elég gyorsan térdre kényszeríti. (A dobfékes motor egyetlen baja,
hogy sokkal szélesebb, mint a gyári. Saját villát kell hozzá rittyenteni.)Szerk: a videó elején szinte végig lejtőn megyek, azért megy 30-32-t is...
Igazából azon is múlik, melyik gumi van rajta. A Pro kisebb átmérőjű.[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
-
Casseius
tag
válasz Peaceliker #16729 üzenetére
1 motornál nem sokat ért nálam a motorfék, viszont 2 motornál, pláne ha szabályozható is az erőssége... Én azóta mióta dual van 1x satufékezéshez használtam a mechanikust, minden másra bőven elég a dupla motorfék
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16732 üzenetére
Én 15K-ért szórtam ki a 6Ah gyári akkukat. Azért az annyira nem drága.
Építeni se veszélyes ilyen kicsiket, a cella költségük minimális (500 Ft/db
ha sikerült jó áron venni). Legutóbb nekem sikerült. Csak minden másból
fogytam ki, pl. BMS, ezért sem épült belőle 13s5p akku megrendelésre.Amúgy az ilyen eBike dobozokban látok fantáziát. Elvileg vízálló, simán a
kormányoszlopra lehet fogatni/nem olyan ormótlan, mint az én dobozom
anno, ill. ami most is, mivel most abban van a 13s7p akku (koppra kitölti).A dobfékes motor nélkül is el lehet lenni, ha valaki túlélt 1000 km fölött is
gyári S1-en, életveszélyesen kevés fékhatás mellett, akkor a dupla fékerő
pont sokkal biztonságosabbá teszi a dolgot, bár még mindig bejöhet egy
olyan szituáció, amikor sok az a 10 méter, bár segíthet hátsó taposófék...Ui: igen, Kugoo S1 akku 10s3p, 15x2 elrendezésben. A Pro is, csak abban
nem a leggagyibb 2000 mAh cellák vannak, hanem 2600-asok. (Samsung
35E cellákból bele lehetne tolni egy 10.5Ah pakkot, és kb. az a maximum.)(Amúgy igen, a fenti képen fent van két fékkar, de mechanikus féket egyik
sem üzemeltetett akkor, csak független elektromos féket... Ekkor már egy
eBike vezérlő hajtotta a hátsó kereket, és az tudott komolyabban fékezni.)Casseius: én az első 21700-as akkumat 800 Ft/db áron építettem.
Most ezt a nagyobbat 700 Ft/db. Szóval akkor ezért volt annyira kedvező...[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
Azért kérdeztem mert én is ezt az FW -t használom E II -vel.
Nálam például nem jelzi, hogy töltés függően visszavenné a végsebességet. 30+ százalékig mentem le vele, az alá még egyszer sem. Akkor is 25km/h a maximum. De ahogy írták már elvileg 80% -nál is levesz, amit szintén ír a kijelzőn. Nekem nincs semmi ilyen.
Az lehet, hogy nálam valamilyen hiba(?) miatt nem jelzi, és mondjuk 1-2 km/h különbséget észre sem vennék. Viszont másban tuti nincs probléma, mert az feltűnne az útvonalamon. Meg a gyorsulási problémákra érzékeny is vagyok, szóval az feltűnne.
Ezért érdeklődöm erről.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #16734 üzenetére
Nekem m365 pro lesz (jaja, még meg sincs, de már szedném szét... Mondjuk modellezni us ezért modellezek, mert lehet építeni ), abba talán lefelé lehet építkezni. 12.8ah a gyári. De akkor a plusz akku nem akkora kell, elég fele?
Mondjuk igen, 500/db akkor 15k,az még faja... Meg a pontheggesztő.. Bár akkor lehet össze lehet hányni vmi diy cuccot
Igazából range nekem 30km tuti elég, inkább az akkut nem akarnám megsütni. Akku hőmérsékletre mindig kényesen ügyeltek rc autókban és dronokban is.Nade le kell nyugodni. Telok jönnek, gép hétfőn nálam, először meg kell tenni pár km-t, aztán meglárni mire van igény pontosan. Fw megy rá másik, az fix, gyári esc hűtést meglesem, meg lehet nyák táp része kap plusz cin-t. Van róla pár videó, de vélemények nagyon vegyesek, hogy valós értelme van-e, bár az tuti, hogy szar tápellátás miatt szabik szoktak elköszönni (rc ben sok ilyen tapasztalat volt).
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16736 üzenetére
M365 Dual projektben semmi tanácsot nem tudok adni, csak az S1.
-
-
atees
őstag
Sziasztok! Használ valaki HIKERBOY TURBO 1000 W-OS rollert? Mik a tapasztalatok vele? Érdemes ilyet venni?
Aláírás (nem kötelező megadni) :)
-
P3Dr0
senior tag
Sziasztok! Rég irtam, inkább csak olvastam de most lenne kérdésem.
Rendeltem egy Ninebot F40E rollert ami jövöhéten meg is érkezik és bár ugyan a xiaomi-nál (mi2 pro) képben vagyok dolgokkal addig itt nem tiszta,hogy az új eszköz aktiválásnál a régió kiválasztást manuálisan is ellehet végezni vagy autómatán állitja a gyári app?
Àllitólag bizonyos régióknál a max sebesség 30 km/h. Ez igaz?
Ha ez igaz melyek azok a régiók? (Canada? pl.?)
Hallottam olyat is,hogy a roller gyáriszámát mókolva lehet csak a régió váltást megcsinálni. Ez igaz?
Végezetül arra lennék kiváncsi,hogy a xiaominál használt m365 tools, vagy a XiaoFlasher illetve a ScooterHacking Utility appok használhatóak az F40E-nél is?
Ja még egy utolsó kérdés :
Mi a különbség a Ninebot F40E és a Ninebot F40 között? (E mint Europe?)Válaszokat elöre is köszönöm és bocs a sok kérdésért.
-
P3Dr0
senior tag
Igen megvan még de az a baj,hogy 108kg vagyok és félek az anyagfáradástól
Ezért választottam az F40E-t mert az állitólag 120kg ot elbír de jó lenne megtartani a 30kg végsebességet mert sokszor kihúzott már a bajból.
Garancia az nem gond mert ha valami tönkre is menne én bármikor megjavítom. -
PociAti
senior tag
"Ha belenyúlsz ugrik a garancia."
Ezt a kijelentést illik zárójelek közé tenni.Kevés tapasztalat van garanciális ügyintézésről, mert elég ritkán hallani szervizelést igénylő garanciális meghibásodásról. Másrészt az egyéni firmware visszaállítható eredetire, harmadrészt állítólag nem foglalkoznak a firmware-rel, hacsak nem olyan jellegű elektronikai hiba jött össze, ami feltételezhetően egy hibás vagy szélsőséges beállítás eredménye. (Pl. téglásodott a roller, vagy le lett égetve a motor.)
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- iPhone topik
- PlayStation 5
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Fotós könyvek (Scott Kelby, Joe McNally, A digitális fotózás műhelytitkai)
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen