- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Impair1980
aktív tag
válasz Thunderzolee #16950 üzenetére
Sencor Scooter Two 2021 hasít felfelé az emelkedőn a 98 kg súlyommal! Itt a fórumban mindenki csak fikázza, de noname létére van benne kakaó! Ki kell próbálni és utána véleményt mondani! Én nagyon meg vagyok vele elégedve!
-
ρσгτσ
őstag
válasz Impair1980 #16951 üzenetére
Azért érdemes elolvasni róla árukeresőn azt a "pár" véleményt. Természetesen nem arra gondolok, hogy a 16 kilója nehéz vagy lassan tölt.
Szerk.:
Mondjuk a 9 óta töltési idő se semmi.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Impair1980
aktív tag
Nem az alapján döntöttem. Nekem már az újabb kiadás van, ahol megoldották a melegedés problémát. A hátsó sárvédőn gyári merevítés van. Az appban néztem folyamatosan az értékeket. Többször felment 70 fok körülre az emelkedő végén, de nem tiltott a kontroller. Volt korábban Sencor One rollerem is, de ez ahhoz képest ég és föld. Komfortos és nagyon jól megy. Indításnál nagyot ránt és nagyon jól gyorsul. Első alkalommal teljes töltéssel 35 km körül mentem és maradt benne 10% kb. 30% körül már csak 20km/h-val enged menni. Ja és van benne tempomat. Tudom, hogy koppintás, de nekem megfelelő egyelőre!
[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
válasz Impair1980 #16953 üzenetére
Nem mondom hogy szar, mert volt aki a kormányrudat is dicsérte. Nálam mondjuk a tömör ("mintás") kerék, illetve a hosszú töltés sem lenne opció.
A melegedés része is egy kicsit aggasztó, így lutri hogy melyik verziót kapja meg az ember. Bár nem tudom mennyire normális 70 fok körüli érték télen is. Ezt DigitXT vágja igazán. Függetlenül attól, hogy leszabályoz -e vagy nem.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #16950 üzenetére
A motorok jellemzően ugyanazok a kínai tucat szarok, ezt el kell fogadni: csak
a vezérlőn múlik minden, meg persze nagyobb teljesítmény esetén, hogy van-e
alatta akku, ami azt kiszolgálja. Xiaomi "hekkerek" (és itt nem extrém tuningról
beszélek, csak ilyen light) lazán hajtják 900W-os csúccsal ezeket a motorokat:
nem számolnak be tömeges leégésről. (Hosszú emelkedőn persze lehet gond.)De amúgy most gyorsan ellent is mondok magamnak... mert egy kolléga azzal
talált meg a minap, hogy a fizikai méreteiben tök ugyanolyan, csak épp e-twow
márkajelzésű motor mennyivel jobb a Kugoo-nál. Erre talán lehet a magyarázat,
hogy nem feltétlen ugyanolyan erősségű mágneseket használnak. (Ha a Kugoo
mindenek felett az olcsóságra gyúr, gyengébb mágnesekkel biztos tud faragni a
költségeken, viszont így nyomatékot veszít mind gyorsításnál, mint fékezésnél.)Több árammal kompenzálható a gyengébb mágnes, de annak persze ára van...
(Motor / vezérlő extra melegedés, nagyobb fogyasztás, csökkent hatótávolság.)A másik meg, ha szénné van tuningolva a motor, és annyira melegen járatjuk, a
vége az, hogy a mágnesek elgyengülnek, tehát lehet, hogy ez a bizonyos teszt
a használt Kugoo motorral, és a használt e-twow motorral nem volt teljesen fair!Új állapotában lehet csak egzakt összehasonlításokat csinálni. És csinálnak is.
Csak egy pár eredmény, hegymenetről, amiből érzékelhetőek már különbségek:
Segway Ninebot ES2: 36.9 mp (bődületesen szar átlagsebesség/"vánszorgás")
Xiaomi Mi M365: 20.8 mp (közel fele idő alatt felküzdi magát, 10 km/h átlaggal)
Ezeknél a teszteknél tudni kell, hogy álló helyzetből indulnak neki 60 méternek,
tehát nem arról van szó, hogy az M365 végig 10 km/h-val kúszik felfelé.
Segway Ninebot Max: 16 mp (átlagban csak 13.5 km/h, csúcsban nyilván több)
Xiaomi M365 Pro: 15.6 mp (ezzel gyakorlatilag pariban van a G30-cal a teszten)Végül kb. ugyanitt tanyázik a Zero 8 is stb., azaz belátható, hogy valahol ennyit
tudhat egy egymotoros pálcika. Ami nincs szénné tuningolva, hanem full gyári...Érdemi továbblépés a dupla motoros rollerek világa, azok "megfelezik" a felfutás
idejét (Zero 8X: 9.4 mp): ha hosszabb lenne a tesztkör valóban fele lenne az idő.
Lásd az én 500 méteres tesztem, igaz csak 5% emelkedővel. De a dupla motor
NAGYON sokat számított. Még úgy is, hogy a végsebességet az akku limitálta:
ugyanott 36V -> 48V váltással jóval nagyobb tempó hozható ki adott motorokból. -
addikt
válasz Gaboren #16936 üzenetére
Megbízható oldal, de gatiztatni inkább ne kelljen.
Írjál róla, ha megjött, h mégis milyen, hogy megy.
Emelkedökön is fogod használni?Kb az Essential szintjét kell hoznia, ugyanakkora akksi van benne, mindegyik 250W-os motorú, csak az egyik 10"-os kerekű.
10km-hez elég kell legyen.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #16950 üzenetére
Oké, hogy G30, de gen1, vagy gen2 motorral? Melyik szoftververzióval? Nem ecccerű ez.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Qgiszimi
újonc
válasz Thunderzolee #16956 üzenetére
Egyaltalan nem megbizhato oldal. Mikor visszakuldtem a hasznalhatatlan rollert buktam 20 EUR szallitasi dijat. De ami ennel is rosszabb, az ertekelesem nem jelenik meg.
-
-
hito
nagyúr
Akkor "innentől" (illetve ha kijön a rendelet) nuku járda?
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
ρσгτσ
őstag
Volt már, de nem ismerjük a részletszabályokat. Valamint ez még csak egy módosító javaslat. Tehát nem biztos, hogy ebben a formában fog bekerülni a KRESZ -be.
Ettől függetlenül esélyes. A sebesség szabályozása az út/járda típusok vonatkozásában biztosan lényeges elem lesz.
Szerk.:
Például az is kérdéses még, hogy milyen módom alakítják ki a kategóriákat. Illetve ezekhez mik lesznek a kötelezettségek.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
válasz phoenix1989 #16962 üzenetére
Segédmotorhoz sem kell jogosítvány és egyebek. Másszóval motornál is meghatározott teljesítmény felett szükséges. KRESZ vizsga persze más téma.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
válasz phoenix1989 #16965 üzenetére
Link.
"Bizonyos járművek motor jogosítvány nélkül is vezethetőek, ide tartozik a kerékpár és az elektromos kerékpár (kerékpárnak minősül minden olyan legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb egy 300W teljesítményű motor segíti; ha főként emberi erő hajtja, akkor kerékpár, ha a motor önmagában is meghajtja a járművet, akkor segédmotoros kerékpár), ugyanígy a pedálos rásegítéssel rendelkező kerékpár is jogosítvány nélkül vezethető."
A roller ezzel együtt azért egy speciális eset.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
cekkk
veterán
válasz bajnokpityu #16959 üzenetére
Féláron megveszem tőled, ha nem kell
-
ρσгτσ
őstag
válasz phoenix1989 #16968 üzenetére
Kicsit később szerkesztettem. A roller azért egy speciális eset, így valószínű az arra vonatkozó sebesség szabályozás lesz irányadó. Mindamellett biztos lényeges lesz a teljesítmény is.
Szerk.:
Nem valószínű, hogy mindegyikre jogosítvány kellene. Viszont a kategóriától független KRESZ vizsga kötelezettséget támogatnám. Csak arra szerintem kapacitás sem nagyon lenne, ha minden jogsi nélküli rollesenek kötelezővé tennék.Én egyébként azt hittem a rendes autós jogosítványra gondolsz. Mert azt emlegetik nagyon sokan, akik tartanak a komolyabb szabályozástól.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
phoenix1989
őstag
de a linkednél sem írja hogy a segéd motorkerékpárhoz nem kell. kerékpárhoz és olyan kerékpárhoz ami magától nem tud menni ,ahhoz nem kell. külön rákeresve a smkp-ra mindenhol azt írják AM jogsi kell hozzá. az hogy nem mindegyikre ezzel nem vagyok kisegítve. az enyém 45km/h val megy ami már meg haladja a tervezetben írt 25-öt szóval igazából mindegy milyen jogosítványt kellene letenni hozzá mert ha kell akkor megy eladásra.
-
ρσгτσ
őstag
válasz phoenix1989 #16971 üzenetére
45km/h sebességre szerintem! tuti kell majd valami. Nem tudtam, hogy akkora géped van.
Ami kérdéses az inkább az ilyen 350W, illetve max. 30km/h rollerek. Ott lesz érdekes a határok meghúzása. Szerintem nagyobb "biztonságban" 25km/h, és maximum 300-350W rollerek vannak.
A többire csak találgatni lehet. Meg nyilván a jelenlegi helyzetben a kisebbre sincs semmi biztos.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
Nem elektromos, de gondoltam bedobom.
Tankoljon, és hozza lendületbe családját az iskolakezdésre Ferrari rollerrel!
Persze nem olyan egyszerű, mint elsőre tűnik.
"Az ajánlat feltételei:
* Az ajánlat minimum 20l Shell V-Power Racing, vagy Shell V-Power Diesel üzemanyag tankolása esetén vehető igénybe. Egy tankolás esetén egy darab roller, vagy egy darab sisak vásárlására van lehetőség. A Promóciót nem veheti igénybe, aki vásárlása ellenértékét euroShell, Esso vagy DKV üzemanyagkártyával fizeti, illetve aki vásárlásáról áfás számlát kér. A Promóció a Ferrari Rollerek és Ferrari fejvédő sisakok készletének erejéig, vagy visszavonásig tart."
Tehát ha jól értem(?) az a magánszemély tudja igénybevenni, aki jogosult lenne a hatósági árra, de mégis a prémium üzemanyagot tankolja.
Cégre már nem működik, akik már nem hatósági áron vásárolnak. Hiába a kisebb különbség például a prémium dízel és a normál dízel között.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Aki télen is rollerezik, használ kimondottan téli gumit? Ha van ilyesmi, akkor beneveznék egy párra Xiaomi Pro2-re.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
P3Dr0
senior tag
válasz anorche1 #16938 üzenetére
De lehet viszont kell ra minden, jogsi, muszaki, biztositas es nem mehet sem gyalog, sem bicikli uton! Viszont az autok kozott meg szerintem elegge problemas es mi sem bizonyitja jobban,hogy rossz a Sved tervezet,hogy szept. 1-ota miota bevezettek a szigoritasokat sok embert utott mar el auto
-
P3Dr0
senior tag
válasz Thunderzolee #16941 üzenetére
Nem tud nagyobb hatótávot. Sajnos valamit elszurtak a FW-ben 5.7.7 ami miatt rádásul sokkal tobbet fogyaszt mint a regebbi FW-en, 5.4.9
Ha global settingsen van (30km/h) akkor egyenesen tragikus amit muvel a roller egy 100kg os ember alatt. Max. 13-15 km hatótáv de ott már vörösen világit a töltöttségjelzö.
A nagy baj még az,hogy a gyártó lezárta downgrade lehetöséget igy aki frissitett esélye sincs,hogy az 5.7.7-röl siman vissza mehessen a az 5.4.9-re.
Ráadásul az ST Link-es downgrade sem müködik mert a motorvezérlöben a gyartó sunyiban cserélte a micro controllert.....
Èn épp kinábol várom az új controllert amiben még az STM chip van és ott lesz lehetöség a finomhangolásra mint a xiao mi2 pro esetében. -
P3Dr0
senior tag
Jótanácsként leírnék pár dolgot Ninebot F40 (F20, F30)-al kapcsolatban hátha másnak segíthetek ezzel.
Szóval ahogy látom a gyártó elkezdte megszivatni a embereket így ha valaki nincs megelégedve az adott roller paramétereivel nagyon óvatosan járjon el mert könnyen lehet,hogy visszafordíthatatlan kárt okoz a rollerben!
Nekem eredetileg F40E "volt" ami alapbol 25 km/h sebességre volt képes. Mivel az mi 2 pro-nál már megszoktam a 27-33 km/h közötti sebességeket úgy döntottem,hogy hozzányúlok a FW-hez.
A Ninebotoknál nincs átfogo tuning még így a sebesség beállitás (paraszt tuning) csak úgy müködik ha régiót állít az ember! (Más régiók, más végsebesség)
Àt állitottam Global settingsre a rollert és azonnal megjött a 30km/h végsebesség de csak késöbb vettem észre,hogy a régióváltás csak a S/N módosításával lehetséges!
Igen ám de akkor mi van a garival, gondoltam vissza állitom a S/N-t az eredetire......Mütét nemsikerült mert a roller mintha átment volna "read only" mode ra!
Onnantól fogva semmit sem lehetett állitani. SHU (ScooterHack Utility) de a gyári appban sem!
Gondoltam akkor nincs más hátra ki kell kapni a vezérlöt és erélyesebb módszerrel megflash-elni.
Megkerestem a pontokat és mint szokás egy ST-Link V2-vel neki is álltam downgrade-elni a vezérlöt.
Ugyis a jelenlegi drv5.7.7-el komoly gondok vannak így kapóra jött volna egy downgrade + S/N vissza állítás.
Ekkor ért a következö nagy pofon.
A Segway úgy döntött szopórollert ad az embereknek és sunyiban a vezérlöben talalható microchip-et megváltoztatta, STM32 -röl AT32F415CBT7 micro controllerre a bootloadert zárta így érthetö,hogy miért nem lehet semmit sem állitani a hacking toolsban és miért nem downgrade-elhetö az új széria. (Egyenlöre)
Szóval maradt az a megoldás,hogy rendeltem egy új vezérlöt amiben a global settings van (F40) és jól nem nyúlok hozzá míg ki nem találnak valamit ezekre a zárolásokra.
Amúgy is utólag rájöttem ha 30km/h a végsebesség az akkupakk nem sokat bír 10-15km max hatótáv ha meg 20km/h ra maximalizálom akkor meg állva elalszik az ember a rolleren
ìgy aztán a gyári 25km/h a jelenlegi beállítások mellett lehet kompromisszum.(Ahogy a gyártó ezt meg is álmodta )
Szóval ha olyan rollert keresel amit szeretnél húzni, finomhangolni akkor a Ninebot szériát erösen javasolt mostanában elkerülni.
Ellentétben a Xiaomi mi2 pro val ahol igazán testre szabhat az ember mindent amit csak akar.
Szóval Ninebot esetében csak óvatosan a tuniggal mert könnyen új vezérlö lehet a történet vége -
P3Dr0
senior tag
Még annyit,hogy az F-széria vezérlöje hitvány minöség, olyan vékony a nyomtatott áramköri rajzolat,hogy forrasztani sem lehet mert könnyen felszakad a rajzolat még egy höfokszabályzós pákánál is! Szóval a programozás szigorúan forrasztás nélkül "tüskézéssel" lehetséges biztonságosan.
-
P3Dr0
senior tag
válasz yodamester10 #16981 üzenetére
Én azért vagyok kénytelen ilyenekkel "vacakolni" mert ha a rendőr meglát ne fogjon gyanút. Ha izmosabb rollerrel meglát a helyszínen elveszik a rollet kapok egy elismervényt és elviszik bevizsgálni a rollert. Ha kiderül,hogy a motorja erősebb mint 250W és 20km/h nal nagyobb sebességre képes durván megbüntetnek.
Ellenben a kis "pálcika" rollereket "még" nem bántják. (Svédország). -
PociAti
senior tag
válasz Aaron14 #16975 üzenetére
Minek?
Tavaly Magyarországon megint elmaradt a tél.
Vagyis csak egyszer volt nagy hó, akkor nem a kerék kipörgése jelentette a fő problémát, hanem hogy a 8,5"-os Xiaomi hasa felfeküdt a hóra.
Én minden nap rollerrel mentem dolgozni, kivétel azt a nagy havazást követő 3 napot. Akkor is leginkább amiatt nem, mert nem akartam sós latyakkal megküldeni a roller alját. Meg hogy a felvert latyak kiolvadás közben ne szivárogjon be olyan helyekre, ahová nem kéne.Amúgy mit értesz téli gumi alatt? Szerinted milyen szempont szerint lesz egy roller gumi téli?
-
ρσгτσ
őstag
válasz Somatom #16983 üzenetére
Viszont ha jól tudom segédmotorra is kell kötelező biztosítás. FBAMSZ szerint meg kb. minden 6. járműre kötnek csak a tulajdonosok. Sokan azt sem tudják, hogy kötelező lenne.
Számomra furcsa olyan eszközre kölekedési balesetet érintő biztosítást kötni, aminek nem ismert műszaki állapota, akár a biztonsági berendezések normális működése. Illetve ez nincs időnként felülvizsgálva.
Nekem biztosítóként ez baromi kockázatos dolog lenne. Elég csak megnézni a kajás futároknak a motorjait. Legalábbis itt pesten.
Mondjuk az autók is kirohadnak alóluk, de ez megint más téma.
Szerk.:
Természetesen nem általánosságban értve, de sok a hulladék... Elég csak kigurulni valamelyik frekventált helyen lévő (nem belvárosi) mekihez.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Somatom
veterán
Igen, az kell. Sztem a balesetek elenyésző % -a történik műszaki hibából. De, ha így nézzük, akkor nézd meg a bringás futárok bringáit! Azokra nem kötelező a KFB. Ha egy csóró futár telibe veri az autódat és nincs biztosítása, akkor ki téríti meg a károdat? Ugyanez a szitu a rollernél. Ez sztem nagyobb probléma, mint a műszaki hiánya. Én bringától az SMKP -ig mindet rendszámoztatnám és kötelezővé tenném a biztosítást. 27 Euro volt a rollerem éves német KFB -je, ami szinte az összes európai országban érvényes. Akinek ez nem fér bele, az ne villanyrollerezzen!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ρσгτσ
őstag
válasz Somatom #16986 üzenetére
Csak miután a segédmotor rá van kényszerítve a közúti közlekedésre, addig a például egy bringa használhatja az alternatív lehetőségeket.
Itt a kérdés megint az lesz, hogy elektromos rollerek esetében milyen közlekedési szabályokat találnak ki. Mert ha teljesítménytől függően kisorolják őket az útra, akkor azért felvetődik pár plusz költség a tulajdonosoknak.
Az egyébként tiszta sor, hogy akár bringával is lehet több milliós kárt okozni egy autóban.
Én kétszer ütöttem már el bringást. Egyik sem az én hibámból történt.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
P3Dr0
senior tag
válasz Somatom #16983 üzenetére
Mivel ugye nem mehet bringa és gyalogúton csak közúton így pár dologgal el kell látni a rollert. pl. index, tisztességes első, hátsó fények és láttam már van "mini" fékpad is amin nézik a rollert. Van 2 autóm nincs kedvem egy harmadik eszközzel vesződni a roolerben épp ez "volt" a jó,hogy felpattant rá az ember és ment de mivel ennyire beszigoritották nálunk számomra nem sok értelme van egy rendes rollernek
-
ρσгτσ
őstag
Nekem ha lenne tárolóm (kicsit nagyobb méretű) vagy garázsom, akkor én is inkább elektromos robogó "szerűséget" vettem volna, és nem rollert.
Szerintem ez is a lényeges pont akkor, amikor valaki alternatív közlekedési eszközt keres.
Szerk.:
Tudnék itt garázst bérelni, de oda még az autóm is alig fér be. Az pedig nem lenne kérdés, hogy melyiket tárolnám bent. Az autót.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Somatom
veterán
Már ahol. Ha jól tudom, akkor nálunk az index még nem kötelező SMKP -ra. De, válasszuk külön a pálcika rollereket, meg a többit! Én nem azt mondom, hogy a pálcika legyen SMKP, hanem azt, hogy kelljen rá biztosítás, meg rendszám. Azzal nincs sok meló. Küld egy mélt a biztosító, hogy ideje újítanom. Befizetem, küldik az új matricarendszámot, felragasztom és ennyi. Nem nagy foglalkozás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #16994 üzenetére
A BMS sosem veszi el a gázt. Az lekapcsolja az akkut, ha úgy gondolja.
Esetedben ha jól tudom az a 13s valójában 10s + 3s két külön BMS-sel.
Ami el tudja venni a gázt lemerülő akku esetén, az a vezérlő maga. -
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #16995 üzenetére
Igen, úgy Bms és controller kommunikál (legalábbis a gyári oldal ). De igen, gondolom hogy akku gond lesz,azóta még olvasgattam. Remélem nem gyári a kaki most nézek próbát hogy dahsboard feszt mutat nem sebességet meg külső akkura rakok lipo őrt, az sikít ha leesene a fesz... Kíváncsi leszek mi a gáz.
Sok videó alatt írjak hogy scooterhacking appban 30+ ampert tudnak állítani, nekem meg már 25 nél fixen összefossa magát"Oh my Goa'uld!"
-
wanted5
őstag
Pár hete vittem volna szervizelni az 1S-t és éppen próbálgatott valaki egy elektromos motort. Megtetszett és beszélgettem én is kicsit aztán a végén megkérdeztem, hogy na mégis mennyi egy ilyen: 1,3M. Ezért cserébe tud kb 50 km-t és hivatalosan ugye 45 km/h-t, amúgy se sokkal többet, olyan 60 környéke, de akkor ugye a hatótáv rovására megy (ja és a hidegebb időket se felejtsük, akkor még kevesebb).
Nem mondom, nem kicsit döbbentem le, de ezen felbuzdulva megnéztem Csík 5-6 videóját ebben a témában és hát elég szánalmas a felhozatal ezen a téren.
Ott a beszélgetés végén is azt mondtam, hogy hát veszek használtan egy robogót (nem tudom mennyi most egy, de 300 körül biztos találni). Nyilván a benzinár volt rögtön a visszavágás, de mire 1 milliót beletankolok évek telnek el. (most a környezetvédős részét hagyjuk a dolognak, még mindig sokkal jobb ha valaki benzines robogóval jár, mintha egy suv-al tenné ugyanezt)
Szóval szerintem, amíg nem lesz egy hatékonyabb akku technológia addig ezek nem túl életképes eszközök, esetleg úgy lenne jó, hogy ha telepítve lennének akku töltőfalak, ahol van feltöltött akku, azt kiveszed, a sajátod beteszed és mész tovább. Kínában ilyenek vannak.
-
ρσгτσ
őstag
válasz wanted5 #16997 üzenetére
Amikor elektromos motorokat néztem (tavaly), azért azok a fentinél drágábbak voltak. Kivehető akkumulátorral. Kb. 90-100 km hatótávval. De azok dupla annyiba is kerülnek, mint az általad említett.
Aztán mentem egyre lejjebb, hogy beáldozzak más dolgokat a hordozhatóság és a kényelmesebb elhelyezés, helytakarékosság oltárán.
Így soroltam le magam a járdára és a bringa útra. Ott meg számomra nem sok értelme volt a nagyobb teljesítménynek.
Nekem jelenleg olyan eszköz praktikus, ami befér a liftbe és később sem foglal sok helyet, ha már felvittem a lakásba.
Szerk.:
Néztem amúgy komolyabb rollereket is, de végül rájöttem, hogy nekem egy masszív és megbízható pálcika tökéletesen kielégíti az igényeimet.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Somatom
veterán
De, ennek ránézésre sincs semmi köze egy pálcikarollerhez. Kezeljük már helyükön a dolgokat! Megvettem a G30 -at és úgy, gyárin használom. Az ilyeneket tegyék kerékpár kategóriába és ennyi. Aki komolyabbat akar, az fizesse meg az extra járulékos költségeit! A Harley -m fenntartása is többe kerül, mint a Simsonomé. Mindkettő motor, ugyanúgy kell kezelni, mégis más kategória.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs